טיסות פנים ברוסיה השוואת מחירים

טיסות פנים ברוסיה – מה חשוב לדעת

אם אתם מעוניינים לתכנן טיול ברוסיה שכולל יותר מיעד אחד, בד"כ האמצעי היעיל והמהיר לתחבורה במדינה הענקית הזאת הוא טיסות פנים ברוסיה אותן ניתן להזמין אונליין מראש באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שתמצאו בכתבה זו, אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים של טיסות פנימיות ברוסיה תוך שניות. בנוסף תמצאו בכתבה זו טיפים והמלצות על קוי טיסות ברוסיה ואפשרויות חשובות למטייל כמו הזמנה מראש של מוניות לשדה התעופה

רוסיה היא המדינה הגדולה בעולם ומפעילה למעלה מ200 שדות תעופה בשטחה, כך שאם תבקשו לעשות טיול רציני ברוסיה יש סיכוי גדול שתצטרכו להזמין טיסת פנים ברוסיה – ואולי יותר מאחת. עם המחירים הזולים שהצלחנו לאתר בעזרת השוואת המחירים של קיווי, טיסות לרוסיה וטיסות פנים ברוסיה זמינות לכמעט כל תקציב ויאפשרו לכם לגלות יעדים שונים ומגוונים במדינה הענקית, גם בזמן קצר. בכתבה זו נבדוק קווים מרכזיים לטיסות פנים ברוסיה (בעיקר מנמלי תעופה ברוסיה אליהם ניתן להגיע בטיסה ישירה מהארץ), ונעזר במנוע השוואת המחירים לטיסות (בו תוכלו להשתמש בעמוד זה ולהזמין טיסות פנים זולות ברוסיה בתוך מספר דקות) כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים לטיסות פנימיות ברוסיה. שימו לב שהמחירים עלולים להשתנות, ובחיפוש שערכנו בחרנו באופציית "לא משנה" בתאריכי היציאה והחזרה, כך שקיבלנו הצעות לכרטיסי טיסה במהלך כל השנה. כמו כן, חשוב לזכור שבדרך כלל התעריפים הכי זולים לטיסות פנים ברוסיה לא כוללים כבודה, כך שכדאי לבדוק זאת בעת ההזמנה אם אתם מתכננים לטייל עם מזוודות.


כדי להזמין טיסות פנימיות ברוסיה באמצעות מנוע השוואת מחירים ודאו שבשדה מוצא מופיע היעד ממנו אתם טסים (למשל – מוסקבה) ובשדה יעד מופיע היעד אליו אתם רוצים להגיע (למשל: סנט פטרסבורג). אם אתם רוצים לבדוק את כל האפשרויות לטיסות פנים ברוסיה מיעד מסויים, בשדה יעד ביחרו את רוסיה בלי לציין עיר מסויימת.

טיול ברוסיה – עוד באותו נושא:

טיסות לרוסיה

השכרת רכב ברוסיה

הזמנת הסעה לשדה התעופה ברוסיה

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


מבין מגוון הדרכים להזמנת מונית משדה התעופה ברוסיה, כמו האפליקציות השונות או מונית מהשדה בדקה התשעים, על דרך אחת אנו יכולים להמליץ במיוחד, מכל הבחינות: הזמנת מונית ברוסיה עם שירות קיווי טקסי, באמצעות מנוע החיפוש שלמעלה. מדובר בהזמנת הסעה פרטית מראש (בסוג הרכב הרצוי), שתחסוך לכם מגוון מצבים לא נעימים שעלולים להרוס את תחילת הטיול, כמו חיפוש מתיש של תחנת האוטובוס או הרכבת הקרובה, ויכוח עם נהגים על מחירים מוגזמים ועוד.

ברוסיה יש הרבה מאוד בעיות פשע וביטחון פנים רציניות – שלא לדבר על "טריקים" של נהגי מוניות בשדות התעופה על תיירים – ולכן לא מומלץ להסתמך על מוניות או נהגי הסעות שממתינים לכם בשדה התעופה אלא להשתמש בשירות האמין והמומלץ של קיוויטקסי שמפעיל שירות לקוחות אונליין שמטפל בכל בעיה. להזמנת מונית משדה התעופה ברוסיה מראש, בעזרת קיווי טקסי יש יתרונות רבים:

-המחיר שקוף וידוע מראש.

-יש עם מי לדבר: אם תתקלו בבעיות או אפילו תשכחו משהו במונית, תוכלו לקבל עזרה מצוות קיוויטקסי בתמיכה הטכנית בצ'אט שבאתר או באימייל.

-תוכלו לבחור מבין מגוון סוגי רכבים: רכב סטנדרטי, מיניבוס לקבוצה גדולה, מיניבוס פרימיום, רכב פרימיום ועוד.

-תוכלו להוסיף תוספות כמו בקבוקי מים וכיסא בטיחות לילד (בתוספת תשלום) מראש. ועוד.

למעשה, קיווי טקסי פועלת עם חברות שונות שמספקות שירותי הסעות (ברחבי העולם) ובוחרת את ההצעה עבור הלקוח בעת השוואת המחירים לפי דירוג הגולשים כדי להבטיח שירות איכותי.

הזמנת מונית ברוסיה עם קיווי טקסי היא פתרון מעולה לא רק בשדה התעופה, אלא גם במהלך הטיול: תוכלו לצאת לטיול ברוסיה בראש שקט ובידיעה שהנסיעות מתוכננות ומתוקצבות מראש, בין אם מדובר בנסיעה מהמלון למסעדה, לאטרקציה, ליעד הבא או לכל מקום אחר.

כל מה שעליכם לעשות כדי להזמין מונית ברוסיה עם קיווי טקסי, הוא להזין את המוצא והיעד במנוע השוואת המחירים שמופיע בעמוד זה. כעת, יופיעו בפניכם מגוון סוגי רכבים, ולצד כל סוג רכב תוכלו לבדוק את הפרטים החשובים: המחיר, מספר הנוסעים, מספר המזוודות ואופן התשלום (מזומן לנהג+סכום קטן של פיקדון בעת ההזמנה, או תשלום מלא מראש באתר).

לחצו על "Book" לבחירת סוג הרכב הרצוי, ותתבקשו להזין את פרטי הנסיעה והפרטים האישיים בטופס הזמנה קצר. כמו כן, תתבקשו להזין את פרטי התשלום. כעת, המתינו לאישור ההזמנה. אם לא קיבלתם את אישור ההזמנה, מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות שבאתר (בצ'אט או באימייל). את פרטי יצירת הקשר עם הנהג תקבלו בסמוך למועד הנסיעה. שימו לב להוראות למפגש עם הנהג, אותן תקבלו במייל מהחברה.

טיסות פנים ברוסיה ממוסקבה

את מוסקבה, בירת רוסיה, משרתים ארבעה נמלי תעופה:

נמל התעופה הבינלאומי שרמטייבו (SVO) שממוקם במרחק של כ29 ק"מ ממרכז מוסקבה

נמל התעופה דומודדובו (DME), השני בגודלו אחרי שרמטייבו, שממוקם במרחק של כ42 ק"מ ממרכז העיר.

נמל התעופה ז'וקובסקי (ZIA) במרחק של כ36 ק"מ ממרכז מוסקווה.

ונמל התעופה ונוקובו (VKO) שממוקם במרחק של כ28 ק"מ ממרכז העיר.

בהזמנת טיסות פנים ממוסקבה ליעדים ברוסיה, כדאי לבדוק מהו הקוד של נמל התעופה ממנו ממריאה הטיסה כדי שלא תגיעו בטעות לנמל התעופה הלא נכון. אלו כמה מקווי התעופה המרכזיים של טיסות פנימיות ברוסיה שממריאים ממוסקבה:

טיסות ממוסקבה לסוצ'י ממריאות לפחות 37 פעמים ביום, מכל ארבעת נמלי התעופה ובאמצעות מגוון חברות תעופה. בין חברות התעופה שמפעילות טיסות ישירות ממוסקבה לסוצ'י, תוכלו למצוא את: אירופלוט ונורדוויד (שרמטייבו), פובדה (ונוקובו), אורל איירליינס (דומודדובו וז'וקובסקי), ועוד. זמן הטיסה ממוסקבה לסוצ'י הוא כשעתיים וחצי.

טיסות ישירות ממוסקבה לסנט פטרסבורג ממריאות לפחות 51 פעמים ביום, מכל נמלי התעופה המרכזיים של מוסקבה, למעט ז'וקובסקי. החברות המפעילות טיסות לממוסקבה לסנט פטרסבורג הן: אירופלוט (שרמטייבו), UTair (ונוקובו), אורל איירליינס, S7 (דומודדובו) ועוד. זמן הטיסה ממוסקבה לסנט פטרסבורג הוא כשעה וחצי.  את המחיר הכי זול לכרטיסי טיסה לסנט פטרסבורג ממוסקבה קיבלנו מחברת UTair, עבור טיסה בעלות של 57 אירו (הלוך-חזור) בדצמבר.

זמן הטיסה ממוסקבה לאנאפה הוא כשעתיים ורבע. בקו זה ממריאות לפחות 17 טיסות ביום, מארבעת נמלי התעופה של מוסקבה. חברות המפעילות טיסות ממוסקבה לאנאפה, כוללות, בין היתר את: אירופלוט (שרמטייבו), UTair (ונוקובו), אורל איירליינס (דומודדובו) ועוד. את המחיר הכי זול לטיסה ממוסקבה לאנאפה קיבלנו עבור כרטיס משולב של UTair (הלוך) ופובדה (חזור) בעלות של 108 אירו, בספטמבר.

טיסות ממוסקבה לקאזאן ממריאות 15 פעמים ביום לפחות, עם זמן טיסה של כשעה וחצי. טיסות פנימיות ברוסיה לקאזאן ממוסקבה ממריאות מכל נמלי התעופה במוסקבה (למעט ז'וקובסקי). חברות התעופה המפעילות טיסות ישירות ממוסקבה לקאזאן, הן, בין היתר: אירופלוט, UTair, S7 ועוד.  בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה ממוסקבה לקאזאן מחברת פובדה, עבור טיסה (הלוך-חזור) באוקטובר בעלות של 55 אירו בלבד.

טיסות ישירות ממוסקבה לאירקוצק, עיר מרכזית בסיביר, ממריאות לפחות שבע פעמים ביום. את הטיסות מפעילות החברות אירופלוט, S7 ואורל איירליינס. זמן הטיסה ממוסקבה לאירקוצק הוא כחמש שעות וארבעים וחמש דקות. הטיסות בקו זה ממריאות מנמלי התעופה דומודדובו ושרמטייבו. את המחיר הכי זול לטיסה ממוסקבה לאירקוצק קיבלנו מחברת פובדה, עבור כרטיס הלוך-חזור בינואר (חזרה בפברואר) בעלות של 168 אירו.

טיסות פנימיות ברוסיה מסנט פטרסבורג

נמל התעופה המרכזי של סנט פטרסבורג, "פולקובו" (LED), ממוקם במרחק של כ23 ק"מ ממרכז העיר. מסנט פטרסבורג ניתן להגיע למגוון יעדים ברוסיה בטיסות פנים ישירות:

טיסות מסנט פטרסבורג לקלינינגרד ממריאות מדי יום (לפחות 6 טיסות ביום). זמן הטיסה מסנט פטרסבורג לקלינינגרד הוא כשעה וחצי, ושלוש חברות תעופה פועלות בקו זה: אירופלוט, אורל איירליינס ופובדה. בהשוואת המחירים של קיווי, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה מסנט פטרסבורג לקלינינגרד מחברת פובדה, עבור כרטיס הלוך-חזור בעלות של 69 אירו.

ניתן למצוא טיסות ישירות מסנט פטרסבורג לקרסנודאר בדרום רוסיה מדי יום (לפחות ארבע טיסות פנים ברוסיה בכל יום בקו זה), של חברות כמו אירופלוט, פובדה, רד ווינגס ועוד. זמן הטיסה מסנט פטרסבורג לקרסנודר הוא כשלוש שעות. חברת פובדה הציעה לנו את המחיר הכי זול לטיסה מסנט פטרסבורג לקרסנודאר, בעלות של 69 אירו (כרטיס הלוך-חזור בדצמבר).

יעד פופולרי נוסף לטיסת פנים מסנט פטרסבורג הוא מינרלנייה וודי. זמן הטיסה מסנט פטרסבורג למינרלנייה וודי הוא כשלוש שעות, ובקו זה פועלות החברות אירופלוט ופובדה. גם בקו זה פובדה הציעה לנו את המחיר הכי זול לכרטיס הלוך-חזור, בעלות של 95 אירו.

טיסות ישירות מסנט פטרסבורג לסמרה ממריאות לפחות פעמיים ביום (טיסות של אירופלוט ונוראדוויה). זמן הטיסה מסנט פטרסבורג לסמרה הוא כשעתיים ועשרים דקות. בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה מסנט פטרסבורג לסמרה מחברת אירופלוט, עבור כרטיס בנובמבר בעלות של 194 אירו.

יעדים נוספים ברוסיה אליהם ניתן להגיע בטיסה ישירה מסנט פטרסבורג כוללים, בין היתר, את: יקטרינבורג, אופה, אירקוצק, מורמנסק, סראטו, קירוב ועוד.

טיסות פנים מסוצ'י ליעדים ברוסיה

נמל התעופה הבינלאומי של סוצ'י (AER) ממוקם במרחק של כ22 ק"מ ממרכז העיר סוצ'י,  ומשרת בעיקר טיסות עונתיות. מגיעות אליו כתשע טיסות לסוצ'י מתל אביב בשבוע, וניתן להגיע ממנו למגוון יעדים בטיסות פנים ברוסיה.

טיסות ישירות מסוצ'י למוסקבה ממריאות מדי יום, עם זמן טיסה מסוצ'י למוסקבה של כשעתיים וחצי. מגוון חברות מפעילות טיסות פנימיות ברוסיה בקו זה: אירופלוט, פובדה, S7 ועוד.

אם אתם מעוניינים להגיע מסוצ'י לסנט פטרסבורג, וודאי תשמחו לדעת שבקו זה ממריאות לפחות שלוש טיסות פנים ברוסיה ביום. זמן הטיסה מסוצ'י לסנט פטרסבורג הוא כשלוש שעות, ובקו זה פועלות חברות כמו נורדוויה, פובדה, S7 ועוד. את המחיר הכי זול לטיסה מסוצ'י לסנט פטרסבורג קיבלנו מפובדה, לטיסה באוקטובר בעלות של 95 אירו (הלוך-חזור).

טיסות ישירות מסוצ'י לקרסנודאר של חברת UTair ממריאות שלוש פעמים ביום, בבוקר, אחר הצהריים ובערב. זמן הטיסה מסוצ'י לקרסנודאר הוא כשעה.  המחירים לטיסות אלו מתחילים מכ64 אירו לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מסוצ'י ליקטרינבורג ממריאות לפחות שלוש פעמים ביום, ומפעילות אותן חברות תעופה המתמחות בהפעלת טיסות בתוך רוסיה כמו פובדה, אורל איירליינס ועוד. זמן הטיסה מסוצ'י ליקטרינבורג הוא כשלוש שעות. את המחיר הכי זול לטיסה מסוצ'י ליקטרינבורג קיבלנו עבור כרטיס משולב: טיסה הלוך של פובדה וטיסה חזור של אורל איירליינס בעלות של 116 אירו (בדצמבר).

אלו הם רק חלק מהיעדים התיירותיים ברוסיה אליהם ניתן להגיע בטיסות פנים מסוצ'י. תוכלו לבדוק מחירים ליעדים נוספים במנוע השוואת המחירים שלמעלה..

טיסות ברוסיה ממינרלנייה וודי

נמל התעופה של מינרלנייה וודי ממוקם במרחק של כ4 ק"מ מהעיר. מספר הטיסות שנוחתות בו הוא די מצומצם, וכולל בעיקר טיסות פנים ברוסיה – אך גם טיסות בינלאומיות ממספר ערים באירופה כמו גם טיסות ישירות מתל אביב.

אלו הם כמה מקווי התעופה המרכזיים אותם משרת נמל התעופה של מינרלנייה וודי:

טיסות ישירות ממינרלנייה וודי לסוצ'י ממריאות שלוש פעמים בשבוע, בימי ראשון, שני ושישי, ומופעלות על ידי החברות ראסליין וUTair. זמן הטיסה הוא כשעה ועשר דקות. את המחיר הכי זול לטיסה ממינרלנייה וודי לסוצ'י קיבלנו מחברת UTair עבור כרטיס הלוך-חזור בעלות של 74 אירו.

טיסות ממינרלנייה וודי למוסקבה ממריאות מדי יום (לפחות 12 פעמים ביום). זמן הטיסה בקו זה הוא כשעתיים ועשרים. בהשוואת המחירים שערכנו, חברת UTair הציעה לנו את המחיר הכי זול לטיסה ממינרלנייה וודי למוסקבה באוקטובר, בעלות של 74 אירו לכרטיס הלוך-חזור.

חברת S7 מפעילה טיסות ישירות ממינרלנייה וודי לנובוסיבירסק שבסיביר בימי ראשון וחמישי. זמן הטיסה ממינרלנייה וודי לנובוסיבירסק זה הוא כארבע שעות ועשר דקות. המחירים של טיסות פנים ברוסיה בקו זה מתחילים מכ253 אירו לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות פנים ברוסיה מיקטרינבורג

נמל התעופה של יקטרינבורג, עיר במחוז סברדלובסק בהרי אורל, ממוקם במרחק של כ16 ק"מ מהעיר ומשמש כבסיס לחברת אורל איירליינס (כמו גם לחברת רוסליין). אורל איירליינס מציעה טיסות ישירות ליקטרינבורג מתל אביב בימי חמישי (זמן טיסה של כחמש שעות), ומשם תוכלו לטוס למגוון יעדים נוספים בעזרת טיסות פנים ברוסיה.

טיסות ישירות למוסקבה מיקטרינבורג, למשל, ממריאות מדי יום (לפחות 19 טיסות ביום) ומופעלות על ידי מגוון חברות תעופה כמו פובדה, אורל איירליינס, S7 ועוד. הטיסות נוחתות בכל נמלי התעופה במוסקבה למעט ז'וקובסקי (ZIA). זמן הטיסה מיקטרינבורג למוסקבה הוא כשעתיים וחצי. אורל איירליינס הציעה לנו את המחיר הכי זול בהשוואת המחירים עבור טיסה מיקטרינבורג למוסקבה, בעלות של 49 אירו עבור כרטיס הלוך-חזור באוקטובר.

זמן הטיסה מיקטרינבורג לסנט פטרסבורג הוא כשלוש שעות. בקו זה ממריאות לפחות שלוש טיסות פנימיות ברוסיה ביום, של חברות כמו פובדה, אירופלוט ועוד.  את המחיר הכי זול לטיסה מיקטרינבורג לסנט פטרסבורג קיבלנו מחברת פובדה בעלות של 98 אירו לכרטיס הלוך חזור (בדצמבר).

לפחות שלוש טיסות ישירות מיקטרינבורג לסוצ'י ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מיקטרינבורג לסוצ'י הוא כשלוש וחצי שעות, ובקו זה פועלות חברות כמו פובדה, אורל איירליינס ועוד. יעדים נוספים אליהם ניתן להגיע בטיסה ישירה מיקטרינבורג כוללים, בין היתר, את: קלינינגרד, קרסנודאר, מינרלנייה וודי, קאזאן ועוד.

טיסות פנים מסמרה

נמל התעופה סמרה קורומוץ (KUF) ממוקם במרחק של כ35 ק"מ מהעיר סמרה, העיר השישית בגודלה ברוסיה ובירת מחוז בעל אותו השם. חברת אורל איירליינס מפעילה טיסות ישירות לסמרה מתל אביב בימי רביעי. מסמרה תוכלו לטוס בטיסת פנים ברוסיה למגוון יעדים תיירותיים ולהמשיך לגלות עוד מקומות מדהימים ברחבי רוסיה:

לפחות טיסה ישירה אחת ביום ממריאה מסמרה לסוצ'י. זמן טיסות מסמרה לסוצ'י הוא כשעתיים וחצי, ובקו זה פועלות חברות כמו אורל איירליינס, פובדה ועוד. בהשוואת המחירים של טיסות פנים ברוסיה קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה מסמרה לסוצ'י עבור כרטיס משולב (טיסה של פובדה בהלוך ושל נורדווינד איירליינס בחזור) בעלות של 94 אירו.

טיסות מסמרה לסנט פטרסבורג ממריאות לפחות פעמיים ביום, עם זמן טיסה של כשעתיים וחצי. אירופלוט הציעה לנו את המחיר הכי זול לטיסה מסמרה לסנט פטרסבורג בעלות של 194 אירו (הלוך-חזור).

לפחות 14 טיסות ישירות מסמרה למוסקבה ממריאות מדי יום. ניתן למצוא טיסות ישירות מסמרה לכל אחד משדות התעופה במוסקבה. זמן הטיסה בקו זה הוא כשעה וארבעים וחמש דקות. את המחיר הכי זול לטיסה מסמרה למוסקבה קיבלנו מחברת פובדה, בעלות של 57 אירו לכרטיס הלוך-חזור באוקטובר.

יעדים נוספים אליהם ניתן לטוס עם טיסת פנים ברוסיה מסמרה: אנאפה, קרסנודאר, מינרלנייה וודי ועוד.

טיסות פנימיות ברוסיה לסיביר

בסיביר יש מספר נמלי תעופה. המרכזי ביותר מביניהם נמצא בבירת סיביר, נובוסיביריסק. בין מגוון טיסות הפנים ברוסיה שממריאות אל או מנובוסיבירסק, תוכלו למצוא מספר קווי תעופה מרכזיים, כמו למשל:

טיסות ישירות מנובוסיבירסק למוסקבה שממריאות מדי יום (לפחות 14 טיסות ביום). זמן הטיסה מנובוסיבירסק למוסקבה הוא כארבע שעות ועשרים דקות. מחירי הטיסות מנובוסיבירסק למוסקבה מתחילים מכ106 אירו (לכרטיס הלוך-חזור).

לפחות שתי טיסות ביום ממריאות מנובוסיבירסק לסוצ'י, עם זמן טיסה של כחמש שעות. מחירי הטיסות מנובוסיבירסק לסוצ'י מתחילים מכ235 אירו לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות מנובוסיבירסק לסנט פטרסבורג ממריאות לפחות ארבע פעמים ביום, ומופעלות על ידי חברות כמו אירופלוט, S7 ועוד. זמן הטיסה מנובוסיבירסק לסנט פטרסבורג הוא כארבע וחצי שעות. מחירי הטיסות מנובוסיבירסק לסנט פטרסבורג מתחילים מכ154 אירו לכרטיס הלוך-חזור.

נמלי תעופה נוספים בסיביר כוללים, בין היתר, את:

נמל התעופה הבינלאומי קרסנויארסק שממוקם במרחק של כ27 ק"מ מקרסנויארסק, העיר השלישית בגודלה בסיביר, ומשרת טיסות פנים ברוסיה ליעדים כמו סוצ'י, סנט פטרסבורג, קרסנודאר, יקטרינבורג, נובוסיבירסק ועוד.

נמל התעופה של אירקוצק, אחת הערים המרכזיות בסיביר, שמשרת מגוון טיסות פנימיות ברוסיה – טיסות למוסקבה, ולדיווסטוק, סנט פטרסבורג, יקטרינבורג ועוד.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל