מינכן עם ילדים

מינכן עם ילדים – אטרקציות מומלצות וטיפים לחופשה

מתכננים חופשה משפחתית במינכן בגרמניה? בכתבה זו תמצאו מידע חשוב למטייל על אטרקציות מומלצות במינכן (כולל סרטוני וידאו ולינקים להזמנת כרטיסים) וטיפים למשפחות שמתכננות טיול בממינכן עם ילדים, כולל מידע על טיולים מאורגנים ממינכן ליעדים תיירותיים בבוואריה

      דילים למינכן    |    דילים לברלין    |    טיולים מאורגנים לגרמניה

מינכן Munich היא עיר הבירה של מדינת בוואריה בגרמניה – אוכלוסיית העיר החיה בתוך גבולות מינכן מגיעה ל-1.5 מיליון תושבים, מה שהופך אותה לעיר השלישית בגודלה בגרמניה מבחינת כמות האוכלוסין. מינכן רבתי, הכוללת את הפרברים, מגיעה ל-2.7 מיליון תושבים. באזור המטרופוליטני של מינכן, שכולל גם ערים כמו אוגסברג (Augsburg) ואינגולשטאדט (Ingolstadt) חיים כשישה מיליון תושבים (ב-2017). מינכן, ששוכנת על נהר איזר (Isar) שבדרום בוואריה, ידועה בשל הארכיטקטורה, התרבות ופסטיבל הבירה אוקטוברפסט השנתי שלה, היא יעד תיירותי חשוב באירופה ומאות אלפי משפחות מרחבי העולם מגיעות לחופשה במינכן עם ילדים בכל הגילאים.

חופשה במינכן – עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים במינכן למשפחות עם ילדים

טיסות למינכן – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב במינכן – מנוע השוואת מחירים והמלצות

הופעות במינכן ואירועי ספורט – לוח אירועים מתגלגל

e-sim ו-sim לגרמניה – מדריך למטייל

הסצנה התרבותית של מינכן היא מהשורה הראשונה והמוזיאונים שלה עולים באיכותם בעיני רבים על אלה שאפשר למצוא בברלין. רבים מהתיירים המבקרים בעיר נדהמים לגמרי מהאיכות הארכיטקטונית של מינכן – למרות שהעיר סבלה הרבה נזקים במלחה״ע השנייה, רבים מהמבנים ההיסטוריים שלה הוקמו מחדש והמרכז העירוני נראה ברובו כפי שהיה נראה בסוף המאה ה-19, כולל הכנסייה הגדולה שלה, הפראואנקירכה (Frauenkirche) ובניין העירייה המפורסם, Neues Rathaus.

מינכן משמשת כמוקד בינלאומי מרכזי לעסקים, הנדסה, מחקר ורפואה. יש בעיר שתי אוניברסיטאות מחקר, שורה ארוכה של קולג׳ים קטנים יותר, המשרדים הראשיים של חברות בינלאומיות רבות ומוזיאוני מדע וטכנולוגיה ידועים בעולם, כמו ה-Deutsches Museum ומוזיאון BMW. מינכן היא העיר המשגשגת ביותר בגרמניה ותמיד נמצאת ברשימת 10 הערים בעלות איכות החיים הגבוהה ביותר בעולם. היכולת של מינכן להישאר בחזית פיתוחים טכנולוגיים והמסורת התרבותית שלה העניקו לה את הכינוי "העיר של לפטופים ולדר-הוזנים" (הגטקעס הגרמני המסורתי).

אטרקציות במינכן

אוטובוס התיירים של מינכן

הזמינו כרטיסים בקישור מראש, ביחרו בכרטיס של יום אחד או יומיים, וצאו לטיול במינכן עם אוטובוס התיירים המיוחד, אשר נוסע במסלול מעגלי בין האטרקציות המרכזיות של מינכן. הכרטיסים הם כרטיסי חופשי יומי המאפשרים לרדת ולעלות על האוטובוס ללא הגבלה כך שתוכלו לרדת בכל אטרקציה שמוצאת חן בעיניכם, לשהות בה כמה זמן שתירצו, ואז לעלות שוב לאוטובוס הבא בקו. באמצעות אוטובוס התיירים של מינכן תוכלו לראות אטרקציות במינכו החל מכיכרות של המאה ה-19 ועד ארמונות בסגנון הבארוק, וכמובן כל השופינג שאתם רוצים.

הכרטיס הזה הוא הדרך הטובה ביותר לראות את כל מה שאתם מתעניינים בו בבירה הבווארית, העשירה במבנים עתיקים, מוזיאונים מן השורה הראשונה, וכמובן – אוקטוברפסט. בקרו בתחנה המרכזית (Central Station) של מינכן, בבניין האופרה, ובפינקוטק הישן (Alte Pinakothek) שברובע המוזיאונים במינכן Kunstareal – אחד המוזיאונים הישנים ביותר בעולם.

עצרו בכיכר מריאנפלאץ (Marienplatz), ברובע היידהאוזן (Haidhausen), סטקהאוס (Stachus) ואפילו בטירת נימפנבורג (Nymphenburg Castle) – ארמון ברוקי יפהפה שמכונה גם ׳טירת הנימפות׳ ('Castle of the Nymph'). וכשסיימתם, שבו לשתות בירה באודאונפלאץ (Odeonsplatz) – כיכר הומה במרכז מינכן. אם אתם מגיעים אל מינכן עם ילדים קטנים ורוצים לראות הרבה אטרקציות במינכן בלי ללכת המון ברגל או לשכור רכב – זוהי אפשרות מומלצת ונוחה.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של מינכן

פארק השעשועים לגולנד דויטשלנד – (כרטיסי כניסה ללא תור) LEGOLAND® Deutschland

פארק השעשועים במינכן לגולנד דויטשלנד הוא אחת האטרקציות הפופולריות של מינכן למשפחות עם ילדים ולמעשה אחת האטרקציות המובילות בגרמניה כולה – פארק שעשועים שמוקדש ללגו. הזמינו כרטיסים בקישור עםם הטבת" "דלגו על התור" שתחסוך לכם זמן יקר בכניסה, וגלו את גיבורי לגו האהובים עליכם. גלו את 55 האטרקציות בלונה פארק הלגו של מינכן וגם אלפי דגמים הבנויים מיותר מ-56 מיליון קוביות לגו. עם רכבות הרים, מתקני מים, סדנאות כיפיות ועוד, זה יהיה יום מדהים של חופשה במינכן עם הילדים.

עצבו ותכנתו רובוטים מלגו בזמן אמת, עזרו לדמויות נייה וזאיין להרחיב את מנזר הלגו שלהם, השתתפו בסדנאות כיפיות, פגשו את כוכבי סרט הלגו האהובים עליכם וצפו בסרטי 4D.

כמה מהמתקנים המפורסמים של לגולנד דויטשלנד כוללים את ״קיר הטיפוס של קול״ (Cole's Climbing Wall), ״נינג׳גו המעופף״ (Flying Ninjago), ו״מתחרי הגלים של אזור המים״ (Aquazone Wave Racers).

להזמנת כרטיסים ללגולנד מינכן

סיור באליאנץ ארנה Allianz Arena איצטדיון ביירן מינכן

איצטדיון אליאנץ ארנה הוא ביתה של קבוצת הבית של מינכן, FC Bayern – באיירן מינכן המהווה את אחת מקבוצות הפאר של ליגת הכדורגל בגרמניה ואחד מאיצטדיוני הכדורגל הידועים בעולם.

האיצטדיון המפורסם הזה אירח גם את משחקי חצי הגמר בין פורטוגל לבין צרפת בפיפ״א 2006. האיצטדיון מסוגל להושיב 75 אלף איש ומעריצים מושבעים יודעים גם שזה היה האיצטדיון הראשון בעולם בעל החזות הצבעונית המשתנה.

הזמינו כרטיסים בקישור ואז הגיעו לסיור מודרך באליאנץ ארנה כדי לסקור את האיצטדיון האפי, כולל אזורי המושבים, חדר העיתונות, חדרי ההלבשה ומנהרת השחקנים. עמדו בזירה עצמה ודמיינו את עצמכם במשחק. זהו יעד חובה לאוהדי כדורגל ואם אתם מתכננים טיול בברלין עם ילדים העוקבים אחרי משחקי הכדורגל של באיירן מינכן בהחלט אסור לפספס את החוויה.

להזמנת סיור באיצטדיון באיירן מינכן האליאנץ ארנה

סיור מודרך במינכן ברגל

גלו את הפנים הרבות של מינכן בטיול מקיף ומודרך סביב העיר העתיקה ההיסטורית של העיר (אלטשטאדט Altstadt), ולמדו מה עוד אפשר למצוא בבירת בוואריה מלבד הבירה המפורסמת שלה. המדריך ייקח אתכם לסיור אישי בתוך סצנת האמנות והתרבות המדהימה של העיר ויפתח את עיניכם אל הצלקות ההיסטוריות המגדירות את מינכן בזמנים מודרניים.

להזמנת טיול רגלי במינכן עם מדריך מקומי

סיור בירות במינכן עם מדריך דובר אנגלית

פריז מפורסמת בבגטים שלה, נאפולי בפיצה ומינכן – בבירה שלה. פסטיבל אוקטוברפסט המוכר בכל העולם כפסטיבל הבירה של מינכן מתרחש כל שנה בין ספטמבר לאוקטובר, אבל את הבירה תמצאו כאן בשפע משך כל השנה.

הצטרפו למדריך חברותי (גרמני דובר אנגלית) ודלגו מגן בירה אחד לשני, למבשלת בירה ולמוזיאון הבירה כדי ללמוד על הרומן בין מינכן לבין בירה. למדו איך בירה בווארית הופקה במשך 3,000 שנה ולאן המקומיים הולכים היום כדי לשתות אותה. הסיור הזה כמובן כולל המון טעימות בירה.

להזמנת סיור בירה במינכן

טיולים מאורגנים ממינכן (הדרכה באנגלית)


טיול מאורגן ממינכן – טירת הרנכימזה Herrenchiemsee Castle

בטיול המודרך באנגלית שיוצא ממינכן תבקרו בשני האיים העיקריים של אגם קימסי (Chiemsee Lake) הציורי: הרנינסל (Herreninsel) ופראואנסקימסי (Frauenchiemsee). האיים האידיליים האלה מפורסמים בהיסטוריה הדתית שלהם ובזכות ה״ארמון החדש״ (New Palace) הענקי המתנשא שנבנה בהרנינסל בהשראת ארמון ורסאי האיקוני – טירת הרנכימזה

הסיור ייקח אתכם סביב הארמון הציורי ושטחיו, המוקפים במים כחולים שלוים והרים נשגבים. גלו את הסיפור העומד מאחורי הטירה שנבנתה ע״י המלך לודוויג השני שכונה ״המשוגע״, ולמדו על עברו. אם אתם מגיעים אל מינכן עם ילדים ורוצים להקדיש יום אחד לטבע ולאטרקציות שמחוץ למינכן ולחזור למלון במינכן בלילה – זהו טיול מומלץ מאוד.

להזמנת טיול מאורגן ממינכן לטירת הרנכימזה

רגנסבורג Regensburg – טיול מודרך ממינכן לעיר עתיקה

מנקניקיות ובירות ענקיות וטירות ימי ביניימיות מהממות, על רקע נהר דנובה, בסיור הזה שיוצא ממינכן עם מדריך מקומי דובר אנגלית תוכלו לחוות את העיר רגנסבורג. מדובר על עיר בווארית עתיקה בעלת אוצרות תיירותיים רבים, הנחשבת אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות בגרמניה.

בטיול תספרו את 16 הקשתות בגשר האבן המרשים מהמאה ה-12 ותלכו לאורך מבוך של רחובות וסמטאות. בקרו בלב ההיסטורי של העיר – קתדרלת פטר הקדוש (St. Peters Cathedral) ושמעו סיפורים מלאי חיים על ההיסטוריה של בוואריה, רגנסבורג ומינכן הסמוכה בזמן שאתם אוכלים במרץ נקניקיות בסגנון המאה ה-12.

להזמנת טיול מאורגן ממינכן לרגנסבורג

ברכסטגאדנר לנד, אוברזלצברג וקן הנשרים – טיול מודרך ממינכן

קשה לדמיין שהיופי השלו של האלפים הבוואריים טומן בתוכו עבר של רשע, אבל המחוז היפהפה הזה הוא אכן בעל היסטוריה נוראה- בשנות השלושים כאן תוכננה השואה של יהודי אירופה והשמדה של עוד קבוצות רבות שלא מצאו חן בעיני הנאצים.

כמעט בלתי אפשרי לדמיין כיצד דבר כ"כ נורא תוכנן במקום כל כך יפה ושלו, אך זה היה המקום שבו היטלר וחברי המפקדת הנבחרים שלו נועדו בסודיות כדי לדון בתוכנית של הרייך השלישי להשתלט על אירופה ועל העולם. בסיור תבקרו במרכז התיעוד למפלגה הנאצית (NS-Documentation Center) בוט שמורים המסמכים כתזכורת של הפשעים הנוראיים נגד האנושות של היטלר והמפלגה הנאצית.

בנוסף, תראו את "קן הנשרים״ המפורסם, הבונקר של היטלר, השוכן על פסגת אוברזלצברג. הבידוד של המקום הפך אותו ליעד בטוח להיטלר ולמעגל אנשיו להיפגש. אבל הפחד שלו מגבהים, יצר מצב שהוא בעצם שנא את המקום הזה. הבניין משמש היום כמסעדה וכמרכז למבקרים.

אם אתם מתכננים להגיע אל מינכן עם ילדים קטנים שיתקשו להתמודד עם המחשבות על השואה – כדאי לשקול זאת כהורים.

להזמנת כרטיסים לטיול מאורגן ממינכן לאלפים הבוואריים

הטירות המלכותיות ניושוונסטיין ולינדרהוף – טיול מאורגן ממינכן

שקעו בעולם של סיפורי אגדות עם טיול ממינכן של יום אחד לטירות נוישוונשטיין ולינדרהוף – שתיים מהטירות המפוארות ביותר בעולם. ראו את הטירה שהיוותה את ההשראה ל״יפהפיה הנרדמת״ של דיסני, באווירת האזור הכפרי המבודד של בוואריה ולמדו על הבזבזנות של המלך לודוויג השני ועל האופן שבו היה לו קשה לשמור על איפוק.

הזמינו כרטיסים בקישור, עלו על האוטובוס של הטיול המודרך (באנגלית) שיוצא מדאונטאון מינכן וצללו אל תוך עולם של פנטזיה – בתוך המציאות!

בדרך תראו שטחי מרעה גבעתיים, עמקים רחבים ואת האלגנטיות בסגנון רוקוקו של טירת לינדרהוף. הטירה נבנתה ע״פ הדגם של ארמון ורסאי בסגנון בארוקי מהודר ועם המון גינות מטופחות.

בטירת נוישוונשטיין תיוודעו לטעם האקסטרווגנטי של לודוויג השני. זהו אוצר ארכיטקטוני שנראה מיסטי ממבט ראשון, וגם משני ושלישי. אם אתם מתכננים חופשה במינכן עם ילדים המרותקים מתקופת הנסיכות, האבירים והטירות – אל תוותרו על הטיול הזה.

להזמנת טיול לטירות נוישוונשטיין ולינדרהוף

מינכן עם ילדים
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל