הזמנית מוניות מנמלי תעופה

הזמנת מוניות בפראג ותחבורה ציבורית

מתכננים חופשה בפראג בירת צ'כיה? כדי לנצל היטב את זמן הטיול בפראג ולא לבזבז זמן יקר בהמתנה מרגיזה למוניות בפראג או בהסתבכות עם התחבורה הציבורית, יצרנו עבורכם את המדריך המלא לתחבורה ציבורית בפראג ולשירותי מוניות בפראג, כולל אפשרות מומלצת להזמנת הסעה משדה התעופה בפראג או מוניות בפראג אונליין

דילים לפראג במבצע             |           טיולים מאורגנים בצ'כיה

פראג בירת צ׳כיה היא אחת הערים המרכזיות ביותר במרכז אירופה ונחשבת בפי רבים ללבו התרבותי.  בשנים האחרונות הפכה פראג ליעד נחשב בעיני ישראלים רבים. בדיוק מסיבה זו ישנן יותר ויותר טיסות יומיות לפראג והישראלים נוהרים אליה בהמוניהם. אך כדי לנצל היטב את חופשתכם בפראג ולא לבזבז זמן יקר בהמתנה מרגיזה למוניות שיקחו אתכן מיעד ליעד, יצרנו עבורכם את המדריך המלא לתחבורה ציבורית בפראג ולשירותי מוניות בפראג כדי שתוכלו לתכנן טוב יותר את מסלול הטיול בפראג.

החופשה בפראג מתחילה עם הנחיתה בנמל התעופה של פראג. במקום להיגרר עם המזוודות מרחק רב לרכבת או להתלבט באיזה אוטובוס לנסוע לבית המלון בפראג, כדאי מאוד להזמין מונית ישירה מנמל התעופה של פראג אל בית המלון שלכם בפראג או לכל יעד שבחרתם. מומלץ להשתמש במנוע kiwi taxi כדי להזמין מראש הסעה מנמל התעופה בפראג למלון בפראג.
ניתן להזמין עם מנוע החיפוש של קיוויטקסי גם מוניות בתוך פראג (לאטרקציות או יעדים סמוכים לפראג) וכמובן גם הסעה חזרה מהמלון לשדה התעופה, כדאי להזמין את המונית זמן רב מראש. בתיבת החיפוש מלאו באנגלית שם מוצא ושם יעד באופן כללי (שם עיר, שדה תעופה, נמל) – כתובות מדויקות תתבקשו לציין בהמשך
השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת הסעה משדה התעופה של פראג או מוניות בפראג:


באמצעות שירות אמין זה, תימנעו מאי נעימויות ושאר מבוכות מנהגי המוניות המקומיים, מנסיונות לעקוץ אתכם וכד'. התשלום נקבע מראש אונליין בעת ההזמנה לפי מרחק הנסיעה, וסוג המונית בעזרת מחירון שקוף ומשתלם. הנהג יחכה לכם ביציאה משדה התעופה בפראג או בטרמינל עצמו ויאחוז בידיו בשלט עם שמכם. הוא יסייע לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות ליעדכם. במקרה שתשכחו משהו במונית, תוכלו גם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קיוויטקסי והם יטפלו בבעיה ויאתרו את הנהג.

חופשה בפראג – המלצות לקריאה נוספת:

טיסות לפראג – השוואת מחירים ומידע

פראג עם ילדים – אטרקציות מומלצות

מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בפראג – השוואת מחירים וטיפים

צ'כיה עם ילדים – מדריך לתכנון טיול בצ'כיה

תחבורה בצ'כיה – הזמנת כרטיסים ומידע למטייל

המלצות לתקשורת עם סים בצ'כיה (Sim) ומידע שימושי

שירותי תחבורה ציבורית בפראג

בדומה לערי בירה גדולות רבות באירופה, גם בפראג פועל מערך תחבורה ציבורית נרחב למדי אשר המשרת את תושבי העיר והתיירים לאורך מרבית שעות היום. מערך התחבורה בפראג נחשב לאחד הטובים במרכז אירופה. הנה הסוגים המקובלים של התחבורה הציבורית בפראג –

1. מטרו בפראג – המטרו של פראג הוא מערכת רכבות תחתיות קלה להתמצאות. בשעות השיא מגיעות רכבות בכל שלוש דקות ובשעות הערב אפשר למצוא קו רכבת בכל שש עד 10 דקות. המטרו בפראג מתחיל את נסיעתו בשעה 4:30 לפנות בוקר ומסיים בחצות הלילה. ישנם שלושה קווים מרכזיים בעיר: קו אדום, קו ירוק וקו צהוב. עם זאת, המטרו פועל רק במרכז פראג וכדי לצאת ממרכז פראג תיאלצו להשתמש בשירותי תחבורה ציבורית אחרים בפראג.
2. חשמליות בפראג – כדי להתרשם מיופיה של העיר תוך כדי נסיעה אתם יכולים לעלות על חשמלית בפראג. ישנם כ-25 קווי חשמליות בפראג, כולל שמונה קווי חשמליות ליליות. כל קווי החשמליות של פראג מגיעים בתדירות של כ-30 דקות. אפשר לרכוש כרטיסיות לנסיעה בתחבורה ציבורית בפראג על פי כמה וכמה הסדרי נסיעה. ההסדר שמתאים ביותר למטייל הוא הסדר של שלושה ימי נסיעה למרכז פראג במחיר של 310 קורונות צ'כיות. הכרטיסיות תקפים לכל אמצעי התחבורה הציבורית בפראג ומאפשרים החלפה חופשית בין רכבות, אוטובוסים וחשמליות. לאחר רכישת הכרטיס תהיו חייבים לתקפו בכל עלייה לשירותי התחבורה הציבורית בפראג אחרת אתם עשויים לקבל קנס. חשוב לשים לב שלא צריך להחתים את הכרטיס בירידה מהאוטובוס והרכבת. אפשר להשיג את הכרטיסים במטרו בפראג או בכל אחד מן הקיוסקים במרכז העיר.
3. אוטובוסים בפראג – האוטובוסים בפראג מהווים רשת סבוכה מאוד של קווים אשר משרתים את כל חלקי העיר. כך ניתן להגיע ליעדים שונים ברחבי העיר פראג בצורה מהירה במקומות בהם אין שירות של חשמליות או רכבות מטרו. כמו כן, ישנם גם שירותי אוטובוס ליליים בפראג. הקווים 501-515 נוסעים בכל לילה בין חצו ל-4:30 לפנות בוקר במרווחים של 20 עד 40 דקות בין הנסיעות.
4. שייט בפראג – כדי להכיר את פראג בצורה הרומנטית ביותר אתם יכולים לבחור שייט על גדות הנהר. ישנן כמה וכמה חברות אשר מספקות את שירות המעבורת הזה ומאפשרות לכם לקבל חווית נסיעה יוצאת מן הכלל שתיקח אתכם לכל האטרקציות המרכזיות בפראג במהירות וברוגע.
5. מוניות בפראג – לצד שירותי התחבורה הציבורית בפראג תוכלו למצוא גם שירותי מוניות בפראג. אם התחבורה הציבורית בפראג אינה מתאימה לצרכים שלכם או לזמני הנסיעות שלכם או שאתם זקוקים לרכב מיוחד בשל נוסעים בעלי מוגבלויות או ילדים הזקוקים לכסאות בטיחות וכד', תוכלו להסתייע במנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, על מנת להזמין שירותי מוניות בחו"ל.

איך להזמין מונית בפראג עם חברת קיווי טקסי?

מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי מסתמך על חיפוש פשוט של מוצא ויעד. אחרי הקלדה של יעד כללי – כמו למשל Prague בתור יעד ו Prague airport בתור מוצא אם אתם מחפשים הסעה משדה התעופה בפראג למלון, אתם יכולים להקליד את הכתובת המדויקת של בית המלון שלכם בפראג בטופס ההזמנה אליו תועברו אחרי החיפוש על מנת לקבל מפרט מלא של שירותי המוניות שפועלים בקו הנסיעה. בין אם אתם מחפשים מונית לזוג או לקבוצה, מנוע החיפוש יציג בפניכם את כל סוגי המוניות בפראג – כולל פירוט מלא על סוג המכונית, כמות הנוסעים והמזוודות, כמו גם מחיר הנסיעה וזמן הנסיעה. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור את השירות שיכול לענות בצורה הנכונה ביותר על הצרכים שלכם.

במעמד החיפוש באתר kiwi taxi תוכלו לבצע הזמנה ליום הנחיתה שלכם ולהבטיח שנהג המונית יגיע לאסוף אתכם. תוכלו לשלם מבעוד מועד על שירותי ההסעה משדה התעופה בפראג בעזרת כרטיס אשראי ודרך מערכת תשלום מאובטחת באתר קיווי טקסי. לחילופין, אפשר לשלם לנהג המונית עצמו באופן ישיר ובמזומן במהלך הנסיעה. לצד זאת חשוב שתדעו כי אם מדובר בהזמנה של מיניבוס גדול או מכונית מותאמת לאנשים בעלי מוגבלויות, ייתכן שתצטרכו לשלם מקדמה מראש בעת ההזמנה על מנת להבטיח את קבלת המונית בפראג במועד המבוקש.

השירות של חברת קיווי טקסי מתאים בדיוק למי שרוצה לתכנן חופשה בפראג לפרטי פרטים, ולא לבזבז זמן מיותר בחיפוש אחר דרכי הגעה לאחר הנחיתה, וכמו כן אם אתם מגיעים לפראג עם ילדים ורוצים לוודא מראש שיש מושב בטיחות לילדים במונית (אפשר לציין זאת בהזמנה) או שאתם צריכים למצוא רכב לקבוצות גדולות או לאנשים עם צרכים מיוחדים.

מחירי הסעה משדה התעופה של פראג למרכז העיר

כדי לעזור לכם לנצל כל רגע מהחופשה בפראג בצורה אופטימלית יצרנו לכם בשילוב מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי את המחירון המלא לנסיעה במוניות מנמל התעופה של פראג למרכז העיר. זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-50 דקות. המחירון כולל את סוג המכוניות ואת כמות הנוסעים והמזוודות בכל מכונית. אלו הם מחירי הנסיעה במוניות נכון לכתיבת שורות אלו על-פי מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi:
מכונית אקונומי – 35 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 43 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 44 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 51 דולרים, לשבעה נוסעים ושבע מזוודות.
מכונית ביזנס (מרצדס אאודי או לקסוס) – 86 דולרים, לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 102 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית פרימיום (לקסוס, אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 188 דולרים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל