גליל צימרים מומלצים עם ילדים

צימרים ומקומות לינה מומלצים בצפון למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה בצפון עם הילדים? כדאי לבחור בית מלון בצפון מתוך כתבה זו, בה ריכזנו המלצות ומידע (כולל סרטוני וידאו וקישורים להזמנת חדרים) על בתי מלון ומקומות לינה מומלצים בצפון למשפחות עם ילדים – החל ממלונות יוקרה בצפון, דרך דירות נופש ומלון לציבור הדתי בצפון ועד לצימרים מומלצים בצפון למשפחות

הכתבה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בצפון למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט (באתרי תיירות בינלאומיים) ומתבססים על המלצות של משפחות אשר שהו באחד מבתי המלון בחופשה בצפון עם הילדים. ניסינו לכלול בכתבה מיגוון רחב של בתי מלון בצפון, דירות נופש וצימרים

עוד באותו נושא:

השכרת רכב בישראל – השוואת מחירים ומידע חשוב

מלונות מומלצים לחופשה בישראל עם ילדים

מלונות מומלצים בצפון למשפחות עם ילדים

בתי מלון מומלצים בחיפה למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים בטבריה עם ילדים

מלונות וצימרים מומלצים בצפת למשפחות 

בתי מלון בנהריה למשפחות עם ילדים

מלון אלמא Elma Hotel and Art Complex

מלון אלמא (Elma Arts Complex Luxury Hotel) הוא בית מלון מומלץ בצפון הממוקם בזכרון יעקב, ומציע בריכה חיצונית, בריכה מקורה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

כל החדרים מספקים טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיזוג אוויר. הם כוללים גם מכונת קפה. חדר הרחצה הפרטי כולל אמבטיה או מקלחת. התוספות כוללות ערוצי לוויין וכבלים. במלון תמצאו ספא ומרכז בריאות, מסעדה ומרכז כושר. המקום מציע חניה ללא תשלום ואחסון מטען. המלון מרוחק 7 ק"מ מחוף חולי. נמל התעופה בן גוריון נמצא במרחק של 65 ק"מ משם.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

מלון חד נס

מלון חד נס 229, בית מלון מומלץ בצפון הממוקם ביישוב חד נס, נמצא במרחק של 7 ק"מ מהכנרת ומציע יחידות אירוח מרוהטות בסגנון מודרני עם אמבט עיסוי. המלון מציע בריכה חיצונית אקולוגית עם בר קפה באתר. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל רחבי מקום האירוח.

כל יחידות האירוח כוללות מרפסת פרטית, אמבט עיסוי, סלון עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח בכבלים, מטבחון עם פינת אוכל – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל בתי מלון בצפון ברוב המיקרים – וחדר רחצה עם מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

מזנון ארוחת בוקר עשיר כלול במחיר. המלון מציע גם גינה משותפת עם מתקני ברביקיו חופשיים לשימוש. מסעדה נמצאת במרחק של 200 מטרים משם, בעוד שחנות המכולת הקרובה ביותר נמצאת במרחק של קילומטר אחד משם. הזדמנויות לרכיבה על סוסים זמינות במרחק של 500 מטרים משם. ראפטינג אפשרי במרחק של 2 ק"מ משם. בעונה הנכונה תוכלו ליהנות מסקי בהר החרמון, הנמצא במרחק של 50 ק"מ ממקום האירוח.

תחנת האוטובוס המקומית נמצאת במרחק של 100 מטרים משם. המלון נמצא במרחק של 24 ק"מ מראש פינה, במרחק של 27 ק"מ מטבריה ובמרחק של 32 ק"מ מצפת. חנייה ללא תשלום זמינה באתר.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

מלון דן כרמל

מלון דן כרמל (Dan Carmel Haifa) מלון יוקרה בחיפה הממוקם ליד טיילת לואי היפה, עם הנוף הפנורמי הנשקף ממנה. מקום האירוח מציע חדרים מרווחים ואלגנטיים עם נוף של הים התיכון או של הר הכרמל. אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל רחבי מקום האירוח.

החדרים מעוצבים בסגנון קלאסי, וכל אחד כולל מרפסת פרטית. חלק מהחדרים כולל גישה חופשית לטרקלין המלך דויד האקסקלוסיבי. ארוחת בוקר בסגנון מזנון מוגשת מדי יום.

מתקני הפנאי במלון כוללים בריכת שחייה חיצונית ומרכז כושר. לילדים מוצעים בריכת ילדים ומועדון ילדים – אין ספק כי מדובר באחד המלונות המומלצים בצפון למשפחות עם ילדים. המלון מציע סיורים ללא תשלום בשבתות, עם ביקורים במקדש הבהאים ובאטרקציות אחרות בחיפה.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

מלון קולוני

מלון קולוני (The Colony Hotel) הוא בית מלון מומלץ בצפון ממוקם באזור המושבה הגרמנית בחיפה. מלון בוטיק זה מציע גן שקט וטרסת גג עם אזור שיזוף.

כל חדרי האירוח כוללים טלוויזיית LCD, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ואמצעים להכנת תה וקפה. מלון קטן זה משלב בין מתקנים מודרניים לאלמנטים ארכיטקטוניים מקוריים ושוכן במבנה שהוקם לפני למעלה ממאה שנה.

המלון נמצא במרחק של קילומטר אחד בלבד מהגנים הבהאיים וכיפת הזהב, אטרקציות תיירותיות בחיפה שמופיעות ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסק"ו. בסביבת המלון תוכלו למצוא מבחר גדול של מסעדות, חנויות ובתי קפה. חניה ציבורית ללא תשלום זמינה בקרבת מקום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

מלון קיבוץ לביא

ממוקם גבוה על ההר, זהו מלון גלאט כשר המשרת בעיקר מטיילים דתיים. בין בתי מלון מומלצים בצפון הוא נחשב בחירה מומלצת עבור משפחות דתיות המתכננות חופשה בצפון. במיקום שליו זה, במרחק של דקות אחדות בלבד מטבריה, תמצאו נוף מרהיב של ההרים שמסביב.

המלון כולל חדרים מסוגים שונים כדי להתאים לטעמים ותקציבים שונים. הוא מציע מסעדה בשירות מלא, מגרש טניס, בריכת שחייה מקורה (גברים ונשים בנפרד) ומגרש משחקים לילדים. המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

דירות נופש בצפון

דירת נופש בטבריה Nino Sky Penthouse

דירת נינו סקיי פנטהאוז (Nino Sky Penthouse) כוללת מרפסת, וממוקמת בטבריה, במרחק של 1.5 ק"מ בלבד מקבר הרמב"ם, במרחק של 1.8 ק"מ מהכנסייה הסקוטית ובמרחק של 2.3 ק"מ מהמרינה. הדירה ממוזגת וכוללת פינת ישיבה, מטבח עם מדיח כלים, טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח וחדר רחצה אחד.

מתקני ברביקיו זמינים גם הם – איבזור מושלם למשפחות בהשוואה אל מלונות בצפון ברוב המיקרים. כנסיית סנט פיטר נמצאת במרחק של 1.7 ק"מ ממקום האירוח.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

דירה דירות הכרמל

דירות הכרמל (Carmel Apartments) מציעות יחידות אירוח לחופשה בצפון בשירות עצמי בשכונת הדר בחיפה. מוזיאון מדעטק נמצא במרחק 600 מטרים.

הדירות ממוזגות וכוללות אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח מאובזר במלואו – תוספת חשובה בהשוואה אל מלונות בצפון בד"כ – פינת ישיבה ופינת אוכל. האירוח כולל מצעים.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

דירת נופש בעכו Zidan Sarai

סוויטת זידאן סראי (Zidan Sarai) מציעה אירוח בעכו, במרחק 3.3 ק"מ מהגנים הבהאיים בעכו, במרחק צעדים ספורים מהעיר העתיקה של עכו ו-300 מטרים מהמרינה של עכו, ואילו מוזיאון אוצרות בחומה (Ethnographic Museum – Treasures in the Walls) נמצא במרחק 600 מטרים ממנה.

הדירה כוללת חדר שינה אחד, סלון עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מטבחון מאובזר במלואו – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בצפון בד"כ – וחדר רחצה.

ארוחת בוקר א-לה-קארט מוגשת מדי יום באתר. חמאם זמין אף הוא במקום האירוח.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

דירה Top Studio Central Haifa – Akko – Beach. BEST FIND

דירת טופ סטודיו במרכז חיפה-עכו-חוף הים (Top Studio Central Haifa – Akko – Beach. BEST FIND) ממוקמת מול החוף בקריית מוצקין, במרחק 13 ק"מ מחיפה, ומציעה אינטרנט אלחוטי חינם.

דירת הנופש בקריות כוללת חדר שינה אחד, סלון עם טלוויזיה במסך שטוח ומטבח.

נצרת נמצאת במרחק 31 ק"מ, וזיכרון יעקב נמצאת במרחק 43 ק"מ.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

וילה בית הסולטן

וילת בית הסולטן (The Sultan House) ממוקמת בעכו, במרחק 4.2 ק"מ בלבד מהגנים הבהאיים בעכו, ומציעה אירוח עם טרסה ואינטרנט אלחוטי חינם. העיר העתיקה של עכו נמצאת במרחק של כ-70 מ'.

הווילה ממוקמת בקומת הקרקע, וכוללת שני חדרי שינה, טלוויזיה במסך שטוח עם ערוצי לוויין ומטבח מאובזר היטב הכולל מיקרוגל – יתרון חשוב בהשוואה אל בתי מלון בצפון עבור משפחות. תוכלו להירגע בטרקלין המשותף. המוזיאון האתנוגרפי "אוצרות בחומה" נמצא במרחק קילומטר אחד מהווילה.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

צימר בראש פינה חוויה בנוף

"חוויה בנוף", מתחם צימרים בראש פינה, מציע בונגלוס וסוויטות עם מרפסות המשקיפות אל נוף הררי מרהיב של הסביבה. צפת מרוחקת 10 קילומטרים מהמקום.

כל יחידת אירוח כוללת מיזוג אוויר, טלוויזיית LCD עם חיבור ללוויין, אינטרנט אלחוטי חינם ומטבחון ובו מקרר, קומקום ומיקרוגל – יתרון עצום למשפחות עם ילדים בהשוואה אל מלונות בצפון בד"כ. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר ישראלית אותנטית. חניה זמינה לאורחים ללא תשלום ואילו במרחק של 5 דקות הליכה תמצאו מגרש משחקים, בריכת שחייה ומגרש טניס.

המתחם משמש בסיס אידיאלי לטיולים וסיורים באתריהן ההיסטוריים של צפת וראש פינה. צוות המקום ישמח לארגן סיורים היסטוריים וטיולים בחיק הטבע המופלא של האזור.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

צימר עינבלים ברכס רמים

עינבלים ברכס רמים, צימר נפלא ברמות נפתלי, הוא צימר מומלץ בצפון המציע אירוח אלגנטי למדי בצפון היפה של ישראל, הכולל גינה, מתקני ברביקיו ובריכת שחייה עונתית.

כל יחידת אירוח כוללת אמבט עיסוי, אמבט ספא, פינת ישיבה, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, מטבחון מאובזר עם קומקום ומקרר וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם. מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר קונטיננטלית. המקום כולל מתקני שעשועים לילדים וטראסת שמש. טבריה מרוחקת 30 קילומטרים מהצימר ואילו נצרת – 44 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מי עלמה

וילה מי עלמה ממוקמת במרחק הליכה קצר מחוף הזהב בקיסריה, וכוללת ארבעה חדרי שינה, שני חדרי מגורים, מטבח מאובזר וחצר מדהימה עם בריכה, ברביקיו וצמחייה. הפינוקים בוילה כוללים, בין היתר, נגן DVD, מטבח מאובזר, ג'קוזי, וויי פיי, חניה פרטית ועוד.

להזמנת מקומות בוילה

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל