השכרת רכב בבית שמש השוואת מחירים

השכרת רכב בבית שמש – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בבית שמש – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים כולל מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבית שמש ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים על מיגוון דגמי מכוניות, וגם המלצות וטיפים לנהג והסברים על סוכנויות השכרת רכבים בבית שמש, מבחר המכוניות העומדות להשכרה בבית שמש (כולל סרטי וידאו) ומידע חשוב למחפשים השכרת רכב עם 7 מקומות בבית שמש, השכרת ג'יפים או השכרת מכוניות יוקרה בבית שמש לחתונות ואירועים

אם אתם מחפשים השכרת רכב בבית שמש אנו ממליצים לבצע השוואת מחירים תחילה כדי לאתר את המחיר הכי זול על האוטו שאתם מעוניינים לשכור. ישנן מספר דרכים לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בבית שמש אך הדרך היעילה מכולן היא בעזרת מנוע החיפוש הבינלאומי להשוואת מחירי השכרת רכב אותו תמצאו למטה, אשר מקשר בין מגוון חברות להשכרת רכב לבין לקוחות מכל העולם.

השכרת רכב בבית שמש  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השוואת מחירים להשכרת רכב בבית שמש – טיפים והמלצות

מנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב שבדף זה יאפשר לכם למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב בבית שמש ולקבל אישור הזמנה בתוך מספר דקות בלבד ובכמה צעדים פשוטים. בשלב הראשון, תתבקשו להזין את פרטי השכרת הרכב, שכוללים את המיקום, התאריכים והשעות, וגם תיבה שמסמנת אם טווח גיל הנהג הוא בין 25 ל70 (נהגים צעירים בדרך כלל חייבים בתוספת תשלום). בסיום, לחצו על "חפש".

כעת, לאחר שיופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב בבית שמש, תוכלו לבצע סינון לפי רצונכם: בחלק העליון תוכלו לבחור את סוג הרכב הרצוי (או פשוט לצפות בכל סוגי הרכבים), ומצד ימין תוכלו לבחור בסינון לפי פרטי הרכב, גודל הקבוצה, ספק הרכב ועוד. לאחר שסיננתם את התוצאות לפי הצורך, אנו ממליצים כעת לבדוק את כל הפרטים החשובים בכל הצעה שמעניינת אתכם. בכל ריבוע של הצעת מחיר, יופיע קישור לתנאי ההשכרה המלאים, ויוצגו בקצרה הפרטים החשובים של ההזמנה, וגם המחיר כמובן. אם ההזמנה כוללת אפשרות לביטול, תוכלו לראות זאת כעת.

זיכרו לבדוק אם תיבת ההילוכים היא ידנית או אוטומטית, כמה מקום יש למזוודות, מה מספר המקומות לנוסעים באוטו וכול'. בחרו את השכרת הרכב המתאימה ביותר עבורכם ולחצו על "הזמן עכשיו". בשלב הבא, תוכלו שנית לעבור על פרטים חשובים, להוסיף תוספות להזמנה בתשלום (עליהן תשלמו בדלפק), לשדרג את הביטוח ולבקש בקשות מיוחדות (בתיבה בסוף העמוד). שימו לב שמנוע השוואת המחירים לא יכול להבטיח את המלאי או המחיר של התוספות.

בשני השלבים האחרונים פשוט מלאו את פרטי הנהג הראשי (כפי שהם כתובים בדרכון או ברישיון הנהיגה הבינלאומי) והזינו את פרטי כרטיס האשראי לתשלום. בעמוד האחרון של הזנת פרטי כרטיס האשראי, תוכלו לצפות בפרטים חשובים כמו המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב, הסכום לתשלום בעת ההזמנה ועוד. אישור ההזמנה ע"י סוכנות השכרת הרכב בבית שמש מתקבל לרוב מיד עם הזנת פרטי התשלום. במידה ולא קיבלתם אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות מנוע החיפוש יצור איתכם קשר.

לעיתים, יש צורך להמתין לאישור של חברת השכרת הרכב בבית שמש ובמקרה זה תקבלו על כך הודעה והסכום הדרוש ייחסם זמנית בכרטיס האשראי שלכם. במקרה הנדיר בו חברת השכרת הרכב לא תאשר את התשלום, החסימה הזמנית תוסר. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תוכלו להדפיס את השובר (ואוצ'ר) לשם איסוף הרכב ולבצע פעולות בעמוד "נהל הזמנה" שכוללות, בין היתר, הארכת תקופת ההשכרה, שדרוג הרכב ועוד. שימו לב לשינוי במחיר לאחר ביצוע פעולות שונות בעמוד ניהול ההזמנה.

השכרת רכבים בבית שמש – השוואת מחירים

ערכנו השוואת מחירים בעזרת רנטלקארס עבור השכרת רכבים בבית שמש בסוף ספטמבר (ממיגוון סוגי מכוניות), כדי לבדוק מהם המחירים הזולים ביותר שניתן למצוא. זכרו שהמחירים משתנים מעת לעת, לכן ייתכן שהמחירים שתמצאו בחיפוש שלכם יהיו שונים. כמו כן, זיכרו שתנאי ההזמנה עלולים להשתנות ולכן עליכם לבדוק תמיד מהם התנאים הרלוונטים להשכרת הרכב שלכם.

השכרת רכב בבית שמש – המחיר הכי זול

אם אין לכם דרישות מיוחדות בנוגע לסוג הרכב, וחשוב לכם בעיקר לקבל מחיר זול להשכרת הרכב, תוכלו לבצע את החיפוש ללא כל סינון והצעת המחיר הראשונה שתופיע בתוצאות החיפוש תהיה הזולה ביותר (לעיתים יש צורך ללחוץ על מיון לפי מחיר).

המחיר הכי זול להשכרת רכב בבית שמש ליום בסוף ספטמבר הוא 114.23 בהשכרת שברולט ספארק משלמה סיקסט. השברולט ספארק מתאים לארבעה נוסעים ותיבת ההילוכים שלו ידנית.

השכרת רכב לחודש בבית שמש

השכרת רכב בישראל לטווח ארוך בדרך כלל מוזילה את מחיר השכרת הרכב היומי באופן משמעותי. ביקשנו למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב בבית שמש לחודש בעזרת מנוע החיפוש ומצאנו שהמחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש הוא 2,498.71 ש"ח בהשכרת שברולט ספארק משלמה סיקסט (לשלושים ימים).

השכרת ג'יפ בבית שמש

השכרת ג'יפים בבית שמש יכולה להפוך לעניין שמתאים לכל תקציב בזכות השוואת מחירים חכמה. בין אם יש לכם צורך בג'יפ יוקרתי או או בג'יפ פשוט שמתאים לתקציב נמוך יותר, תוכלו למצוא את כל אלו במספר דקות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד, בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס.

בחיפוש אחר דיל משתלם להשכרת ג'יפ בבית שמש, מצאנו שהמחיר הכי זול להשכרת ג'יפ ליום הוא 206.04 ש"ח עבור השכרת אופל מוקה מחברת שלמה סיקסט.

רכב האופל מוקה מתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות. מחיר השכרת אותו הרכב לחודש הוא 3,746.78 ש"ח.

השכרת מיני וואן בבית שמש

אם יש לכם צורך בהשכרת רכב עם 7 מקומות (או יותר) למשפחה מרובת ילדים או קבוצה גדולה, תוכלו ללחוץ על כפתור "רכבי מיניוואן" בחלק העליון של עמוד תוצאות החיפוש, ויופיעו בפניכם הצעות עבור השכרת רכבי מיניוואן בלבד.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בבית שמש ליום (שמתאים לשבעה נוסעים) הוא 345 ש"ח בהשכרת אופל זפירה מחברת שלמה סיקסט. זהו גם הדיל הכי זול בהשכרת מיני וואן בבית שמש לחודש, בעלות של 5,555.57 ש"ח (לשלושים ימים, לאותו הדגם- אופל זאפירה).

השכרת רכב יוקרה בבית שמש

המחיר הכי זול להשכרת מכוניות יוקרה בבית שמש ליום הוא 862.50 ש"ח בהשכרת ב.מ.וו סדרה 5 משלמה סיקסט. רכב הב.מ.וו סדרה 5 מתאים לחמישה נוסעים, לשתי מזוודות גדולות ולמזוודה קטנה אחת, ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.  מחיר השכרת אותו הרכב לחודש הוא 15,547.84 ש"ח.

השכרת רכב בבית שמש עם שלמה סיקסט

שלמה סיקסט היא חברת השכרת הרכב הגדולה והאמינה היחידה המפעילה סוכנות השכרת רכבים בבית שמש. כתובת סניף שלמה סיקסט בבית שמש: נחל שורק 33 רמת בית שמש. שעות פתיחה – ראשון עד חמישי: 08:00-17:00, ימי שישי: 08:00-12:00

בין מגוון הרכבים המוצעים להשכרה בשלמה סיקסט בית שמש תוכלו למצוא: ב.מ.וו סדרה 5, אופל זאפירה, ב.מ.וו 320, קיה קארנס, ניסאן קאשקי, קיה ספורטאז', מאזדה 6 ועוד. שלמה סיקסט מאפשרת השכרת רכב לנהג צעיר (בגיל 21 עד 23) ו/או השכרת רכב בבית שמש לנהג חדש (עם ותק של שנה-שנתיים) בתוספת תשלום בדרך כלל ועם הגבלות על חלק מקבוצות הרכבים. תנאי ההזמנה בשלמה סיקסט הם גמישים בדרך כלל, עם אפשרות לבצע ביטול הזמנה עד 48 שעות לפני איסוף הרכב. איחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב השכור יחויב במחיר יום השכרת רכב מלא.

השכרת רכב בבית שמש
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

תגובה

  • רק לא שלמה סיקס לא ממליץ יש הרבה עזים שמכניסים אמנמם אומרים 100 שח ליום אבל בפועל מחיר מגיע להרבה יותר 250 בערך ליום שלא יפולו אותכם בפח שירות מגיעיל ולא אדיב לא ממליץ לא ממליץ

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל