השכרת רכב בהרצליה מידע חשוב

השכרת רכב בהרצליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בהרצליה – המדריך המלא: מנוע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בהרצליה שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים תוך שניות ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם מידע מקיף לנהג על "האותיות הקטנות" והעמלות השונות של חברות השכרת רכב בהרצליה, והסברים (כולל סרטי וידאו) על נושאים כמו תנאי הסף ותוספות נהג צעיר למחיר, השכרת ג'יפ בהרצליה, השכרת מיני וואנים, מכוניות יוקרה או השכרת רכב לחודש

מגוון חברות מציעות השכרת רכב בהרצליה במחירים זולים, ובעזרת מנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב רנטאלקארס שתמצאו בדף זה תוכלו לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בהרצליה בקלות על מנת למצוא את המחיר הכי זול להשכרת מגוון רכבים בהרצליה – ממכוניות מיני ועד השכרת ג'יפים בהרצליה. על מנת לבצע השוואת מחירים, בחרו את ישראל בעמודה "ארץ" ואז ביחרו את הרצליה כעיר היעד והזינו את התאריכים של תקופת ההשכרה שלכם. בשלב זה תוכלו גם לסמן אם ברצונכם להחזיר את הרכב במיקום שונה (למשל – אם אתם רוצים לשכור רכב בהרצליה ולהחזיר אותו בסניף של אותה חברת השכרת רכב בנתב"ג) ואם גיל הנהג הוא 30-65 (נהגים צעירים יותר עלולים להיתקל בתוספת מחיר או בהגבלות על סוג הרכב אותו הם יכולים לשכור).

כעת, לחצו על "חפש", ויופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר, המסודרות לפי המחיר הכי זול.

השכרת רכב בהרצליה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השוואת מחירים השכרת רכב בהרצליה – טיפים

אם תרצו, תוכלו לסנן את הצעות המחיר (האפשרויות מופיעות בצד ימין) לפי חברת השכרת הרכב, דירוג החברה, אפשרויות הדלק, פרטי הרכב ועוד. תוכלו גם לבחור לצפות בסוגי רכב מסוימים (מאלו המופיעים בחלק העליון של תוצאות החיפוש). זיכרו שרוב חברות השכרת הרכבים בהרצליה לא בהכרח מבטיחות את דגם הרכב המופיע בהצעת מחיר, אלא דגם דומה לו.

כמובן שמומלץ מאוד לקרוא את תנאי ההשכרה היטב (ניתן לעשות זאת כבר בשלב החיפוש) לפני הבחירה בהצעת המחיר המתאימה לכם. בשלב מאוחר יותר בהזמנה, תוכלו גם להוסיף שדרוגים בתשלום כמו כיסא בטיחות, אייפד ועוד. בנוסף, תוכלו לשדרג גם את הביטוח הסטנדרטי הכלול בהזמנה.

במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב רנטלקארס ניתן לשלם בכרטיס אשראי בלבד. אישור ההזמנה מתקבל בדרך כלל באופן מיידי, אך לעיתים תצטרכו להמתין לאישור של חברת השכרת הרכב בהרצליה. במידה ויש צורך להמתין לאישור, הסכום הנדרש ייחסם באופן זמני בכרטיס האשראי שלכם. במקרה הנדיר בו חברת השכרת הרכב לא תאשר את ההזמנה, החסימה תוסר.

את חוזה השכרת הרכב תקבלו כאשר ההזמנה תאושר והתשלום יתבצע. בכתבה הבאה נסקור מגוון הצעות מחיר מחברות להשכרת רכב בהרצליה בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס (בחיפוש שנערך עבור השכרת רכבים בהרצליה בתחילת ספטמבר).

השכרת רכבים בהרצליה – השוואת מחירים

השכרת רכב בהרצליה – המחיר הכי זול

אם המחיר הזול הוא הדבר החשוב לכם ביותר בעת השכרת רכבים בהרצליה, בצעו את השוואת המחירים ללא סינון והאפשרות הראשונה שתופיע תציג את המחיר הכי זול להשכרת רכב בהרצליה.

בהשוואת מחירים שערכנו, המחיר הכי זול להשכרת רכב ליום בהרצליה הוא 117.79 ש"ח לשברולט ספארק (4 מקומות) בשלמה סיקסט.

המחיר הכי זול להשכרת רכב לשבוע בהרצליה הוא 469.27 ש"ח לניסאן מיקרה אקו בחברת באדג'ט.

השכרת ג'יפ בהרצליה

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפים בהרצליה, מצאנו שהמחיר הכי זול הוא בחברת שלמה סיקסט שמציעה השכרת ג'יפ אופל מוקה בהרצליה במחיר של 218.86 ש"ח ליום אחד. זוהי גם החברה המציעה את המחיר הזול ביותר להשכרת ג'יפ לחודש בהרצליה, במחיר של 3,897.51 ש"ח (ל30 ימים).

המחיר הזול אחריה, הוא בחברת באדג'ט המציעה השכרת ג'יפ יונדאי טוסון במחיר של 289.88 ש"ח ליום.

חברה נוספת שמציעה השכרת ג'יפים בהרצליה במחיר זול היא הרץ, שמציעה השכרת ניסאן קאשקי במחיר של 302.56 ש"ח ליום או 4,804.01 ש"ח לחודש.

חברת יורופקאר מציעה השכרת יונדאי טוסון בהרצליה במחיר של 321.14 ש"ח ליום או במחיר לחודש של 7,338.07 ש"ח.

השכרת מיני וואן בהרצליה

בהשוואת מחירים להשכרת מיני וואן בהרצליה שערכנו במנוע החיפוש רנטלקארס, נמצאו הצעות המחיר הבאות:

המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בהרצליה עם שבעה מקומות לנוסעים הוא בחברת שלמה סיקסט, שמציעה השכרת מיני וואנים מסוג אופל זפירה במחיר של 366.46 ש"ח ליום.

אחריה נמצאת חברת יורופקאר, שמציעה השכרת אופל זאפירה (מיני וואן עם מקומות לשבעה נוסעים) במחיר של 408.75 ש"ח ליום.

חברת באדג'ט מציעה השכרת מאזדה 5 במחיר של 434.82 ש"ח ליום. אחריה, בהבדל מחירים קטן, חברת הרץ מציעה השכרת סאנגיונג רודיוס במחיר של 439.01 ש"ח ליום.

בהשוואת מחירים להשכרת מיני וואן לחודש בהרצליה, המחיר הכי זול הוא שוב בחברת שלמה סיקסט לאופל זאפירה ב 5,779.06 ש"ח (ל30 ימים).

חברת הרץ מציעה השכרת סאנגיונג רודיוס במחיר של 7,581.99 ש"ח לחודש. יורופקאר מציעה השכרת אופל זאפירה לחודש במחיר של 9,340.58 ש"ח.

השכרת מכוניות יוקרה בהרצליה

אם אתם מעוניינים בהשכרת רכבי יוקרה בהרצליה, עומדות בפניכם מגוון אפשרויות.

המחיר הכי זול להשכרת מכונית יוקרה בהרצליה שמצאנו בהשוואת המחירים, הוא 685.58 ליום ש"ח ליום לניסאן מקסימה של חברת יורופקאר.

חברת הרץ מציעה השכרת מכונית יוקרה מסוג יגואר XE בהרצליה במחיר של 744.47 ש"ח ליום.

שלמה סיקסט מציעה השכרת רכב הפרימיום ב.מ.וו סדרה 5 בהרצליה במחיר של 898.18 ש"ח ליום.

בהשכרת רכב יוקרה בהרצליה לחודש, המחיר הכי זול הוא ליגואר XE של חברת הרץ (9,832.56 ש"ח ל30 ימים).

אחריה מציעה יורופקאר השכרת ניסאן מקסימה לחודש במחיר של 15,979.79 ש"ח

שלמה סיקסט מציעה השכרת ב.מ.וו סדרה 5 לחודש במחיר של 16,173.32 ש"ח.

השכרת רכב בהרצליה לחודש

אם יש לכם צורך בהשכרת רכב בהרצליה לחודש, מספר חברות להשכרת רכבים יוכלו לתת לכם את המענה המתאים. בדרך כלל, ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר, כך מחיר השכרת הרכב היומי זול יותר.

בהשוואת המחירים שערכנו עבור השכרת רכב חודשית בהרצליה המחיר הכי זול שנמצא הוא בחברת שלמה סיקסט שמציעה השכרת שברולט ספארק במחיר של 2,599.23 ש"ח לשלושים ימים.

חברות השכרת רכב נוספות שמציעות השכרת רכב לחודש בהרצליה הן:

הרץ – השכרת ניסאן מיקרה לחודש במחיר של 2,610.88 ש"ח.

יורופקאר – השכרת סוזוקי אלטו לחודש במחיר של 3,225.52 ש"ח.

חברות השכרת רכב בהרצליה

יורופקאר (אלבר) הרצליה – סניף השכרת רכב

סניף יורופקאר בהרצליה ממוקם ברחוב אבא אבן 8.  שעות הפתיחה של הסניף בימים ראשון עד חמישי בשעות 08:00 עד 18:00 ובימי שישי בשעות 08:00 עד 13:00.

ביורופקאר הרצליה ניתן להשכיר מכוניות ממגוון סוגים: השכרת רכבים קטנים בהרצליה (סוזוקי אלטו, פיאט 500, קיה פיקאנטו ועוד), רכבים גדולים (פולקסווגן גולף, מאזדה 6), רכבי סטיישן (סיאט ליאון אסטייט), השכרת מכוניות יוקרה בהרצליה(ניסאן מקסימה, אאודי 6), השכרת מיני וואן בהרצליה (פולקסווגן קאדי, אופל זאפירה) וגם השכרת ג'יפים (יונדאי טוסון, פורד אדג', מיצובישי אאוטלאנדר ועוד).

השכרת רכב ביורופקאר בדרך כלל כוללת את השירותים הבאים: שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. בלחיצה על "תנאי ההשכרה של יורופקאר" תוכלו לקרוא את תנאי ההזמנה המדויקים.

נהגים בני 21 ומעלה בעל ותק רישיון של שנה לפחות יכולים להשכיר רכב ביורופקאר, אך שימו לב שנהג צעיר יחויב בתוספת תשלום. כמו כן, חלק מקבוצות הרכבים יהיו מוגבלות לפי ותק רישיון וגיל – כלומר, נהג חדש לא יוכל להזמין השכרת רכב יוקרה בהרצליה ביורופקאר, אלא רק מכוניות בעלויות ממוצעות יותר..

איחור בהחזרת הרכב בתום תקופת ההשכרה יגרור חיוב נוסף: שעת איחור תחושב לפי 1/3 מהמחיר היומי, בעוד איחור של למעלה משלוש שעות יחושב במחיר יום השכרת רכב מלא.

השכרת רכב בהרצליה בבאדג'ט

סניף באדג'ט בהרצליה ממוקם ברחוב שד' אבא אבן 18. שעות הפתיחה של הסניף בימי ראשון עד חמישי בשעות 08:00 עד 17:00 ובימי שישי מ08:00 עד 13:00. בסניף תוכלו להשכיר ג'יפ בהרצליה, רכבי מיניוואן עם 7 מקומות ועוד.

בדרך כלל, השכרת רכב בבאדג'ט כוללת ביטול (ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. אך כמובן שתמיד מומלץ לקרוא היטב את תנאי ההשכרה ולוודא שהתנאים אכן עומדים בציפיות שלכם.

למרות שהגיל המינימלי להשכרת רכב בבאדג'ט הוא 21, נהגים צעירים יוכלו לצפות לחיובים נוספים והגבלות על סוגי הרכבים אותם יוכלו לשכור, שכן חלק מקבוצות הרכבים מוגבלות לפי גיל. על הנהג להיות בעל ותק של שנתיים לפחות. באדג'ט תחייב איחור של כל שעה מעבר למועד ההחזרה כשליש ממחיר יום השכרת רכב, ואיחור של שלוש שעות כיום השכרה מלא.

השכרת רכבים בהרץ הרצליה

סניף הרץ בהרצליה ממוקם ברחוב המנופים 11. סניפי הרץ פתוחים בשעות 08:00 עד 18:00 בימי ראשון עד חמישי, ובשעות 08:00 עד 14:00 בימי שישי.

הרץ מציעה השכרת רכבים בהרצליה ממגוון סוגים: רכב קטן (שברולט ספארק, ניסאן מיקרה, קיה פיקאנטו ועוד) מכוניות גדולות (מאזדה 3, הונדה סיוויק ועוד) השכרת רכבי פרימיום בהרצליה (וולוו S90, יגואר XE), השכרת מיניוואן (טויוטה וורסו, סאנגיונג רודיוס ועוד) והשכרת ג'יפים בהרצליה (הונדה CR-V, ניסאן קאשקי ועוד).

הגיל המינימלי להשכרת רכב בהרץ הוא 21 (עם רישיון נהיגה בן שנה לפחות), אך שימו לב שקיימות הגבלות על קבוצות הרכב לנהג צעיר בן 25 ומטה. כמו כן, נהגים צעירים (בגילאי 21 עד 23) יחויבו בתוספת תשלום.

השכרת רכב בהרץ הרצליה בדרך כלל כוללת אפשרות לשינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. עם זאת, מומלץ מאוד לקרוא בזהירות את תנאי ההשכרה המדויקים. השכרת רכב בישראל לתקופה של יום או יומיים והשכרות רכב חודשיות בהרץ מוגבלות למספר ק"מ מסוים, אך השכרות רכב לתקופה של שלושה עד 21 ימים בדרך כלל לא מוגבלות בק"מ.

שלמה סיקסט השכרת רכב בהרצליה

סניף שלמה סיקסט בהרצליה ממוקם ברחוב הסדנאות 9. שעות הפתיחה של הסניף בימי ראשון עד חמישי הן מ08:00 עד 17:00 ובימי שישי בשעות 08:00 עד 12:00.

סניף שלמה סיקסט מציע השכרת מכוניות בהרצליה ממגוון סוגים:

מכוניות קטנות (שברולט ספארק, קיה פיקאנטו ועוד) רכבים גדולים (מאזדה 3, מאזדה 6 ועוד), השכרת רכבי יוקרה בהרצליה (ב.מ.וו סדרה 5) השכרת מיני וואן בהרצליה (קיה קארנס, אופל זאפירה ועוד) וגם השכרת ג'יפ (אופל מוקה, ניסאן קאשקי ועוד).

נהגים צעירים (גילאי 21 עד 23) כמו גם נהג חדש עם ותק של שנה עד שנתיים, רשאים לנהוג ברכבים מקבוצות רכב מוגבלות ובתוספת תשלום (בהתאם למחירון).

כבר בשלב השוואת המחירים תוכלו לקרוא את תנאי השכרת הרכב של שלמה סיקסט. ברוב המקרים, השכרת הרכב כוללת ביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

שלמה סיקסט הרצליה מציעה מספר מסלולי ק"מ לפי אורך תקופת ההשכרה. שימו לב שאיחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב יחויב כמחיר יום השכרת רכב מלא.

 

השכרת רכב בהרצליה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל