מוניות משדה התעופה של מינכן

מוניות משדה התעופה של מינכן – מחירים והזמנה מראש

מתכננים חופשה במינכן ומחפשים פתרונות טובים לתחבורה משדה התעופה במינכן לבית המלון ולתיכנון הנסיעות בתוך מינכן? שירות חדש ויעיל המאפשר הזמנת מוניות במינכן אונליין תוך כדי ביצוע השוואת מחירים בין אפשרויות שונות יסייע לכם לתכנן נסיעות במינכן בצורה פשוטה ונוחה ובחיסכון כספי משמעותי

      דילים למינכן    |    דילים לברלין    |    טיולים מאורגנים לגרמניה

נמל התעופה של מינכן (MUC), גרמניה, נמצא במרחק של כ-28.5 ק"מ מהעיר. טיסות למינכן מתל אביב ממריאות לפחות שלוש פעמים ביום, והנמל נחשב לאחד מנמלי התעופה הטובים בעולם. ניתן להגיע משדה התעופה למרכז מינכן ברכבות S1 ו-S8 של ה-S-Bahn בנסיעה של כ-35 דקות, או באוטובוס האקספרס של לופטהנזה בנסיעה של כ-45 דקות. למרות שהתחבורה הציבורית משדה התעופה של מינכן מאורגנת יחסית, אל תשכחו שאתם נוחתים בשדה לאחר טיסה מעייפת עם כבודה מסורבלת, והדרך הנוחה ביותר להגיע לבתי המלון במינכן משדה התעופה היא בהסעה מסודרת עם נהג שיחכה לכם באולם הנחיתות או באמצעות השכרת רכב במינכן.

ישנן מספר אפשרויות להזמנת מונית משדה התעופה של מינכן, אך מבחינת נוחות ושירות האופציה הנוחה ביותר להזמנת מונית לשדה היא דרך קיווי טקסי – שירות אינטרנטי אמין ומשתלם להזמנת מוניות בעולם. עם קיווי טקסי תוכלו לסגור את נושא הנסיעה משדה התעופה במינכן בתוך מספר דקות ולעבור לתכנן את שאר החופשה בנחת. ניתן כמובן להזמין גם מוניות במינכן מהמלון לאטרקציות שונות או הסעה לשדה התעופה במינכן מבית המלון לטיסה חזרה.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מוניות במינכן


חופשה במינכן – עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים במינכן למשפחות עם ילדים

טיסות למינכן – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

אירועים במינכן – הזמנת כרטיסים להופעות ואירועי ספורט לפי תאריך

e-sim וסים לגרמניה – מדריך למטייל

להזמנת מונית משדה התעופה של מינכן בעזרת קיווי טקסי יש מספר יתרונות בולטים:

  • מחיר שקוף, ידוע מראש הנקבע ומשולם בעת ההזמנה אונליין לפי מרחק הנסיעה על המפה – ובלי הפתעות וטריקים.
  • נחיתה קלילה יותר, בלי בזבוז זמן מיותר בחיפוש אחר תחנת רכבת או אוטובוס, ויכוח על מחיר עם נהג מונית מקומי, המתנה לאישור עם האפליקציה, מציאת הנהג וכול'.. במקום כל אלו, הנהג יחכה לכם עם שלט שעליו שמכם באולם הנחיתות, קרוב ככל האפשר.
  • שירות לקוחות יעיל ונוח בצ'אט שבאתר (או באימייל), כך שיש עם מי לדבר במידת הצורך, למשל אם שכחתם משהו במונית.
  • אפשרות להזמנת כל סוג רכב החל מרכב סטנדרטי וזול ועד לרכב יוקרה או מיניבוס לקבוצות גדולות.
  • מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים: תוכלו לבחור ברכב מרווח למשפחה, לדעת לכמה מזוודות מתאים הרכב, להזמין מושב לילד מראש (בתוספת תשלום) ועוד.

השוואת מחירים להסעה משדה התעופה של מינכן

נעזרנו במנוע השוואת המחירים של קיווי טקסי כדי לבדוק כמה תעלה לנו מונית משדה התעופה של מינכן לעיר. שימו לב שהמחירים עלולים להשתנות. קיבלנו מספר הצעות משתלמות:

נסיעה במונית משדה התעופה מינכן לעיר ברכב סטנדרטי תעלה 81 אירו (לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות).

הסעה משדה התעופה של מינכן לעיר ברכב יוקרה תעלה 109 אירו (לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, ברכב כמו אאודי A8, ב.מ.וו סדרה 7 ועוד).

הסעה במיניבוס משדה התעופה של מינכן לעיר תעלה 96 אירו ברכב עם מקומות לשבעה נוסעים.

הזמנת מוניות במינכן 

אין ספק שהתחבורה הציבורית במינכן מפותחת, אך טיול במינכן עם ילדים הוא סיפור אחר, במיוחד כשהזמן קצר ואתם רוצים לנצל את המירב מהחופשה. הזמנת מונית במינכן אונליין מראש תאפשר לכם לקחת נשימה בין האטרקציות, ותחסוך לכם את הלחץ שבניווט ברכבות ובאוטובוסים במדינה זרה, שיכול להיות מתיש אפילו יותר כשמדובר בחופשה עם ילדים. המוניות במינכן פועלות לפי מונה עם תעריפים קבועים. תוכלו לעצור מונית ברחוב במקומות מרכזיים או להזמין מונית מראש. בנוסף למחיר הנסיעה, ייתכן שיחול חיוב נוסף על מזוודות, הזמנה בטלפון וכול'.

בנוסף למוניות הסטנדרטיות, ישנן מספר אפליקציות להזמנת מוניות שפועלות בגרמניה.

עם זאת, כשמטיילים עם המשפחה, ובמיוחד עם ילדים קטנים, אנחנו מעדיפים להסתמך על נהג מקצועי וחברת מוניות אמינה. הזמנת מונית מראש בקיווי טקסי תסייע לכם לתכנן את התקציב לחופשה במינכן עם הילדים מראש, בלי הפתעות של חיובים גבוהים על מוניות. תוכלו לסגור את הנסיעות במינכן כבר עכשיו, במנוע החיפוש שמופיע בעמוד זה, ולתכנן את שאר החופשה בנחת.

איך מזמינים מונית במינכן?

בעזרת קיווי טקסי, הזמנת מונית במינכן יכולה להיות פעולה פשוטה שכרוכה במספר לחיצות בלבד:

  • הזינו את המוצא והיעד בתיבת החיפוש הצהובה שבעמוד זה (באנגלית) ובחרו את האפשרות המתאימה מתוך ההשלמה האוטומטית.
  • בחרו את סוג הרכב הרצוי (זכרו לבדוק את הפרטים החשובים: שיטת התשלום, מספר המזוודות, מספר הנוסעים וכול'), ולחצו על Book. כבר בשלב זה תוכלו לראות מהו המחיר של כל נסיעה.
  • כעת, כל שעליכם לעשות הוא להזין את פרטי הנסיעה, הפרטים האישיים ופרטי התשלום. אפשרויות התשלום כוללות בדרך כלל תשלום במזומן לנהג לאחר תשלום פיקדון בשירות קיוויטקסי, או תשלום מלוא הסכום מראש במנוע קיווי טקסי.
  • המתינו לקבלת אישור ההזמנה במייל, ובסמוך למועד הנסיעה תקבלו גם את פרטי יצירת הקשר עם הנהג. מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קיווי טקסי, במידה ולא קיבלתם את אישור ההזמנה.

השוואת מחירים למוניות ממינכן

מונית ממינכן לציריך

ציריך, העיר הגדולה ביותר בשוויץ, נמצאת במרחק נסיעה של כשלוש וחצי שעות ממינכן. בהשוואת המחירים שערכנו בעזרת אתר קיווי טקסי למונית ממינכן לציריך, קיבלנו את המחירים הבאים:

372 אירו לנסיעה ממינכן לציריך במונית סטנדרטית, 463 אירו להסעה לציריך ממינכן במיניבוס לשבעה נוסעים, 884 אירו למיניבוס ל16 נוסעים, 980 אירו לנסיעה ברכב פרימיום ועוד.

מונית ממינכן ללגולנד גונצבורג

פארק לגולנד, אחת האטרקציות המדהימות לילדים באיזור, נמצא במרחק נסיעה של כשעה ורבע ממינכן.

אלו מחירי המוניות ממינכן ללגולנד כפי שהציע לנו אתר קיווי טקסי:

186 אירו לנסיעה ממינכן ללגולנד ברכב סטנדרטי, 204 אירו למיניבוס לשבעה, 572 אירו למיניבוס ל19 נוסעים,  354 אירו לרכב פרימיום ועוד.

מוניות ממינכן לפראג

זמן הנסיעה ממינכן לפראג הוא כשלוש וחצי שעות. אלו מחירי הנסיעה ממינכן לפראג במונית לפי קיווי טקסי:

323 לנסיעה ברכב סטנדרטי לארבעה נוסעים, 395 אירו לנסיעה במיניבוס לשבעה, 952 אירו למיניבוס ל19 נוסעים ועוד.

תגובה

  • שלום. אנחנו מעוניינים בהסעה מאחד המלונות בשדה התעופה במינכן לזיפלד ובחזרה.
    בתאריכים 7.6.22 ממינכן -15.6 חזרה למינכן מזיפלד.
    תודה
    מלכה גורדון
    0544655740

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל