השכרת רכב בנמל התעופה רמון סניפים

השכרת רכב בנמל התעופה רמון באילת – השוואת מחירים ומידע

מעוניינים להזמין השכרת רכב בנמל התעופה רמון, שדה התעופה באילת שהופך לנמל התעופה השני בגודלו בישראל?תוכלו לחסוך מאות שקלים באמצעות הכתבה הבאה הכוללת מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים של השכרת רכבים בשדה התעופה רמון, ומידע, המלצות וטיפים על חברות השכרת הרכב בשדה רמון, המחירים הכי זולים וה"אותיות הקטנות"

נמל התעופה הבינלאומי רמון שיחליף את נמל התעופה באילת ובעובדה וצפוי להיות נמל התעופה השני בגודלו בישראל אחרי נמל התעופה בן גוריון, והוא ממוקם במרחק של כרבע שעה נסיעה ממרכז אילת. במקום להוציא כסף על נסיעות במונית מנמל התעופה רמון ובתוך העיר במהלך החופשה באילת, כדאי לבצע השוואת מחירים להשכרת רכב בנמל התעופה רמון – לעיתים השכרת רכב לסוף שבוע באילת משתלמת יותר. מלבד המחירים, תוכלו ליהנות מהנוחות של רכב משלכם במהלך החופשה בלי לנסוע כל הדרך עם האוטו הפרטי.

השכרת רכב בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה באילת – עוד המלצות למטייל

בתי מלון מומלצים באילת למשפחות עם ילדים

אילת עם ילדים – אטרקציות והמלצות לחופשה משפחתית באילת

השכרת רכב בשדה רמון אילת – המלצות והסברים

בנמל התעופה רמון פועלות מספר חברות להשכרת רכב בישראל, ביניהן אלבר, שלמה סיקסט, קל אוטו ובאדג'ט. דלפקי השכרת הרכב בשדה רמון יהיו זמינים באולם הנחיתות, ואיסוף הרכבים יתבצע בחניון מחוץ לטרמינל. בעזרת השוואת מחירים של השכרת רכב בשדה התעופה רמון שתוכלו לבצע בקלות בעזרת מנוע החיפוש שלמעלה תוכלו לאתר את המחיר הכי זול על סוג המכונית שאתם מעוניינים לשכור, להזמין, ולקבל אישור הזמנה מיידי להשכרת רכב בשדה התעופה רמון.

בין אם אתם מעוניינים בהשכרת מיניוואן באילת, השכרת מכונית יוקרה בשדה רמון, השכרת ג'יפ לנסיעה בשטח או בכל סוג רכב אחר, תוכלו למצוא את הרכב המושלם עבורכם באופן מיידי. כל מה שעליכם לעשות הוא להזין את הפרטים המתאימים במנוע החיפוש שלפניכם: תאריכים, שעות איסוף והחזרה, תחנת האיסוף (ביחרו את ישראל בשדה ארץ ולאחר מכן את אילת בתור עיר ואת שדה התעופה רמון כתחנת איסוף, וגם סמנו בתיבה המתאימה אם טווח גיל הנהג הוא 25 עד 70 (שימו לב שנהגים צעירים לרוב חייבים בתוספת תשלום).

כעת, יופיעו בפניכם מגוון דילים משתלמים להשכרת רכבים בנמל התעופה הבינלאומי רמון באילת ממגוון חברות להשכרת רכב. אם יש לכם צורך ברכב מסוג מסוים, כמו מיניוואן, השכרת ג'יפ או רכב יוקרתי, תוכלו לבחור באחד מסוגי הרכבים המופיעים מעל תוצאות החיפוש, והצעות המחיר שיוצגו בפניכם יהיו עבור רכבים מסוג זה בלבד. מצד ימין, תוכלו לסנן את התוצאות לפי מגוון קטגוריות: ספק הרכב, דירוג הספק ע"י הגולשים, פרטי הרכב וכול'.

כעת, תוכלו לבדוק מה כוללת כל הצעת מחיר כבר בשלב השוואת המחירים: לחצו על "תנאי ההשכרה של…" לקריאת התנאים, בידקו את הפרטים הטכניים של הרכב (מספר המקומות לנוסעים, אם הרכב אוטומטי או ידני  וכול'), את מדיניות הדלק ועוד. לאחר שקראתם בזהירות את הפרטים של ההצעה המשתלמת ביותר ואיתרתם את המחיר הכי זול להשכרת הרכב המתאים לכם בשדה התעופה באילת, לחצו על "הזמן עכשיו".

בשלב זה, תוכלו להוסיף תוספות בתשלום (עליהן בדרך כלל תשלמו בדלפק ולא בעת ההזמנה) כמו ג'יפיאס לרכב, אייפד, כיסא לתינוק ועוד. כמו כן, תוכלו לשדרג את הביטוח הכלול בהזמנה. בסוף העמוד תוכלו לכתוב בקשות מיוחדות.

כעת כל מה שנשאר הוא למלא את פרטי הנהג ופרטי התשלום (בכרטיס אשראי בלבד). בשלב האחרון בו תמלאו את פרטי התשלום, תוכלו לקרוא שנית את כל הפרטים החשובים (מצד ימין) כמו הסכום לתשלום בעת ביצוע ההזמנה, מדיניות הדלק, אילו מסמכים יהיה עליכם להביא בעת איסוף הרכב ועוד.

לאחר הזנת כל הפרטים, אישור ההזמנה מתקבל בדרך כלל באופן מיידי. לעיתים, עם זאת, תאלצו להמתין לאישור הזמנה מחברת השכרת הרכב באילת. במקרה כזה, הסכום הדרוש ייחסם זמנית בכרטיס האשראי שלכם, ובמקרים הנדירים בהם החברה לא מאשרת את השכרת הרכב, החסימה תוסר.

אם לא תקבלו את אישור ההזמנה תוך 48 שעות, צוות האתר יצור איתכם קשר על מנת להסביר מה הסיבה. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תוכלו להדפיס את השובר (ואוצ'ר) אותו תצטרכו להציג בעת איסוף הרכב בשדה התעופה באילת. לאחר שבצעתם הזמנה להשכרת רכב בשדה התעופה רמון, תוכלו להיכנס לעמוד "נהל הזמנה" ולבצע מגוון פעולות: הדפסת השובר, שדרוג הרכב ועוד. שימו לב לשינויים במחיר לאחר שינויים בהזמנה.

השכרת רכבים בשדה רמון – השוואת מחירים

ביקשנו לבדוק מהם המחירים הכי זולים להשכרת רכב בשדה התעופה רמון, שדה התעופה החדש של אילת, ולשם כך נעזרנו בהשוואת המחירים של מנוע החיפוש רנטלקארס שלמעלה. שימו לב שאת החיפוש ערכנו לתחילת חודש יוני, והמחירים והתנאים עלולים להשתנות.

השכרת רכב ליום בשדה התעופה רמון

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב ליום בשדה התעופה רמון, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר שהציעה לנו השכרת קיה פיקנטו בעלות של 142.76 ש"ח. שימו לב שזהו רכב קטן שמתאים לארבעה נוסעים.

השכרת ג'יפ בנמל התעופה רמון

ערכנו השוואת מחירים נוספת, הפעם כדי לבדוק מהו המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בשדה רמון. גם במקרה זה, חברת יורופקאר הציעה את ההצעה הזולה ביותר בהשכרת יונדאי טוסון ליום בעלות של 285.58 ש"ח.

השכרת רכב יוקרה בשדה רמון

בין אם אתם מחפשים השכרת רכב לחתונה באילת או השכרת מכונית יוקרה לחופשה באילת, כדאי לערוך השוואת מחירים כדי למצוא את הדיל המשתלם ביותר בעזרת רנטלקארס. בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב יוקרה בשדה התעופה רמון, קיבלנו (שוב) את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר, הפעם בהשכרת אאודי A6 לחמישה נוסעים במחיר של 775.11 ש"ח ליום

השכרת מיניואן בשדה התעופה רמון באילת

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו בעזרת אתר רנטלקארס, חברת יורופקאר הציעה לנו את המחיר הכי זול להשכרת מיניואן בשדה התעופה רמון,  בעבור פולקסווגן קאדי בעלות של 305.96 ש"ח ליום. רכב זה מתאים לחמישה נוסעים ולשתי מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

השכרת רכב לחודש בשדה רמון

המחיר להשכרת רכב לתקופה ארוכה בשדה רמון הוא לרוב משתלם יותר לעומת השכרת רכב לתקופה קצרה, כאשר בוחנים את התעריף היומי. בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בשדה התעופה רמון מחברת שלמה סיקסט, שהציעה לנו השכרת אופל מוקה במחיר של 4,098.78 ש"ח (לשלושים ימים).

בהצעה זו, המחיר היומי הוא 136.62 ש"ח. השכרת אופל מוקה ליום אחד בלבד משלמה סיקסט בשדה התעופה רמון, לעומת זאת, תעלה 334.20 ש"ח.

השכרת רכב בנמל התעופה רמון
דירוג הגולשים 4.67 (6 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל