רמת הגולן מלונות מומלצים

רמת הגולן – בתי מלון מומלצים עם המשפחה

מתכננים חופשה ברמת הגולן למשפחה? כדאי לבחור מקום לינה בגולן שמתאים לכל בני המשפחה. לא תמצאו ברמת הגולן בתי מלון 5 כוכבים אבל בהחלט יש מבחר מרשים של פתרונות אירוח בגולן למשפחות – החל מכפרי נופש ומלונות בגולן, דרך צימרים מומלצים ברמת הגולן למשפחות ועד לבתי אירוח עם מטבח מאובזר וכמה חדרי שינה שמתאימים לטיול בגולן עם הילדים

בכתבה זו תמצאו רשימת מלונות מומלצים ברמת הגולן המתאימים במיוחד למשפחות עם ילדים. ניסינו לכלול בכתבה מבחר גדול של פתרונות לינה בגולן למשפחות מבחינת מיקומים וסגנונות אירוח, כאשר המשותף לכל מקומות האירוח הוא המלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בגולן למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באתרי נופש בינלאומיים

חופשה בישראל – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בארץ – השוואת מחירים ומידע חשוב

מלונות בישראל לחופשה בארץ – כל האפשרויות

בתי מלון מומלצים בצפון למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים ברמת הגולן עם ילדים

כפר נופש עין זיוון 

עין זיוון הוא קיבוץ עם כפר נופש הממוקם ליד הר אביטל שברמת הגולן. יש בו בריכה תחת כיפת השמיים ופרדס שופע. לרשותכם עומדים מתקני ברביקיו – לשימושכם החופשי ולהנאתכם הרבה, כמו גם מגרש משחקים לילדים – כי גם לזאטוטים מותר להשתולל קצת. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוג מלונות מומלצים ברמת הגולן למשפחות עם ילדים.

כל יחידת אירוח כולל חדר רחצה פרטי, טלוויזיה, שולחן וכיסא. בכל בקתת אירוח יש סלון מרווח, פינת אוכל, מטבח מאובזר לחלוטין – יתרון חשוב בהשוואה אל בתי מלון ברמת הגולן ברוב המיקרים – חדר שינה ובו טלוויזיה שטוחת מסך ואמבט ספא. יש גם פטיו מרוהט המשקיף לגן.

מגוון אטרקציות ופעילויות מוצעות במקום. אורחים יכולים ליהנות מהכנת עוגות, קטיף פירות ונסיעה בעגלה הרתומה לטרקטור. בריכה לילדים מתוחזקת במקום, כמו גם פעילויות שונות המותאמות לילדים בכל הגילאים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר ישראלית בחדר האוכל הראשי. תוכלו גם ליהנות מארוחת בוקר בחדריכם. חנות מכולת נמצאת 3 דקות הליכה מכפר הנופש. אפשר לארגן סיורים בתיאום מראש.

שייט קיאקים הוא אחת מהחוויות שאורחים רבים אוהבים לחוות – במרחק 30 דקות נסיעה מהקיבוץ. מדי יום יוצאים אוטובוסים מחצור לעין זיוון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

צימר הבית

צימר הבית שבכפר מסעדה מציע נוף לאגם ויחידות אירוח נהדרות. כל יחידה כוללת אינטרנט אלחוטי חינם, פטיו, מטבח מאובזר כהלכה עם מיקרוגל, אח, פינת ישיבה וספה – יתרונות חשובים למשפחות שלא תמיד קל למצוא בבתי מלון ברמת הגולן – טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. בכל יחידה יש מרפסת המשקיפה לגן. הצימר זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים ברמת הגולן עם ילדים.

תוכלו להשתמש במתקני הברביקיו שבגינה, ואילו בסמוך למקום – תוכלו ליהנות מטיולי הליכה וחווית סקי (בעונת החורף). ראש פינה נמצאת 50 קילומטר מהמקום ואילו קיבוץ הגושרים – 22 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

אירוח מול כנרת 

מול כנרת, דירת אירוח בדירוג 3 כוכבים בנאות גולן, מציעה מערכת מיזוג, מרפסת, נוף לגינה ולאגם ואינטרנט אלחוטי חינם. בדירה יש שלושה חדרי שינה, מטבח עם מיקרוגל ומקרר – מפרט מצויין עבור משפחת בהשוואה אל מלונות ברמת הגולן ברוב המיקרים – טלוויזיה שטוחת מסך עם טלוויזיה בכבלים, שני חדר רחצה ומקלחת ומכונת כביסה. המלון זוכה לציון 9.1 ברשימת בתי מלון מומלצים ברמת הגולן עם ילדים.

הינכם מוזמנים להשתמש במתקני הברביקיו וליהנות מטיולי הליכה בסביבה. טבריה מרוחקת 38 קילומטרים מהדירה ואילו ראש פינה – 44 קילומטרים ממנה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

כפר הנופש רימונים חרמון Rimonim Hermon Holiday Village

רימונים חרמון, כפר נופש בנווה אטיב שבצפון רמת הגולן, בנוי בסגנון כפר שוויצרי ומוקף נוף יפהפה של רמת הגולן. המלון זוכה לציון 9.2 בהמלצות על מלונות ברמת הגולן עם ילדים. בכפר 44 קוטג'ים עשויי עץ – קוטג'ים מרווחים בעיצוב כפרי, שרבים מהם מתאימים ל-5 אורחים.

בין המתקנים שבאתר ניתן למנות בריכת שחייה מקורה גדולה (ומחוממת בחורף) וסאונה. תוכלו גם ליהנות ממגוון עיסויים וטיפולי גוף. אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזור הלובי. מדובר בבסיס מעולה ליציאה לטיולים ברמת הגולן והסביבה. בעונת החורף אפשר ליהנות מסקי במורדות הר החרמון. במשך השנה כולה אפשר ליהנות מטיולי הליכה ורפטינג.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

צימר סוויטות נוף כינרת 

סוויטות נוף כנרת, צימר במושב רמות שבצפון, כולל טראסה ובריכה חיצונית. הוא ממוקם 1.9 קילומטרים מה"לונה-גל" ו-7 קילומטרים מפארק הירדן. אינטרנט אלחוטי וחניה פרטית – שניהם מוצעים ללא תשלום במקום. המלון זוכה לציון 8.6 בביקורות על בתי מלון מומלצים ברמת הגולן למשפחות עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך, מטבחון עם מקרר, מיקרוגל, מכונת קפה וכיריים וחדר רחצה עם מוצרי טיפוח חינם וחלוקי רחצה. חלק מהיחידות כוללות מרפסת ו/או פינת ישיבה. במקום מוצעים טיפולי עיסוי. יש גם אמבט עיסוי להנאת האורחים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

צימר ורד הגולן 

ורד הגולן, צימר במושב אניעם שברמת הגולן, מציע חדרי אירוח עם גישה לגינה ואמבט עיסוי. הצימר זוכה לציון 8.9 ברשימות מלונות מומלצים ברמת הגולן עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת מיזוג אוויר, רצפת אריחים, פינת אוכל-ישיבה, מרפסת עם נוף לגינה, מטבחון מאובזר – יתרון חשוב בחופשה ברמת הגולן למשפחות עם ילדים – סלון, ארון בגדים, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה פרטי.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר. אורחים מוזמנים להתענג באמבט העיסוי של הצימר.

צפת מרוחקת 41 קילומטרים ממקום האירוח ואילו טבריה – 42 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית כפרי מרווה – צימר דלוקס – יחידות נופש במג'דל שמס 

מרווה – צימר דלוקס – יחידות נופש במג'דל שמס זהו בית כפרי המציע יחידות אירוח עם מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. בכל יחידה יש טלוויזיה שטוחת מסך, חדר רחצה צמוד ומטבח מאובזר הכולל קומקום, מקרר ומיקרוגל. הצימר זוכה לציון 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים ברמת הגולן למשפחות עם ילדים.

מתקני ברביקיו עומדים לרשותכם, כמו גם מגרש טניס. אורחים נהנים לצאת לטיולי הליכה בסביבה או מסקי (בעונת החורף).

מעלית כיסאות הסקי 1 ומעלית הנגררת 1 של הר חרמון ממוקמות במרחק 9 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית כפרי משכן ההר

משכן ההר, בית כפרי בנווה אטי"ב, מציע יחידות אירוח ליד החרמון עם פטיו ונוף להרים, גישה לגינה, מטבחון עם מיקרוגל, חדר רחצה צמוד עם מקלחת. חלק מהיחידות כוללות מיזוג ופינת ישיבה עם טלוויזיה שטוחת מסך. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר הכוללות אפשרויות כשרות וקונטיננטליות. המלון זוכה לציון 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים ברמת הגולן למשפחה עם ילדים.

מתקני ברביקיו עומדים לרשות האורחים. מתקני שעשועים לילדים זמינים לאורחים הקטנים. ניתן ליהנות גם מרכיבה על אופניים בסביבה, כמו גם מסקי בעונת החורף. הר החרמון מרוחק 9 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ארוח כפרי מרום גולן 

מלון האירוח הכפרי שבמרום גולן מציע יחידות אירוח בסגנון הררי ושקט בצפון הרמה – במתחם שבו גנים גדולים, חווה ואורוות, בריכה מקורה, סופרמרקט ומגרשי ספורט למשחקי כדורגל, כדורסל וטניס. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי בתי מלון מומלצים ברמת הגולן עם ילדים.

ניתן לבחור בין בקתות עץ לבין חדרים. כל יחידה כוללת מיזוג אוויר וטלוויזיה בלוויין, כאשר בחלקן תמצאו גם אמבט ספא. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחים הציבוריים ויש גם אזור טרקלין משותף. מבית הקפה של המקום תוכלו ליהנות מנוף מרהיב אל סוריה ולבנון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


צימרים רודף שלום 

צימרים רודף שלום, הוא מקום אירוח בנאות הגולן בדירוג 3 כוכבים המציע יחידות ממוזגות עם גישה לגינה ואינטרנט אלחוטי חינם. הצימר זוכה לציון 9.1 בדירוג מלונות מומלצים ברמת הגולן למשפחות עם ילדים.

בדירה יש מרפסת, פינת ישיבה, נוף לגינה, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין, חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ומקלחת ומטבח מאובזר הכולל קומקום, כיריים, תנור, מקרר ומיקרוגל – יתרון משמעותי עבור משפחות המחפשות חופשה ברמת הגולן עם הילדים.

מדי יום מוגשת באתר ארוחת בוקר קונטיננטלית. גם אמבט עיסוי משמש להנאת האורחים. ניתן ליהנות ממשחק טניס באתר, כמו גם מרכיבה על אופניים או טיולי הליכה בסביבה. ראש פינה מרוחקת 44 קילומטרים ממקום האירוח וטבריה – 38 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל