השכרת רכב בקריית שמונה השוואת מחירים

השכרת רכב בקריית שמונה – המלצות והשוואת מחירים

השכרת רכב בקרית שמונה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בקרית שמונה (על מיגוון סוגי מכוניות) ויסייע לכם לאתר את המחיר הכי זול ולחסוך מאות שקלים. בנוסף תמצאו כאן המלצות ומידע על סוכנויות השכרת רכב בקריית שמונה כולל אפשרויות כמו השכרת ג'יפ בקרית שמונה, השכרת מיניוואן ועוד

מתכננים השכרת רכב בקריית שמונה? כדאי שתבצעו השוואת מחירים לפני כן. מנוע החיפוש המיוחד של רנטלקארס שתמצאו בדף זה יבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בקרית שמונה ויסייע לכם למצוא את המחיר הכי זול, למיין את התוצאות בצורה נוחה בהתאם לצרכים שלכם ולבסוף, לאחר שמצאתם את הדיל הכי משתלם עבור השכרת רכבים בקרית שמונה, תוכלו גם להזמין אונליין ולקבל אישור הזמנה בתוך מספר דקות.

השכרת רכב בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השוואת מחירים להשכרת רכב בקרית שמונה – טיפים והסברים

התהליך הוא פשוט עבור כל משתמש, ובמספר לחיצות בלבד תוכלו לשכור רכב שיחכה לכם בדלפק סוכנות השכרת הרכב בקרית שמונה בתאריך הרצוי.

תחילה, הזינו את הפרטים של השכרת הרכב במנוע החיפוש: בשדה "ארץ" ביחרו את ישראל ובשדה עיר את קרית שמונה. אח"כ הכניסו את התאריכים בהם אתם מתכננים השכרת רכב בקרית שמונה, שעות האיסוף וההחזרה ולבסוף גם סמנו בתיבה הרלוונטית אם טווח גיל הנהג הוא בין 25 ל-70 (שימו לב שנהגים צעירים בדרך כלל יאלצו לשלם עמלות נוספות).

כעת לחצו על "חפש", ויופיעו בפניכם תוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב בקריית שמונה. בשלב זה, תוכלו לסנן ולמיין את התוצאות לפי רצונכם:

מצד ימין, יופיעו בפניכם אפשרויות סינון כמו ספק הרכב (חברת השכרת הרכב קרית שמונה), דירוג הספק (המלצות גולשים על סוכנות השכרת הרכב בקרית שמונה), תנאי הפיקדון, הגבלת קילומטרים ועוד. מעל התוצאות של השוואת המחירים, יופיעו בפניכם מגוון קטיגוריות של רכבים כמו למשל רכבי שטח, מכוניות יוקרה, מיניוואנים ועוד: אם יש לכם צורך בהשכרת רכב מסוג מסוים, כמו למשל רכב עם 7 מקומות, תוכלו ללחוץ על סוג זה ורק רכבים מסוג זה יופיעו בתוצאות החיפוש.

כבר בשלב השוואת המחירים, לצד כל הצעת מחיר יופיעו הפרטים החשובים: תוכלו לקרוא את תנאי ההשכרה, לבדוק את מדיניות הדלק, לבדוק מה הם הפרטים הטכניים של הרכב ועוד.

לאחר שבדקתם בזהירות את כל הפרטים ומצאתם את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב בקריית שמונה עבור סוג המכונית הרצוי עבורכם, לחצו על "הזמן עכשיו". כמעט סיימנו: בעמוד הבא יופיעו בפניכם שוב הפרטים החשובים בנוגע להשכרת הרכב ותוכלו לשדרג את ההזמנה בתשלום ולהוסיף פריטים כמו GPS, מושב בטיחות לילדים או כיסא לתינוק ואפילו לשדרג את ביטוח הרכב הכלול במחיר. שימו לב שעל התוספות בדרך כלל תשלמו בדלפק ולא בעת ההזמנה באתר.

בשלב הבא, הזינו את פרטי הנהג ופרטי התשלום, והמתינו לאישור ההזמנה. האישור מתקבל בדרך כלל באופן מיידי. אמצעי התשלום היחיד שמתקבל בהשכרת רכב באמצעות מנוע השוואת המחירים הוא כרטיס אשראי. לפעמים תאלצו להמתין לאישור של חברת השכרת הרכבים בקרית שמונה. במצב כזה, הסכום הדרוש ייחסם בכרטיס שלכם באופן זמני (תקבלו הודעה בנושא).

במקרה הנדיר בו חברת השכרת הרכב לא מאשרת את ההזמנה, החסימה הזמנית תוסר מכרטיס האשראי שלכם. בעת ההזמנה כדאי לוודא אילו מסמכים עליכם להציג בעת איסוף הרכב (רישיון נהיגה ועוד).

השכרת רכבים בקרית שמונה – השוואת מחירים

בהשוואת המחירים שערכנו באמצעות מנוע החיפוש בין סוכנויות השכרת רכבים בקרית שמונה, בדקנו מחירי השכרת רכב בקריית שמונה בתחילת חודש ספטמבר. שימו לב שהמחירים משתנים מפעם לפעם, כך שייתכן שלא תיתקלו באותם מחירים בדיוק כמו אלו המצוינים כאן.

השכרת רכב זולה בקריית שמונה

אם הגורם העיקרי שחשוב לכם בהשכרת רכב בקריית שמונה הוא המחיר הכי זול, מומלץ לבצע השוואת מחירים ללא כל סינון (לעיתים תצטרכו ללחוץ על מיון לפי מחיר). ההצעה הראשונה שתופיע בפניכם היא הדיל הזול ביותר להשכרת רכב בקרית שמונה.

המחיר הכי זול להשכרת רכב בקרית שמונה ליום, לפי השוואת המחירים שערכנו לתחילת ספטמבר, הוא בהשכרת שברולט ספארק במחיר של 115.60 ש"ח מחברת שלמה סיקסט.

השכרת רכב לחודש בקריית שמונה

אם יש לכם צורך בהשכרת רכב לטווח ארוך בקרית שמונה, תשמחו לשמוע שבדרך כלל ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר כך גם מחיר השכרת הרכב ליום זול יותר.

רצינו לבדוק מה הוא המחיר הכי זול להשכרת רכב בקריית שמונה לחודש, ומצאנו שאלדן מציעה את המחיר הזול ביותר בהשכרת שברולט ספארק במחיר של 2,331.75 ש"ח (ל30 ימים), מה שהופך את מחיר השכרת הרכב ליום ל- 77.7 ש"ח בלבד, לעומת 127.14 ש"ח בהשכרת הרכב ליום אחד בלבד. השברולט ספארק מתאימה לארבעה נוסעים ולשתי מזוודות קטנות ותיבת ההילוכים בה היא ידנית.

השכרת מיניוואן בקריית שמונה

מחפשים השכרת רכב עם 7 מקומות בקרית שמונה, שיתאים לטיול משפחתי? בעזרת מנוע השוואת מחירי השכרת רכב, תוכלו לבצע השוואת מחירים להשכרת מיניוואן בקרית שמונה למשפחה גדולה בקלות – ניסינו למצוא את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בקריית שמונה (שמתאים לשבעה נוסעים) בתחילת ספטמבר.

בהשוואת מחירים שערכנו, מצאנו שאת המחיר הכי זול להשכרת מיניוואנים בקרית שמונה מציעה חברת שלמה סיקסט: 351.38 ש"ח בהשכרת אופל זפירה ליום אחד. רכב האופל זפירה מתאים לשבעה נוסעים, 4 מזוודות גדולות, עם תיבת הילוכים אוטומטית.

גם בחיפוש מחירי השכרת מיניוואן לחודש בקרית שמונה מצאנו שההצעה של שלמה סיקסט לאופל זפירה היא הזולה ביותר: השכרת הרכב לשלושים ימים (2.9 עד ה2.10) במחיר של 5,658.30 ש"ח בלבד.

שימו לב שהשוואת מחירים זו מתייחסת למיניוואן לשבעה נוסעים בלבד. ישנם רכבי מיניוואן קטנים יותר (עם 6 מקומות) שתוכלו אולי למצוא במחיר זול יותר.

השכרת ג'יפ בקריית שמונה

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפ בקריית שמונה ליום אחד, את המחיר הכי זול מצאנו בחברת שלמה סיקסט, שמציעה השכרת אופל מוקה במחיר תחרותי במיוחד של 209.95 ש"ח.  האופל מוקה מתאימה לחמישה נוסעים ויש בה מקום לשלוש מזוודות גדולות. גם במקרה זה, חברת שלמה סיקסט מציעה את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ לחודש בקרית שמונה, שוב עם האופל מוקה, במחיר של 3,816.06 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת רכב יוקרה בקריית שמונה

כיום, חברות השכרת הרכב מציעות מגוון רכבי פרימיום להשכרה בקרית שמונה. השכרת מכונית פאר בקרית שמונה לחתונה, פגישה חשובה או לכל אירוע אחר הופכת לפשוטה יותר, במיוחד בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס.

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת מכוניות יוקרה בקריית שמונה ליום, מצאנו את המחיר הכי זול בחברת יורופקאר, שמציעה השכרת ניסאן מקסימה, מכונית פאר שמתאים לחמישה נוסעים, 2 מזוודות גדולות ומזוודה קטנה עם תיבת הילוכים אוטומטית, במחיר של 644.73 ש"ח ליום.

אותו הדיל הוא המחיר הזול ביותר גם להשכרת רכב יוקרה לחודש בקרית שמונה, במחיר של 15,645.85 להשכרת ניסאן מקסימה (לשלושים ימים).

שלמה סיקסט מציעה השכרת ב.מ.וו סדרה 5 לחודש בהבדל לא גדול, במחיר של 15,835.34 ש"ח.

חברות השכרת רכב בקרית שמונה

בכתבה זו נבדוק אילו חברות להשכרת רכב בישראל ניתן למצוא בקריית שמונה ומה הן מציעות. כמו כן, נפרט כאן את התנאים הכלליים שהחברות מציעות בדרך כלל, אך עליכם לקרוא בזהירות את תנאי השכרת הרכב בעת ההזמנה כיוון שכל הזמנה כוללת תנאים משלה.

אלדן השכרת רכבים בקריית שמונה

כתובת סניף אלדן בקריית שמונה – אזור תעשייה דרומי. שעות פתיחה של סניף אלדן בקריית שמונה: ראשון, שני, רביעי וחמישי: 08:00 – 16:45, שלישי: 08:00-15:45, שישי: 08:00-12:00

אלדן היא חברה ישראלית להשכרת רכב, בין הוותיקות ביותר בארץ. אלדן מציעה השכרת רכבים בקריית שמונה עם מגוון מכוניות די גדול: החל מאפשרות השכרת רכב קטן בקרית שמונה כמו שברולט ספארק וקיה פיקאנטו, דרך רכבים גדולים כמו סוזוקי בלנו וטויוטה אוונסיס, השכרת ג'יפים בקרית שמונה כמו מיצובישי אאווטלנדר, השכרת מיניוואן כמו טויוטה וורסו ועוד.

בהשכרת רכב באלדן קרית שמונה, בדרך כלל תוכלו לצפות לתנאי ביטול גמישים שמאפשרים ביטול הזמנה ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב. אם אתם מחפשים השכרת רכב לנהג צעיר בקרית שמונה, באלדן כמו ברוב החברות בארץ, תוכלו לצפות לחיובים נוספים והגבלות מסוימות על חלק מקבוצות הרכב.

השכרת רכב ביורופקאר (אלבר) קריית שמונה

כתובת סניף יורופקאר (אלבר) בקריית שמונה: הירדן 1. שעות הפתיחה: ראשון עד חמישי: 08:00-17:30, ימי שישי: 08:00-13:00

בסניף יורופקאר בקריית שמונה תוכלו לשכור מגוון רכבים כמו למשל: קיה פיקאנטו, יונדאי i20, פורד פיאסטה, יונדאי טוסון, פורד אדג' ועוד.

הגיל המינימלי להשכרת רכב ביורופקאר הוא 21, עם ותק רישיון של שנה לפחות. שימו לב: השכרת רכב לנהגים צעירים בד"כ כרוכה בתוספת תשלום, וחלק מקבוצות הרכב מוגבלות לפי ותק רישיון וגיל. השירותים שבדרך כלל כלולים במחיר הבסיסי בהשכרת רכב ביורופקאר קרית שמונה הם שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

המדיניות לגבי איחור בהחזרת הרכב ביורופקאר קובעת כי שעת איחור תחושב לפי 1/3 ממחיר השכרת רכב ליום ואיחור של שלוש שעות ומעלה יחושב כיום השכרה מלא.

השכרת רכב קרית שמונה – שלמה סיקסט

כתובת סניף שלמה סיקסט בקריית שמונה – רחוב לשם מול מתחם ONE. שעות הפתיחה של הסניף: ימי ראשון עד חמישי: 08:00-17:00, ימי שישי: 08:00-12:00

בסניף שלמה סיקסט תוכלו להזמין השכרת רכבים בקריית שמונה ממגוון סוגים: שברולט ספארק, יונדאי i25, אופל מריבה, מאזדה 3, מאזדה 6, קיה ספורטאז', BMW 320 ועוד. השכרת רכב בשלמה סיקסט אפשרית לנהגים בגילאי 21 עד 75. עם זאת, נהג צעיר (גיל 21 עד 23) ו/או נהג חדש (עם ותק של שנה-שנתיים) עלולים להיתקל בהגבלות על סוגי רכבים מסוימים ובתוספת תשלום.

תנאי השכרת רכבים בקרית שמונה בשלמה סיקסט הם בדרך כלל גמישים וכוללים ביטול ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב. כמו כן, השכרות הרכב כוללות לרוב ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. איחור בהחזרת הרכב השכור (של למעלה משעה) יחויב כמחיר יום השכרה מלא.

השכרת רכב בקריית שמונה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל