מלונות בירושלים עם ילדים

מלונות מומלצים בירושלים עם ילדים

מתכננים חופשה בירושלים עם הילדים? יש כמה מלונות טובים בירושלים אבל לא כולם מומלצים למשפחות. בכתבה זו הכנו עבורכם סקירה מורחבת (כולל כל הפרטים, סרטוני וידאו וקישורים להזמנת חדרים) על מלונות מומלצים בירושלים למשפחות עם ילדים, החל ממלונות פאר בירושלים או מלונות בוטיק בירושלים, ועד למלונות זולים במרכז ירושלים עם דירות נופש או חדרים משפחתיים מרווחים

ברשימה זו תמצאו בתי מלון בירושלים במיגוון רמות מחירים, סגנונות אירוח וגם מיקומים בתוך ירושלים, כאשר המשותף לכולם הוא המלצות מעולות שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בירושלים למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים ומתבססים על הצבעות של משפחות מכל העולם ששהו בבית מלון בירושלים בחופשה משפחתית עם הילדים

חופשה בירושלים – המלצות לקריאה נוספת

השכרת רכב בירושלים – השוואת מחירים וטיפים חשובים

מלונות מומלצים בירושלים למשפחות עם ילדים

מלון המלך דוד ירושלים 

המלך דוד ירושלים, מלון בדירוג 5 כוכבים, ממלונותיה המפורסמים של ירושלים, כולל נוף פנוראמי, עיצוב יוקרתי ובריכה חיצונית. הגנים מרווחים ומשקיפים אל העיר העתיקה, הנמצאת 15 דקות הליכה מהמלון. בין מתקני הספורט של המלון ניתן למנות חדר כושר מודרני ומגרש טניס. בריכה לילדים ובריכת שחיה חיצונית זמינות בעונת הקיץ. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים בירושלים עם ילדים.

המלון מציע חדרים ממוזגים, שחלקם משקיפים אל הר ציון והעיר העתיקה; חדריו ממוזגים וכוללים חדר רחצה משיש וטלוויזיית LCD. אינטרנט אלחוטי זמין חינם.

אחת מארבע האפשרויות הקולינאריות במקום היא המסעדה הפופולארית "גן המלך", המגישה מנות ישראליות מסורתיות באוויר הפתוח. המלון נמצא במיקום מרכזי בירושלים וזהו ללא ספק אחד היוקרתיים שבין מלונות בירושלים אשר זוכה להמלצות ממדריכי נסיעות ומגזיני תיירות מוכרים בעולם. קניון ממילא ושכונת ימין משה נמצאים מרחק הליכה קצר מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון מצודת דוד 

מצודת דוד, מלון בירושלים בדירוג 5 כוכבים המשקיף על העיר העתיקה של ירושלים, כולל בריכת שחייה מרשימה, חדר כושר בכניסה חינם ומבחר אפשרויות סעודה – כולן מלוות בנוף פנוראמי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוג מלונות מומלצים בירושלים למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון מרווחים, מודרניים וכוללים וילונות אטומים, תפריט כריות, טלוויזיית LCD וחדר רחצה עם מקלחת ואמבטיה.

המלון כולל מרכז בריאות וספא מודרני, כמו גם שירותים עסקיים ומספר אולמות אירועים. המלון ממוקם מול מתחם הקניות "ממילא", בו מגוון מעניין של מסעדות, בתי קפה וחנויות. המלון נמצא 20 דקות הליכה בלבד מהכותל המערבי ו-900 מטרים מכנסיית הקבר. שדה התעופה בן גוריון מרוחק 48 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אוריינט ירושלים – ממלונות היוקרה של ישרוטל 

אוריינט ירושלים, בית מלון בירושלים בדירוג 5 כוכבים – 1.5 קילומטר ממרכז העיר, מציע חופשה בירושלים ביחידות אירוח עם 2 בריכות שחייה ואזור בריאות. כנסיית הקבר הקדוש והכותל המערבי נמצאים שניהם שני קילומטרים מהמלון, כך שאם אתם מחפשים מלון בירושלים ליד הכותל המערבי לחופשה עם ילדים זו יכולה להיות בחירה טובה. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים בירושלים למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון כוללים טלוויזיה מתקדמת, מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי חינם. בחלק מהם תמצאו פינת ישיבה נוחה ובחלקם תמצאו גם מרפסת. מסעדה ובר עומדים לרשות האורחים. מרכז הבריאות של המלון כולל מתקני כושר, חמאם, אמבט עיסוי וסאונה. ניתן ליהנות גם מבריכת שחייה חיצונית (בעונה) ובריכה מקורה.

המלון נמצא 5 דקות הליכה בלבד ממתחם הבילויים "התחנה הראשונה". שדה התעופה בן גוריון מרוחק 54 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ימק"א שלושת הקשתות 

ימק"א שלוש הקשתות, מלון מומלץ במרכז ירושלים בדירוג 3 כוכבים, השוכן במבנה היסטורי, ייחודי ומעניין שהוקם ב-1933, נמצא במקום מצוין בלב ירושלים – מול מלון המלך דוד ו-10 דקות הליכה בלבד מהעיר העתיקה. המלון זוכה לציון 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים בירושלים עם ילדים.

מרבית האטרקציות החשובות של ירושלים ממוקמות במרחק הליכה מהמלון, המציע אזורים ציבוריים מרהיבים ביופיים עם גנים שופעים וקשתות מרשימות. במסעדת המלון מגישים מנות (לא כשרות) לאורך היום כולו, ואילו בחודשי הקיץ ניתן ליהנות ממשקה או מארוחה על הטראסה האלגנטית.

עיצוב חדרי האירוח הוא נקי ובסיסי, כאשר העישון אסור בכולם. כל חדר כולל אמבטיה או מקלחת, טלפון, מיזוג אוויר וטלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי זמין בכל שטחי המלון, כמו גם חניה בלא תשלום. ניתן ליהנות מגישה חינם לבריכה מקורה, מגרשי ספורט וספרייה. האורחים נהנים גם משיעורי זומבה, ספינינג ויוגה – חינם אין-כסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פרימה המלכים 

פרימה המלכים, בית מלון מומלץ בירושלים בדירוג 4 כוכבים, מציע חופשה בירושלים עם מרכז כושר וספא וטרקלין מנהלים עסקי. הוא ממוקם בשכונת רחביה היוקרתית בירושלים – קילומטר בודד מהעיר העתיקה. במלון תמצאו בית כנסת, בית קפה ומסעדה. אורחי המקום נהנים מסביב שקטה ומנוף מצודד של כיכר פריז ושל ירושלים. המלון זוכה לציון 9.3 ברשימת מלונות מומלצים בירושלים למשפחות עם ילדים.

בכל חדר ישנו מיזוג אוויר, חדר רחצה צמוד עם אמבטיה ועיטורי שטיחים מקיר לקיר. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל חדר – בו תמצאו גם עיתון יומי, מים מינראליים ושוקולדים. אולי תבחרו לנסות את הארוחות הטריות הכשרות המוכנות במסעדות המלון הראשית, או דווקא להתענג על משקאות חמים וקרים, כריכים ומאפים בבית הקפה במלון "קפה פריז". ניתן לבקש מראש תפריטי תזונה מיוחדת.

במועדון הספא והבריאות שבאתר ניתן להתרגע בסאונה בלא תשלום, או דווקא ליהנות מעיסוי מקצועי בתוספת תשלום. המלון נמצא במיקום מצוין ליציאה לטיולים בירושלים, ברחבי העיר ההיסטורית. מעלית הזמן, כנסיית הקבר הקדוש ומוזיאון ישראל – כל אלו נגישים בקלות מהמלון. גם בית הכנסת הגדול של ירושלים נמצא בסמוך – 100 מטרים בלבד מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דן בוטיק 

דן בוטיק, בית מלון בירושלים בדירוג 4 כוכבים, הממוקם רק 200 מטרים מאזור הבילויים של מתחם התחנה הירושלמי, מציע חדרים מהודרים עם מערכת מיזוג. צוות המלון מציע לאורחיו שירות מותאם אישית, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי המקום וחנייה בלא תשלום (בכפוף לזמינות). המלון זוכה לציון 8.7 בדירוג בתי מלון מומלצים בירושלים עם ילדים.

עיצוב החדרים הוא עכשווי וכולל טלוויזיה בכבלים, כספת, מיני בר ואמצעים להכנת שתייה חמה. בכל חדר יש גם חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער, כאשר חלקם גם משקיפים לעבר העיר העתיקה של ירושלים והר ציון. מדי בוקר תוכלו ליהנות ממבחר מאכלים טריים של מזנון ארוחת הבוקר. במסעדת הלובי תוגשנה לכם ארוחות קלות, שלאחריהן תוכלו להתרגע לכם עם קוקטייל צונן בבר האלגנטי. במשך שהותכם, תוכלו לתחזק את שרירכם וליזע את גופכם בחדר הכושר המאובזר, או אולי דווקא להתפעל מהנוף המרהיב באזור המנוחה עתיר השמש.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון יהודה 

יהודה, מלון מומלץ בי-ם בדירוג 4 כוכבים המרוחק 15 דקות נסיעה בלבד ממרכז ירושלים, מציע חניה ללא תשלום, אינטרנט אלחוטי חינם, חדרים עם ריהוט אלגנטי ובריכה חצי אולימפית. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר.  במלון ניתן ליהנות משירות חדרים, מסעדה כשרה, חדר כושר, גינה ובית כנסת. גם מתקני אירועים ופגישות זמינים לאורחים, כמו גם חנות מתנות אותנטית.

חדרי משחקים ואזור משחקים לילדים בפיקוח מדריכים, עניין לא נפוץ בקרב מלונות בירושלים בדרך כלל, עומדים לרשות משפחות המגיעות לחופשה בירושלים עם ילדים, מה שיאפשר גם להורים דקות יקרות של מנוחה מהשמירה וההשגחה הבלתי פוסקת עליהם. המלון זוכה לציון 8.3 ברשימות מלונות מומלצים בי-ם עם ילדים.

בכל חדר ישנה טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לוויין, מערכת מיזוג, אמצעים להכנת שתייה חמה וקומקום חשמלי, נוסף על כספת למחשב נייד, שולחן עבודה וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח ומייבש שיער. אפשר להזמין במלון טיפולי ספא וליהנות מאמבט עיסוי, סאונה יבשה וסאונה רטובה.

המלון מרוחק 300 מטרים בלבד מגן החיות ע"ש משפחת טיש וקילומטר יחידי מתחנת הרכבת. שכונת עין כרם נמצאת 5 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון לאונרדו ירושלים 

לאונרדו ירושלים, מלון בדירוג 4 כוכבים, הממוקם 800 מטרים בלבד מהעיר העתיקה, מציע חופשה בירושלים למשפחות ביחידות אירוח ממוזגות, בריכה חיצונית עם טראסת שמש וכסאות נוח ואינטרנט אלחוטי חינם. חדר כושר זמין לאורחים המעוניינים לתחזק את שריריהם, כמו גם חדר משחקים – עניין שלא תמיד קל למצוא בין מלונות בירושלים. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי בתי מלון מומלצים בירושלים עם ילדים.

כל חדר במלון כולל טלוויזיה משוכללת, מיני בר וכספת. חדר הרחצה הפרטי שבחדר מצויד במוצרי טיפוח חינם, מייבש שיער ומקלחת. מהחדרים ניתן לבצע שיחות בינלאומיות בחינם ל-60 ארצות סביב הגלובוס.

במלון יש 2 מסעדות המגישות מאכלים בינלאומיים וישראליים, לרבות מזנון ארוחת בוקר.  גם מתקני ישיבות זמינים לאורחים המעוניינים לארח ישיבות עסקיות או מקצועיות. המלון נמצא 150 מטרים בלבד מתחנת האוטובוס והרכבת. הר הזיתים ממוקם 2.5 קילומטרים מהמקום. ים המלח מרוחק 34 קילומטרים מהמלון ואילו שדה התעופה בן גוריון ממוקם 48 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

 

מלון אביטל 

אביטל, מלון זול במרכז ירושלים עם המלצות טובות, בדירוג 2 כוכבים, מציע למשפחות חופשה בירושלים במחירים משתלמים בהשוואה אל מלונות בירושלים בד"כ, בדירות וחדרים מאובזרים כהלכה במרכז ירושלים – 5 דקות הליכה קצרה משוק מחנה יהודה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ביחידות האירוח. המלון זוכה לציון 8.1 ברשימות בתי מלון מומלצים בירושלים עם ילדים.

300 מטרים מהמלון ניצב רחוב בן יהודה התוסס. מול המלון ישנה תחנת רכבת קלה, כאשר הנסיעה משם לעיר העתיקה נמשכת כ-3 דקות. בכל חדר יש מיזוג אוויר וטלוויזיית LCD עם חיבור לכבלים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון שבע הקשתות 

שבע הקשתות, מלון מומלץ בירושלים בדירוג 4 כוכבים הממוקם על פסגתו של הר הזיתים, מציע נוף פנוראמי של העיר העתיקה. המלון מציע חדרים ממוזגים עם חדר רחצה פרטי וטלוויזיה, חניה חופשית ואינטרנט אלחוטי הזמין בכל השטח. בית המלון זוכה לציון 8.9 ברשימת מלונות מומלצים בירושלים עם ילדים.

במלון שתי מסעדות, כאשר אחת מהן מגישה מנות מזרח-תיכוניות ומאכלים בינלאומיים. המלון משקיף אל ירושלים וכולל אף נופי גבעות בית לחם והוא סמוך לאחדים מאתריה החשובים של ירושלים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

 

ירושלים - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל