השכרת רכב בטבריה מידע חשוב

השכרת רכב בטבריה – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בטבריה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בטבריה אשר יחסוך לכם מאות שקלים, טיפים והסברים לנהג על חברות השכרת רכב שונות בטבריה, תנאי ההשכרה וההבדלים בעמלות וההטבות השונות, ומידע מקיף (כולל סרטוני וידאו) על השכרת ג'יפ בטבריה, המחירים הכי זולים להשכרת רכב בטבריה, השכרת מכוניות יוקרה ועוד

השוואת מחירים להשכרת רכב בטבריה הופכת לפשוטה במיוחד בעזרת מנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב שבדף זה. כדי להשתמש במנוע החיפוש, בחרו את ישראל בשדה "ארץ", אח"כ ביחרו את טבריה כעיר היעד ולאחר מכן הזינו את התאריכים שבהם תירצו להזמין השכרת רכב בטבריה וליחצו "חפש" – בתוצאות החיפוש תוכלו לראות מגוון דגמי מכוניות בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטבריה ולבחור במחיר הזול ביותר

השכרת רכב בטבריה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השוואת מחירים להשכרת רכב בטבריה – טיפים

אם יש לכם צורך בהחזרת הרכב השכור במיקום שונה (למשל: אם אתם רוצים להזמין השכרת רכב בטבריה ולהחזיר את הרכב בנתב"ג), סמנו זאת בעת החיפוש. כעת, יופיעו בפניכם הצעות מחיר למגוון סוגי רכבים ממספר חברות להשכרת רכב הפועלות בטבריה.

אם יש לכם צורך בסינון התוצאות, תוכלו לעשות זאת כעת. ניתן לסנן את תוצאות השוואת המחירים של השכרת רכב בטבריה לפי קבוצות רכב (רכבי סטיישן, מיני וואן, ג'יפים ועוד), חברת ההשכרה, אפשרויות הדלק, פרטי הרכב, מספר הנוסעים, הגבלת ק"מ ועוד.

כדאי לשים לב שחברות השכרת הרכב אמנם מציינות רכב מסוים בהצעת המחיר, אך זוהי לא התחייבות לרכב ספציפי זה אלא לרכב דומה. אל תשכחו לקרוא היטב את תנאי השכרת הרכב של ההזמנה שלכם ולבדוק מה הן הדרישות של חברת ההשכרה, בכל הנוגע לגיל הנהג, התשלום, המסמכים שתצטרכו להציג וכולי.

בשלב מאוחר יותר בתהליך ההזמנה, תופיע האפשרות להוסיף תוספות להזמנת השכרת הרכב (בתשלום) כמו GPS, כיסא לתינוק, אייפד ועוד. בהזמנה דרך מנוע השוואת מחירי השכרת רכב RentalCars, תוכלו לשלם בכרטיס אשראי בלבד. לרוב, תקבלו אישור מיידי על השכרת הרכב לאחר ביצוע ההזמנה, אך לעיתים תצטרכו להמתין לאישור של חברת השכרת הרכב בטבריה. במקרה זה, תקבלו הודעה על כך והסכום הרלוונטי ייחסם בכרטיס האשראי שלכם באופן זמני. במקרה הנדיר בו ההזמנה לא תאושר, החסימה הזמנית תוסר.

לאחר קבלת אישור ההזמנה, תקבלו את חוזה השכרת הרכב והתשלום יבוצע. כאשר תגיעו לאסוף את הרכב בסניף חברת השכרת הרכב בטבריה, אל תשכחו להביא איתכם את אישור ההזמנה.

השכרת רכב בטבריה – המחיר הכי זול

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכב בטבריה בתחילת חודש אוגוסט, מצאנו כי המחיר הכי זול להשכרת רכב בטבריה ליום הוא בחברת יורופקאר, שמציעה סוזוקי אלטו בעלות של 166.38 ש"ח.

המחיר הכי זול להשכרת רכב בטבריה לשבוע (7 ימים) הוא עם חברת אלדן, שמציעה שברולט ספארק במחיר של 803.35 ש"ח.

המחיר הכי זול להשכרת רכב בטבריה לחודש (30 ימים) הוא בחברת הרץ, שמציעה השכרת ניסאן מיקרה לחודש במחיר של 2,864.53 ש"ח.

השכרת ג'יפ בטבריה

בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפים בטבריה שערכנו, עלו ההצעות הבאות (חיפוש לתחילת אוגוסט):

המחיר הזול ביותר להשכרת ג'יפ בטבריה הוא בחברת הרץ שמציעה ניסאן קאשקי במחיר של 348.32 ש"ח ליום (בתחילת אוגוסט).

חברת יורופקאר מציעה השכרת יונדאי טוסון בטבריה במחיר של 411.13 ש"ח ליום.

אם תבחרו להשכיר ג'יפ בטבריה לחודש (30 ימים), מחיר השכרת הרכב היומי יהיה זול יותר:

מחיר השכרת ניסאן קאשקי לחודש בחברת הרץ יהיה 5,670.98 ש"ח.

יורופקאר מציעה השכרת יונדאי טוסון לחודש בטבריה בעלות של 10,516.16 ש"ח.

השכרת מיני וואן בטבריה

אם יש לכם צורך בהשכרת רכב גדול עם 7 מקומות או 8 מקומות, תוכלו לבחור באחת ממספר החברות שמציעות השכרת מיני וואן בטבריה. בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת מיניוואנים בטבריה עלו ההצעות הבאות:

המחיר הזול ביותר להשכרת מיני וואן בטבריה הוא בחברת יורופקאר, שמציעה פולקסווגן קאדי במחיר של 431.91 ש"ח ליום.

הרץ טבריה מציעה השכרת טויוטה וורסו במחיר של 561.81 ש"ח ליום.

המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בטבריה לחודש הוא בחברת הרץ שמציעה השכרת טויוטה ורסו ל30 ימים במחיר של 7,032.02 ש"ח.

יורופקאר מציעה השכרת פולקסווגן קאדי בטבריה במחיר של 11,031.40 לחודש.

השכרת רכבי יוקרה בטבריה

מספר חברות להשכרת רכב בארץ מציעות השכרת מכוניות יוקרה בטבריה במחירים  שדווקא נחשבים זולים יחסית.

בהשוואת מחירים להשכרת רכבי יוקרה בטבריה שערכנו במנוע החיפוש של RentalCars, מצאנו את התוצאות הבאות (להשכרת רכבי פרימיום בטבריה בתחילת אוגוסט):

המחיר הכי זול להשכרת מכונית יוקרה בטבריה הוא בחברת יורופקאר, שמציעה ניסאן מקסימה במחיר של 732 ש"ח ליום.

חברת הרץ מציעה השכרת יגואר XE בטבריה במחיר של 769.08 ש"ח ליום.

אם תחפשו השכרת מכונית יוקרה בטבריה לחודש, השוואת המחירים תראה קצת אחרת.

הרץ מציעה את המחיר הכי זול כאשר מדובר בחודש, בעלות של 9,895.44 ש"ח ליגואר XE.

השכרת ניסאן מקסימה לחודש בטבריה בחברת יורופקאר תעלה 18,457.28 ש"ח.

חברות השכרת רכב בטבריה

מספר חברות מציעות השכרת רכבים בטבריה – בכתבה זו נסקור את סוגי הרכבים השונים, המחירים והתנאים שחברות אלו מציעות.

יורופקאר טבריה – השכרת רכב 

סניף יורופקאר (אלבר) בטבריה ממוקם ברחוב הירדן 71. שעות הפתיחה של יורופקאר טבריה הן 08:00 עד 18:00 בימים א' עד ה' ובשעות 08:00 עד 13:00 בימי שישי.

יורופקאר (אלבר) מציעה השכרת רכבים בטבריה ממגוון סוגים: רכבים קטנים (סוזוקי אלטו, פיאט 500), רכבים בינוניים (יונדאי i20, פורד פיאסטה), מכוניות גדולות (פולקסווגן גולף, מאזדה 6), השכרת רכבי סטיישן (סיאט ליאון אסטייט), השכרת מכוניות פרימיום בטבריה (ניסאן מקסימה, אאוודי 6), רכבי מיני וואן (פולקסווגן קאדי, אופל זאפירה) וגם השכרת ג'יפים בטבריה (יונדאי טוסון, פורד אדג').

רוב השכרות הרכב בטבריה באמצעות חברת יורופקאר כוללות את השירותים הבאים ללא עלות: שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. כמובן שכדאי לקרוא בזהירות  את התנאים המלאים בלחיצה על "תנאי ההשכרה של Europcar".

חברת יורופקאר מאפשרת לנהגים בני 21 לפחות ובעלי רישיון עם ותק של שנה לפחות לנהוג ברכב השכור, אך מחייבת נהגים צעירים (21-23) בתוספת תשלום בגין נהג צעיר.

יום השכרת רכב מינימלי ביורופקאר טבריה הוא בן 24 שעות, וכל שעת איחור תחושב לפי 1/3 מהמחיר היומי. איחור של למעלה משלוש שעות יחויב כיום השכרה מלא.

אלדן – סניף השכרת רכב בטבריה

סניף אלדן טבריה ממקום ברחוב הרב חיים סמאג'א 2. שעות הפתיחה של אלדן טבריה הן: בימי ראשון עד חמישי משעה 08:00 עד 16:45 (מלבד יום שלישי, בו הסניף נסגר בשעה 15:45) ובימי שישי מ08:00 עד 11:45.

אלדן מציעה מגוון סוגי רכבים להשכרה בטבריה, החל מרכבים קטנים כמו שברולט ספארק וקיה פיקאנטו ועד למכוניות יותר כמו סוזוקי בלאנו וטויוטה אוונסיס.

אלדן מאפשרת לנהגים בני 24 ומעלה (עם וותק רישיון של שנתיים לפחות) לנהוג ברכב השכור. נהגים צעירים יוכלו לנהוג ברכבים מקבוצות מוגבלות בלבד ובתוספת תשלום.

רוב השכרות הרכב באלדן טבריה כוללות את השירותים הבאים ללא עלות: ביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. עם זאת, כדאי לבדוק ולקרוא היטב את תנאי ההשכרה הרלוונטיים להזמנה שלכם.

תקופת ההשכרה המינימלית באלדן טבריה היא יום. אלדן מאפשרת להאריך את תקופת ההשכרה טלפונית (עד 70 יום). להארכת תקופת השכרת הרכב לטווח ארוך, לתקופה של מעל 70 יום, תאלצו להגיע לסניף.

הגבלות הק"מ בהשכרות הרכב באלדן טבריה משתנות לפי תקופת ההשכרה: השכרת רכב של שלושה ימים עד 25 ימים כוללת ק"מ ללא הגבלה. השכרת רכב ליום, יומיים, או 26 ימים ומעלה (כולל השכרת רכב לחודש) כוללת הגבלת ק"מ.

אלדן מאפשרת השכרת רכב לדתיים בטבריה ללא חיוב דמי שכירות בשבת (אלא חיוב על ביטוח בלבד), בהזמנה דרך מוקד ההזמנות.

השכרת רכב בהרץ טבריה

סניף הרץ hertz בטבריה ממוקם באלחדיף, תחנת דלק סונול, ושעות הפתיחה שלן הן 08:00 עד 18:00 בימים א' עד ה' ובשעות 08:00 עד 14:00 בימי שישי.

הרץ מציעה רכבים להשכרה בטבריה ממגוון סוגים: רכבים קטנים (שברולט ספארק, קיה פיקאנטו), רכבים גדולים (מאזדה 3, טויוטה אוונסיס),  השכרת מכוניות יוקרה בטבריה (יגואר XE, וולוו S90), השכרת מיני וואן בטבריה (טויוטה וורסו, סאנגיונג רודיוס) וגם השכרת ג'יפ בטבריה (ניסאן קאשקי,  הונדה CR-V).

הרץ טבריה מאפשרת לנהגים בני 21 ומעלה (עם רישיון נהיגה בן שנה לפחות) לשכור רכב, אך על נהגים בני 25 ומטה חלות הגבלות בנוגע לקבוצות הרכב אותן יוכלו להשכיר. בנוסף, נהגים צעירים (בגילאים 21 עד 23) יחויבו בתוספת תשלום של נהג צעיר.

רוב השכרות הרכב בהרץ טבריה כוללות שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW, אך כדאי לקרוא בזהירות את "תנאי ההשכרה של Hertz".

הגבלות הק"מ משתנות לפי תקופת ההשכרה בהרץ טבריה. השכרת רכב של יום או יומיים והשכרת רכב חודשית מוגבלות למספר ק"מ מסוים. השכרה לתקופה של שלושה ימים עד 21 ימים בדרך כלל לא כוללת הגבלת ק"מ.

השכרת רכבים באוויס טבריה

סניף אוויס avis בטבריה ממוקם ברחוב העמקים 2, ושעות הפתיחה הן 08:00 ל17:00 בימי א' עד ה' ובין השעות 08:00 ל13:00 בימי ו' וערבי חג.

אוויס מציעה השכרת רכבים בטבריה ממגוון סוגים: רכבים קטנים, בינוניים או גדולים.

נהג צעיר (גילאים 21 עד 23) ששוכר רכב באוויס יחויב בתוספת תשלום. כמו כן, קיימות מגבלות על סוג הרכב אותו תוכלו לשכור בהתאם לגיל הנהג.

יום השכרת רכב באוויס טבריה הוא בן 24 שעות החל מקבלת הרכב. איחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב יגרור חיוב במחיר של יום השכרה (+כיסויים ותוספות).

רוב ההזמנות באוויס טבריה כוללות את השירותים הבאים ללא עלות: ביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה. עם זאת, כמובן שכדאי לקרוא את תנאי ההזמנה המלאים בלחיצה על "תנאי ההשכרה של Avis". רכב שיוחזר עם מיכל שאינו מלא עלול לגרור תוספות דמי תדלוק.

השכרת רכב בטבריה
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל