טיסה למלדיביים – כל מה שצריך לדעת

מעל 1,000 איים קטנים מרכיבים את האיים המלדיביים אי שם באוקיינוס ההודי. חופים יפהפיים, שמיים כחולים, שוניות אלמוגים, מסעות דייג מרתקים ואווירה חלומית של חופשה רומנטית ומאתגרת כאחד – כל אלו ועוד הופכים את האיים המלדיביים ליעד נופש קסום עבור כל אחד ואחת מאיתנו. ניתן למצוא חבילות נופש מקיפות לאורך השנה שיספקו את המעטפת המושלמת לנופש או לצאת למסע עצמאי ברחבי האיים ולגלות את התרבות המקומית והאדיבה. במאמר הזה ננסה לגעת בכל מה שחשוב לדעת על טיסה למלדיביים.

המדינה השטוחה בעולם מוקפת בטבע עוצר נשימה

האיים במדינה הם למעשה אי מסוג אטול – לגונה רדודה המוקפת שונית אלמוגים. האיים המלדיביים בגובה של 2.5 מטרים מעל פני הים, עובדה המזכה אותה בתואר המדינה השטוחה בעולם. הקרבה למים ולטבע מייצרת תרבות שלמה הסובבת סביב תחבורה ייחודית, תרבות דייג שלמה ואטרקציות נופש מושקעות הקשורות בטבע המרהיב שעוטף את האיים.

ענף תיירות מפותח ומבוקש

עוד משנות ה-90 כלכלת האיים המלדיביים נשענת באופן משמעותי על ענף התיירות והמטבע הזר. בזכות ההשקעה המקומית בפיתוח התיירות והאטרקציות המגוונות, טיסה למלדיביים הפכה ליעד מרתק, מעניין ויפהפה לחופשה. התושבים המקומיים ידועים באדיבותם ובהסברת פנים לתיירים מכל העולם.

נופש באיים המלדיביים – כל מה שרצית לדעת

להבדיל מאתרי נופש אחרים ופופולריים, כאשר נזמין טיסה למלדיביים יש כמה דברים שכדאי לדעת על היעד הטרופי. החל מהתחשבות באזרחים מקומיים ובהרגלי הבילוי ועד לשאלות על ויזה ועונת התיירות המומלצת.

האם נדרשת ויזה עבור טיסה למלדיביים?

אמנם, אין שגרירות של האיים בישראל ולהפך מאחר ואין יחסים דיפולמטיים בין המדינות. יחד עם זאת, אין צורך להוציא ויזה מראש עבור חופשה באיים וניתן לקבל אותה במעמד הכניסה למדינה. הוויזה ניתנת ל-30 ימים.

מה חשוב לדעת על האיים כתיירים?

מאחר ורובה המכריע של האוכלוסייה המקומית הוא מוסלמי, צריכת אלכוהול איננה מותרת. אולם, אתרי נופש המיועדים לתיירי חוץ מאפשרים רכישת אלכוהול, אך יש להתכונן למחירים גבוהים. בנוסף, האיים המלדיביים בחרו בצעד נועז וחיובי לאסור שימוש בכלים חד פעמיים מפלסטיק, בשל כמויות האשפה האדירות המכבידות על התשתיות המקומיות ועל התמודדות הממשלה. תקנה זו נכנסה לתוקף בשנת 2021 ותיושם ככל כנראה עד 2023.

מזג האוויר באיים המלדיביים

פרט מעניין הוא שקו המשווה חוצה את המדינה לכל אורכה, אך לא חוצה שום אי בדרך, אלא רק את הטריטוריה של המדינה. בשל הקרבה לקו המשווה, האיים המלדיביים מתאפיינים במזג אוויר טרופי ומומלץ לבחון מקרוב את העונות המומלצות לחופשה שתאפשר לנו למצות את המיטב מכל הטוב שיש למלדיביים להציע לנו. רק חשוב לזכור – מזג האוויר יהיה חם ולח רוב השנה. השאלה הגדולה היא – מתי הסיכוי לגשמים עולה.

תקופות המונסון יהיו בחודשי מאי עד אוקטובר. בחודשים אלו ההגעה פחות מומלצת. למרות שמזג האוויר חם, המשקעים עלולים לשבש את התוכניות שלנו לבילוי מחוץ לאתר הנופש. החודשים הטובים ביותר לנופש יהיו בין חודש נובמבר לאפריל, אז נוכל ליהנות מאקלים נוח ונעים.

למי מתאימה חופשה במלדיביים?

לחובבי הצלילות וספורט המים מדובר בחופשה ייחודית שמציעה חשיפה לעולם המים והטבע באופן בלתי אמצעי. בזכות ההשקעה האדירה בענף התיירות, האטרקציות הזמינות למחפשי האתגרים והחופשה הפעילה רבים מספור.

אבל זה לא נגמר כאן. אם ברצוננו לחוות חופשה רגועה, רומנטית ושמעניקה הפוגה מהשגרה השוחקת בצורה של חופשת בטן גב ועיסויים מפנקים, האיים המדליבים הם הכתובת הראשונה שלך. בחירה בווילה מרהיבה המעניקה מעטפת שלמה של שירותים מפנקים. בנוסף, נוכל להתעורר בכל בוקר ולפגוש את האוקיינוס ולבלות בישיבה במסעדות וברביצה על החופים הקסומים של האיים. כנראה שאין יעד מושלם מזה לירח דבש או חופשה משפחתית.

האטרקציות הנפוצות

טיסה למלדיביים עבור חופשה – קצרה או ארוכה מאפשרת לנו ליהנות מעולם שלם של אטרקציות ייחודיות למקום, המותאמות לקהל רחב במיוחד של תיירים. מאחר והמלדיביים הם קבוצת איים, ספורט מים אתגרי או מתון כמו צלילה, דייג וגלישה הן האטרקציות הנפוצות ביותר לצד שהייה ממשוכת ונעימה על החופים השונים.

מדוע משתלם להזמין חבילת נופש למלדיביים

אנו בעיצומה של עונת התיירות במלדיביים ובעיצומם של החגים בארץ, זה בדיוק הזמן להזמין חבילת נופש הכוללת טיסה למלדיביים, אתר נופש יוקרתי ואטרקציות רבות שיהפכו את החופשה לבלתי נשכחת. רגע לפני שמזמינים, YPAYMORE מזמינה אותך להציץ בחבילות הנופש המגוונות במיוחד באתר, שיכולות להתאים לכל סגנון של חופשה ובמחירים משתלמים במיוחד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל