הזמנית מוניות מנמלי תעופה

מוניות בסוצ'י והסעות משדה התעופה

אם אתם מתכננים חופשה בסוצ'י שברוסיה הכתבה הבאה תחסוך לכם לא מעט כסף והרבה טירחה, עם מידע חשוב למטייל על תחבורה בסוצ'י ועל הזמנת מוניות בסוצ'י באינטרנט, עם שירות מומלץ ומשתלם שיאפשר לכם להזמין מראש הסעה משדה התעופה בסוצ'י לעיר או חזרה וגם הסעות מסוצ'י ליעדים תיירותיים בסביבה

סוצ'י, עיר הנופש הרוסית, היא כוכב עולה בתיירות הישראלית של השנים האחרונות. יותר ויותר מטיילים מגלים את היעד המופלא הזה, ובוחרים לצאת לנופש באווירה קצת שונה מאשר באגן הים התיכון. בפיהם של תושבי המקום נקראת העיר סוצ'י "פנינת הים השחור", מפני שהיא מציעה את המגוון הרחב ביותר, והמושקע ביותר, של אטרקציות תיירותיות שקיימות באזור זה. בין אם אתם רוצים להגיע לחופשה בסוצ'י בחודשי הקיץ החמים ובין אם בחודשי החורף הצוננים, ניתן למצוא פעילויות נופש רבות לכל הגילאים. סוצ'י מכילה בתוכה מרכזי קניות רבים, בתי קפה ומסעדות מעולות. כמו כן, זהו אתר ספורט אתגרי מצוין לימי החורף הקרים, כך שאם אתם חובבי ספורט אתגרי, זהו יעד מהנה למדי, במרחק טיסה קצר יחסית. סוצ'י מתהדרת בחיי לילה סוערים למדי, עם מועדונים גדולים אשר פועלים בכל ערב במרכז העיר לטובת החוגגים הצעירים

אבל רגע לפני שאתם יוצאים לחופשה בסוצ'י, מומלץ להכיר את כל שירותי התחבורה הציבורית בסוצ'י – כך תצליחו לנצל בצורה יעילה מאוד את הזמן המוגבל של חופשה בסוצ'י ולהגיע לכל אטרקציה שתרצו במינימום זמן ומאמצים. במיוחד מסיבה זו, יצרנו לכם את המדריך המלא לתחבורה הציבורית בעיר סוצ'י, בשיתוף מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, העוסקת בהשוואת מחירים של מוניות והסעות בעולם. כל מה שנותר לכם הוא להתחיל לארוז את המזוודות ולצאת לכבוש את העיר.

כיצד ניתן להזמין מונית בסוצ'י באינטרנט עם חברת קיווי טקסי?

מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי (תיבת החיפוש הצהובה שלמטה) מתקיים על בסיס חיפוש של מוצא ויעד (באנגלית). לכן, אם הקלדתם את המוצא כנמל התעופה בסוצ'י – sochi airport – ואת היעד בתור העיר סוצ'י עצמה – כלומר, sochi – תוכלו ללחוץ על כפתור החיפוש ולצפות באפשרויות שונות של העברה משדה התעופה בסוצ'י לעיר עצמה


מנוע החיפוש יציג לכם את כל סוגי המוניות הקיימות באיזור ויכולות לשרת אתכם בהסעה מנמל התעופה בסוצ'י לעיר – בין אם מדובר במכוניות פרייבט, מיניבוסים בגדלים שונים או מכוניות יוקרה למתפנקים, אתם יכולים לראות את ההיצע. לצד כל מכונית תוכלו לראות את עלות הנסיעה, כמו גם את כמות הנוסעים והמזוודות. ברגע שאיתרתם את השירות המתאים לכם ביותר, תוכלו לבצע הזמנה מראש, תוך תשלום בכרטיס האשראי, דרך מנוע קיווי טקסי. במידה ואתם רוצים לשלם לנהג במזומן, אתם יכולים לבצע הזמנה מבלי להעביר את התשלום.

שימוש במנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי מתאים למי מכם אשר רוצה לצאת לחופשה בראש שקט, ולהימנע מחיפוש דרכי הגעה מיד לאחר הנחיתה בסוצ'י. כמו כן, אם אתם נוסעים עם הרכב מיוחד של נוסעים- כמו למשל עם ילדים צעירים או אנשים עם מוגבלויות, ניתן לחפש מוניות מתאימות אשר יכולות להבטיח שתגיעו לבית המלון שלכם בשלום.

עוד מידע למטייל – חופשה בסוצ'י

טיסות לסוצ'י ברוסיה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מלונות מומלצים בסוצ'י עם ילדים

השכרת רכב בסוצ'י – השוואת מחירים ומידע למטייל

קניית רובל רוסי בנתב"ג – הזמנה מראש אונליין

תחבורה ציבורית בסוצ'י

במרחב העיר סוצ'י פועלים כמה וכמה שירותי תחבורה ציבורית. בשל העובדה כי מדובר בעיר נופש, אין בה את אותה הכמות ואיכות של תשתיות תחבורה, כפי שמתנהל באופן קבוע, בערים גדולות אחרות ברחבי אירופה. יחד עם זאת, אתם יכולים להתנייד ממקום למקום בקלות בעזרת שירותי תחבורה בסוצ'י כמו:

1. אוטובוסים בסוצ'י – היצע האוטובוסים ברחבי סוצ'י הוא מוגבל למדי, אולם הם מאפשרים לכם להגיע לכל האטרקציות המרכזיות בסוצ'י. מרבית האוטובוסים בעיר סוצ'י עוברים בתחנת הרכבת המרכזית, ומאפשרים לכם להגיע גם לאזורים מרוחקים ממרכז העיר. התשלום באוטובוסים נעשה באופן ישיר אל מול הנהג, כאשר אתם צריכים להגיע לאוטובוס עם סכום מדויק לנסיעה, ואתם לא מקבלים כרטיס נסיעה. עלות הנסיעה משתנה בהתאם למרחקי הנסיעה, אולם התשלום הממוצע לנסיעה בתוך סוצ'י הוא כ 50 רובל (שלושה שקלים לערך). מספרי האוטובוסים נעים בין 1-99 ולא מתקיימים שירותי תחבורה ציבורית בסוצ'י בשעות הערב.

2. מיניבוס (מרשרוטקה) – שירותי המיניבוס בסוצ'י הם שירותי התחבורה הציבורית הפופולריים ביותר. אלו מוניות שירות במסלולים מעגליים אשר עוברים בכל הנקודות המרכזיות בסוצ'י. המיניבוסים מגיעים בתדירות של 5-10 דקות, ועלות הנסיעה לאורך סוצ'י היא 22 רובל.

3. רכבות בסוצ'י- בתוך העיר סוצ'י לא קיימים שירותי רכבות או רכבת תחתית. יחד עם זאת, אתם יכולים להגיע לאזור בעזרת שירותי הרכבות המהירות של רוסיה. בצורה כזו, ניתן להמשיך את הטיול מסוצ'י לאזורים מרוחקים יותר כמו מוסקבה, ולהכיר את הנופים הפראיים של רוסיה הגדולה.

4. השכרת רכבים ברוסיה – אם אתם מתכננים לצאת מן העיר, ולבלות בכמה מקומות שונים באזור סוצ'י, השכרת רכב היא תשובה יעילה למדי לצרכים שלכם. כמו בכל נמל תעופה, גם בנמל התעופה של סוצ'י אתם יכולים לראות מגוון רחב של חברות להשכרת רכבים אשר יציעו לכם את השירותים שלהן לאורך כל השהות שלכם. כמובן שהשכרת רכב היא אופציה יקרה יותר מכל צורת תחבורה ציבורית אחרת, אך אם אתם עתידים לבלות שעות רבות בנסיעות, יהיה לכם מאתגר יותר להסתמך על התחבורה הציבורית באזור באופן בלעדי. כמו בערים רבות, גם בסוצ'י תוכלו להשכיר מבעוד מועד את המכונית הדרושה לכם דרך החברות הגדולות הפועלת בעיר.

5. מוניות – במיוחד למי מכם אשר רוצה להגיע לסוצ'י על מנת לבלות בנופש, השימוש בשירותי המוניות בסוצ'י הוא נוח עד מאוד. ברחבי העיר פועלים שירותי מוניות לאורך כל שעות היום והלילה אשר מאפשרים לכם להגיע במהירות, לכל נקודה. יחד אם זאת, חשוב להזמין את המונית דרך מקור אמין, כמו מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי. כך תוכלו להבטיח כי אתם משלמים על הנסיעה סכומים מקובלים ולא מוצאים את עצמכם נוסעים עם נהג אשר יגבה מכם עלויות נסיעה מפורזות מידי.

לאורך כל ימי הטיול שלכם ברוסיה בכלל ובסוצ'י בפרט, כדאי להתנייד ממקום למקום באמצעות שירותי הזמנת המוניות של חברת קיווי טקסי – זוהי חברה אמינה ומוכרת שתספק לכם שירות לקוחות עם טיפול באימייל בכל בעיה שעלולה לצוץ.

מחירי הסעה מנמל התעופה בסוצ'י לעיר

על מנת להתחיל את החופשה בסוצ'י ברגל ימין, כמו ישראלים רבים, כדאי גם לכם להזמין מראש הסעה מנמל התעופה לעיר סוצ'י. בדיוק מסיבה זו, יצרנו לכם עם מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, את המחירון המלא להעברה משדה התעופה בסוצ'י למרכז העיר. המחירון כולל את סוגי המכוניות את עלויות הנסיעה. כמו כן, התעריפים נכונים לעת כתיבת שורות אלו.

מכונית אקונומי- 33 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 56 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס ( אאודי, מרצדס או BMW)- לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 90 דולרים.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 53 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 61 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום- ( מרסדס או טויוטה)- לשישה נוסעים וארבע מזוודות, 134 דולרים.
מכונית פרימיום ( לקסוס אאודי או מרצדס)- לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 149 דולרים.
מיניבוס ל 10 נוסעים- 113 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים- 113 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס ל 16 נוסעים- 119 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל 19 נוסעים- 119 דולרים, כולל 19 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל