עונה מומלצת לחופשה בבלגרד

מזג האוויר בבלגרד ועונה מומלצת לחופשה

אם אתם מתכננים חופשה בבלגרד אתם בוודאי שואלים את עצמכם מתי הכי כדאי לטוס לבלגרד. במדריך זה נסקור את מזג האוויר בבלגרד לאורך השנה וכן אירועים בבלגרד שמתקיימים מדי שנה, כך שתוכלו להחליט מתי העונה המומלצת לבלגרד בהתחשב בתוכניות הטיול שלכם.

בלגרד, בירת סרביה, הפכה בשנים האחרונות, ולא בכדי, לאטרקציה תיירותית ענפה בזכות מגוון של סיבות. לבלגרד היסטוריה מרתקת שמתחילה עוד מלפני 2000 שנים ומיקומה האסטרטגי במפגש הנהרות סאווה ודנובה הפך אותה לעיר מפתח בהיסטוריה האירופית. המבקרים יכולים לחקור את מבצר בלגרד, שמציע נופים עוצרי נשימה והצצה אל עברה המפורסם של העיר, ליהנות ממוזיאונים, גלריות ותיאטראות רבים. בנוסף, בלגרד מציעה למבקרים בה סצנת בילויים תוססת שכוללת מגוון של אטרקציות מרהיבות של חיי לילה, בידור ותרבות. אבל מהי העונה המומלצת לבלגרד? התשובה הקצרה היא, כמובן, תלוי בסוג החופשה שאתם מתכננים. בהמשך תמצאו את ההמלצה שלנו, המבוססת על שילוב בין תנאי מזג האוויר בבלגרד לאורך השנה, רמת המחירים המשתנה בהתאם לעונה ואירועים שונים המתקיימים בעיר אותם תוכלו לשלב בחופשה בבלגרד.

חופשה בבלגרד – עוד המלצות וטיפים חשובים למטייל

לפני שמזמינים טיסה לבלגרד מומלץ לבצע השוואת מחירים באמצעות מנוע השוואה של חברה מוכרת ואמינה, שבודק עבורכם כמה שיותר הצעות ממגוון רחב של חברות תעופה. תוכלו למצוא מנוע כזה במדריך שלנו לטיסות לבלגרד, כמו גם המלצות וטיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף.

עוד נושא שכדאי לתכנן לפני החופשה בבלגרד הוא דרכי ההתניידות בעיר ובסרביה בכלל. תוכלו ללמוד על תחבורה ציבורית בסרביה, השכרת רכב בסרביה, טיסות פנים בסרביה והעברות משדה התעופה במדריך שלנו לתחבורה בסרביה, בו תמצאו גם המלצות למסלולים נבחרים בין ערים שונות ברחבי המדינה.

גם לגבי מקומות אירוח בבלגרד מומלץ לבצע השוואת מחירים ולבחון חוות דעת של מבקרים ששהו במקום, אבל לא כל מלון מומלץ בבלגרד מתאים לחופשה משפחתית עם ילדים. במדריך שלנו למלונות מומלצים בבלגרד תוכלו למצוא המלצות על 10 מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים.

כיום הטלפון הנייד שלנו הוא לא רק מכשיר לביצוע שיחות טלפון, אלא כלי משמעותי שמשרת אותנו לאורך החופשה בחו"ל. לכן, מומלץ להזמין מראש סים או eSim לסרביה לפני החופשה, כך שכבר עם הנחיתה בבלגרד תהיו מחוברים לרשת ותוכלו לגלוש, לצ'וטט ולנהל שיחות. במדריך לרכישת Sim ו-eSim לסרביה תמצאו את כל הדרכים לעשות זאת.

העונה המומלצת לחופשה בבלגרד

הזמן הטוב ביותר לחופשה בבלגרד הוא במהלך סוף האביב בחודשים מאי עד יוני, ובתחילת הסתיו בחודש ספטמבר. בחודשים אלו מזג האוויר נוח ונעים, והעיר תוססת מבלי להיות צפופה מדי ואפשר ליהנות מסיורי תרבות רבים, שווקים פתוחים, בילויים קולינריים שונים, גדות נהר הדנובה מתעוררות לחיים עם אירועים שונים על בסיס מים ובתי קפה באוויר הפתוח, המציעים מקומות ציוריים להירגע בהם. יתר על כן, הקיץ בבלגרד כולל פסטיבלים, קונצרטים ואירועי תרבות רבים החוגגים צורות אמנות מקומיות ובינלאומיות כאחד. עם זאת, אם אתם מעדיפים אווירה נינוחה יותר ללא ההמונים והחום, האביב והסתיו הן אלטרנטיבות מצוינות. עונות אלו מציעות טמפרטורות מתונות יותר ועדיין מעניקות לכם את ההזדמנות לחקור בנוחות את הפארקים של בלגרד, נקודות תיור ושווקים חיצוניים. בין אם זו האנרגיה של הקיץ או השלווה של עונות הכתפיים שאתה מחפש, בלגרד נותנת מענה להעדפות חופשה מגוונות.

עונות השנה בבלגרד

כאשר אתם יוצאים לחופשה זה די ברור טבעי והגיוני שכל מה שאתם רוצים זה בסך הכול לדעת איזו עונה הכי טובה לנסוע בה, והיכן תוכלו לתייר. מהן האטרקציות בעונה זו ובכלל, האם היעד שקבעתם לכם מתאים? בלגרד מציעה בכל עונות השנה מגוון של אטרקציות עם מזג אוויר מגוון. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את העונה המתאימה לכם וליהנות מחופשה כמו שחלמתם עליה כבר הרבה מאד זמן.

כל העונות של בלגרד מציעות שילוב ייחודי של חוויות אקלים וחוויות תרבותיות מרגשות . מהתעוררות האביב ועד לוייב התוסס של הקיץ, השקט הציורי של הסתיו וצינת החורף, העיר לא מפסיקה להקסים את תושביה ומבקריה.

מזג אוויר בבלגרד באביב

האביב בבלגרד מבשר לעתים קרובות על מעבר מבורך מאחיזתו הקפואה של החורף. העונה מתחילה בדרך כלל מתונה במרץ, ומתחממת בהדרגה לקראת הקיץ. העיר מתעוררת עם פריחתם של פרחים ועצים, והפארקים והמרחבים הציבוריים הופכים לתוססים יותר. ניתן לראות פה ושם ממטרי גשם אביביים אך בדרך כלל לא מדובר בסערות מורכבות מדי. תקופה זו מספקת זמן אידיאלי לפעילויות ולהנאה מהשפע התרבותי העשיר של העיר.

מזג האוויר בבלגרד בקיץ

הקיץ בבלגרד יכול להיות מזמין וגם מעט תובעני כאחד. העיר ידועה באקלים החם והיבש שלה בחודשים אלה, כאשר הטמפרטורות מזנקות לעיתים קרובות למעלות גבוהות מהרגיל. החום לפעמים יכול להיות עז, ולכן מקומיים ומבקרים רבים יוצאים לפארקים הרבים של העיר או יוצאים למקומות שחייה טבעיים סמוכים כדי להתקרר ולהתרענן. בעוד שהקיץ יבש ברובו, סופות רעמים פתאומיות יכולות לספק הקלה מדי פעם בחום. חיי הלילה משגשגים בעונה זו, כאשר המועדונים המפורסמים של העיר מתעוררים לחיים לאורך נהרות הדנובה הסוואה.

מזג האוויר בבלגרד בסתיו

כשהעונה הופכת מקיץ לסתיו, בלגרד עוברת מהפך קסום. מזג האוויר נעשה נעים משמעותית. העיר מתעטפת בגוונים חמים, ומציעה סצנות ציוריות האהובות על צלמים וחובבי טבע כאחד בין אם מבקרים ובין מקומיים. בעוד הגשמים הופכים תכופים יותר, הם בדרך כלל קלים בהשוואה לממטרים באביב. הסתיו הוא זמן מצוין לחקור את ציוני הדרך ההיסטוריים של העיר ולעסוק בפעילויות אטרקטיביות שקשה לעשות אותן בקיץ החם.

מזג האוויר בבלגרד בחורף

החורף בבלגרד מציג ניגוד מוחלט לעונות החמות שלו. העיר חווה תנאים קרים ורטובים עד מאד. vשלג נפוץ יחסית אבל בדרך כלל לא כבד מדי, ויוצר שלמות חורפית לחופשה חמימה ומרגשת עם צינת החורף. חשוב לדעת שהלחות עלולה לגרום לקור להיות מורגש יותר, מה שהופך את לבוש החורף הנכון לחלק בלתי נפרד מרשימת ההכנה לחושה שלכם. החורף הוא גם זמן נהדר לחוות את הקולינריה החורפית של בלגרד במיטבה וליהנות ממקומות חמימים, מזמינים ומרגשים לצד שלגים קלים וגשמים מלאים בנוף שממיס כל לב בין אם של המקומיים ובין אם של תיירים.

אירועים ופסטיבלים בבלגרד

בלגרד היא עיר שופעת בהיסטוריה ותרבות, עם סצנה חברתית תוססת במיוחד המציעה אירועים ופסטיבלים רבים לאורך כל השנה:

אירועים בינואר בבלגרד

לכבוד השנה החדשה תוכלו למצוא שלל של מסיבות לאור זיקוקים וזרקורים.

אירועים בפברואר בבלגרד

חודש פברואר הוא חגיגה שלמה בסימן פסטיבל הקולנוע של בלגרד, פסטיבל הסרטים העתיק ביותר בסרביה המציג מגוון של סרטים מקומיים וגם בינלאומיים לרווחת המבקרים.

אירועים במרץ בבלגרד

במהלך חודש מרץ תוכלו ליהנות מפסטיבל מרטובסקי, פסטיבל הסרטים הקצרים הבינלאומי הדוקומנטרי של בלגרד.

כמו כן, הפסטיבל האירי בבלגרד חוגג את התרבות האירית באמצעות סרטים, מוזיקה ואומנויות.

אירועים באפריל בבלגרד

פסטיבל Resonate הטכנולוגי מציג בבלגרד במהלך חודש אפריל ומתמקד באמנות חזותית ובטכנולוגיה. פסטיבל מושלם לחובבי הטכנולוגיה.

אירועים במאי בבלגרד

במהלך חודש מאי מתקיים פסטיבל הג'אז של בלגרד שהוא פינוק אמיתי לחובבי הג'אז ומושך אליו מוזיקאים מרחבי העולם, בנוסף למקומיים כמובן.

אירועים ביוני בבלגרד

במהלך חודש יוני תוכלו ליהנות מפסטיבל הקיץ המשלב אמנות רחוב, תיאטרון ומוזיקה במרחבים ציבוריים שונים.

אירועים ביולי בבלגרד

הפסטיבל הבא אמנם לא בדיוק בבלגרד, אלא בנובי סאד, עיר סמוכה. אקזיט, פסטיבל המוזיקה מהמפורסמים באירופה מביא אליו מבקרים מכל רחבי העולם.

אירועים באוגוסט בבלגרד

לאוהבי הבירה, פסטיבל הבירה התוסס והצבעוני כולל מבשלות מקומיות ובינלאומיות לחוויה קולינרית אלכוהולית איכותית במיוחד.

אירועים בספטמבר בבלגרד

פסטיבל 'ביטף' הוא הפסטיבל הבינלאומי התיאטרלי של בלגרד והוא נחשב לאירוע חשוב במיוחד שמביא לעיר תרבות ענפה ועשירה והופך את החודש למרגש במיוחד.

אירועים באוקטובר בבלגרד

אוקטובר מסתמן כחודש מרגש לחובבי הספרות והספרים. מגוון של מוציאים לאור מרחבי העולם מגיעים לפסטיבל אוקטובר להציג וליהנות מתרבות עשירה של ספרות מרגשת.

אירועים בנובמבר בבלגרד

חובבי טנגו? פסטיבל טנגו במהלך חודש נובמבר יביא לכם הרבה קצב ויעורר אתכם לחגוג את צורת הריקוד הנלהבת עם אמנים בינלאומיים ומקומיים

אירועים בדצמבר בבלגרד

אי אפשר שלא לחגוג את דצמבר באווירת חג המולד. בלגרד מאמצת באהבה את חג המולד עם שווקים ואומנות מקומית למבקרים.

מגוון האירועים בבלגרד משקפים בכל חודש בחודשו את האיכותיות המקומית. בין אם אתם מתעניינים באומנויות, בטכנולוגיה או סתם מחפשים לחגוג בחופשה מפנקת, יש מקום לכולם ולכל תחומי העניין.

מזג האוויר בבלגרד במהלך חודשי השנה

מזג האוויר בבלגרד בינואר

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 4 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 2- מעלות

תחזית גשמים: גשום

מזג האוויר בבלגרד בפברואר

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 6 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 1- מעלות

תחזית גשמים: גשום

מזג האוויר בבלגרד במרץ

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 12 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 6 מעלות

תחזית גשמים: יחסית גשום

מזג האוויר בבלגרד באפריל

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 18 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 7 מעלות

תחזית גשמים: יחסית גשום

מזג האוויר בבלגרד במאי

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 23 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 11 מעלות

תחזית גשמים: עלול להיות גשום

מזג האוויר בבלגרד ביוני

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 27 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 16 מעלות

תחזית כללית: מעונן חלקית

מזג האוויר בבלגרד ביולי

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 30 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 18 מעלות

תחזית כללית: שמשי וחמים

מזג האוויר בבלגרד באוגוסט

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 30 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 18 מעלות

תחזית כללית: שמשי וחמים

מזג האוויר בבלגרד בספטמבר

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 24 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 14 מעלות

תחזית כללית: מעונן חלקית

מזג האוויר בבלגרד באוקטובר

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 18 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 9 מעלות

תחזית גשמים: עלול לרדת גשם

מזג האוויר בבלגרד בנובמבר

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 11 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 4 מעלות

תחזית גשמים: גשום

מזג האוויר בבלגרד בדצמבר

בשעות היום טמפרטורה בסביבות 5 מעלות

בשעות הלילה טמפרטורה בסביבות 0 מעלות

תחזית גשמים: גשום מאד

Belgrade WEATHER

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל