השכרת רכב בבני ברק מידע כללי

השכרת רכב בבני ברק – המלצות והשוואת מחירים

השכרת רכב בבני ברק – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבני ברק ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים על מיגוון דגמי מכוניות, וגם המלצות וטיפים לנהג והסברים על סוכנויות השכרת רכבים בבני ברק, מבחר המכוניות העומדות להשכרה בבני ברק (כולל סרטי וידאו) ומידע חשוב למחפשים השכרת רכב עם 7 מקומות בבני ברק או השכרת מכוניות יוקרה בבני ברק לחתונות ואירועים

מחפשים השכרת רכב בבני ברק? אם אתם מעוניינים בדרך היעילה ביותר למצוא את המחיר הכי זול, מנוע החיפוש המתקדם למחירי השכרת רכב של "רנטלקארס" (למטה בדף זה) יעשה זאת בשבילכם. במספר לחיצות, המערכת תערוך עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכב בבני ברק ותציג בפניכם את הדילים הכי משתלמים ממגוון חברות ותיקות ואמינות המספקות שירותי השכרת רכבים בבני ברק

השכרת רכב בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השוואת מחירים השכרת רכב בבני ברק – המלצות וטיפים

תוכלו למיין את התוצאות, לבדוק את התנאים, לצפות בסוגי רכבים שונים ולקבל תמיכה מצוות האתר לאורך כל הדרך. בין אם אתם מחפשים השכרת רכב בבני ברק לשבוע, השכרת רכב בישראל לחודש או אפילו ליום אחד: תוכלו למצוא את הרכב המושלם עבורכם בקלות. התהליך הוא פשוט, ובתוך מספר דקות תוכלו לקבל אישור הזמנה ולהבטיח שיחכה לכם רכב בדלפק סוכנות השכרת הרכב בבני ברק.

תחילה, הזינו את הפרטים הבסיסיים במנוע השוואת המחירים שמופיע למעלה בדף זה:

  • בחרו את תחנת האיסוף (במקרה שלנו: ישראל – בני ברק – בני ברק מרכז העיר)
  • בחרו את התאריכים המדוייקים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בבני ברק – תאריך ושעת האיסוף ותאריך ושעת ההחזרה.
  • סמנו בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70 (שימו לב שנהגים צעירים בדרך כלל חייבים בתוספת תשלום).

כעת יוצגו בפניכם הצעות מחיר להשכרת רכבים בבני ברק רכבים מכל סוג ומכל סוכנויות השכרת הרכב הפועלות בבני ברק.

בשלב זה, תוכלו למיין את התוצאות לפי רצונכם: לפי סוג הרכב בחלק העליון של תוצאות החיפוש, (בין אם אתם מעוניינים בהשכרת מיניוואן בבני ברק, השכרת ג'יפ, השכרת מכוניות יוקרה או בכל סוג רכב אחר), ולפי מגוון קטגוריות שונות מצד ימין (חברת השכרת הרכבים), דירוג הספק (סוכנות השכרת הרכב בבני ברק) ע"י הגולשים, אפשרויות הדלק, גודל האוטו.

בכל הצעת מחיר שתופיע בהשוואת המחירים בין חברות השכרת רכב בבני ברק יופיעו גם הפרטים החשובים של ההזמנה (האם ניתן לבטל או לבצע שינוי בהזמנה, איזה ביטוח רכב כלול במחיר ועוד), הפרטים הטכניים של הרכב (מספר המקומות ברכב לנוסעים, מקום למזוודות, סוג תיבת ההילוכים וכול'), כתובת סניף חברת השכרת הרכב בבני ברק, המחיר ועוד. לאחר שבדקתם את כל הפרטים החשובים ומצאתם את המחיר הכי זול להשכרת רכב בבני ברק עבור דגם המכונית הרצוי עבורכם, לחצו על "הזמן עכשיו" ובעוד מספר דקות כבר תוכלו לקבל אישור הזמנה.

בשלב הבא, תוכלו להוסיף תוספות להזמנה בתשלום (מושבי בטיחות לילדים, כיסא לתינוק, נהג נוסף וכול'), עליהן תשלמו בדרך כלל בדלפק, ואפילו לשדרג את ביטוח הרכב. כמו כן, בסוף העמוד תמצאו תיבה לבקשות מיוחדות.  בעמוד זה תוכלו לעבור שנית על הפרטים החשובים של ההזמנה. שימו לב שמנוע השוואת המחירים לא יכול להבטיח את מלאי או מחיר התוספות.

כעת, כל שעליכם לעשות הוא להזין את פרטי הנהג הראשי ופרטי התשלום. בשלב הזנת פרטי התשלום, בו ניתן לשלם עם כרטיס אשראי בלבד, תוכלו לבחון שנית פרטים חשובים כמו המסמכים הדרושים בעת איסוף הרכב, הסכום לתשלום בעת ביצוע ההזמנה ועוד. לאחר הזנת פרטי התשלום, תקבלו אישור להזמנה שלכם מסוכנות השכרת הרכב בבני ברק באופן מיידי, בדרך כלל. לעיתים, עם זאת, יש צורך להמתין לאישור מהספק. במקרים כאלו, תקבלו הודעה על כך והסכום הדרוש ייחסם זמנית בכרטיס האשראי שהזנתם. במקרים הנדירים בהם חברת השכרת הרכבים בבני ברק לא תאשר את ההזמנה, החסימה הזמנית תוסר.

אם לא תקבלו אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות האתר יצור איתכם קשר על מנת להסביר את הבעיה. לאחר שקיבלתם אישור הזמנה, תוכלו להדפיס את השובר (ואוצ'ר) אותו תצטרכו להציג בעת איסוף הרכב השכור בבני ברק, כמו גם להיכנס לדף "נהל הזמנה" ולבצע מגוון פעולות כמו שדרוג הרכב, הארכת תקופת ההשכרה ועוד. שימו לב לשינוי במחיר לאחר ביצוע השינויים.

השכרת רכבים בבני ברק – השוואת מחירים

בכתבה זו נסקור חברות השכרת רכב בבני ברק, את התנאים שהחברות מציעות, נערוך השוואת מחירים ונמצא את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בבני ברק ועוד. שימו לב: החיפוש שערכנו הוא עבור תחילת אוקטובר, ומחירי השכרת רכבים בבני ברק משתנים מפעם לפעם, כך שייתכן שהשוואת המחירים שתערכו עבור התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בבני ברק תעלה תוצאות שונות מאלו המצוינות פה. כמו כן, התנאים הכתובים כאן הם כלליים וכל הזמנה כוללת תנאים משלה, כך שמומלץ לקרוא את פרטי ההזמנה הרלוונטיים להשכרת הרכב שלכם.

השכרת רכב בבני ברק – המחיר הכי זול

אם הגורם החשוב ביותר עבורכם בעת השכרת רכב בבני ברק הוא המחיר הכי זול, כדאי לבצע השוואת מחירים של השכרת רכבים בבני ברק במנוע החיפוש ללא כל מסננים, והצעת המחיר שתופיע ראשונה היא הזולה ביותר (לפעמים תצטרכו ללחוץ על מיון לפי מחיר).

ערכנו השוואת מחירים על מנת למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב בבני ברק, מכל סוג ומכל חברה. המחיר הכי זול להשכרת רכב בבני ברק שמצאנו הוא 127.69 ש"ח ליום בהשכרת שברולט ספארק משלמה סיקסט. רכב השברולט ספארק כולל מקומות לארבעה נוסעים ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

השכרת רכב לחודש בבני ברק

השכרת רכבים בבני ברק לטווח ארוך בדרך כלל תוזיל את עלות השכרת הרכב ליום. ערכנו השוואת מחירים על מנת לבדוק מהו הדיל הכי זול שניתן למצוא בהשכרת רכב בבני ברק לחודש. המחיר הכי זול הגיע מחברת הרץ, שמציעה השכרת ניסאן מיקרה בבני ברק במחיר של 2,518 ש"ח לשלושים ימים. ניסאן מיקרה מתאימה לחמישה נוסעים ותיבת ההילוכים שלה ידנית.

השכרת מיניוואן בבני ברק

אם יש לכם צורך בהשכרת רכב עם 7 מקומות או 8 מקומות לנוסעים השכרת מיניוואן בבני ברק היא האפשרות המושלמת בשבילכם. השכרת מיניוואן עם תיבת הילוכים ידנית בדרך כלל תוזיל את המחיר. בהשוואת המחירים תוכלו למצוא מיניוואן עם 6 מקומות או אפשרות השכרת מיני וואן בבני ברק עם מקומות לשבעה נוסעים ואפילו יותר. בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת מיני וואן בבני ברק מצאנו את המחירים הבאים:

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן לחמישה נוסעים בבני ברק הוא בחברת יורופקאר שמציעה השכרת פולקסוואגן קאדי עם גיר ידני, במחיר של 319.26 ש"ח ליום.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם 6 מקומות בבני ברק הוא בחברת הרץ שמציעה השכרת טויוטה וורסו עם תיבת הילוכים אוטומטית במחיר של 358.67 ש"ח ליום.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם 7 מקומות בבני ברק הוא בחברת יורופקאר שמציעה השכרת אופל זפירה המתאים למשפחות גדולות, עם תיבת הילוכים אוטומטית, במחיר של 379.28 ש"ח ליום.

השכרת ג'יפ בבני ברק

בעזרת מנוע השוואת המחירים להשכרת רכבים של רנטלקארס, תוכלו למצוא השכרת ג'יפ בבני ברק במגוון מחירים שיכולים להתאים גם לתקציב מוגבל.

בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפ בבני ברק ליום שערכנו עבור תחילת אוקטובר, המחיר הכי זול הגיע מחברת באדג'ט שמציעה השכרת יונדאי טוסון במחיר של 234.89 ש"ח ליום. יונדאי טוסון מתאים לחמישה נוסעים, שלוש מזוודות גדולות ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בבני ברק לחודש, לעומת זאת, מגיע מחברת שלמה סיקסט שמציעה השכרת אופל מוקה בבני ברק במחיר של 3,951.85 לשלושים ימים.

השכרת רכבי יוקרה בבני ברק

ביקשנו לבדוק מהי מכונית היוקרה הזולה ביותר שתוכלו למצוא להשכרה בבני ברק. בהשוואת מחירים שערכנו ברנטלקארס, מצאנו שהמחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בבני ברק הוא עבור ניסאן מקסימה במחיר של 648.88 ש"ח ליום מחברת יורופקאר. רכב היוקרה ניסאן מקסימה מתאים לחמישה נוסעים, ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

המחיר הכי זול להשכרת מכונית יוקרה בבני ברק לחודש מגיע מחברת הרץ שמציעה השכרת יגואר XE במחיר של 9,484.67 ש"ח לשלושים ימים.

חברות השכרת רכב בבני ברק

באדג'ט בני ברק השכרת רכב

כתובת סניף באדג'ט בבני ברק: רחוב ברוך הירש 14, בני ברק. שעות פתיחה של סניף השכרת הרכב של באדג'ט בבני ברק: ראשון עד חמישי: 8:00 עד 17:00, שישי: 8:00 עד 13:00.

באדג'ט מציעה מגוון רכבים להשכרה בבני ברק, כמו למשל: יונדאי טוסון, מאזדה 5, מיצובישי אאווטלנדר, רנו טראפיק ועוד. באדג'ט מאפשרת השכרת רכבים בבני ברק לנהגים צעירים, אך אלו יחויבו בתוספת תשלום. על מנת להשכיר רכב בבאדג'ט, על הנהג להיות בן 21 ומעלה עם ותק נהיגה של שנתיים לפחות. כמו כן, קיימת הגבלה על סוגי רכבים מסוימים בהתאם לגיל הנהג.

איחור בהחזרת רכב שכור יחויב בתוספת תשלום: איחור של כל שעה יחויב כשליש ממחיר השכרת הרכב ליום ואיחור של שלוש שעות יחויב כיום מלא. השכרת רכב בבאדג'ט בני ברק כוללת בדרך כלל אפשרות ביטול עד 48 שעות לפני איסוף הרכב, שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

השכרת רכבים בבני ברק ביורופקאר (אלבר)

ליורופקאר (אלבר) בבני ברק יש שני סניפי השכרת רכב בבני ברק, כך שאם אתם שוכרים רכב מחברה זו מומלץ לשים לב באיזה סניף איסוף הרכב מתבצע.

סניף כהנמן – כתובת: כהנמן 108 , בני ברק. שעות פתיחה: ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי: 08:00 עד 13:00

סניף מבצע קדש – כתובת: מבצע קדש 64, בני ברק. שעות פעילות: ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי: 08:00 עד 13:00

יורופקאר (אלבר) מציעה השכרת רכבים בבני ברק עם מגוון רחב במיוחד: קיה פיקאנטו, סוזוקי אלטו, פיאט 500, יונדאי i20, פורד פיאסטה, פולקסוואגן גולף, רנו מגאן קופה ועוד. אלבר מאפשרת השכרת רכב לנהג צעיר בבני ברק בתוספת תשלום, ומגבילה חלק מקבוצות הרכבים לפי ותק רישיון וגיל. הגיל המינימלי להשכרת רכב באלבר הוא 21 (כולל ותק רישיון של שנה לפחות)

איחור של שעה בהחזרת הרכב השכור לאלבר יחויב כ1/3 מהמחיר היומי, ואיחור של למעלה משלוש שעות יחויב כיום השכרה מלא. השכרת רכב באלבר-יורופקאר בני ברק כוללת בדרך כלל אפשרות שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

הרץ hertz השכרת רכב בבני ברק

כתובת סניף הרץ בבני ברק: אהרונוביץ 10/12, בני ברק. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי 08:00-18:00, ימי שישי: 08:00 עד 14:00

בין מגוון הרכבים שהרץ מציעה להשכרה בבני ברק, תוכלו למצוא: שברולט ספארק, ניסאן מיקרה, קיה פיקאנטו, סקודה פאביה, שברולט ספארק,  סיטרואן C-Elysee, ניסאן מיקרה, סקודה פאביה, הונדה סיוויק, יגואר XE ועוד.

על מנת להשכיר רכב בבני ברק בהרץ , על הנהג להיות בן 21 ומעלה ועם רישיון נהיגה בן שנה לפחות. נהגים עד גיל 25 יתקלו בהגבלות על קבוצות רכב מסוימות, ונהגים צעירים יחויבו בתוספת תשלום.

כל שעת איחור בהחזרת הרכב להרץ תחויב כשליש מהתעריף היומי. איחור של שלוש שעות ומעלה יחויב כיום השכרת מכונית מלא. השכרת רכב בהרץ בני ברק תכלול בדרך כלל גם אפשרות שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

השכרת מכוניות בבני ברק בשלמה סיקסט

כתובת סניף שלמה סיקסט בבני ברק: אהרונוביץ 12 בני ברק. שעות פתיחת סניף שלמה סיקסט בני ברק – ראשון עד חמישי 08:00 – 17:00 ימי שישי 08:00 עד 12:00.

שלמה סיקסט מציעה השכרת רכבים בבני ברק ממגוון סוגים: החל מהשכרת רכב קטן בבני ברק כמו שברולט ספארק וקיה פיקאנטו ועד להשכרת מכוניות יוקרה (ב.מ.וו סדרה 5 למשל) השכרת מיני וואנים עם מקומות ל-8-8 נוסעים (קיה קארנס, אופל זפירה), השכרת ג'יפים בבני ברק ועוד.

השכרת רכב בבני ברק לנהג צעיר בשלמה סיקסט (ו/או נהגים חדשים עם ותק של שנה עד שנתיים) כרוכה בתוספת תשלום ולרוב גם תחול הגבלה על חלק מקבוצות הרכבים. השכרת רכבים בבני ברק בשלמה סיקסט כוללת בדרך כלל את השירותים הבאים ללא עלות: ביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. על איחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב לשלמה סיקסט תחויבו בתוספת תשלום במחיר של יום השכרה מלא. הגבלות הק"מ בשלמה סיקסט משתנות לפי אורך תקופת ההשכרה.

השכרת רכב בבני ברק
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל