בתי מלון בנובוסיבירסק

בתי מלון מומלצים למשפחות עם ילדים בנובוסיבירסק

בשנים האחרונות מתפתחת התיירות בנובוסיבירסק אשר בסיביר ברוסיה ויותר ויותר תיירים מהעולם מגלים את יופיה וקסמה. אם בכוונתכם להגיע לטיול בנובוסיבירסק עם ילדים – כאן תוכלו למצוא את רשימת עשרת בתי המלון המומלצים בנובוסיבירסק למשפחות עם ילדים. חלקם מלונות יוקרה מפוארים המספקים בילוי ברמה גבוהה מאוד, חלקם עממיים יותר ומתאימים לכל כיס.

נובוסיבירסק שבחבל סיביר הרוסי היא העיר השלישית בגודלה ברוסיה ואוכלוסייתה מונה כשני מיליון תושבים. היא מכונה בירת סיביר על שום היותה המרכז הכלכלי והמנהלי של מחוז סיביר הגדול. זו עיר צעירה – היא הוקמה בשלהי המאה ה-19 בשמה המקורי "ניקולייבסק" על שם הצאר ניקולאי השני. ב-1925 שונה שמה לנובוסיבירסק. בשל היותה עיר יבשתית מאוד, תנאי מזג האוויר בה משתנים בקיצוניות: בעוד בחורף היא מושלגת והטמפ' בה צונחת אל מתחת לאפס, הרי שבקיץ מאמירות הטמפרטורות ל-35 מעלות ואף יותר.

בשנים האחרונות מתפתחת התיירות בנובוסיבירסק ויותר ויותר תיירים מהעולם מגלים את יופיה וקסמה. אם בכוונתכם להגיע לטיול בנובוסיבירסק עם ילדים – כאן תוכלו למצוא את רשימת עשרת בתי המלון המומלצים בנובוסיבירסק למשפחות עם ילדים. חלקם מלונות יוקרה מפוארים המספקים בילוי ברמה גבוהה מאוד, חלקם עממיים יותר ומתאימים לכל כיס.

כל בתי המלון המופיעים ברשימה זאת זכו להמלצות משפחות שטיילו בנובוסיבירסק עם ילדים והתארחו בהם.

טיול ברוסיה – עוד באותו נושא:

טיסות לרוסיה – איתור טיסות זולות והזמנת כרטיסים

השכרת רכב ברוסיה – השוואת מחירים ומידע לנהג

טיסות פנים ברוסיה – מה חשוב לדעת

רובל רוסי – רכישה במזומן והזמנה לנתב"ג

מלונות מומלצים בנובוסיבירסק עם ילדים

 מלון מאריוט נובוסיבירסק Novosibirsk Marriott Hotel

בית מלון במרכז נובוסיבירסק, במרחק חמש דקות הליכה מתחנת המטרו. נמל התעופה של טולמברו נמצא כעשרים וחמישה ק"מ משם. במרחק הליכה של כ-200 מטר תגיעו אל תיאטרון הבלט והאופרה. אין יותר לב העיר מזה. המלון זכה לציון של 9.7 ברשימת מלונות מומלצים בנובוסיבירסק למשפחות עם ילדים.

זהו מלון מרשת מאריוט היוקרתית וכפי שאפשר לצפות משמו, הוא מעניק חווית אירוח איכותית ומהנה לכל בני המשפחה והזדמנות נפלאה לנוח היטב ולצבור כוחות כדי למצות את נובוסיבירסק עד תום. החדרים במלון מרווחים מאוד ובהחלט מתאימים למשפחה עם ילדים. בכל החדרים תמצאו מכשירי טלוויזיה עם מגוון נרחב של ערוצים, מזגן ומיני בר עם מוצרים איכותיים לבחירתכם .

האמבטיה בחדרים נוחה ונעימה וכוללת מוצרי טיפוח ומייבשי שיער ללא עלות מצדכם. במלון ישנה מסעדה איכותית שתשביע גם את ילדיכם ותוכלו גם להזמין לכם משקה מתפריט יינות משובח. ארוחת הבוקר היא, כמובן, מצוינת. בכל רחבי המלון גלישה חופשית באינטרנט אלחוטי. במלון מכון כושר גדול, אמבטיית אדים תורכית וכן בריכה מקורה.

להזמנת חדר במלון מאריוט – לחצו כאן


מלון הילטון דאבל-טרי, נובוסיבירסק DoubleTree by Hilton Novosibirsk 

זהו מלון מרשת הילטון העולמית, הממוקם במרכז נובוסיבירסק, במרחק הליכה קצרה מהבלט ותיאטרון האופרה של נובוסיבירסק ומתחנת המטרו פלושצ'ד לנינה. נמל התעופה הבינלאומי של טולמצ'בו ממוקם כ-40 דק' נסיעה משם. אזור המלון שקט ורגוע. במלון תוכלו למצוא בר קוקטיילים משובח, חדרים מרווחים מאוד, אשר מתאימים מאוד למשפחה עם ילדים, ספא, סאונה, בריכה מקורה אף לימי החורף, שבה יוכלו הילדים לשחות ולהשתכשך וכן ג'קוזי וחדר כושר. במלון תמצאו גם מכון יופי, כספומט וחנויות למכביר, וכן שירות קבלה פעיל 24/7. בכל החדרים במלון מזגן וטלוויזיה בעלת מסך שטוח של שלושים ושניים אינץ' וערוצי לוויין.

בטרקלין המלון מוגשת ארוחה קונטיננטלית איכותית כל שעות היום וכן משקאות קלים וחמים כגון תה, קפה ואף שוקו לילדים ומבחר מאפים. בערבים מוגשת כנאפה. בחדרים מיני בר הכולל מבחר עשיר של משקאות וכן עמדת קפה, תה ושוקו. במלון ישנה מסעדה מיוחדת במינה, המצטיינת במאכלים רוסיים מסורתיים ומאכלים בינלאומיים. גם בית קפה איכותי פועל במלון 24 שעות ביממה ומגיש ארוחות קלות ואיכותיות. משפחות המטיילות בנובוסיבירסק עם ילדים והתארחו במלון זה המליצו עליו מאוד והעניקו לו את הציון הממוצע של 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים בנובוסיבירסק למשפחות.

להזמנת חדר במלון הילטון דאבל טרי – לחצו כאן


מלון אטרהסוויט Aterrasuite Hotel

זהו אחד מבתי המלון בנובוסיבירסק המומלצים ביותר עבור משפחות עם ילדים. מלון Aterrasuite Hotel נמצא כ-800 מ' מאוהל הקרקס – אחת האטרקציות האהובות על משפחות המטיילות בנובוסיבירסק עם ילדים. אטרקציה פופולרית אחרת על משפחות עם ילדים היא גן החיות של נובוסיבירסק, המרוחק כשני ק"מ מהמלון. בית האופרה ותיאטרון הבלט נמצא במרחק של 2.2 ק"מ מהמלון. נמל התעופה הבינ"ל של נובוסיבירסק מרוחק כ-17 ק"מ מהמלון.

בחדרי המלון המפוארים תוכלו ליהנות מגלישה באינטרנט ללא עלות וממסעדה מומלצת במיוחד. תוכלו לבחור לכם קוקטייל משובח מבר המשקאות וליהנות מחנייה מרווחת – אף היא הנה ללא עלות עבורכם. ברוב החדרים בבית המלון טלוויזיה רבת ערוצים ופינת ישיבה מרווחת. במלון מכון יופי ומספרה.

בקרב משפחות שטיילו בנובוסיבירסק עם ילדים והתארחו בבית המלון, זכה המלון לציון הממוצע 9.0 ברשימות בתי מלון בנובוסיבירסק

להזמנת חדר במלון Aterrasuite – לחצו כאן


 Apart-Hotel Resident

זהו מלון דירות בנובוסיבירסק הממוקם כחמש דקות הליכה מתחנת המטרו Marshala Pokryshkina, ובמרחק של תחנת רכבת אחת מן השדרה המרכזית של נובוסיבירסק, קרסני פרוספקט. תחנת הרכבת של נובוסיבירסק ממוקמת במרחק של כעשר דקות הליכה מבית הדירות. בכל דירה בבית דירות זה ישנו מטבח עם ציוד מלא וחדרי שינה נוחים ואיכותיים – יתרון משמעותי מאוד למשפחות עם ילדים בהשוואה אל מלונות בנובוסיבירסק בד"כ. בחדרים גלישה חופשית באינטרנט אלחוטי.

משפחות שטיילו בנובוסיבירסק עם ילדים ממליצים מאוד על מלון דירות זה והעניקו לו את הציון הממוצע של 9.2.

להזמנת חדר במלון Apart-Hotel Resident – לחצו כאן


מלון קולבירי Colibri Hotel

המלון ממוקם במרכז נובוסיבירסק, כחמש דקות מתיאטרון הבלט והאופרה. תחנת הרכבת פלושצ'ד לנינה ממוקמת במרחק של כעשר דקות הליכה ברגל. תחנת הרכבת של נובוסיבירסק מרוחקת כשני ק"מ מהמלון ושדה התעופה טולמצ'בו – כ-15 ק"מ משם. במלון תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות המתאימות מאוד למשפחות אשר מקנות לו מקום מכובד בדירוגי בתי מלון בנובוסיבירסק למשפחות עם ילדים, כגון בריכה מקורה ומחוממת בעונת החורף וסאונה להנאתכם.

המלון מציע לכם אינטרנט אלחוטי חופשי וחנייה פרטית לרכב. כל החדרים המרווחים של המלון מתאימים בהחלט לשהייה עם ילדים ומציעים לכם חדרים ממוזגים, טלוויזיה ומבחר מוצרים לבחירה מהמיני בר. דלפק הקבלה פתוח לשירותכם 24/7 ותוכלו להזמין באמצעותו כרטיסים לאטרקציות שונות המתאימות למשפחות עם ילדים וכן סיורים ברחבי נובוסיבירסק.

משפחות, אשר שהו במלון זה המליצו עליו מאוד והעניקו לו ציון ממוצע של 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים בנובוסיבירסק עם ילדים.

להזמנת חדר במלון קולבירי – לחצו כאן


 Taiga Nsk

אכסניה במרכז נובוסיבירסק, במרחק של כק"מ מתיאטרון האופרה והבלט. כיכר המדינה של נובוסיבירסק מרוחקת כ-2.5 ק"מ מהאכסניה. באכסניה האיכותית מטבח וסלון משותפים לאורחים, שם יכולות משפחות עם ילדים להעביר שעות ארוכות במשחקי חברה ובילוי. הגלישה באינטרנט אלחוטי חופשית בכל המרחבים הציבוריים. בחדרים תמצאו אמבטיה ומקלחת ומייבש שיער. אטרקציות מתאימות למשפחות עם ילדים בקרבת האכסניה: אולם הפילהרמונית של נובוסיבירסק, המוזיאון של ניקולאי רואריץ' וכן המוזיאון לטבע ולהיסטוריה של נובוסיבירסק. משפחות עם ילדים אשר שהו באכסניה זו ממליצות עליה ביותר ודירגו אותו בציון ממוצע מושלם של 10!

להזמנת חדר באכסניית Taiga Nsk – לחצו כאן


אכסניית נה קרנסום Hostel na Krasnom

אכסניית Hostel na Krasnom נמצאת בנובוסיבירסק במרחק של כשתי דקות הליכה רגלית מהשוק המרכזי. האכסנייה ממוקמת כ-600 מטרים מאוהל קרקס נובוסיבירסק, קצת יותר מ-1 ק"מ מתיאטרון האופרה והבלט בנובוסיבירסק וכ-800 מטרים מהאנדרטה של קורבנות הדיכוי הפוליטי. באכסנייה זו גישה מלאה וחופשית לאינטרנט אלחוטי, בכל החדרים באכסנייה מותקנת טלוויזיה רב ערוצית. המטבח באכסנייה זו משותף לכל האורחים. בקבלה תוכלו למצוא מגוון פעילויות ולהזמין כרטיסים לאטרקציות וטיולים בנובוסיבירסק. משפחות שטיילו בנובוסיבירסק עם ילדים המליצו על אכסניה זו מאוד והיא קיבלה ציון ממוצע של 9.0 ברשימת בתי מלון בנובוסיבירסק למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקום באכסניית Hostel na Krasnom – לחצו כאן


מלון דומינה נובוסיבירסק Domina Hotel Novosibirsk

מלון במרכז נובוסיבירסק הממוקם במרחק הליכה רגלית של 15 דקות בסך הכל מכיכר לנינה. במרחק של כ-15 דק' הליכה נמצא תיאטרון האופרה והבלט של נובוסיבירסק.  כ-800 מטר משם מצויה תחנת הרכבת של נובוסיבירסק.

המלון מציע לכם אינטרנט אלחוטי בכל חלקי המלון וחנייה תת קרקעית בחינם. כל חדרי מלון Domina Hotel Novosibirsk מציעים לכם מזגן, עמדת קפה ותה וכן אמבטיה מאובזרת היטב ואף בידה. הרצפה בחדר האמבטיה מחוממת ויש בה מוצרי טיפוח, בקבוקי מים מינרליים ומייבש שיער – כל אלה בחינם.

במלון תמצאו את מסעדת טרטופו, אשר תגיש לכם ארוחת בוקר נפלאה שכל בני המשפחה יאהבו. בבר תוכלו למצוא תפריט גריל ותפריט יינות משובח. המלון גם מציע טרקלין VIP, סאונה וג'קוזי וכן חדר כושר. הלובי של המלון מפואר ומרווח ביותר ובו תמצאו פינת ישיבה בסגנון איטלקי. הקבלה תשמח לתת לכם שירות במשך כל היום, וכן נמצא במלון מרכז עסקים, אשר בתוכו ארבעה חדרי ישיבות.

משפחות שטיילו בנובוסיבירסק ושהו במלון זה הביעו שביעות רצון רבה והעניקו לו את הציון הממוצע של 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים בנובוסיבירסק עם ילדים

להזמנת מקום במלון דומינה נובוסיבירסק – לחצו כאן


מלון אבורה Avrora Hotel

מלון Avrora Hotel בנובוסיבירסק ממוקם כ-8 ק"מ מתחנת הרכבת. במלון תוכלו למצוא חנייה חינם, אינטרנט אלחוטי וסאונה. בחדרים תוכלו למצוא טלוויזיה רב ערוצית וחדר אמבטיה. מחוץ למלון תוכלו ליהנות ממסעדות וכן מבתי קפה ובר ואף לקנות מצרכים במכלת הסמוכה למלון.

להזמנת חדר במלון אבורה – לחצו כאן


מלון פארק שישקה Park Hotel Shishka

בקרבת המלון נמצאת הספרייה הציבורית הרוסית לטכנולוגיה ולמדע. קרקס נובוסיבירסק, אחת האטרקציות האהובות על משפחות המטיילות עם ילדים בנובוסיבירסק, מרוחק כ-9 ק"מ מהמלון. משפחות עם ילדים המתארחות במלון נהנות מטיולים רגליים בפארק הירוק שבסביבת המלון. במלון גן משחקים ופארק שעשועים עבור הילדים שלכם. ארוחת הבוקר מומלצת מאוד. משפחות עם ילדים אשר ביקרו במלון בהחלט ממליצות עליו, ודירגו את המלון הזה בממוצע בציון של 8.4 בדירוגי בתי מלון מומלצים בנובוסיבירסק עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Park Hotel Shishka – לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל