זיכרון יעקוב - בתי מלון עם ילדים

זכרון יעקב – בתי מלון מומלצים למשפחות עם ילדים

זכרון יעקב היא אחד היעדים המעניינים והמיוחדים לחופשה בישראל, והיא יכולה גם להיות נקודת המוצא של טיולים בצפון. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בזכרון יעקב עם הילדים, ריכזנו עבורכם בכתבה זו שורה של בתי מלון בזכרון יעקב, דירות אירוח, צימרים בזכרון יעקב, וילות נופש ועוד פתרונות לינה בזכרון יעקב למשפחות

בכתבה זו ניסינו לרכז מיגוון רחב של פתרונות לינה בזכרון יעקב למשפחות מבחינת מחירים, מיקומים בעיר וסגנונות אירוח, החל ממלון בוטיק בזכרון יעקב או דירת נופש בזכרון יעקב ועד לסוויטות או צימרים בזכרון יעקב. המכנה המשותף בין כל מקומות האירוח בכתבה זו הוא ציונים גבוהים והמלצות טובות שהם קיבלו באתרי תיירות בינלאומיים ממשפחות עם ילדים

חופשה בישראל – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בישראל – השוואת מחירים ומידע חשוב

מלונות מומלצים בצפון למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים בזכרון יעקב

בית הארחה המקום שלי במושבה 

מקום האירוח שבזכרון יעקב, על ראש הר הכרמל, הינו מבנה אבן משופץ מוקף כרמים שהוקם ב-1890. במקום תוכלו ליהנות מגן מרווח ובו פינת ישיבה ומאינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים בזכרון יעקב עם ילדים.

כל יחידה כוללת מיזוג, פינת ישיבה, חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומטבחון מאובזר – יתרון משמעותי בהשוואה אל בתי מלון בזכרון יעקב בד"כ עבור משפחות. חלק מהיחידות כוללות אמבט עיסוי. במקום ניתן לחוות אווירה כפרית נהדרת. ביחידות יש גישה לגינה המשותפת. אפשר להתארגן על ארוחת בוקר ישראלית מפנקת – בתשלום נוסף. ניתן למצוא חנות מכולת במרחק 5 דקות הליכה מהמקום.

רוב האטרקציות התיירותיות בזכרון יעקב נמצאות במרחק הליכה קצרה מהמקום. חנויות, בוטיק, בתי קפה, גלריות והמדרחוב הידוע של זכרון יעקב, נמצאים כולם בסמוך למקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת סנטר ויל – Appartement 3 pièces – Centre Ville 

זוהי דירת נופש 3 חדרים במרכז זכרון יעקב, הכוללת מערכת מיזוג, מרפסת, טראסה ואינטרנט אלחוטי חינם. בדירה יש שני חדרי שינה – יתרון גדול עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בזכרון יעקב – מטבח מאובזר לחלוטין הכולל תנור וטלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לוויין.

נתניה וחיפה נמצאות 36 קילומטרים מהמקום, ואילו שדה התעופה בן גוריון – 74 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בית מימון

בית מימון, מלון הממוקם בהרי הכרמל, מציע אירוח בסביבה טבעית עם נופים מדהימים לעמק ולים. תל אביב מרוחקת שעת נסיעה מהמקום. מתקני המלון הרבים כוללים חניה ללא עלות, גינה גדולה ואמבט עיסוי מרשים המשקיף אל סביבת הטבע. המסעדה וחדר הישיבות שבאתר משקיפים גם הם פנוראמית אל הסביבה. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוג מלונות מומלצים בזכרון יעקב למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון כולם מוארים וגדולים וכוללים אינטרנט אלחוטי וטלוויזיית LCD. במרחק 10 דקות הליכה מהמלון נמצא מרכז זכרון יעקב שם תמצאו שפע חנויות, בתי קפה וגלריות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


הצימר בזיכרון

צימר מומלץ בזכרון יעקב המציע טראסה וגינה. כל חדר כולל טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לוויין, חדר רחצה פרטי, פינת ישיבה, ארון בגדים ואינטרנט אלחוטי חינם. חלק מהחדרים כוללים מטבחון עם מקרר – יתרון חשוב עבור משפחות בהשוואה אל בתי מלון בזכרון יעקב ברוב המקרים. האתר כולל גם חניה פרטית.

נתניה וחיפה נמצאת 36 קילומטרים מהמקום, ואילו שדה התעופה בן גוריון נמצא 75 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת אירוח Cute & Cozy House in Zichron Yaakov 

דירה נעימה וחמודה במושבה זיכרון יעקב, המציעה אירוח בזכרון יעקב הכולל גינה, נוף לגינה, מטבח מאובזר לחלוטין – פרט חשוב מול מלונות בזכרון יעקב בד"כ עבור משפחות – טראסה, מערכת מיזוג, חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מוצרי טיפוח בלא תשלום, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין ואינטרנט אלחוטי חינם.

מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר קונטיננטלית. צוות הדלפק דובר עברית ואנגלית ומסייע לאורחים 24 שעות ביממה.

גם מתקני שעשועים לילדים נמצאים באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת נופש בזכרון יעקב – המייסדים 63 

המייסדים 63, דירת אירוח בזכרון יעקב הכוללת אינטרנט אלחוטי חינם ונוף לעיר, היא המקום המושלם לחופשה במושבה הנעימה שצפון.

הדירה כוללת מערכת מיזוג, 4 חדרי שינה מעולים, מטבח ובו פינת אוכל, שני חדרי רחצה וטלוויזיה שטוחת מסך – יתרונות חשובים מאוד עבור משפחות בהשוואה אל בתי מלון בזכרון יעקב ברוב המיקרים.

דירת הנופש זוכה לציון 9.6 ברשימת בתי מלון מומלצים בזכרון יעקב עם ילדים. תוכלו לצאת גם לסיורי הליכה בסביבה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


סוויטה בזכרון יעקב 

סוויטה מומלצת לחופשה בזכרון יעקב הכוללת מיזוג אוויר ופאטיו, ממוקמת בקומה הראשונה. יש בה סלון עם מטבחון, שני חדרי שינה – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בזכרון יעקב למשפחות עם ילדים – ושני חדרי רחצה. בעלי המקום מתגוררים בקומת הקרקע.

תוכלו לסייר באזור וליהנות מפעילויות כגון גלישת רוח ורכיבה על אופניים (שניתן לשכור בעזרת בעל המקום).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת סטודיו חמודה ונעימה בזכרון יעקב – Cute & Cozy Studio Apt in Zichron Yaakov

מקום האירוח שבזכרון יעקב מציע טראסה, דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה וחדרים הכוללים טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין.

כל חדר אירוח כולל מערכת מיזוג, קומקום, טוסטר, מיקרוגל, חדר רחצה צמוד עם מקלחת ומוצרי טיפוח חינם, שולחן עבודה, פינת ישיבה ונוף לגינה. מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר קונטיננטלית.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל