השכרת רכב משפחתי מחירים

השכרת רכב משפחתי – השוואת מחירים ומה חשוב לדעת

כדי להזמין השכרת מכונית משפחתית במחירים הכי זולים בכל חלקי הארץ מומלץ להשתמש בכתבה זו – הכוללת גם מנוע חיפוש מיוחד שיאתר עבורכם את המחיר הכי זול עבור השכרת רכב משפחתי תוך שניות, וגם מידע חשוב וטיפים על השכרת מכוניות משפחתיות כולל מחירים של חברות השכרת רכב שונות ברחבי הארץ וסרטוני וידאו של מכוניות משפחתיות המוצעות להשכרה בישראל במחירים זולים

ישנם מגוון יתרונות להשכרת מכונית משפחתית. חופשה משפחתית עם מכונית גדולה ומרווחת תהפוך את הנסיעה לרגועה ונעימה יותר, עם מקום מרווח לכולם וגם למזוודות.  מכוניות משפחתיות יכולות להיות קטנות, כמו יונדאי i25 וקיה ריו, או גדולות כמו מאזדה 6 או סקודה סופרב, למשל. כשמדובר בהתניידות בחופשה המשפחתית, לעיתים השכרת מכונית משפחתית תהיה נוחה הרבה יותר בהשוואה לכל אפשרות אחרת, ולעיתים גם משתלמת יותר מבחינה כלכלית. כדי לחסוך כסף בהשכרת מכונית משפחתית, אנו ממליצים לבדוק השכרת מכונית עם תיבת הילוכים ידנית (אם הדבר אפשרי, כמובן), כיוון שמכוניות מסוג זה זולות יותר בדרך כלל.

ישנן מספר דרכים למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת מכונית משפחתית בארץ, בין אם אתם מעדיפים לפנות ישירות לחברת השכרת הרכב בארץ, לערוך השוואת מחירים באופן עצמאי, או להשתמש במנועי חיפוש שונים באינטרנט. אם תבקשו לחסוך זמן וכסף בהשכרת מכונית משפחתית, אנו ממליצים על חיפוש בהשוואת המחירים החכמה של רנטלקארס (מנוע השוואת המחירים המיוחד שתמצאו כאן למעלה בדף זה), שמציעה מגוון יתרונות ללקוח:

-בלחיצת כפתור תוכלו לקבל הצעות להשכרת מכונית משפחתית ממגוון חברות השכרת רכב.

-תוכלו לסנן את הרכבים לפי סוג הרכב, תיבת ההילוכים, חברה מסוימת וכול'.

-לצד כל רכב יוצגו בפניכם פרטים חשובים, בין היתר פרטי רכב טכניים ותנאי השכרת הרכב (ניתן לקרוא את תנאי השכרת הרכב לפני ביצוע ההזמנה).

-את ההזמנה תוכלו לבצע ישירות באתר בתוך מספר דקות, ולקבל תמיכה משירות הלקוחות אם תצטרכו.

-חלק גדול מההשכרות כוללות אפשרות לביטול בהתאם לתנאים.

אלו רק חלק מהיתרונות של השוואת מחירים להשכרת רכב במנוע "רנטלקארס".

תהליך השוואת המחירים הוא פשוט. תחילה, הזינו את פרטי השכרת המכונית המשפחתית: תאריך, יעד, שעה ובנוסף אל תשכחו לציין אם טווח גיל הנהג הוא בין 30-65. לחצו על "חפש", ויוצגו בפניכם מגוון דילים משתלמים להשכרת מכונית משפחתית.

כעת, תוכלו לסנן את התוצאות לפי סוג הרכב (בחלק העליון של העמוד) או לפי קטגוריות נוספות (מצד ימין). לאחר שקראתם את כל הפרטים החשובים ומצאתם את הדיל הכי משתלם להשכרת רכב משפחתי, לחצו על "הזמן עכשיו" ותתבקשו להזין פרטים אישיים ופרטי תשלום. כמו כן, תהיה לכם הזדמנות נוספת לעבור על תנאי ההשכרה ותוכלו לבקש תוספות בתשלום כמו כיסא לתינוק, GPS וכול'. אמצעי התשלום היחיד שמתקבל בהשכרת רכב באמצעות רנטלקארס, נכון לכתיבת הכתבה, הוא כרטיס אשראי.

בדקנו מהם המחירים הכי זולים להשכרת מכונית משפחתית במגוון יעדים בארץ, בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס, בחיפוש עבור תחילת יוני. שימו לב שהמחירים משתנים לעיתים קרובות וגם התנאים עלולים להשתנות.

השכרת רכב משפחתי בישראל – השוואת מחירים וטיפים

השכרת מכונית משפחתית בתל אביב

ערכנו השוואת מחירים להשכרת מכונית בתל אביב למכונית משפחתית בתחילת יוני. את המחיר הכי זול להשכרת מכונית משפחתית ליום קיבלנו מחברת טריפטי, שהציעה לנו קיה ריו במחיר של 134.17 ש"ח ליום, בסניף החברה ברחוב הירקון. הקיה ריו היא מכונית משפחתית קטנה וממוזגת שמתאימה לחמישה נוסעים ושתי מזוודות גדולות, עם תיבת הילוכים אוטומטית.

השכרת רכב משפחתי באילת

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב באילת לרכב משפחתי, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת הרץ שהציעה לנו השכרת קיה ריו בעלות של 160.27 ש"ח ליום אחד,  מסניף החברה בשדרות התמרים.

השכרת מכונית משפחתית בנתב"ג

את המחיר הכי זול להשכרת מכונית בנתב"ג לרכב משפחתי ליום קיבלנו מחברת יורופקאר, להשכרת יונדאי i25 אקסנט בעלות של 166.50 ש"ח (ליום אחד). היונדאי i25 היא מכונית משפחתית קטנה שמתאימה לחמישה נוסעים ושתי מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלה אוטומטית.

השכרת מכוניות משפחתיות בחיפה

שלמה סיקסט הציעה לנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב בחיפה לרכב משפחתי ליום, בהשכרת יונדאי i25, משפחתית קטנה עם תיבת הילוכים אוטומטית, במחיר של 156.54 ש"ח ליום.

השכרת מכונית משפחתית בב"ש

את המחיר הכי זול להשכרת מכונית בבאר שבע לרכב משפחתי, קיבלנו מחברת שלמה סיקסט שהציעה לנו השכרת יונדאי i25 בעלות של 156.54 ש"ח ליום.

השכרת רכב משפחתי בראשל"צ

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת מכונית בראשון לציון לרכב משפחתי , קיבלנו את המחיר הכי זול משלמה סיקסט בהשכרת יונדאי i25 ליום בעלות של 156.54 ש"ח.

השכרת מכונית משפחתית באשדוד

חברת שלמה סיקסט היא זו שהציעה לנו את המחיר הכי זול להשכרת מכונית באשדוד לרכב משפחתי, בהשכרת יונדאי i25 בעלות של 156.54 ש"ח ליום.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל