הזמנית מוניות מנמלי תעופה

מוניות בזאגרב ושירותי ההסעה מנמל התעופה לזגרב

זאגרב בירת קרואטיה היא עיר תיירותית קרובה וזולה, עם אווירה מיוחדת ושלל אטרקציות למטייל. בכתבה זו תוכלו למצוא את כל המידע החיוני ביותר הנוגע למוניות בזאגרב וגם הסברים למטייל על תחבורה בזאגרב ועל הסעות משדה התעופה בזגרב למרכז העיר במחירים המשתלמים ביותר. החל מהזמנת מוניות אונליין ועד להסעות פרטיות, כאן תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על הזמנת מוניות בזאגרב ותחבורה ציבורית בעיר  

הזמנת דילים לזגרב | הזמנת דילים לדוברובניק | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

קרואטיה היא בין המדינות היפות ביותר במזרח אירופה. זו מדינה בעלת שפע נופים ירוקים ואטרקציות תיירותיות, אשר מאפשרת חוויית טיול מיוחדת במינה לכל קבוצת גיל. מלבד האפשרויות לטיולי טבע, גם עיר הבירה של קרואטיה, זאגרב, מספקת לתיירים חוויה אירופאית מיוחדת במינה. מוניות הן הדרך הנוחה והפשוטה ביותר כדי להגיע משדה התעופה של זאגרב למרכז העיר, אך המוניות שפועלות בשדה התעופה עלולות לחייב אתכם במחירים מופקעים ובעמלות בלתי צפויות. לכן כדאי להזמין מראש הסעה משדה התעופה בזאגרב אונליין באמצעות השירות והאמין של חברת קיוויטקסי הבינלאומית – הנהג יחכה לכם עם שלט שעליו שמכם ביציאה לאיזור הנחיתות (קרוב ככל האפשר) והמחיר יהיה קבוע וידוע מראש לפי מחירון משתלם ושקוף.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה, או חזרה או מוניות בזאגרב בתוך העיר – הזינו מוצא ויעד באנגלית (כתובות מדוייקות תתבקשו להזין בהמשך ההזמנה)


חופשה בזאגרב –  עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בזאגרב למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בזאגרב – עצות והשוואת מחירים

טיסות לזאגרב – השוואת מחירים וטיפים למטייל

eSim וסים לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

קניית קונה קרואטית במזומן בישראל – מדריך

זאגרב היא לא רק עיר הבירה הרשמית של קרואטיה, אשר בה ממוקמים כל מוסדות השלטון המרכזיים. היא גם המרכז התרבותי השוקק ביותר שיש באזור. מדובר אפוא במטרופולין רחב ממדים אשר מכיל בתוכו למעלה ממיליון תושבים. זו היא עיר עם עבר היסטורי עשיר במיוחד אשר קיימת כבר קרוב לאלף שנים, ועברה תהפוכות רבות עד לימינו אנו. הסיפור של זאגרב הוא גם הסיפור האירופאי על מלחמות, מלכים ונסיכויות שנעלמו מן העולם. למטייל זאגרב מציעה שילוב מיוחד במינו בין אתרים היסטוריים, מוזיאונים וגלריות לאומנות, לצד אפשרויות בילוי, שופינג וחיי לילה שוקקים.

לכן אין זה מפליא לגלות שהישראלים אוהבים לטוס בהמוניהם לזאגרב. בשנים האחרונות אנו רואים עלייה משמעותית בכמות הנוסעים ליעד זה. אם גם אתם מתכננים לצאת לחופשה בזאגרב, המדריך הזה הוא בדיוק בשבילכם. בשילוב מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי יצרנו לכם את המדריך המלא לתחבורה הציבורית באזור העיר זאגרב. כך תוכלו לתכנן את החופשה שלכם בקפידה ולנצל כל רגע על מנת להכיר את העיר המיוחדת הזו לעומק.

שירותי תחבורה ציבורית בזאגרב

בדומה לערים גדולות נוספות ברחבי אירופה, גם בזאגרב מתוחזק מערך תחבורה ציבורית נרחב למדי אשר מספק תמיכה לכל תושבי האזור, כמו גם לתיירים. כדי לנצל כל רגע מהטיול שלכם אתם חייבים להכיר את מערך התחבורה בקרואטיה ואת התחבורה הציבורית בזאגרב ולדעת איך להגיע בצורה היעילה ביותר מכל נקודה בזאגרב ליעד הבא שלכם. ישנן כמה דרכים לנסוע בתחבורה ציבורית בזאגרב בלי מאמצים:

1. אוטובוסים בזגרב – תחנת האוטובוסים המרכזית בזאגרב משרתת את רוב קווי האוטובוס בזאגרב והמטרופולין כולו. ישנן נסיעות עירוניות ובין עירוניות רבות ומגוונות אשר מאפשרות לכם להגיע ליעד שלכם בתדירות גבוהה יחסית של קווים. הנסיעה בקווי האוטובוס בזאגרב יכולה להיות מאתגרת מעט מפני שמערך האוטובוסים בזאגרב ישן למדיי ולעתים מסורבל.
2. מערך הרכבות בזאגרב – זהו מערך רכבות מפותח מאוד אשר מתבסס על תחנת הרכבת המרכזית בכיכר טומיסלב. התחנה שוכנת במרחק 10 דקות הליכה ממרכז העיר ומאפשרת למטיילים שרוצים להגיע מערי מערב אירופה שלל רכבות לזגרב – רובן מהירות מאוד. ישנן רכבות בינלאומיות מזאגרב לכיוון מינכן, וינה, ונציה, אתונה ואפילו אל בודפשט, כך שאתם יכולים להגיע ברכבת מזאגרב כמעט לכל יעד במערב אירופה בנסיעת לילה.
3. רכבות חשמליות בזאגרב – מערך רכבות חשמליות בזאגרב הוא יעיל למדיי ופועל באופן קבוע והוא מצוין לתושבים וגם לתיירים הנמצאים בחופשה בזאגרב. בפרברי העיר קיימת רשת אוטובוסים אשר ממנה אפשר להתחבר למערך הרכבות החשמליות בזאגרב. כדי לנסוע ברכבת החשמלית בזאגרב באופן תדיר בעת שהותכם בעיר, תוכלו לרכוש את כרטיס זאגרב. זהו כרטיס נסיעה מוזל, מיוחד לתיירים, אשר מקנה נסיעה חינם בתחבורה הציבורית בזאגרב למשך שלושה ימים,  וכן הנחות של כ-50% בכניסה לאטרקציות בזאגרב, אתרי תיירות מרכזיים ואירועי תרבות וחיי לילה בזאגרב. הכרטיס נמכר בכל דלפק בבתי המלון בזאגרב כך שאתם יכולים להשיג אותו בקלות יחסית.
4. השכרת רכב בזאגרב – כמו ערים רבות במרכז ומערב אירופה, גם זאגרב אינה בנויה בצורה אידיאלית לספק שירות לכמות גדולה של כלי רכב. על כן, גם התושבים המקומיים ממעטים לנסוע במכוניות פרטיות בתוך תחומי העיר, ובוחרים להשתמש במקום במערכת התחבורה הציבורית בזאגרב. אם אינכם מתכוונים לצאת מתחומי זאגרב אל האזורים הכפריים של קרואטיה – מומלץ לא לשכור רכב בעת חופשה בזאגרב אלא להשתמש בתחבורה הציבורית בזאגרב.
5. מוניות בזאגרב – ברחבי זאגרב תחנות מוניות רבות אשר נותנות שירות לכל המטרופולין הגדול. אבל אם ברצונכם להזמין מונית בזאגרב בצורה יעילה ובטוחה ולהיות בטוחים שאתם משלמים בדיוק את הסכום הנדרש לכם ולא מעבר, מומלץ מאוד לפנות למנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי ולהזמין מונית בצורה בטוחה זמן מה מראש. בעזרת חיפוש של מוצא ויעד תוכלו לקבל את מפרט המוניות בעיר ולבחור את הנהג שיקח אתכם ליעדכם בזאגרב בנוחות ובבטחה.

איך להזמין מונית בזאגרב עם קיווי טקסי?

כמו ישראלים רבים, גם אתם רוצים לנצל את ימי השהות שלכם בזאגרב בצורה היעילה ביותר. לכן, אפשר להימנע מחיפוש אחר דרכי הגעה למלון לאחר שירדתם מהמטוס ולאתר לכם מונית משדה התעופה בזאגרב אל בית המלון שלכם בזאגרב בעזרת מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי. עליכם לעשות זאת כבר מישראל עוד לפני שתצאו מהבית אל נמל התעופה. תוכלו לבצע חיפוש של מוצא ויעד במנוע החיפוש ולקבל מגוון רחב של אפשרויות הסעה משדה התעופה בזאגרב לעיר שמתאימות ליום הנחיתה שלכם בזאגרב.

מנוע החיפוש של קיווי טקסי מציג בכל חיפוש את כל סוגי המכוניות שיכולות לספק הסעה מנמל התעופה של זאגרב ישירות אל פתח דלת בית המלון בזאגרב. בין אם מדובר במוניות פרייבט, אקונומי ואפילו מכוניות business ומיניבוסים בגדלים שונים שמספקים העברה לקבוצות גדולות, אתם יכולים להתאים כל סוג של הסעה עם נהג משדה התעופה לזאגרב. זאת כמובן בהתאם לכמות הנוסעים והמזוודות שאתכם.

כל מה שנותר לכם לעשות הוא להחליט על סוג השירות הרצוי לכם ולבחור בו מתוך הרשימה. בשלב הבא תוכלו לבצע הזמנה מראש של המכונית, ובמידת הצורך לשלם תשלום מקדמה על מנת שנהג המונית ישריין את הנסיעה. על פי רוב, תשלום המקדמה נדרש בנסיעות של כלי רכב גדולים ויקרים יותר. התשלום באתר kiwi taxi הוא תשלום מאובטח דרך כרטיס אשראי. ביום הנחיתה ימתין לכם נהג המונית בטרמינל עם שלט ועליו שמכם ויעד הנסיעה שלכם. הוא יקח אתכם בחפץ לב לכל יעד שבחרתם בזאגרב.

כדי להפוך את התחלת הטיול שלכם בזאגרב לנוחה ונעימה הרבה יותר, אתם יכולים להשתמש בשירותי ההסעה של חברת קיווי טקסי על-מנת לצמצם משמעותית את זמן ההעברות בין נמל התעופה בזאגרב למרכז זאגרב.

תעריפי הנסיעה במוניות מנמל התעופה של זאגרב למרכז העיר

כדי שתוכלו להפוך את השהייה שלכם בזאגרב ליעילה מבחינת לוחות הזמנים, יצרנו בשיתוף מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי את המחירון המלא לנסיעה במונית מנמל התעופה של זאגרב אל מרכז זאגרב. התעריפון כולל את סוגי המכוניות הקיימות בקו זה, כמות הנוסעים והמזוודות בכל כלי רכב, כמובן, את מחיר הנסיעה. חשוב לציין כי המחירים בתעריפון זה נכונים לעת כתיבת שורות אלו. זמן הנסיעה הממוצע בין נמל התעופה זאגרב למרכז העיר הוא 30 דקות.

אלו הם המחירים לפי המחירון של חברת kiwi taxi:
מכונית אקונומי – 29 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 32 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (אאודי, מרצדס או BMW) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 39 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 36 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 43 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום – (מרסדס או טויוטה) – לשישה נוסעים וארבע מזוודות, 45 דולרים.
מכונית פרימיום (לקסוס אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 53 דולרים.
מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 104 דולרים, כולל 13 מזוודות.

תגובות 3

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל