eSim לליטא

סים ו-eSim לליטא – המלצות וטיפים למטייל

מחפשים פתרון זול ופרקטי לכרטיס סים בליטא? את המדריך הבא כתבנו במיוחד בשבילכם. המדריך לסים בליטא יעזור לכם להפסיק לשלם הון על כרטיסי סים בחו"ל, ויגלה לכם את כל הטריקים: איך קונים סים לליטא מראש, איך נהנים מאינטרנט כבר בנחיתה, וכמובן, איך מוצאים את המחירים הכי זולים לסים לליטא מחברות סלולר אמינות. נסביר גם על הנושא הכי פופולרי בתחום: eSim לליטא, ואף נבדוק מהן האופציות לסים אירופאי.

שימו לב! סים לליטא קונים לפני הטיול. למרות שמטיילים רבים משאירים את רכישת הסים בליטא לדקה התשעים, זוהי לא הדרך האידיאלית לרכוש סים לליטא, במיוחד עבור המטייל הישראלי. למעשה, ההמלצה הזו נכונה בנוגע לרכישת סים לחו"ל ו-e-sim לחו"ל בכלל, ולא רק כשמדובר בתכנון חופשה בליטא.

אז איך קונים סים לליטא?

האופציות המומלצות הבאות משלבות מחירים זולים לסים לליטא, כרטיסי סים אוניברסליים, eSim לליטא, ואינטרנט כבר בנחיתה. את כולן תוכלו לרכוש כאן ועכשיו, במספר לחיצות, ולסגור את הפינה בלי כאב ראש מיותר.

Drimsim היא חברה בינלאומית שמציעה כרטיס סים אוניברסלי, רב פעמי, שמתאים לכ-190 מדינות, וניתן להשתמש בו גם בטיולים הבאים. דרים-סים הוא פתרון מעולה לכל המכשירים, עם אפשרות בחירה בין eSim בהתקנה מרחוק לבין סים רגיל במשלוח (זול) לארץ!

להזמנת SIM או eSIM לליטא מ-Drimsim לחצו כאן

Multi-travel היא חברה ישראלית שמציעה eSIM לליטא למכשירים תומכי eSim. הקונספט: חבילות אינטרנט לליטא או לאירופה (כולל ליטא), אופציה לשיחות מליטא לארץ (ובתוך ליטא), ומחירים מאוד תחרותיים גם בהשוואה לסים מקומי בליטא. השוס: התקנה של מספר דקות מהבית, ושירות לקוחות אנושי בעברית!

להזמנת eSIM לליטא מ-Multi-travel לחצו כאן

Airalo חברת הeSim המפורסמת מציעה גם eSim לליטא וגם eSim אירופאי או אוניברסלי, ברכישת חבילות גלישה (אינטרנט בלבד). מתאים למכשירים תומכי eSim, עם התקנה מרחוק במספר לחיצות!

להזמנת eSIM לליטא מ-Airalo לחצו כאן

– סים גלובלי של Eskimo -כרטיס eSim אוניברסלי נוסף, שתקף בליטא ובכ-80+ מדינות נוספות. את הסים מומלץ לקנות מאתר Klook (אתר תיירות מוכר ואמין), והתשלום הוא לפי חבילת אינטרנט לבחירה עם כמות נתונים משתנה.

להזמנת eSIM גלובלי של Eskimo מ-Klook לחצו כאן

חופשה בליטא – עוד המלצות חשובות

לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה לליטא, כדאי לבצע השוואת מחירים ולמצוא את העסקה הכי משתלמת עבורכם. תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי במדריך לטיסות לליטא.

חשוב לבצע השוואת מחירים גם כאשר מחפשים רכב להשכרה בליטא. אתם מוזמנים לקרוא את ההמלצות והטיפים החשובים במדריך להשכרת רכב בליטא.

אם אתם מתכננים להגיע לבירת ליטא לחופשה משפחתית, תוכלו למצוא המלצות לפעילות ואטרקציות מומלצות במדריך לחופשה בוילנה עם ילדים.

למציאת מקום לינה שיתאים למשפחות עם ילדים בוילנה, בירת ליטא, תוכלו להיעזר במדריך לבתי מלון מומלצים בוילנה למשפחות.

איפה קונים סים בליטא?

מלבד האופציות המומלצות לקניית סים בליטא, ישנן מגוון דרכים נוספות, עם יתרונות וחסרונות משלהן. בחלק הבא במדריך, נבדוק את כל האפשרויות.

שימו לב שהמחירים, התנאים והמידע נבדקו נכון למועד כתיבת המדריך, ועשויים להשתנות.

קניית סים לליטא עם Drimsim (מומלץ)

סים לליטא עם דרים-סים, איך זה עובד?

פשוט מאוד:

– לוחצים על הלינק האדום של DrimSim כאן בעמוד.

– לוחצים על "Order Sim Card".

– המכשיר שלכם תומך eSim? לחצו על "Change to eSim" ותיהנו מהתקנה וירטואלית מרחוק, בסריקת ברקוד וכמה לחיצות.

– המכשיר לא תומך ב-eSim? המשיכו בהזמנה של "Classic Sim", ותוכלו להזין כתובת לקבלת הסים במשלוח.

כעת, עקבו אחר ההוראות להתקנה של הסים.

התשלום ב-Drimsim הוא רק על הגלישה בפועל (בלי חבילות!) בתעריפים ייחודיים בכל מדינה (התעריפים באירופה זולים במיוחד). התשלום מתבצע מהסכום שתטעינו באפליקציה (בלי הפתעות בחיוב), והסים הוא רב פעמי: מושלם למי שמבקר בעוד מדינות אירופאיות בטיול, כך שאין צורך לרכוש כרטיסי סים נוספים. ניתן לשמור את הסים לאחר הטיול ולהשתמש בו גם בחופשות הבאות.

שירות הלקוחות של דרים-סים מקבל ציון לשבח על זמינות (ובלי בוטים) בצ'אט שבאתר (ובערוצים נוספים).

סים לליטא עם Multi-Travel (מומלץ!)

מולטי טראוול היא חברה ישראלית אמינה, שמציעה eSim לליטא, שמתאים למכשירים תומכי eSim.

איך זה עובד?

תחילה, לוחצים על הלינק למולטי-טראוול שמופיע בתחילת עמוד זה.

לאחר מכן, מזינים את תאריכי החופשה שלכם, מדינת המקור, ומדינת היעד.

יש לכם שתי אופציות למדינת היעד: ליטא בלבד, או אירופה (אופציה מעולה למי שמבקר במדינות נוספות במהלך הטיול).

כעת, בוחרים חבילת אינטרנט לליטא מתוך מגוון האופציות, או לוחצים על "התאמה אישית" כדי לבנות חבילה לבד, ואפילו להוסיף שיחות והודעות! (שיחות מליטא לישראל, ובתוך ליטא, שמתבצעות מתוך אפליקצייה ייעודית).

היתרונות הגדולים של סים לליטא עם מולטי טראוול הם המחירים הזולים (גם בהשוואה לחברות מקומיות!), שירות הלקוחות (הנהדר) בעברית, וגם העובדה שחבילות האינטרנט לליטא מותאמות בדיוק לתאריכי החופשה שלכם (עד 60 יום לחבילה), כך שלא צריך לבזבז ג'יגה בייט שלא נעשה בו שימוש בחבילות קצרות ומוגבלות.

סים לליטא עם Airalo (מומלץ!)

את Airalo, שירות eSim לליטא (מחברה עולמית שנחשבת לאחת המומלצות בתחום), תוכלו למצוא כאן בלינק האדום בתחילת העמוד. בAiralo, תוכלו לבחור בחבילת אינטרנט לליטא (Local eSIMs), חבילות לסים אירופאי (Regional eSIMs) או חבילות לסים גלובלי (Global eSIMs). מחירי החבילות משתנים לפי כמות הג'יגה בייט הכלולה. החבילות מתאימות לתקופות של שבוע, 15 ימים או 30 ימים.

Airalo מתאים במיוחד למי שמחפש מחירים זולים, התקנה קלילה מרחוק ואינטרנט בלבד (מספיק בד”כ, למטיילים, שיכולים לבצע שיחות בוואצפ ובאפליקציות דומות).

סים בשדה התעופה בוילנה

סביר להניח שתוכלו לרכוש סים בשדה התעופה בוילנה, למרות שאין חנות ייעודית של ספק סלולר, ייתכן שתוכלו למצוא כרטיס סים בחנויות הנוחות Narvesen שממוקמות בשדה התעופה או בחנויות השונות בשדה.

שימו לב: בקניית סים בשדה התעופה בוילנה, ייתכן שתאלצו להמתין להפעלת הסים, שלא תמיד הולכת חלק. במידה ויהיו בעיות, תאלצו לתקשר עם שירות לקוחות מקומי, וייתכן שתצטרכו להתמודד עם קשיי שפה.

בנוסף, מחירים בשדות תעופה נוטים להיות יקרים יותר.

מהניסיון שלנו, לרוב, לאחר הטיסה אין זמן או אנרגיה לבצע השוואת מחירים ולקרוא את פרטי התוכנית ביעילות.

לכן, זו לא אופציה מומלצת.

קניית סים בוילנה

ניתן לרכוש סים בוילנה במגוון חנויות, בעיקר בחנויות נוחות כמו NARVESEN וסופרמרקטים גדולים כמו Maxima. בנוסף, ניתן לרכוש סים בוילנה גם בסניפים של שלושת חברות הסלולר הגדולות (Telia, Bite, או Tele2). שלושת חברות הסלולר האלו מפעילות מותגי Prepaid בליטא, כרטיס סים ליטאי שמתאימים לרכישה חד פעמית (מותגי הפרי-פייד הם Pildyk, labas, וezys).

חבילות Sim לליטא מהארץ

האופציה הותיקה ביותר היא כמובן רכישת חבילת חו"ל מחברת הסלולר בארץ. רוב החבילות האלו מתאימות לתקופות של כשבועיים/חודש, והמחירים מתחילים מכ199 ש"ח לחבילה (עם כמה יוצאי דופן, כמו חבילות יומיות במחירים נמוכים יותר).

eSim בליטא – מומלץ?

מטיילים רבים רוצים לדעת האם קיים שירות eSim בליטא, והאם הוא עובד טוב. התשובה היא כן, בהחלט ניתן ליהנות משירותי eSim בליטא, ואם תבחרו בחברה אמינה וטובה, גם האינטרנט יעבוד מצוין.

מה זה eSIM?

אם עדיין לא יצא לכם להשתמש בeSim בחופשה בחו"ל, קבלו הסבר קצר שיעזור לכם להבין מה הסיפור.

eSim קיבל מגוון כינויים: סים וירטואלי, סים דיגיטלי, סים אלקטרוני. אך למעשה המילה eSim היא קיצור של Embedded סים: “סים מוטמע”, על שם הטמעת הסים במכשיר עם ייצורו.

מבחינת המטיילים, איסים לליטא (ולכל מקום אחר), פועל בדיוק כמו סים רגיל של פעם.

ההבדל המרכזי הוא שהוא כבר מוטמע במכשיר. לא צריך לקנות סים בחנות, במשלוח או בשדה התעופה, לא צריך להוציא את הסים הישן ולא צריך להתקין את חתיכת הפלסטיק בפלאפון.

תהליך ההתקנה של אי סים לליטא (ובכלל) כולל בד"כ סריקת ברקוד, וכמה לחיצות בהגדרות.

אז מהה ההבדלים בין סים רגיל לאיסים לליטא?

ישנם מספר הבדלים משמעותיים שחשוב להכיר, בין סים לבין אי סים לליטא:

נוחות ההתקנה

eSim: התקנה מרחוק, בסריקת ברקוד והפעלה בהגדרות, מכל מקום שיש בו חיבור לאינטרנט.

סים: התקנה פיזית. צריך לקבל את הסים מפלסטיק (בהגעה לסניף או במשלוח) ולהתקין אותו פיזית במכשיר.

שימוש במספר כרטיסי סים בו זמנית

eSim: מאפשר להשאיר גם את הסים הפיזי הישן במכשיר וגם להתקין מספר כרטיסי eSim בו זמנית (ולקבוע מהו הסים הפעיל בהגדרות).

סים רגיל: לא אפשרי, אלא אם כן יש לכם סמארטפון מיוחד עם סים כפול.

מחירים

המחירים מקבילים בד”כ, אך איסים לליטא יחסוך לכם את עלות המשלוח/ההגעה לסניף.

גמישות בהחלפת חברת סלולר

eSim: ניתן להחליף בין חברות בקלות ומרחוק, וללא תלות במיקום שלכם.

סים: תלוי בחברות הזמינות במיקום שלכם.

תמיכת מכשיר

eSim: נתמך ברוב הסמארטפונים המיוצרים בשנים האחרונות, אך לא בכל מכשירי הסלולר. רשימת מכשירים תומכי eSim ניתן למצוא באתרים של Drimsim, Multi travel ו-Airalo.

סים רגיל: מתאים לכל המכשירים. עם זאת, ישנם מכשירים (כרגע רק בארה"ב) חדשים שתומכים רק בeSim.

מחירי סים לליטא

גם על שאלת השאלות נענה במדריך: כמה עולה סים לליטא?

בדקנו מחירים לסים לליטא בכמה חברות נבחרות:

מחיר סים לליטא עם Drimsim הוא 10€ עלות חד פעמית לסים עצמו, ולאחר מכן תעריף גלישה של 0.01€ בלבד לכל מגה-בייט. אם תזמינו סים פיזי (Classic), תצטרכו להוסיף גם את עלות המשלוח (משלוח לישראל זול במיוחד, בד"כ בעלות של 5€ למשלוח סטנדרטי).

מחיר סים לליטא עם Multitravel נקבע לפי חבילות אינטרנט לליטא.

במולטי טראוול, חבילת ג'יגה אחד לליטה עולה 4.1$. חבילה של 3 ג'יגה עולה 10.3$ ועוד.

מחירי sim בליטא עם Airalo נקבעים לפי חבילות אינטרנט: ג'יגה אחד ב4.5$, 3 ג'יגה ב-9.5$ ועוד.

תקשורת ואינטרנט בליטא

ליטא היא אמנם מדינה קטנה, אך שוק התקשורת שלה מפותח ותחרותי. האינטרנט בליטא מהיר יחסית למדינות אחרות, עם חיבור של כ73.72 מגה-בייט לשנייה במובייל, לפי אינדקס המדינות העדכני של Speedtest. גם חיבור ה5G בליטא הוא סיפור הצלחה, עם כיסוי נרחב של חברות הסלולר המרכזיות. בליטא פועלות 3 חברות סלולר מרכזיות שמפעילות מותגי "Prepaid" (סים מקומי בליטא בתשלום חד פעמי מראש), שמתאימים לתיירים.

קידומת החיוג הבינלאומית של ליטא: +370

מספר החירום הכללי בליטא: 112

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל