מלונות מומלצים באילת עם ילדים

מלונות מומלצים באילת עם ילדים

מתכננים חופשה באילת עם הילדים? כדאי לבחור בית מלון באילת מתוך רשימה זו הכוללת מלונות מומלצים באילת למשפחות עם ילדים (כולל סרטי וידאו שיסייעו לכם לבחור). ברשימה זו של מלונות באילת למשפחות תמצאו בין היתר מלון באילת עם שירותי בייביסיטר, בתי מלון באילת המפעילים משחקיות עם צוות המשגיח על הילדים, ועוד

בכתבה תמצאו מלונות מומלצים באילת למשפחות במיגוון רחב של מיקומים בעיר, סגנונות אירוח (כמו למשל מלונות סוויטות באילת) וגם רמות מחירים (מלונות 5 כוכבים באילת וגם 4 כוכבים) כאשר המכנה המשותף לכולם הוא מיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים באילת עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט (באנגלית) ומתבססים על המלצות של משפחות שחזרו מחופשה באילת עם ילדים

חופשה באילת – המלצות קריאה

אילת עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

השכרת רכב באילת – השוואת מחירים והמלצות

מלונות מומלצים באילת עם ילדים

קלאב הוטל אילת 

קלאב הוטל אילת, מלון באילת השוכן פחות מ-5 דקות של הליכה מהקניון ומחוף הים, משתרע על שטח של יותר מ-40 דונם שבו פארק מים עם גנים טרופים ומפלי מים, מגלשה, בריכת ילדים ו-6 בריכות שחיה. חניה פרטית זמינה לאורחים בלא תשלום. המלון זוכה לציון 8.1 בביקורות על מלונות מומלצים באילת עם ילדים.

דירות הסטודיו והסוויטות שבמלון כוללות מיזוג, מטבח מאובזר – יתרון משמעותי לעומת מלונות באילת למשפחות – ופינת ישיבה. חלק מהן כוללות גם אמבט עיסוי צמוד במרפסת. מרבית החדרים משקיפים אל הים, ההרים והעיר.

אורחים נהנים מזמן של רוגע בספא או בחדר הכושר, בהם 15 חדרי טיפול, 4 אמבטיות עיסוי וסאונה. אפשר להזמין טיפולי עיסוי. צוות המקום מספק פעילויות בידור למבוגרים ולילדים, בשעות היום ובשעות הלילה. המלון מתפעל גם 3 חדרי משחקים וכולל שולחנות טניס. קלאב הוטל אילת הוא בחירה נפלאה לנופש באילת עם הילדים; הוא מציע מתקנים רבים שישאירו את הילדים עסוקים ופעילים, מה שיאפשר לכם חופשת מנוחה אמיתית.

מסעדת המקום מציעה מטבח ישראלי אותנטי לארוחות בוקר וארוחות ערב. ארוחות צהריים, משקאות וחטיפים זמינים עבורכם במסעדת הלובי בבר הבריכה ובמסעדת מועדון הילדים. חוף אילת מרוחק רק 70 מטר מהמלון. תוך 15 דקות הליכה תגיעו לנמל והלגונה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

יו קורל ביץ' קלאב אילת אולטרה הכל כלול 

יו קורל ביץ' קלאב אילת, מלון אולטרה הכל-כלול באילת, ממוקם בסמוך לחופי הים האדום ומציע רצועת חוף פרטית, מרכז בריאות ובריכת שחייה. אין אורח שלא יוכל למצוא משהו לטעמו במקום עם ערבי בידור, פעילויות נופש ומועדון ילדים. המלון זוכה לציון 8.3 ברשימות מלונות מומלצים באילת למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים, ספת שינה וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומקלחת. האירוח במלון מבוסס פנסיון מלא, עם ארוחות שופעות בבוקר, בצהריים ובערב. הבר מציע משקאות וישנם שפע שולחנות, ספות נוחות וכיסאות באוויר הפתוח הנהדר. היתרון של המלון לעומת מלונות באילת ברור – מדובר על מלון הכל כלול באילת, עניין לא נפוץ במיוחד.

אורחים נהנים גם מישיבה על בר החוף, בר הבריכה ומסעדת החוף (ללא תעודת כשרות), המציע מגוון מאכלים נרחב. מרכז הבריאות כולל מרכז כושר, חדרי עיסוי וסאונה. המלון מפעיל גם מתקני שעשועים לילדים, מגרש טניס וציוד ספורט מים, כגון – שנורקלים, צלילה וגלישת רוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

ישרוטל המלך שלמה 

ישרוטל המלך שלמה, בית מלון 5 כוכבים באילת למשפחות, הוא מלון גדול ומופלא הנחשב אחד הטובים שבין מלונות באילת ומציע חוף קרוב ומגוון מעניין של פעילויות לילדים למשך היום כולו. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום. בית המלון זוכה לציון 8.0 בדירוג מלונות מומלצים באילת עם ילדים.

המלון מציע מתקני נופש הכוללים בריכות שחייה לילדים, בידור, משחקי מחשב, מתקני שעשועים, מסעדה לילדים ואף שירותי בייביסיטר (שמרטפות( אשר יאפשרו להורים ליהנות מחיי הלילה של אילת כאשר הילדים ישנים בשקט במלון תחת השגחה מוסמכת.

בזמן שהילדים משתעשעים עם מתקני שעשועים המותאמים לגילם, משחקים ורוכשים חברים חדשים מכל רחבי הארץ (והעולם), ההורים יכול להתרווח בזמן שהם מתרגעים להם במתקני המלון השונים, כגון – מסעדת Angelina האיטלקית, מתקני כושר וספא ושדרת החנויות ובתי הקפה שבסמוך למלון.

במלון ניתן ליהנות מאירוח מבוסס חצי פנסיון שכולל ארוחת ערב הכוללת משקאות וארוחת בוקר מלאה בסגנון ישראלי.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אסטרל מאריס 

אסטרל מאריס, מלון מומלץ באילת בדירוג 4 כוכבים על קו המים ממש ומול חופה הצפוני של אילת, כולל בריכת שחייה המשקיפה לים, מועדון ילדים ובריכת ילדים. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים באילת עם ילדים.

בכל חדר ישנו מיזוג אוויר, טלוויזיית פלזמה ואינטרנט אלחוטי חינם בלובי. בנוסף, תמצאו בחדרים מיני בר, פינת ישיבה וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער. ברוב החדרים תמצאו מרפסת המשקיפה להרי אילת ולנמל התעופה של אילת. מלבד בר לובי ואולם הופעות, ישנו גם בית כנסת במקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

יו סוויטס 

U סוויטס, מלון סוויטות באילת בדירוג 5 כוכבים הסמוך לטיילת אילת ולקניון, מציע סוויטות הכוללות מרפסת, טלוויזיה LCD ואינטרנט אלחוטי חינם. בית המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים באילת למשפחות עם ילדים.

חלק מהסוויטות כוללות גם גישה חופשית לטרקלין המנהלים, הפתוח בשעות 09:00 – 18:00. במלון יש גם בריכת שחייה למבוגרים ובריכת שחייה לילדים, כמו גם ספא מרשים עם חדרי טיפולים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

ישרוטל ים סוף 

ישרוטל ים סוף, בית מלון מומלץ באילת בדירוג 4 כוכבים השוכן מטרים ספורים מהחוף, כולל שלוש בריכות שחייה, אינטרנט אלחוטי חינם וחנייה ללא תשלום. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוג בתי מלון מומלצים באילת עם ילדים. כל חדרי המלון כוללים טלוויזיה בכבלים ופינת ישיבה, כאשר חלקם כוללים גם מרפסת מרוהטת עם נוף לחוף המלון ובריכות השחייה.

במלון ישנה מסעדה המגישה ארוחות ערב, צהריים ובוקר. בנוסף תמצאו במלון גם מכון כושר בכניסה חופשית, כמו גם ספא ושירותי עיסוי הזמינים בתשלום נוסף. המלון נמצא מרחק הליכה קטן משמורת חוף אלמוג – מיקום אידיאלי לחובבי צלילה עבור חופשה באילת יחסית אל מלונות באילת ברוב המיקרים – סמוך למרכז הצלילה "מנטה", בו ניתן לשכור ציוד צלילה ולקחת שיעורי צלילה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פרימה מיוזיק אילת 

פרימה מיוזיק אילת, הממוקם 5 דקות הליכה מחוף אלמוג, הוא מלון מומלץ באילת המעוצב עם מוטיבים מוסיקליים, כולל גנים מטופחים ובהם עצי דקל, בריכת שחייה וחדרים המשקיפים אל הים האדום. החדרים ססגוניים וכוללים מערכת מיזוג, טלוויזיה בכבלים ומערכת סאונד מודרנית. כל קומה במלון מעוצבת באופן שונה – בהשראת סגנון מוסיקלי אחר. חלון מהחדרים נגישים לבעלי מוגבלויות.

תוכלו להתרגע על שפת הבריכה עם הנוף לים האדום או להאזין למגוון מעניין של תקליטי וינטאג' במתחם המוסיקה הייחודי שבמלון. צוות דלפק הקבלה הידידותי יסייע לכם בשכירת אופניים. מדי יום עד השעה 12:00 מוגש מזנון ארוחת בוקר עשיר, בעוד שמזנון ארוחת ערב זמין לכם בחדר האוכל. מרחק 300 מטרים מהמלון תמצאו את המרינה של חוף אלמוג – ובה שלל מסעדות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ישרוטל רויאל ביץ אילת 

רויאל ביץ', מלון 5 כוכבים באילת מקבוצת מלונות ישרוטל אקסלוסיב, כולל רצועת חוף פרטית המשקיפה לים האדום. במלון יש 3 בריכות שחייה, מרכז בריאות ומרפסת שמש. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים.

חדרי המלון משקיפים לים או לבריכה, כאשר ברובם יש גם מרפסת. כל חדר כולל מערכת מיזוג ואמצעים להכנת שתייה חמה. המלון זוכה לציון 8.0 ברשימות מלונות מומלצים באילת למשפחות עם ילדים.

מסעדת המלון מגישה מבחר מרשים של מנות בינלאומיות וישראליות. האורחים יכולים לנוח באווירה הרגועה של הטרקלין המודרני עם מוסיקת הפסנתר החיה המתנגנת, או לחילופין, ליהנות ממשקה צונן על הבר המשקיף לאזור הבריכה. שירות הסעות משדה התעופה של אילת זמין לאורחים. המצפה התת-ימי ממוקם 9 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון מלכת שבא אילת 

מלכת שבא אילת, מלון מומלץ באילת בדירוג 5 כוכבים הוא אחד המלונות הגדולים באילת וזוכה להיות במיקום נהדר המשקיף לים האדום. המלון כולל קניון ובריכת שחיה עם נוף לים. בית המלון זוכה לציון 8.3 בביקורות על מלונות מומלצים באילת עם ילדים.

המלון כולל רשימת מתקנים איכותיים, כגון טרקלין מנהלים, 4 מסעדות איכותיות, "ספא שבא" הכולל סאונה, שירותי עיסוי, חדר אדים ואמבט עיסוי וחדר כושר מצויד כהלכה.

המלון ממוקם במרכז מתחם המלונות באילת בחוף הצפוני, בסמוך לטיילת ו-2 דקות הליכה בלבד מהחוף. שדה התעופה באילת מרוחק 5 דקות נסיעה משם. בסביבת המלון ניתן למצוא מגוון פעילויות למשפחות המגיעות אל אילת עם ילדים, כולל סוגים שונים של ספורט מים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

ישרוטל רויאל גארדן 

ישרוטל רויאל גרדן, מלון סוויטות באילת בדירוג 5 כוכבים, השוכן באזור הלגונה בחוף הצפוני של אילת, כולל גני דקלים ו-5 בריכות בעלות עיצובים שונים. המלון זוכה לציון 8.4 ברשימת בתי מלון מומלצים באילת למשפחות עם ילדים. במסעדת הגורמה של המלון יפנקו אתכם במנות נהדרות ובסוויטות המרווחות תוכלו להשתמש במטבחון מאובזר – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות באילת בד"כ.

בכל סוויטה יש מרפסת, מערכת מיזוג ואינטרנט אלחוטי חינם; כל אחת מהן מעוצבת עם ריהוט עץ וכוללת פינת ישיבה או פינת אוכל.

מסעדת המלון הראשית מגישה ארוחת בוקר ומזנון לארוחות הצהריים והערב. בבית הקפה "בולווארד" מוגשים חטיפים וקפה טרי, ואילו במסעדת "ראנץ' האוס" תוכלו ליהנות ממנות נבחרות.

בחדר הכושר והספא, כמו גם באזור המשחקים במלון המיועד לילדים, תגלו שפע אפשרויות לפעילויות מהנות במהלך היום – למבוגרים ולילדים (כמה נפלא שיש לילדים מתחם משחק ושעשוע, כך שלהורים יתאפשר זמן מנוחה ורגיעה מההתעסקות המתמדת והמתישה עם הילדים). לעת ערב האורחים נהנים מהופעות של תיאטרון המלון בסגנון לאס וגאס. המצפה התת ימי מרוחק 10 דקות נסיעה בלבד מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

הרודס בוטיק 

הרודס בוטיק, מלון 5 כוכבים באילת מקבוצת "הרודס", נמצא בקצה טיילת אילת, על חופי הים האדום. חדריו מפוארים וכוללים מרפסת, ספא ובריכת שחייה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזור הלובי. בית המלון זוכה לציון 8.0 בהמלצות על מלונות מומלצים באילת עם ילדים.

כל חדר משקיף ללגונה החדשה ולהרי אדום וכולל מערכת מיזוג, פינת ישיבה, מיני בר, טלוויזיה מתקדמת וחדר רחצה צמוד הכולל אמבט ספא, נעלי בית וחלוקי רחצה. חניה זמינה חינם באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דן אילת 

דן אילת, מלון מומלץ באילת בדירוג 5 כוכבים, מציע חדרי אירוח מהודרים עם מרפסת המשקיפה לים או לבריכת השחייה. המלון ממוקם באזור תצפית נוף מעולה על שפת חוף הים. חניה חינם ואינטרנט אלחוטי בלא תשלום זמינים אף הם. המלון זוכה לציון 8.9 ברשימת מלונות מומלצים באילת למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח מעוצב באלגנטיות בגווני אדמה חמימים וכולל טלוויזיה מתקדמת וחדר רחצה ובו מוצרי טיפוח יוקרתיים.

בריכת השחייה, המעוצבת בסגנון חופשי, כוללת מגלשה להנאתם של ילדים ושל הצעירים בנפשם. מבין מתקני הפנאי ניתן למנות מרכז בריאות מודרני, ג'קוזי מתקדם ומגרשי סקווש. ההורים יכולים להתרגע בשלוות המקום בזמן שהילדים (בכל גיל) יכולים ליהנות במועדון הילדים "דנילנד" בו ניתן שירות מצד צוות מקצועי ומיומן, כמו גם שפע של פעילויות מעניינות.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר מגוון ועשיר. הברים והמסעדות הפעילים במלון מגישים מנות בינלאומיות, כמו גם משקאות איכות ותפריטי גורמה. המלון ממוקם 3 קילומטרים ממרכז אילת. שדה התעופה אילת מרוחק 5 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

ישרוטל אגמים אילת 

ישרוטל אגמים, מלון מומלץ באילת בדירוג 4 כוכבים, נמצא 5 דקות בלבד מהאטרקציות החשובות של אילת. הוא מציע סביבה שקטה ושלווה, מנוחה לצד הבריכה והאזנה למוסיקה מעודנת או הופעת ג'אז חיה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוגי בתי מלון מומלצים באילת עם ילדים.

החדרים אלגנטיים ומרווחים, כאשר חלקם כוללים גישה ישירה לטראסה ולבריכה פרטית.

בין מתקני המלון ניתן למנות ספא עיסויים, חמאם, חדר כושר ובר. ארוחת הבוקר של המלון מוגשת עד 12:00, מה שמאפשר לאורחים שפע של זמן למנוחה מפעילויות ליל אמש.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירות נופש באילת

דירות אולה

דירות אולה שבאילת, עם דירוג 3 כוכבים, נמצאות 6 קילומטרים מהמצפה התת ימי; במקום יש פארק ובריכה חיצונית משותפים. טיילת העיר מרוחקת קילומטר יחיד מהמקום. חניה פרטית זמינה באתר ללא תשלום. דירות הנופש זוכות לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים באילת למשפחה עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת מיזוג אוויר, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לכבלים, מטבח עם קומקום, טוסטר, מיקרוגל ותנור- יתרון משמעותי בהשוואה אל בתי מלון באילת עבור משפחות – וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם. חלק מיחידות האירוח כוללות פינת אוכל ו/או פינת ישיבה.

ריף הדולפינים מרוחק 3 קילומטרים ממקום האירוח ואילו שמורת חוף אלמוג – 5.4 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הישן של אילת נמצא 3 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת פנאי אילת – Leisurely Apartment Eilat

פנאי אילת, דירת נופש באילת בדירוג 3 כוכבים, נמצאת 7 קילומטרים מהמצפה התת ימי; יש בה מרפסת, אינטרנט אלחוטי חינם, גן ונוף. טיילת העיר ניצבת שלושה קילומטרים מהמקום. דירת הנופש זוכה לציון 9.7 בדירוג בתי מלון מומלצים באילת עם ילדים.

הדירה כוללת מיזוג אוויר, חדר שינה, סלון, מטבח מאובזר עם קומקום ומיקרוגל – יתרון חשוב לעומת מלונות באילת לחופשה משפחתית – חדר רחצה עם מייבש שיער ומקלחת וטלוויזיה שטוחת מסך וחיבור ללוויין. טראסה זמינה לאורחים במקום.

מקום האירוח נמצא 1.3 קילומטרים מחוף קיסוסקי ו-1.7 קילומטרים מחוף מוריה. נמל התעופה רמון – אילת נמצא 21 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

יחידת נופש באילת Vacation rental unit Eilat

מדובר בבית יחידות נופש בדירוג 3 כוכבים באילת – מרחק 7 קילומטרים מהמצפה התת ימי ו-2.9 קילומטרים מטיילת אילת, המציע אירוח עם פינת ישיבה ואינטרנט אלחוטי חינם. יחידת הנופש זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים באילת עם ילדים.

בכל יחידה תמצאו מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך, חדר מגורים ובו ספה, חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער, מוצרי טיפוח חינם ומקלחת ומטבח מאובזר כהלכה עם קומקום, מכונת קפה, כיריים, מקרר, מיקרוגל ופינת אוכל – תוספת חשובה למשפחות בהשוואה אל מלונות באילת

מזנון ארוחת בוקר מוגש מדי יום. אתם מוזמנים להשתמש במתקני הברביקיו שבאתר. שירותי השכרת רכב ואופניים עומדים לשירותכם.

חוף קיסוסקי נמצא 1.2 קילומטרים ממקום האירוח ואילו חוף מוריה – 1.6 קילומטרים ממנו. ניתן להסתייע (בתשלום) בשירותי הסעה משדה התעופה רמון -אילת, או אליו – מרחק 21 קילומטרים נסיעה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

סוויטת קורל עם נוף לים – Sea View Coral Suite

סוויטת קורל עם נוף לים, בדירוג 3 כוכבים, ממוקמת 8 קילומטרים מהמצפה התת ימי וכוללת טראסה, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. דירת האירוח זוכה לציון 10 בדירוגי מלונות מומלצים באילת למשפחות עם ילדים.

בכל יחידת אירוח יש גם מטבח מאובזר במלואו עם מכונת קפה, תנור, קומקום, מקרר ומיקרוגל; חלקן כוללות טלוויזיה שטוחת מסך עם כבלים. בחדר הרחצה תמצאו מייבש שיער ואמבטיה.

גם אמבט עיסוי זמין לאורחים במקום.

טיילת העיר מרוחקת 5 קילומטרים מהמקום ואילו חוף קיסוסקי – 2.5 קילומטרים ממנו. שדה התעופה רמון-אילת נמצא 22 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אילת - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל