השכרת רכב בגלילות השוואת מחירים

השכרת רכב בגלילות – השוואת מחירים וסניפים

השכרת רכב בגלילות – איך לאתר את המחיר הכי זול בין כל חברות השכרת הרכבים בגלילות ולחסוך מאות שקלים? בכתבה זו תמצאו מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בגלילות וגם מידע מפורט והמלצות (כולל סרטי וידאו) על מכוניות להשכרה בגלילות, טיפים על השכרת ג'יפים בגלילות, מיני וואנים, השכרת רכב לטווח ארוך בגלילות ועוד

השכרת רכב בגלילות במחירים הכי זולים נמצאת במרחק של כמה קליקים, בעזרת מנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב שיעזור לכם למצוא את הדיל המשתלם ביותר בין מגוון חברות השכרת רכב הפועלות בגלילות. בסעזרת מנוע החיפוש המתוחכם שלמטה לא רק שתוכלו לבצע השוואת מחירים יעילה, תוכלו גם לקרוא את הפרטים החשובים של כל הצעה ולקבל אישור הזמנה בתוך מספר דקות! ללא השוואת מחירים חכמה, אתם עלולים להפסיד מבצעים, דילים טובים והצעות מחיר זולות מסוכנויות השכרת רכב בגלילות ולשלם יותר מדי

השכרת רכב בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השוואת מחירי השכרת רכב בגלילות – טיפים והמלצות

תהליך השוואת המחירים בין חברות השכרת רכב בגלילות הוא פשוט. תחילה, הזינו במנוע החיפוש שלמעלה את הפרטים החשובים של השכרת הרכב בה אתם מעוניינים – ביחרו את ישראל בשדה ארץ ואת גלילות בשדה עיר, הכניסו את המועדים המדוייקים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכבים בגלילות (תאריכים, שעות, וכול') ולחצו על "חפש". שימו לב: זכרו לסמן בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70, כיוון שנהגים צעירים לרוב חייבים בתוספת תשלום.

לאחר שיופיעו בפניכם תוצאות השוואת המחירים בין חברות השכרת רכב בגלילות הנחשבות מוכרות ואמינות, תוכלו לסנן את התוצאות לפי סוג האוטו (בחלק העליון של הדף) או לפי פרטי הרכב, מדיניות הדלק וקטגוריות נוספות (מצד ימין). לאחר סינון התוצאות לפי הצורך, זכרו לקרוא בזהירות את כל פרטי ההזמנה החשובים (סוג תיבת ההילוכים, מספר הנוסעים, המחיר וכול') וגם את תנאי ההשכרה (בלחיצה על "תנאי ההשכרה של…").

לאחר שמצאתם את המחיר הכי זול להשכרת רכב בגלילות על דגם המכונית בו אתם מעוניינים, לחצו על "הזמן עכשיו". בשלב הבא תוכלו לשדרג את ההזמנה עם מגוון תוספות בתשלום (עליהן תשלמו בדלפק לרוב), לשדרג את ביטוח הרכב, לבקש בקשות מיוחדות ולעבור שוב על פרטי ההזמנה החשובים. שימו לב שמנוע החיפוש רנטלקארס לא מבטיח את המלאי או המחיר של התוספות. כעת, כל מה שנשאר הוא למלא את פרטי הנהג הראשי (כפי שהם מופיעים בדרכון או רישיון הנהיגה) ואת פרטי כרטיס האשראי. בשלב האחרון (הזנת פרטי כרטיס האשראי) תוכלו לצפות בפרטים כמו המחיר לתשלום בעת ההזמנה, המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב וכול'.

לאחר הזנת פרטי התשלום, בדרך כלל תקבלו אישור הזמנה באופן מיידי. אם לא תקבלו אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות מנוע החיפוש יצור איתכם קשר. לעיתים, יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב בגלילות. במקרה זה, הסכום הדרוש ייחסם זמנית בכרטיס האשראי, ובמקרה הנדיר בו ההזמנה לא תאושר, החסימה הזמנית תוסר מהכרטיס. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תוכלו להדפיס את שובר ההזמנה (ואוצ'ר) אותו יש להציג בעת איסוף המכונית

כמו כן, תוכלו להיכנס לעמוד "נהל הזמנה" באתר ולבצע מגוון פעולות, כמו עדכון התאריכים, שידרוג הרכב, הדפסת הואוצ'ר וכול'. שימו לב לשינויים במחיר עם כל שינוי שתבצעו בהזמנה.

אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב ברמת השרון מומלץ לבדוק אפשרויות השכרת רכב בגלילות הסמוכה לרמה"ש – בעיר רמת השרון עצמה אין כיום מבחר מספיק של חברות השכרת רכב ברמה"ש – או לפחות, רוב חברות השדכרת הרכב הגדולות בישראל אינן מפעילים סניפים ברמת השרון כך שבד"כ כאשר מחפשים השכרת רכב ברמת השרון כדאי להתחיל מחיפוש בגלילות. אפשרות נוספת היא לבדוק השוואת מחירים של השכרת רכב בהרצליה

השכרת רכבים בגלילות – השוואת מחירים

בכתבה זו ביקשנו לבדוק מהן חברות השכרת הרכב הגדולות הפועלות בגלילות, וערכנו מספר השוואות מחירים על מנת למצוא דילים משתלמים להשכרת רכב בגלילות. שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות, כך שייתכן שהתוצאות שיעלו בפניכם בעת השוואת המחירים שתערכו ברנטלקארס יהיו שונות. תמיד מומלץ לעבור על תנאי השכרת הרכב ולקרוא אותם בזהירות לפני ביצוע ההזמנה.

השכרת רכב בגלילות – המחיר הכי זול

לפעמים, המחיר הוא הגורם החשוב ביותר בעת השכרת רכב. אם אין לכם דרישות מיוחדות בנוגע לסוג הרכב, תוכלו לבצע את השוואת המחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בגלילות ללא כל סינון, והצעת המחיר הראשונה תהיה הזולה ביותר (לעיתים יש צורך ללחוץ על מיון לפי מחיר). בהשוואת המחירים שערכנו, מצאנו שהמחיר הכי זול להשכרת רכב בגלילות מגיע מחברת אלדן בהשכרת שברולט ספארק ליום במחיר של 139.02 ש"ח. רכב השברולט ספארק מתאים לארבעה נוסעים ולשתי מזוודות קטנות, ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

השכרת רכב לחודש בגלילות

השכרת רכב לתקופה ארוכה לרוב תוזיל את מחיר השכרת הרכב היומי, לעיתים באופן משמעותי. ערכנו השוואת מחירים על מנת לבדוק מהו המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בגלילות, וקיבלנו הצעה להשכרת שברולט ספארק במחיר של 2,383.54 ש"ח (ל30 ימים) מחברת אלדן.

השכרת ג'יפ בגלילות

אם אתם מחפשים השכרת ג'יפים בגלילות, בעת השוואת המחירים לחצו על הכפתור "ג'יפים" שנמצא מעל לתוצאות החיפוש, ויופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב שטח בגלילות. בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפ בגלילות ליום, מצאנו שהמחיר הכי זול מגיע מחברת קל אוטו שמציעה השכרת סובארו XV ליום במחיר של 314.25 ש"ח.

המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בגלילות לחודש, לעומת זה, הוא 7,737.11 ש"ח בהשכרת מיצובישי אאוטלנדר – רכב עם 7 מקומות – מחברת אלדן.

השכרת מיני וואן בגלילות

אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב למשפחה מרובת ילדים או לקבוצה גדולה, תוכלו לערוך השוואת מחירים עבור השכרת מיניוואן בגלילות שמתאים לשבעה, שמונה ואפילו תשעה נוסעים ולמצוא את המחיר הכי זול הזמין בתאריכים שלכם.

בהשוואת מחירים שערכנו בחיפוש אחר השכרת מיניוואן עם 7 מקומות בגלילות, מצאנו שהמחיר הכי זול הוא 374.24 ש"ח ליום בהשכרת טויוטה וורסו מחברת אלדן. זהו גם הרכב הכי זול בהשכרת מיניוואן לשבעה נוסעים לחודש, במחיר של 6,727.64 ש"ח (מחברת אלדן).

בנוסף, רצינו לבדוק מהו המחיר הכי זול עבור השכרת מיניוואן עם מקומות לתשעה נוסעים בגלילות, ובהשוואת המחירים שערכנו מצאנו כי השכרת סיטרואן ג'אמפי במחיר של 872.40 ש"ח ליום מקל אוטו היא הזולה ביותר. מחיר השכרת רכב זה לחודש יהיה  23,208.80 ש"ח (ל30 ימים מקל אוטו).

השכרת מכוניות יוקרה בגלילות

בעזרת השוואת מחירים חכמה, תוכלו למצוא השכרת רכב יוקרה בגלילות במחירים אטרקטיביים בקלות. לאחר הופעת תוצאות החיפוש, לחצו על כפתור "רכבי פרמיום" (בחלק העליון של העמוד) ותוכלו לצפות בכל הדילים המשתלמים ביותר להשכרת מכוניות פאר בגלילות.

בהשוואת מחירים שערכנו לסוף ספטמבר, מצאנו שאת המחיר הכי זול מציעה חברת קל אוטו בהשכרת וולוו S60 במחיר של 548.77 ש"ח ליום. רכב הוולו S60 מתאים לחמישה נוסעים, 2 מזוודות גדולות ומזוודה קטנה. אותו הרכב הוא גם הזול ביותר להשכרת רכב יוקרה לחודש, במחיר של 14,361.24 ש"ח (מקל אוטו ל30 ימים).

חברות השכרת רכב בגלילות

קל אוטו השכרת רכב גלילות

כתובת: מתחם פי גלילות, מחלף גלילות מערב. שעות פתיחה: ראשון עד חמישי: 08:00-16:30, ימי שישי וערבי חג: 08:00 עד 12:30. סניף גלילות של קל אוטו מציע מגוון רכבים להשכרה, כמו למשל: סיטרואן ג'אמפי, פורד אדג', וולוו S60, מיצובישי אאווטלנדר, מאזדה 5, סיטרואן ברלינגו, סובארו XV, פורד פוקוס אסטייט, מאזדה 6, פיאט טיפו ועוד. קל אוטו בדרך כלל מאפשרת ביטול הזמנה ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב).

איחור בהחזרת הרכב השכור יחויב בתוספת תשלום: בדרך כלל, איחור של עד שעה יחויב בהתאם למחירון, איחור של שעה עד שעתיים יחויב כרבע מעלות יום השכירות, איחור של שעתיים עד שלוש יחויב כשני רבעים מעלות יום השכירות ואיחור של שלוש שעות ומעלה יחויב כיום השכרה מלא. זכרו לבדוק את מדיניות האיחורים בתנאי ההזמנה שלכם. חברת קל אוטו מציעה השכרת רכב בגלילות לנהג צעיר בתוספת תשלום (הגיל המינימלי להשכרת רכב הוא 21 עם מינימום של שנתיים רישיון)

אלדן השכרת רכבים בגלילות

כתובת: פי גלילות. שעות פתיחה: ראשון, שני רביעי וחמישי: 08:00-16:45, ימי שלישי: 08:00-15:45, ימי שישי: 08:00-11:45. בסניף אלדן בגלילות תוכלו למצוא מגוון מכוניות להשכרה: טויוטה וורסו, מיצובישי אאווטלנדר, שברולט ספארק, קיה פיקאנטו ועוד. חברת אלדן להשכרת רכב בדרך כלל מאפשרת לבטל את ההזמנה (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב).

איחור בהחזרת הרכב השכור לאלדן יחויב בתוספת תשלום: בדרך כלל, איחור של שעה עד שעתיים יחויב כ50% ממחיר השכרת רכב ליום (כולל תוספות, דמי שכירות וכדומה), איחור של שעתיים עד שלוש שעות יחויב כ75% מתמורת ההשכרה ואיחור של שלוש שעות עד יממה יחויב כ100%. איחורים מעבר ליום האיחור הראשון יחויבו באותו האופן. זכרו לבדוק את תנאי האיחור הרלוונטיים להזמנה שלכם. חברת אלדן מאפשרת לנהגים צעירים לשכור רכב, בתנאי שאלו יהיו בני 21 ומעלה עם רישיון מהסוג החדש ועם וותק של שנתיים לפחות, ברכישת כיסוי מתאים.

השכרת רכב בגלילות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל