מוניות ושירותי הסעה בבלגרד בירת סרביה

יותר ויותר ישראלים בוחרים בבלגרד, עיר הבירה התוססת של סרביה, כיעד לחופשה שלהם. בכתבה זו תוכלו למצוא את כל המידע החיוני ביותר הנוגע למוניות בבלגרד וגם מידע למטייל על תחבורה ציבורית בבלגרד וגם על הסעה משדה התעופה בבלגרד לבתי המלון במחירים המשתלמים ביותר. החל מהזמנת מוניות אונליין ועד להסעות פרטיות, כאן תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על הזמנת מוניות בבלגרד רגע לפני שאתם אורזים את המזוודות ונוחתים בסרביה

          הזמנת דילים לבלגרד       |       הזמת טיולים מאורגנים לסרביה

כל חופשה בבלגרד, בירתה של סרביה, מציע למטייל שילוב מושלם של נופי טבע יפהפיים ופארקים ואזורים עירוניים מעוצבים בקפידה. נהרות הדנובה והסאבה חוצים את מרכז בלגרד ומעניקים למבקרים נופים מרהיבים הנשקפים מכל נקודה ונקודה ובמיוחד ממצודת העיר. ביקור טיפוסי בעיר בלגרד משלב בין אפשרויות שופינג שונות, מוזיאונים, אתרים היסטוריים ומוקדי עניין תרבותיים. כל זאת לצד חיי לילה תוססים וביקור בקזינו, שם מרבים לבלות המקומיים. העיר בלגרד היא השילוב המושלם בין ארכיטקטורה קלאסית, עם אתרים היסטוריים מרתקים וכנסיות מיוחדות, לבין תרבות צעירה ותוססת שמתאימה לתיירים ומבקרים שאוהבים לחיות כל רגע ורגע במשך שהייתם בעיר. אבל רגע לפני שאתם יוצאים לטיול בבלגרד, כדאי להיות בטוחים שאתם מנצלים כל רגע כראוי ומכירים את אפשרויות התחבורה הציבורית הקיימות בעיר.

במאמר זה נסייע לכם למצוא את שירותי התחבורה הציבורית בבלגרד בדגש על מוניות בבלגרד, וזאת בסיוע מנוע החיפוש kiwi taxi. כך תוכלו להתנייד ממקום למקום לאורך הטיול שלכם בצורה נוחה ועם עלויות הגיוניות, שוות לכל כיס. כדי להזמין מוניות בבלגרד כדאי להשתמש בשירות בינלאומי מיוחד בשם קיוויטקסי העוסק בהזמנת מוניות בעולם דרך האינטרנט ודרכו ניתן להזמין גם הסעה משדה התעופה בבלגרד ישירות למלון, או מוניות בבלגרד בין יעדים שונים או הסעה חזרה לשדה התעופה, במחירים משתלמים ועם שירות לקוחות אונליין שיטפל מיידית בכל בעיה – אם שכחתם משהו במונית או נתקלתם בבעיה עם הנהג

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי (באנגלית) להזמנת מונית לשדה התעופה או מוניות בבלגרד – אין צורך להקיש כתובת מדויקת אלא את המוצא והיעד באופן כללי, כמו belgrade או belgrade airport – את הכתובות המדוייקות תתבקשו להזין בהמשך

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


חופשה בבלגרד – עוד מידע למטייל

טיסות לבלגרד – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

השכרת רכב בסרביה – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה בסרביה

10 מלונות מומלצים בבלגרד עם ילדים

eSIM ו-SIM לסרביה – תקשורת ואינטרנט בחופשה

שירותי תחבורה ציבורית בעיר בלגרד

העיר בלגרד הופכת בשנים האחרונות להיות פופולרית יותר ויותר בקרב המטיילים הישראלים דווקא בשל מחירי הטיסה הזולים -יחסית שמציעות חברות התעופה. כאשר תגיעו לעיר, תופתעו עד כמה קל להתנייד בתחבורה ציבורית בבלגרד וזאת כבר עם יציאתכם מן הטרמינל. כדי לעשות לכם סדר בכל אפשרויות התחבורה הציבורית שקיימות בעיר חשוב שתכירו את דרכי ההתניידות המרכזיות בבלגרד:

1. אוטובוסים בבלגרד – כמו בכל עיר מרכז אירופית, גם בבלגרד ישנם שירותי תחבורה ציבורית אשר מתבססים בעיקר על קווי אוטובוסים תדירים במרכז העיר. ישנן תחנות אוטובוס רבות ברחבי העיר ותדירות הנסיעות גבוהה מאוד לכל אורך שעות היום. הנסיעה בתחבורה הציבורית בבלגרד בכלל ובאוטובוסים בפרט היא זולה מאוד ולכן מאפשרת לכם להתנייד בקלות יחסית במהלך היום.

2. רכבת חשמלית בבלגרד – רחובותיה המרכזיים של העיר בלגרד מרושתים בקווי רכבת חשמלית אשר פועלת ברציפות לאורך כל שעות היום. עם זאת, מערכת החשמלית מיושנת למדיי ויעילותה פחותה. אבל יש בכך גם יתרון עבור מטיילים אשר רוצים לחוות חוויה מקומית קלאסית בנסיעה במרכז בלגרד בעוד אתריה העיקריים חולפים לנגד עיניהם. בדומה לשירותי האוטובוסים, גם מחירו של כרטיס הנסיעה ברכבת בבלגרד זול מאוד ואתם יכולים לקנות כרטיסים לנסיעה בנקודות מכירה מורשות ברחבי העיר כמו גם על הרכבת עצמה.

3. השכרת רכב בבלגרד – עדיף להזמין מראש בקישור, אבל אם לא עשיתם זאת מראש,  כבר ביציאה משדה התעופה תוכלו לפנות לדוכן השכרת רכבים שנמצא ביציאה ולקבל שירות מקצועי ואדיב בדומה לכל בירה אירופאית. עם זאת, חשוב לזכור כי כאשר אתם משכירים רכב בבירות האירופיות, אתם עשויים למצוא את עצמכם בוחרים בכלי תחבורה שהוא לא בדיוק אפקטיבי לצרכים שלכם. אם אתם נוסעים בתוך העיר אתם עלולים להיתקע שעות רבות בפקקים או לשלם אגרות ודמי חנייה גבוהים מהרגיל. לכן מומלץ להשכיר כלי רכב רק כאשר אתם בוחרים בטיולים שיוצאים ממרכזי הערים.

4. מוניות בבלגרד – שירות התחבורה הציבורית הנוח ביותר לתיירים שמתקיים באזור העיר בלגרד הוא שירות מוניות. אתם יכולים למצוא בעזרת מנוע החיפוש kiwi taxi (תיבת החיפוש הצהובה שלמעלה) מוניות שייקחו אתכם לכל נקודה בבלגרד ובכל שעה של היום ויאפשרו לכם למצות את הטיול שלכם עד תום.

הזמנת מונית בבלגרד

מהרגע שירדתם מהמטוס בבלגרד כל דקה של טיול בסרביה היא דקה שאתם רוצים לנצל היטב. לכן אתם רוצים להיות בטוחים שאתם יורדים מהמטוס ויש נהג שממתין לכם עם הסעה מסודרת משדה התעופה למרכז בלגרד. אתר השוואת המחירים למוניות בחו"ל קיווי טקסי מאפשר לכל נוסע להזמין מבעוד מועד את שירותי המוניות אשר מתאימים ביותר לצרכים שלו. המונית תמתין לו כבר ביציאה מנמל התעופה כשהנהג יחכה עם שלט שעליו שם הנוסע, יעזור לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות למלון במחיר שקוף והוגן הנקבע מראש בעת ההזמנה באתר לפי מרחק הנסיעה. באמצעות חיפוש פשוט על-פי נקודת מוצא ויעד אתם יכולים לקבל מפרט מלא של השירותים הקיימים באזור בלגרד.

כחלק מהשירות המוצע באתר kiwi taxi יוצגו לפניכם מכוניות פרייבט, מיניבוסים ואפילו מיניוואנים, כך שתוכלו בקלות לבחור את כלי הרכב שמתאים לפי מספר הנוסעים וכמות המטען הצפויה. האתר מאפשר לכם לבצע הזמנה מבעוד מועד של המונית הדרושה לכם כך שביום הנחיתה תמתין לכם מונית בשדה התעופה בבלגרד עם שלט ובו הפרטים שלכם ושל הנסיעה. את התשלום אפשר לבצע דרך האתר עצמו בכרטיס אשראי במעמד ההזמנה ובמקרים רבים גם במזומן או באופן ישיר לנהג המונית. חשוב לציין כי בהזמנות של רכבים גדולים יתכן שתדרשו לשלם מקדמה אשר תבטיח את הגעתו של נהג המונית אליכם בזמן.

לא משנה אם אתם קבוצה של חברים או שמדובר בטיול של משפחות עם ילדים. כך או כך תרצו להיות בטוחים ששירות המוניות בבלגרד מתאים לצרכים שלכם ועונה על דרישותיכם. הבחירה במנוע החיפוש kiwi taxi היא בחירה אידיאלית למשפחות עם ילדים או לאנשים בעלי צרכים מיוחדים שחייבים לקבל מוניות נגישות, או כיסאות בטיחות מיוחדים.

מחירי נסיעה למוניות משדה התעופה בבלגרד למרכז העיר

בסיוע מנוע החיפוש קיווי טקסי יצרנו לכם את התעריפון המלא לנסיעה מנמל התעופה של העיר בלגרד למרכז העיר. התעריפון כולל את הפירוט של סוג המונית, כמות הנוסעים והמזוודות, כמו גם את המחיר לנסיעה זו. חשוב לציין כי התעריפים המצוינים נכונים לכתיבת שורות אלו וכי זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-20 דקות.

להלן תעריפי הנסיעה במוניות משדה התעופה בבלגרד למרכז העיר:

מכונית מיקרו – 25 דולרים, שלושה נוסעים ושתי מזוודות.
מכונית אקונומי – 27 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 33 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 53 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 71 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מכונית business (מרצדס אי קלאס או אאודי A6) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות – 40 דולרים.
מכונית פרימיום (לקסוס, מרצדס או אאודי) – 117 דולרים, לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות.
פרימיום מיניבוס (מרצדס V קלאס) – 101 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים – 123 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס ל-16 אנשים – 140 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל-19 אנשים – 185 דולרים, כולל 19 מזוודות.

תעריפי נסיעה למוניות ממצודת בלגרד לתחנת הרכבת המרכזית בעיר:

תעריפון חברת kiwi taxi מאפשר לכם לקבל גם את תוצאות הנסיעה הטובות ביותר למוניות בבלגרד בתוך העיר בלגרד עצמה. בדיוק מסיבה זו יצרנו לכם תעריפון מלא לנסיעה ממצודת בלגרד לתחנת הרכבת המרכזית בעיר. זמן הנסיעה המוערך הוא כ-30 דקות, והמחירים נכונים ליום כתיבת שורות אלו.

מכונית מיקרו – 18 דולרים, לשלושה נוסעים ושתי מזוודות.
מכונית אקונומי – 20 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 22 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית business (מרצדס אי קלאס או אאודי A6) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 26 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 53 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 71 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
פרימיום מיניבוס (מרצדס V קלאס) – 86 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים – 109 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס ל-16 אנשים – 140 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל-19 אנשים – 185 דולרים, כולל 19 מזוודות.
רכב פרימיום (מרצדס S קלאס, אאודי A8 או BMW) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 154 דולרים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל