השכרת רכב באילת סניפים

השכרת רכב באילת – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב באילת – כל מה שרצית לדעת: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים באילת (על מיגוון דגמי מכוניות), יאתר עבורכם את המחירים הכי זולים ויחסוך לכם מאות שקלים. וגם – מדריך מקיף, כולל טיפים והמלצות, על חברות השכרת רכב הפועלות באילת ועל סוגי מכוניות הזמינות להשכרה באילת (כולל וידאו!), החל ממכוניות מיני ועד להשכרת ג'יפ באילת או מיניוואן עם 7 מקומות

בין אם אתם תושבי אילת, או שאתם מתכננים טיול לאילת עם המשפחה בטיסה ולא מעוניינים לנסוע מספר שעות ברכב הפרטי, או שיש לכם צורך בהשכרת רכב יוקרה לחתונה, השכרת ג'יפ באילת לטיול שטח וכול', השכרת רכב באילת היא אפשרות מצוינת עבורכם. יש מגוון חברות השכרת רכבים באילת שמתחרות על ליבו של הלקוח, מה שמאפשר לכם ליהנות ממחירים תחרותיים ואטרקטיביים למגוון סוגי מכוניות. הדרך הטובה ביותר למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב באילת (למיגוון סוגי מכוניות) היא באמצעות השוואת מחירים של השכרת רכב באילת במנוע החיפוש המיוחד של רנטלקארס שלמטה, בו תוכלו לבצע השוואת מחירים והזמנה אונליין במיגוון חברות השכרת רכב באילת תוך מספר דקות

השכרת רכב באילת  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה באילת – עוד מידע למטייל

אילת עם ילדים – אטרקציות למשפחות והמלצות לחופשה

מלונות מומלצים באילת למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בנמל התעופה רמון באילת 

השוואת מחירי השכרת רכב באילת – טיפים והמלצות

רוצים למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב באילת על המכונית המתאימה לכם?

תחילה, הזינו את תחנת היעד במנוע החיפוש – ביחרו את ישראל בשדה "ארץ" ואת אילת בשדה "עיר" (אילת->אילת מרכז העיר), את התאריכים והשעות הרלוונטיים לכם, וסמנו אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70 בקופסא המתאימה (נהג צעיר בדרך כלל חייב בתוספת תשלום על השכרת רכבים באילת).

לחצו על "חפש", ויופיעו בפניכם מספר תחנות להשכרת רכב במרכז אילת. כעת תוכלו לסנן את תוצאות השוואת המחירים לפי חברת השכרת הרכב באילת, אפשרויות הדלק, הדירוג וההמלצות שקיבלו חברות השכרת הרכב מהגולשים וכול' (מצד ימין) או לפי סוג הרכב (בחלק העליון של תוצאות החיפוש).

כעת בחרו במיקום המתאים לכם ביותר (ניתן גם ללחוץ על "הצג מפה" כדי לבדוק היכן התחנה ממוקמת בדיוק), או שתוכלו לעבור על כל מיקום בנפרד אם מיקום סוכנות השכרת הרכב בתוך אילת לא חשוב לכם, ויוצגו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכבים באילת המתאימות לכל כיס.

לפני שתבחרו בהצעת מחיר המתאימה, מומלץ ללחוץ על "תנאי ההשכרה", לקרוא את התנאים בזהירות ולעבור על פרטים חשובים כמו מספר המקומות לנוסעים ברכב, סוג תיבת ההילוכים (ידני או אוטומט) ועוד.

לאחר הבחירה בהצעת המחיר, יוצגו בפניכם שוב פרטים חשובים כמו המלצות הגולשים, פרטי האוטו ומידע חשוב נוסף. בשלב זה תוכלו גם לשדרג את ביטוח הרכב ולהוסיף תוספות בתשלום כמו מושב בטיחות לילדים, GPS או אייפד למשל, עליהן תשלמו בדלפק חברת השכרת הרכב באילת.

כעת, כל מה שנותר הוא להזין את פרטי הנהג ופרטי התשלום (כרטיס אשראי בלבד) ולהמתין לאישור ההזמנה מחברת השכרת הרכב באילת, שמתקבל בדרך כלל באופן מיידי. עם זאת, לעיתים תצטרכו להמתין לאישור של חברת השכרת הרכב בזמן שהסכום הדרוש ייחסם בכרטיס האשראי שלכם באופן זמני (תקבלו הודעה על כך). במקרים הנדירים בהם חברת השכרת הרכב לא תאשר את ההזמנה, החסימה הזמנית תוסר. שימו לב לבדוק מה הן הדרישות של חברת השכרת הרכב בכל הנוגע למסמכים אותם תצטרכו להציג בעת איסוף הרכב באילת.

השכרת רכבים באילת – השוואת מחירים

בכתבה זו אספנו עבורם מגוון הצעות מחיר שמצאנו בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באילת שערכנו באתר רנטלקארס (עבור תחילת ספטמבר). שימו לב שמחירי השכרת רכבים באילת משתנים לעיתים, ולכן ייתכן שהמחירים המוצגים כאן לא יהיו תואמים להצעות המחיר שתקבלו בהשוואת המחירים שלכם.

השכרת רכב באילת – המחיר הכי זול

אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב באילת ומחפשים את המחיר הכי זול, בצעו השוואת מחירים ללא כל סינון (לעיתים תצטרכו לבחור בסיווג לפי מחיר), והצעת המחיר הראשונה שתופיע תהיה הזולה ביותר.

בהשוואת המחירים שערכנו, מצאנו שהמחיר הכי זול להשכרת רכב באילת הוא בחברת קל אוטו, שמציעה השכרת פיאט פנדה ליום במחיר של 113.68 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב באילת לשבוע מציעה חברת באדג'ט, עם יונדאי i10 במחיר של 456.57 ש"ח (לשבעה ימים).

השכרת ג'יפ באילת

אילת היא יעד נהדר להשכרת ג'יפ שיוכל לשמש אתכם לטיולים בהרי אילת ובערבה. בין מגוון החברות המציעות השכרת ג'יפים באילת, תוכלו למצוא מספר סוגי ג'יפים להשכרה במגוון מחירים שמתאימים לכל כיס.

בהשוואת מחירי השכרת ג'יפים באילת שערכנו בעזרת אתר רנטלקארס, מצאנו שהמחיר הכי זול להשכרת ג'יפ באילת הוא בחברת שלמה סיקסט שמציעה השכרת אופל מוקה במחיר של 218.86 ש"ח ליום.

המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ באילת לחודש הוא לאותו הדגם בשלמה סיקסט, במחיר של 3,897.52 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת מיניוואן באילת

אם אתם יוצאים לטיול באילת עם המשפחה, ייתכן שהשכרת מיניוואן תהיה הבחירה המושלמת עבורכם: מרחב מרווח לכל המשפחה ויותר מקום למזוודות.

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת מיניוואן באילת (רכב עם מקומות לשבעה נוסעים), מצאנו שהמחיר הכי זול הוא עם חברת קל אוטו, שמציעה השכרת סיטרואן ברלינגו במחיר של 343.30 ש"ח ליום.

חברת שלמה סיקסט מציעה את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן באילת לחודש – 5,779.09 ש"ח בלבד להשכרת אופל זאפירה (לשלושים ימים).

השכרת מכוניות יוקרה באילת

בין אם מדובר באירוע מיוחד כמו השכרת מכונית פאר לחתונה או שפשוט בא לכם לטייל באילת עם רכב פרימיום, השכרת מכונית יוקרה באילת היא כעת אפשרות סבירה לכמעט כל תקציב בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים.

בהשוואת מחירים להשכרת רכב יוקרה באילת שערכנו בעזרת מנוע רנטלקארס, מצאנו שהמחיר הכי זול הוא בחברת קל אוטו, שמציעה השכרת וולוו S60 ב559.37 ש"ח ליום.

המחיר הכי זול להשכרת מכונית יוקרה באילת לחודש הוא בחברת הרץ, שמציעה השכרת יגואר XE במחיר של 9775.74 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת רכב לחודש באילת

השכרת רכב באילת לחודש בדרך כלל הופכת את מחיר השכרת הרכב ליום לזול יותר באופן משמעותי.

בהשוואת המחירים שערכנו עבור השכרת רכב חודשית באילת, מצאנו שהמחיר הכי זול הוא בחברת אלדן שמציעה שברולט ספארק עם מקומות לארבעה נוסעים במחיר של 2381.52 ש"ח (לשלושים ימים), מה שהופך את מחיר ההשכרה היומי ל79.384 ש"ח – לעומת 129.11 ש"ח בהשכרת רכב זה ליום אחד.

חברות השכרת רכב באילת

השכרת רכבים באילת בחברת קל אוטו

סניף קל אוטו באילת ממוקם ברחוב הדייג 26. שעות הפתיחה של הסניף: ימי ראשון עד חמישי: 09:00 עד 18:00, ימי שישי: 09:00 עד 14:00. בסניף קל אוטו אילת תוכלו למצוא רכבים להשכרה ממגוון סוגים: רכבים קטנים כמו פיאט פנדה, מכוניות גדולות כמו פיאט טיפו ומאזדה 3 למשל, השכרת רכבי סטיישן באילת, השכרת מכוניות פרימיום, מיני וואנים, השכרת ג'יפים באילת ועוד.

קל אוטו מציעה השכרות רכב באילת שכוללות בדרך כלל ביטול (ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה CDW וביטוח תאונה. כדי לבדוק מה הם תנאי ההזמנה שלכם, לחצו על "תנאי ההשכרה של קל אוטו". השכרת רכב לנהגים בישראל צעירים באילת אפשרית עם חברת קל אוטו, אם הם בני 21 לפחות ובעלי מינימום שנתיים רישיון בעת ההשכרה. עם זאת, תחול תוספת תשלום על נהג צעיר ונהגים נוספים.

איחור בהחזרת הרכב השכור יחויב לפי זמן האיחור: איחור של עד שעה יחויב בהתאם למחירון, איחור של שעה עד שעתיים יחויב בתשלום של רבע מעלות יום שכירות, איחור של שעתיים עד שלוש שעות יחויב בתשלום נוסף של שני רבעים מעלות יום השכירות, ואיחור של מעל לשלוש שעות בהחזרת הרכב השכור יחויב במחיר יום השכרת רכב מלא.

שלמה סיקסט אילת השכרת רכב

סניף שלמה סיקסט באילת ממוקם במלון c-hotel בשדרות התמרים 2. שעות הפעילות שלו הן: ראשון – חמישי: 08:00-17:00, ימי שישי: 08:00-12:00

בין מגוון הרכבים שמציעה חברת שלמה סיקסט להשכרה באילת, תוכלו למצוא: אפשרות להשכרת רכב קטן באילת כמו שברולט ספארק וקיה פיקאנטו, השכרת רכבים גדולים כמו אופל מריבה ומאזדה 6, השכרת רכבי יוקרה באילת כמו ב.מ.וו סדרה 5, רכבי מיני וואן כמו קיה קארנס, השכרת ג'יפים כמו אופל מוקה וקיה ספורטאז' ועוד.

שלמה סיקסט מאפשרת השכרת רכב לנהגים צעירים ונהגים חדשים, אך בתוספת תשלום בדרך כלל. כמו כן, קיימות מגבלות מסוימות על סוגי הרכבים שנהגים אלו יוכלו לשכור. השכרת רכב בשלמה סיקסט אילת כוללת בדרך כלל תנאי הזמנה גמישים כמו גם ביטוח תאונה CDW וביטוח גניבה. לרוב, בחוזה השכרת רכב בשלמה סיקסט,  איחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב השכור יחויב כיום השכרת רכב מלא.

השכרת רכב אוויס אילת

חברת השכרת הרכב אוויס Avis מציעה מגוון רכבים להשכרה באילת, מרכבים קטנים ועד לרכבים גדולים ועוד. הכתובת של סניף אוויס באילת: דרך הערבה, מרכז שלום פלזה.

שעות הפתיחה של סניף אוויס באילת: ימי ראשון עד חמישי בין השעות: 08:00-17:00, ימי שישי וערבי חג בין השעות: 08:00-13:00

הסניף מציע מגוון רכבים להשכרה כמו שברולט ספארק, ניסאן מיקרה, טויוטה קורולה ועוד. אוויס מאפשרת השכרת רכב לנהג צעיר (בגילאים 21 עד 23) אך אלו יחויבו בתוספת תשלום. כמו כן, חלק מסוגי הרכב מוגבלים לפי גיל. גם אוויס מאפשרת ברוב ההזמנות לבטל את השכרת הרכב עד 48 שעות לפני האיסוף. תוכלו לצפות לחיוב של יום השכרת רכב שלם (בתוספת כיסויים ותוספות) על איחור בהחזרת הרכב השכור של למעלה משעה.

השכרת רכב באילת באלדן

אלדן, חברה להשכרת רכב בין הוותיקות בישראל, מציעה השכרת רכב באילת בסניף שממוקם במרכז השלום 140. שעות הפתיחה של סניף אלדן באילת: ראשון, שני, רביעי וחמישי: 08:00-16:45, שלישי: 08:00-15:45, שישי: 08:00-11:45.

בין מגוון הרכבים שמציעה אלדן להשכרה באילת, ניתן למצוא את המכוניות הבאות: החל מהשכרת רכב קטן באילת כמו שברולט ספארק, קיה פיקאנטו, סוזוקי בלאנו, טויוטה אוונסיס, טויוטה וורסו, ועד השכרת ג'יפ באילת עם מקומות ל- 7 נוסעים כמו מיצובישי אאוטלנדר ועוד.

ההזמנות כוללות בדרך כלל אפשרות לביטול עד 48 שעות לפני איסוף הרכב ועוד תנאים די נוחים עליהם תוכלו לקרוא בלחיצה על "תנאי ההשכרה של אלדן". אלדן מאפשרת השכרת רכב לנהגים צעירים באילת עם חיוב נוסף והגבלות על חלק מקבוצות הרכב.

הרץ השכרת רכב באילת

הרץ hertz, חברת השכרת הרכב האמריקאית מבין הגדולות בעולם, מציעה השכרת רכב באילת עם מגוון רב של רכבים לבחירה: רכבים קטנים, רכבים גדולים, רכבי יוקרה, מיניוואן, ג'יפים ועוד.

סניף הרץ באילת ממוקם בקניון האדום 8. שעות הפעילות של סניף הרץ באילת: ימים ראשון עד חמישי: 08:00-18:00, ימי שישי: 08:00-14:00.

השכרת רכבים באילת בהרץ אפשרית לנהגים בגיל 21 ומעלה עם רישיון נהיגה בן שנה לפחות. גם הרץ, כמו חברות אחרות, מחייבת נהגים צעירים בעמלה ומגבילה קבוצות רכב לגילאים מסוימים. השכרות רכב בהרץ כוללות בדרך כלל שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. זכרו לבדוק את תנאי ההזמנה הרלוונטיים להזמנה שלכם.

הגבלת הק"מ בהשכרות רכב בהרץ משתנה לפי אורך תקופת ההשכרה: לרוב, השכרה של יום או יומיים והשכרת רכב חודשית כוללות הגבלת ק"מ, בעוד השכרות רכבים של שלושה ימים עד 21 ימים בדרך כלל לא כוללות הגבלת ק"מ.

יורופקאר השכרת מכוניות באילת

סניף יורופקאר באילת ממוקם ברחוב ששת הימים 3, פארק אמת"ל. שעות פתיחה של הסניף: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי: 08:00 עד 13:00

בסניף יורופקאר אילת תוכלו למצוא מגוון רכבים להשכרה: החל מהשכרת רכבים קטנים לארבעה נוסעים (סוזוקי אלטו, פיאט 500) ועד להשכרה של רכב גדול כמו מאזדה 6, השכרת מיניוואן באילת כמו למשל פולקסווגן קאדי, השכרת רכבי יוקרה, ג'יפים ועוד.

יורופקאר היא חברה צרפתית להשכרת רכב, וכיום הזכיינית שלה בארץ היא חברת ההשכרה "אלבר". החברה מאפשרת השכרת רכבים לנהגים בני 21 ומעלה עם ותק רישיון של שנה לפחות (כולל הגבלות על קבוצות רכב מסוימות לפי גיל). השכרת רכב לנהג צעיר באילת כוללת תוספת תשלום בדרך כלל.

יורופקאר-אלבר מחייבת את השוכר בתשלום נוסף על איחור בהחזרת הרכב השכור: חיוב של שליש מהמחיר היומי על שעת איחור או חיוב של מחיר יום השכרת רכב מלא על למעלה משלוש שעות איחור.

השכרת רכב באילת
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

תגובה

  • כמה זיבולי מוח אפשר לקשקש- ולא למצוא מחיר השכרה לשבוע באילת ?????????????????????..

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל