esim לאסטוניה

סים ו-eSIM לאסטוניה – המלצות וטיפים לתקשורת בחופשה

במהלך החופשה באסטוניה סביר להניח שתזדקקו לגישה לאינטרנט בטלפון הנייד על מנת לבצע פעולות טריוויאליות במהלך טיול בחו"ל: מאפליקציות תרגום ועד להזמנת מונית. רכישת סים לאסטוניה הייתה בעבר עניין מבלבל, מסובך ויקר עבור ישראלים רבים. בעזרת eSim לאסטוניה, אפשר להתקין סים לאסטוניה מרחוק, במספר דקות, ללא צורך להגיע לסניף, ובמחיר זול ללא הפתעות. בהמשך המדריך תמצאו הסבר מפורט על תהליך רכישת סים קלאסי או eSIM לאסטוניה דרך חברות מובילות שמצאנו כמומלצות, על היתרונות והחסרונות וכן טיפים ומידע שיעזרו לכם להישאר מקושרים במהלך החופשה באסטוניה, במחיר משתלם ובנוחות מרבית.

דרים-סים, שמציעה סים לאסטוניה עם אינטרנט בלבד. תוכלו לבחור: סים רגיל עם משלוח לארץ או eSim עם התקנה מהבית (למכשירים תומכי eSim בלבד), ולשלם בדיוק על כמה שגלשתם בתעריף זול. מכיוון שמדובר בסים בינלאומי, אפשר להמשיך להשתמש באותו הסים בטיולים הבאים בכ-190 מדינות, כמה פעמים שתרצו. מומלץ למי שלא רוצה להתחייב לחבילות סלולר.

להזמנת eSIM או SIM לאסטוניה מ-Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול, חברה ישראלית עם שירות לקוחות בעברית 24/7. קונים eSim לאסטוניה עם חבילות גלישה זולות, מתקינים מהבית לפני החופשה ומקבלים אינטרנט בנחיתה. מתאים רק למי שהמכשיר שלו תומך בטכנולוגיית eSim, ולמי שמעדיף חבילות קבועות וזולות. בחלק מהמכשירים אפשר לקבל מספר ישראלי.

להזמנת eSIM לאסטוניה מ-Multi-Travel לחצו כאן

Airalo היא חברה בינלאומית המציעה eSim וחבילות גלישה לאסטוניה במחירים זולים ומשתלמים (בנוסף לחבילות אינטרנט אוניברסליות). גם ב-Airalo מציעים איסים לאסטוניה בהתקנה מרחוק, עם הפעלה פשוטה ושירות לקוחות נגיש (באנגלית). השירות מתאים למכשירים תומכי eSim.

להזמנת eSIM לאסטוניה מ-Airalo לחצו כאן

חופשה באסטוניה – עוד מידע למטייל

השכרת רכב באסטוניה – השוואת מחירים והמלצות

טאלין למשפחות – בתי מלון מומלצים בבירת אסטוניה

טאלין בירת אסטוניה – אטרקציות מומלצות וטיפים לחופשה

האם יש צורך בסים לאסטוניה?

eSim לאסטוניה עם גישה לאינטרנט יכול לשדרג לכם את איכות הטיול, כמו גם לחסוך לכם זמן וכסף, בין אם מדובר בהזמנת מוניות באפליקציה, בדיקת שעות פעילות של מקומות בילוי, חוות דעת על מסעדה שנתקלתם בה בדרך, הזמנת כרטיסים לאטרקציות וכול'.

עד היום, רוב המטיילים היו רגילים להזמין סים לאסטוניה בדרכים מיושנות כאלו או אחרות, ולרוב גם יקרות למדי. כיום, יותר ויותר מטיילים בוחרים להשתמש בטכנולוגית ה-eSim לאסטוניה, שמאפשרת קבלת שירותי אינטרנט באסטוניה בהתקנה מרחוק, ללא צורך להגיע לסניף או לחכות למשלוח, ובמחירים זולים. ה-eSIM של דרים-סים מספק גלישה באינטרנט, ולא שירותי סלולר, אך מכיוון שכיום ניתן לבצע שיחות במגוון רחב של אפליקציות תקשורת, כמו וואטסאפ או פייסבוק, שימוש בכרטיס סים או esim לאסטוניה המספק שירותי גלישה, בתוספת גיבוי של הסים הקבוע לשיחות דחופות או לקבלת הודעות טקסט חשובות, מעניק לכם פתרון מצוין ומספק לצרכי התקשורת במהלך החופשה באסטוניה.

מה זה eSim לאסטוניה?

למרות שמטיילים רבים כבר מתחילים להכיר את המושג, eSim הוא עדיין עניין די חדש עבור רוב המטיילים הישראלים, ולכן המדריך לא יהיה שלם בלי הסבר ראוי לגבי מה זה eSim, ואיך פועל eSim לאסטוניה.

המילה eSim היא קיצור של Embedded Sim, או בתרגום לעברית: "סים מוטמע". כלומר, מדובר בסים שכבר הותקן בסמארטפון בתהליך הייצור.

ה-eSim לאסטוניה מבצע את כל הפעולות שסים קלאסי רגיל (הסים הפיזי מפלסטיק) מבצע, אך ללא הצורך בהתקנת הסים מפלסטיק כמו פעם.
התקנה של eSim כוללת בסך הכל סריקת ברקוד והפעלה מכל מקום בו אתם נמצאים, ללא צורך בנציג מקצועי, הגעה לסניף או משלוח.

איך מזמינים ומתקינים eSim לאסטוניה?

אם אתם עדיין חוששים מלשנות את הדרך המיושנת לקבלת שירותי סלולר בחו"ל, המדריך הזה ל-eSim באסטוניה יכול לעזור לכם לעשות את השינוי הקטן הזה שיכול לחסוך לכם מאות שקלים וגם זמן יקר, במהלך החופשה, וגם לפניה, במהלך תכנון החופשה.

כשרוכשים eSim לאסטוניה, חשוב לעשות זאת מחברה אמינה ולא מסתם ספק אקראי באינטרנט שאינכם מכירים. במקרה שיהיו לכם בעיות טכניות בהתקנה או בעיות בחיוב, חשוב לדעת שיש עם מי לדבר. לכן, מומלץ לרכוש eSim לאסטוניה דרך דרים-סים, חברה שמתאימה את השירות שלה במיוחד לתיירים, ומתאימה במיוחד לטיולים קצרים בחו"ל ממספר סיבות:

  • eSim לאסטוניה ניתן להתקין בהתקנה מרחוק של כשתי דקות בלבד.
  • הסים הוא אוניברסלי, ויעבוד בכ-190 מדינות (לכל מדינה יש תעריף אחר, אך התעריף באירופה הוא בדרך כלל משתלם וזול במיוחד).
  • מדובר בסים לאינטרנט בלבד, שמספיק בדרך כלל לצרכים של רוב המטיילים, ומאפשר חיסכון בכסף ללא הוצאה על שיחות והודעות (ניתן לבצע את השיחות מאפליקציות תקשורת כמו וואצפ או וייבר).
  • קונספט של תשלום על גלישה בפועל בלבד, ללא חבילות מפוארות שאין בהן צורך ובזבוז מיותר.
  • טוענים את החשבון בסכום שאתם בוחרים (לפחות 20 אירו לטעינה), ורק מהסכום הזה יורדים החיובים (כלומר, ללא הפתעות בחשבון).
  • היתרה שנשארה לאחר הטיול לא מתבזבזת, וניתן להשתמש בה בטיול הבא ובביקור באחת מ-190 המדינות שברשימה.
  • שירות לקוחות נהדר עם מענה זריז שזמין באתר בצורת צ'אט נוח (אפשר גם במייל או בפייסבוק).

eSIM לאסטוניה – איך זה עובד?

כדי להזמין eSim לאסטוניה עם דרים-סים וגם להתקין ולהפעיל אותו בזה הרגע ובלי לצאת מהבית, יש צורך בכמה פעולות פשוטות:

  • לוחצים על הלינק האדום כאן בעמוד.
  • גוללים בעמוד עד שמגיעים ל"Choose Your Drimsim".
  • בוחרים ב-eSim (הסים הקלאסי הוא הסים הרגיל מפלסטיק).
  • ממלאים טופס הזמנה קצר ומבצעים תשלום (על הסים עצמו בלבד, בעלות של 10 אירו).
  • סורקים את קוד הQR שקיבלתם ומבצעים התקנה קצרה בפלאפון.
  • מורידים את האפליקציה של Drimsim ולוחצים על כפתור הפעלת הeSim לאסטוניה (זיכרו לכבות את הeSim כשאין לכם צורך בו, במיוחד בארץ, כדי שהגלישה באינטרנט בארץ תהיה דרך הספק הישראלי שלכם).
  • כעת, מטעינים את החשבון שלכם באפליקציה, והסים שלכם מוכן לפעולה עם אינטרט באסטוניה כבר בנחיתה בשדה.
    אפשר גם לעקוב אחר החיובים באפליקציה בכל זמן במהלך החופשה.

האם eSim עדיף על פני סים רגיל?

בחירה בeSim לאסטוניה, או לכל יעד אחר בחו"ל, היא בהחלט שינוי מהדרכים המיושנות והידועות לקבלת שירותי סלולר בחו"ל. וכמו כל שינוי, גם הוא מגיע עם מעט חששות מהלא ידוע.

לכן, ערכנו עבורכם השוואה ובדקנו מהם היתרונות והחסרונות של eSim לעומת סים רגיל:

שימוש בשני כרטיסי סים בו זמנית באסטוניה

בין היתרונות הבולטים בהתקנת eSim לאסטוניה, נמצאת האפשרות לשימוש בשני כרטיסי סים בו זמנית, דבר שמתאפשר בעזרת הקונספט של eSim. תוכלו להשאיר את הסים הפיזי הישראלי בטלפון הנייד, ולהשתמש בתעריפים הזולים של eSim לאסטוניה עבור גלישה באינטרנט. כך, אם יש לכם צורך להשאיר את המספר הישראלי פעיל במהלך החופשה בחו"ל, או לקבל קוד ב-SMS (למשל בעת התקנת אפליקציה או אימות זהות באפליקציה קיימת), תוכלו לעשות זאת. עם זאת, זכרו לבדוק מהם התעריפים של קבלת/הוצאות שיחות והודעות במספר הישראלי במהלך השהות באסטוניה, על מנת שתוכלו לסנן שיחות בתבונה.

עם סים קלאסי, לעומת זאת, אם תעדיפו לרכוש סים מקומי באסטוניה, תאלצו להוציא את הסים הישראלי במהלך החופשה.

נוחות

ההתקנה של eSim מתאפשרת מרחוק, ללא צורך בהגעה לסניף או משלוח, בסריקת ברקוד וכמה לחיצות פשוטות בסמארטפון.

סים קלאסי דורש התקנה פיזית של הכרטיס הפלסטיק, בין אם במשלוח ובאופן עצמאי בבית או בהגעה לסניף וסיוע של איש מקצוע.

אמינות ובטיחות

בעניין אמינות ובטיחות, יש לeSim פוטנציאל להיות אמין ובטוח יותר מסים רגיל, אך האמינות והבטיחות תלויה גם בספק.

לכן, מומלץ לבחור בספק אמין לeSim לאסטוניה. ההמלצה על דרים-סים תקפה גם בקטגוריה זו, מכיוון שהם מעדכנים את קוד הבטיחות שלהם באופן קבוע ומציעים שירות לקוחות זמין.

כמו כן, סים קלאסי קל יותר לאבד פיזית (כי קיים שבב פלסטיק שמכיל את הפרטים שלכם ושל הסים).

ידידותיות לסביבה

בחירה באופציה הדיגיטלית, eSim לאסטוניה, לעומת סים קלאסי מפלסטיק, היא כמובן ידידותית יותר לסביבה, ללא צורך בשינוע או בשימוש בפלסטיק.

החיסרון היחיד עד היום בטכנולוגית ה-eSim לאסטוניה היה הזמינות, אך כיום ניתן להזמין eSim לאסטוניה בפרט ולאירופה בכלל בקלות, מחברות אמינות ובמחירים מאוד זולים.

מחיר eSim לאסטוניה

מחיר סים לאסטוניה עם דרים-סים נשאר אותו הדבר, בין אם בוחרים ב-eSIM או בסים רגיל, אך בחירה ב-eSim תחסוך לכם את עלות המשלוח.

מחיר של eSim לאסטוניה כולל משני מרכיבים:

  • מחיר הסים עצמו.
  • מחיר שירותי הסלולר: תעריפי גלישה וכול'.

עם השירות של דרים-סים, eSim לאסטוניה (הכרטיס עצמו) עולה 10 אירו בלבד (זול יחסית בהתחשב בעובדה שניתן להשתמש בו בכ-190 מדינות וניתן להשתמש בו שוב גם בטיולים הבאים, ובכך לחסוך רכישה של מספר כרטיסי סים מקומיים).

תעריף הגלישה באינטרנט באסטוניה הוא 0.01 אירו למגה בייט (בסים של דרים-סים).

תקשורת ואינטרנט באסטוניה

כיום, שלוש חברות סלולר באסטוניה פועלות בשוק ומציעות כרטיסי סים לתיירים. שלושתן מציעות חיבור נרחב ברחבי המדינה, וכל אחת מהחברות מציעה כיסוי טוב בחלקים שונים במדינה. רוב החיבור לאינטרנט באסטוניה הוא 4G+, עם מעט חיבור 5G+ שזמין ביעד אחד או שניים באופן מצומצם מאוד.
חברת הסלולר הגדולה באסטוניה היא טליה, ואכן הכיסוי שלה לחיבור לאינטרנט מובייל נרחב מאוד, עם כיסוי גם באיים האסטוניים היומה וקורסרה.

בהשוואה של מהירות האינטרנט במובייל לפי מדינה, אסטוניה במקום לא רע עם חיבור ממוצע של כ56.26 מגה בייט לשנייה (בחיבור מובייל), במקום 35 במדינות העולם במבחן של speedtest ל-2022. עם זאת, הדירוגים האלו משתנים והחיבור תלוי גם היכן אתם נמצאים במדינה ולאיזו חברה אתם מחוברים.

שאלה חשובה לגבי תקשורת באסטוניה היא: מהי קידומת החיוג של אסטוניה? קידומת החיוג הבינלאומית של אסטוניה היא +372, בתוספת של הקוד האזורי לאחר מכן.

איך חוסכים כסף בשימוש ב-eSim לאסטוניה?

מכיוון שהקונספט של eSim לאסטוניה (של דרים-סים) הוא בסגנון תשלום על גלישה בפועל בלבד, חיסכון בגלישה באינטרנט יכול לחסוך לכם כסף במהלך החופשה, ובמיוחד כשמדובר בכמה פעולות פשוטות שאפשר לבצע בקלות:

  • הפעלת מצב "Data Saver" בהגדרות של הסמארטפון, שבאופן אוטומטי מכוון אפליקציות ושירותים בפלאפון להשתמש בכמה שפחות נתוני גלישה.
  • נסו להתחבר לאינטרנט אלחוטי בכל מקום בו הוא זמין: במסעדה, בלובי של המלון, בתחנת הרכבות וכול'.
  • הורידו מפות מבעוד מועד, בעת חיבור לוויי-פיי, כדי שיהיו זמינות גם ללא שימוש באינטרנט (אופציה שזמינה ברוב אפליקציות הניווט הגדולות).
  • הורידו תכנים מאפליקציות הסטרימינג השונות (מוזיקה או סרטים) מבעוד מועד, כשיש חיבור לוויי-פיי, כך שאלו יהיו זמינים גם ללא שימוש באינטרנט (אופציה שזמינה ברוב אפליקציות הסטרימינג הגדולות).
  • דחו עידכוני תוכנה, אם יש לכם אפשרות לכך, למועד בו יש לכם חיבור לאינטרנט אלחוטי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל