השכרת רכב בקריית גת סניפים

השכרת רכב בקרית גת – סניפים והשוואת מחירים

השכרת רכב בקרית גת יכולה להתבצע מהר ובזול בעזרת הטיפים וההמלצות שריכזנו עבורכם בכתבה זו, הכוללת מנוע חיפוש מיוחד לביצוע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בקרית גת אשר יכול לחסוך לכם מאות שקלים, ועוד מידע חשוב (כולל סרטי וידאו של מכוניות הזמינות להשכרה בקרית גת) למעוניינים באפשרויות כמו השכרת רכב קטן בקרית גת במחירים הכי זולים, השכרת ג'יפ בקרית גת, השכרת מיניוואן עם 7 מקומות, השכרת מכוניות משפחתיות בקרית גת ועוד

בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס שנמצא בעמוד זה, תוכלו למצוא השכרת רכב בקריית גת במחיר הכי זול (על מיגוון דגמי מכוניות), לקבל הצעות מחיר ממגוון סוכנויות השכרת רכבים בקרית גת עבור מגוון סוגי רכבים, להזמין אונליין ולקבל אישור הזמנה בתוך מספר דקות. תהליך השוואת המחירים הוא פשוט: הזינו את פרטי השכרת הרכב שלכם במנוע החיפוש שלמטה (תאריכים, שעות ותחנת היעד) ואל תשכחו לסמן אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70 (נהגים צעירים לרוב חייבים בתוספת תשלום)

השוואת מחירים השכרת רכב בקרית גת – טיפים והמלצות

לאחר ביצוע השוואת המחירים יופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב בקרית גת, כאשר לצד כל הצעת מחיר יודגשו הפרטים החשובים של ההצעה  – כמו למשל סוג תיבת ההילוכים של הרכב (ידני או אוטומט), מספר הנוסעים, תנאי ההזמנה ועוד (מומלץ לקרוא את תנאי ההשכרה המלאים בלחיצה על "תנאי ההשכרה של…"). אם תרצו, תוכלו לסנן את תוצאות השוואת המחירים לפי סוג רכב (מבין סוגי הרכבים המוצגים מעל לתוצאות החיפוש) או לפי קטגוריות נוספות (מצד ימין).

לאחר שמצאתם את הדיל המשתלם ביותר להשכרת רכב בקרית גת על סוג האוטו שאתם צריכים, לחצו על "הזמן עכשיו" ויוצגו בפניכם, שנית, הפרטים החשובים של ההזמנה. כמו כן, בעמוד זה תוכלו לשדרג את השכרת הרכב עם תוספות בתשלום כמו ג'יפיאס או כיסא בטיחות, לשדרג את הביטוח בתשלום ולבקש בקשות מיוחדות. בשלבים הבאים תתבקשו להזין את פרטי הנהג הראשי כפי שהם כתובים בדרכון או ברישיון הנהיגה ולהזין את פרטי כרטיס האשראי לתשלום.

שימו לב שבשלב התשלום יוצגו בפניכם פרטים חשובים נוספים כמו המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב, הסכום לתשלום ועוד. לאחר הזנת פרטי התשלום, לרוב תקבלו את אישור ההזמנה באופן מיידי ותוכלו להדפיס את השובר הדרוש לאיסוף הרכב (ואוצ'ר) ולנהל את ההזמנה בקלות דרך האתר. לעיתים, תאלצו להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב בקרית גת. במקרים אלו, תקבלו על כך הודעה והסכום הרלוונטי ייחסם זמנית בכרטיס האשראי. החסימה הזמנית תוסר במקרים הנדירים בהם ההזמנה לא תאושר.

אם לא קיבלתם אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות מנוע השוואת המחירים יצור איתכם קשר. אנו ממליצים ליצור קשר עם צוות התמיכה של רנטאלקארס בכל שאלה או בעיה. מניסיוננו, השירות יעיל ומהיר. שימו לב שהתנאים והמחירים המפורטים בכתבה זו עלולים להשתנות כי מחירי השכרת רכב בקרית גת משתנים מעת לעת. מומלץ לקרוא את תנאי ההשכרה שלכם היטב ולזכור שייתכן שיופיעו בפניכם מחירים שונים בעת החיפוש.

השכרת רכבים בקרית גת – השוואת מחירים

השכרת רכב בקרית גת בזול

אם תערכו השוואת מחירים של השכרת רכבים בקרית גת ללא דרישה לסוג רכב מסוים או לתיבת הילוכים אוטומטית, לרוב תוכלו למצוא את המחירים הזולים ביותר. המחיר הכי זול להשכרת רכב בקרית גת הוא בהשכרת שברולט ספארק, בעלות של 132.06 ש"ח ליום מחברת אלדן. שימו לב שמדובר ברכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת רכב בקרית גת לחודש

השכרת רכב בקרית גת לחודש בדרך כלל משתלמת יותר וכוללת תעריפים יומיים זולים יותר לעומת השכרת רכב לתקופה קצרה. המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת רכב לחודש בקרית גת הוא 2,200.33 ש"ח בהשכרת שברולט ספארק מאלדן, מה שהופך את התעריף היומי ל73.34 ש"ח ליום לעומת 132.06 ש"ח בהשכרת רכב זה ליום בלבד.

השכרת ג'יפ בקריית גת

בהשוואת מחירים של השכרת ג'יפים בקרית גת שערכנו בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס, המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בקרית גת הוא 386.83 ש"ח בהשכרת מיצובישי אאוטלנדר ליום מחברת אלדן. הג'יפ מתאים לשבעה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

השכרת מיני וואן בקריית גת

בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס תוכלו למצוא השכרת מיניוואן בקרית גת שיתאים למשפחה מרובת ילדים או קבוצה גדולה – במחירים אטרקטיביים. בהשוואת מחירים שערכנו מצאנו שהמחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בקרית גת עם 7 מקומות הוא  336.39 ש"ח בהשכרת טויוטה וורסו ליום מאלדן, או 6,208.54 ש"ח בהשכרת רכב זה לחודש (שלושים ימים).

השכרת מכונית משפחתית בקרית גת

מחפשים השכרת רכב משפחתי בישראל  בקרית גת? השוואת מחירים חכמה תעזור לכם למצוא את המחיר הכי זול בקלות. בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו מבצע משתלם להשכרת יונדאי i25 במחיר של 158.07 ש"ח ליום או 2,799.16 ש"ח לחודש מאלדן.

אלדן השכרת רכב קרית גת

אלדן היא היחידה בין סוכנויות השכרת רכב בקרית גת השייכת לחברת השכרת רכב גדולה ומוכרת הנחשבת אמינה ולכן חברת השכרת הרכבים היחידה בקרית גת הנכללת בסיקור של מנוע השוואת המחירים הבינלאומי.

כתובת סניף אלדן בקריית גת: הברזל 12. שעות פתיחה: ימי ראשון, שני, רביעי וחמישי: 08:00 עד 16:45, ימי שלישי: 08:00 עד 15:45, ימי שישי: 08:00 עד 11:45.

השכרת רכב בסניף אלדן בקרית גת כוללת בדרך כלל את השירותים הבאים ללא עלות: ביטול הזמנה (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. השכרת רכב לנהג צעיר בקרית גת באלדן בדרך כלל כרוכה ברכישת כיסוי מתאים. כמו כן, על הנהג להיות בן 21 ומעלה עם וותק רישיון של שנתיים לפחות ורישיון מהסוג החדש.

איחור בהחזרת הרכב השכור לאלדן יגרור חיוב נוסף שמחושב לרוב באופן הבא: איחור של שעה עד שעתיים יחושב כחצי מתמורת ההשכרה היומית הכוללת (כולל תוספות, דמי שכירות וכול'), איחור של שעתיים עד שלוש יחושב כ75% מעלות ההשכרה הכוללת, איחור של שלוש שעות עד יממה יחויב כ100% ואיחורים מעבר ליום האיחור הראשון יחושבו באותו האופן. כדאי לוודא שאלו אכן התנאים הכתובים בהזמנה שלכם. כמו כן, לרוב תצטרכו לקבל אישור מהחברה על איחור בהחזרת הרכב.

השכרת רכב בקריית גת
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל