פרנקפורט בתי מלון

פרנקפורט עם ילדים – 10 בתי מלון מומלצים למשפחות

מתכננים חופשה משפחתית בפרנקפורט שבגרמניה? מומלץ לבחור אחד מבתי המלון שברשימה זו, של מלונות מומלצים בפרנקפורט למשפחות עם ילדים. כידוע, לא חסרים בתי מלון בפרנקפורט, אך ברשימה זו תמצאו מלונות טובים בפרנקפורט שמתאימים במיוחד למשפחות

      דילים לפרנקפורט    |    דילים לברלין    |    טיולים מאורגנים לגרמניה

רשימה זו מקיפה מגוון רחב של מלונות בפרנקפורט מבחינת רמות מחיר, סגנונות אירוח ומיקומים בתוך פרנקפורט, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בפרנקפורט למשפחות עם ילדים, אשר מבוססים על המלצות של משפחות ששהו בחופשה בפרנקפורט עם ילדים

חופשה בגרמניה – עוד באותו נושא:

טיסות לגרמניה – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב בגרמניה – טיפים שיחסכו לכם מאות שקלים

e-sim ו-sim לגרמניה – מדריך למטייל

תחבורה בגרמניה – תכנון ורכישת כרטיסים

מלון רדיסון בלו פרנקפורט Radisson Blu Hotel Frankfurt 

רדיסון בלו פרנקפורט, מלון מעצבים בפרנקפורט בדירוג 4 כוכבים, שוכן במרחק קצר בחשמלית מהתחנה המרכזית בפרנקפורט וממרכז הירידים; הוא מציע מרכז בריאות ואינטרנט אלחוטי חינם. החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה שטוחת מסך ומכונת קפה. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוגי מלונות מומלצים בפרנקפורט עם ילדים.

במקום האירוח תוכלו לבחור בין סוויטות מהודרות לחדרים נהדרים. התוספות המיוחדות ביחידות האירוח כוללות חימום תת רצפתי בחדר האמבט וכספת למחשב נייד. כל יחידת אירוח כוללת גם חלונות מרצפה עד תקרה וחלקן כוללות נופים עירוניים נהדרים.

מתחם הספא של המלון בקומה ה-18 מאפשר לכם להתפנק בסאונה, להתרווח בבריכה המקורה ולהשתמש במתקני הכושר החדשים כדי לנפח את שרירכם ולשמור על כושר. מדי יום במסעדת  Gaía מוגשת ארוחת בוקר, כמו גם על טראסת הקיץ. אורחים מוזמנים ליהנות ממשקאות איכות וממגוון חטיפים בבר הלובי או בבר הטרקלין Circle. תחנת החשמלית An der Dammheide מרוחקת שלוש דקות הליכה בלבד מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סקנדיק פרנקפורט מוזיאומסופר Scandic Frankfurt Museumsufer 

סקנדיק פרנקפורט מוזיאומסופר, מלון ידידותי לסביבה במרכז פרנקפורט בדירוג 4 כוכבים, ממוקם במרכז פרנקפורט – מרחק 600 מטרים בלבד מהמוזיאומסופר (Museumsuder) ומתחנת הרכבת המרכזית. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוג מלונות מומלצים בפרנקפורט למשפחות עם ילדים.

המלון מעוצב בסטייל מודרני וכולל אינטרנט אלחוטי חינם. החדרים המרווחים כוללים טלוויזיה שטוחת מסך, מערכת מיזוג, מקרר, רצפות עץ, מכונת קפה וחדר רחצה מודרני ובו מקלחת או אמבטיה. חלק מהחדרים מתאימים לאורחים בעלי מוגבלויות.

המסעדה מגישה מזנון ארוחת בוקר הכולל אפשרויות אורגניות, ללא גלוטן וללא לקטוז. חדר הכושר כולל ציוד חדשני ביותר, והגדות הסמוכות של נהר המיין (Main) אידיאליות לג'וגינג.

בעבור תשלום יומי נוסף יכולים האורחים ליהנות מחניון ציבורי מקורה, המציע גישה ישירה למלון. שירותים סדירים של רכבות בינעירוניות, אוטובוס, רכבת עירונית ורכבת תחתית זמינים עבורכם בתחנת הרכבת המרכזית, המרוחקת רק 5 דקות הליכה ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הייאט פלייס פרנקפורט איירפורט Hyatt Place Frankfurt Airport 

הייאט פלייס פרנקפורט איירפורט, מלון מומלץ בפרנקפורט בדירוג 4 כוכבים, מציע שירות הסעות אל שדה התעופה חינם, אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה ומכון כושר; הוא ממוקם רק 4 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי פרנקפורט ו-12 דקות נסיעת רכבת ממרכז פרנקפורט. המלון זוכה לציון 8.4 ברשימות בתי מלון מומלצים בפרנקפורט עם ילדים.

החדרים מודרניים ומרווחים וכוללים מיטות Hyatt Grand, טלוויזיית HD 42 אינץ', פינת ישיבה, מקרר – יתרון גדול עבור משפחות בהשוואה לבתי מלון בפרנקפורט בד"כ – אמצעים להכנת שתייה חמה ומתקנים נוספים, לרבות תחנת עגינה ללפטופ, כספת וחדר רחצה ובו מקלחת או אמבטיה.

ארוחת בוקר טעימה מוצעת כאופציה מדי בוקר וכולל מנות חמות, מיצים טריים, מאפים ועוד הרבה יותר. אורחים מוזמנים להשביע את רעבונם גם בצהריים וגם בערב במסעדת Zoom Glocal Dining האורבאנית והבלתי פורמאלית. במלון ישמחו לסדר לכם פריטי מזון ארוזים לדרך, כולל סלטים, כריכים וחטיפים טריים. יש גם בר קוקטיילים וקפה הפתוח סביב השעון, בו תוכלו להתענג על קוקטיילים, יינות, בירות פרימיום וגם משקאות חמים.

המלון אף מציע חלל פגישות גמיש בשטח 300 מ"ר, כמו גם מתקנים נוספים, כולל חדר עבודה אלקטרוני שבו תחנות עבודה למחשב ומדפסות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אדינה אפרטמנט פרנקפורט ווסטנד Adina Apartment Hotel Frankfurt Westend 

אדינה אפרטמנט פרנקפורט ווסטנד, בית מלון בפרנקפורט בדירוג 4 כוכבים המספק חדרי אירוח מסוגננים למדי ברובע גאלוסווירטל  (Gallusviertel) של פרנקפורט, מיין – מרחק 300 מטרים בלבד ממרכז התערוכות של העיר ורק 160 מטר ממתחם הקניות סקייליין פלאזה האהוב (Skyline Plaze). ניתן ליהנות משירותיו של דלפק הקבלה הפעיל סביב השעון, חניה מאובטחת ומתקני פגישות מתוחכמים. המלון זוכה לציון 8.8 ברשימת מלונות מומלצים בפרנקפורט עם ילדים.

בכל חדר תגלו עיצוב מודרני, מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך, מטבח מאובזר במיוחד – יתרון חשוב בהשוואה אל מלונות בפרנקפורט עבור משפחות – חדר רחצה פרטי ומתקני כביסה. חלק מהחדרים כוללים נופי עיר וגישה נוחה למרפסת הגג הפרטית. גם מוצרי טיפוח ללא עלות נוספת ומייבש שיער זמינים עבורכם. אינטרנט אלחוטי זמין חינם במקום, כמו גם גישה לסטודיו הכושר הבלעדי לאורחי המלון שבקומה העשירית.

מגדל פרנקפורט/מיין מרוחק 1.3 קילומטרים מהמקום ואילו מגדל קומרזבנק (Commerzbank) ניצב רק 1.4 קילומטרים משם. יתרה מכך, תוכלו ליהנות מאפשרויות תחבורה נוחות, עם התחנה המרכזית שניצבת 600 מטרים מהמקום. שדה התעופה פרנקפורט נמצא 9 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מיינינגר פרנקפורט/מיין מסה MEININGER Hotel Frankfurt/Main Messe 

מיינינגר פרנקפורט/מיין מסה, בית מלון בפרנקפורט ללא עישון בדירוג 3 כוכבים הממוקם רק 5 דקות הליכה ממרכז הירידים של פרנקפורט, מציע חדרים עמידים לרעש, אינטרנט אלחוטי חינם, בר הפעיל כל שעות היממה ותחנת רכבת עירונית סמוכה המציעה קישורי תחבורה טובים באיזור פרנקפורט.

המלון מודרני וכולל חדרים מרווחים עם עיצוב צבעוני, טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער. בפינת האוכל המסוגננת ניתן לרכוש מגוון מזנוני ארוחת בוקר. על פי בקשה, צוות המטבח של המלון יכין לכם ארוחות צהריים ארוזות. דלפק הקבלה במלון פתוח כל שעות היממה, וניתן להשיג בו גם מגוון מעניין של משקאות וחטיפים.

גאלוסווארטה  (Galluswarte)ותחנות הרכבת העירונית Messe ו-S-Bahn נמצאות 10 דקות הליכה בלבד מהמלון. עם הרכבות ניתן להגיע לתחנה המרכזית תוך 4 דקות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות אדג'יו פרנקפורט סיטי מסה Aparthotel Adagio Frankfurt City Messe 

אדג'יו פרנקפורט סיטי מסה, מלון דירות בפרנקפורט בדירוג 4 כוכבים, נמצא מול מרכז התערוכות ומאפשר נופים יוצאי דופן של קו הרקיע. אורחים נהנים מאינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי המלון, כמו גם מדלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה. המלון זוכה לציון 8.6 בהמלצות על בתי מלון בפרנקפורט למשפחות עם ילדים.

בכל דירה תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין, חדר רחצה עם מקלחת ואמבטיה ושולחן עבודה. בין השאר תוכלו ליהנות מפינת עסקים ומשירותי כביסה (בעבור תשלום נוסף). ניתן להכין ארוחות בדירה באופן עצמאית. תוכלו לחילופין ליהנות מארוחת בוקר מזנון המוגשת כל יום בחדר האוכל, בעבור תשלום סמלי.

מרכז הירידים של העיר פרנקפורט ממוקם 200 מטרים בלבד ממלון הדירות ו-300 מטרים בלבד ממסה-טורם (Messeturm). נמל התעופה הסמוך הוא נמל התעופה פרנקפורט, שנמצא 9 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אקסלסיור Hotel Excelsior – Central Station 

אקסלסיור, מלון מומלץ בפרנקפורט בדירוג 3 כוכבים, מציע חדרים מודרניים עם אינטרנט אלחוטי חינם ומשקאות חינם מהמיני בר. המלון ניצב צעדים אחדים מהתחנה המרכזית ו-5 דקות נסיעה בלבד ברכבת התחתית אל יריד הסחר של העיר. המלון זוכה לציון 8.7 בביקורות על מלונות מומלצים בפרנקפורט למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל עיתונים יומיים, חלונות אטומי רעש וטלוויזיה בלוויין. ניתן ליהנות משיחות טלפון מקומיות ומיני בר חופשי חינם. יתרה מכך, זמינים עבורכם ללא תשלום במהלך היום גם מים מינראליים, תה, קפה, עוגות ופירות. בנוסף, יכולים האורחים ליהנות מעיתונים בינלאומיים ומקומיים ללא עלות.

מדי בוקר מוגשים בחדר ארוחת הבוקר של המלון מזנוני ארוחת בוקר סיניים ואמריקאיים; בשעות הערב ניתן ליהנות במסעדת המלון מיינות משובחים וממאכלים בינלאומיים. שירות גיהוץ זמין חינם לרשות האורחים, כמו גם מחשב לשימוש חופשי ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה.

רכבות עירוניות, אוטובוסים, חשמליות ורכבות תחתיות – כל אל נמצאים במרחק 2 דקות הליכה בלבד מן המלון. נמל התעופה פרנקפורט נמצא 15 דקות נסיעה בלבד ברכבת.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון זנטרום אן דר האופטוואכה Hotel Zentrum an der Hauptwache 

זנטרום אן דר האופטוואכה, מלון מומלץ בפרנקפורט בדירוג 4 כוכבים הנהנה ממקום מרכזי בפרנקפורט, מרוחק 100 מטרים בלבד מתחנת האופטוואכה (Hauptwache). במלון מוצעים מזנון ארוחת בוקר יומי ואינטרנט אלחוטי חינם בכל השטחים. המלון זוכה לציון 9.6 ברשימות מלונות מומלצים בפרנקפורט למשפחות עם ילדים.

כל חדרי המלון כוללים טלוויזיה עם חיבור ללוויין, חלונות אטומי רעש וחדר רחצה צמוד.

המלון נמצא במרחק קצר מרחוב השופינג צייל (Zeil), מהבורסה ומתחם הבנקים של פרנקפורט. 5 דקות נסיעה ברכבת S-Bahn העירונית מהמלון תיקח אתכם אל התחנה הראשית של פרנקפורט. תוך 7 דקות ברכבת תגיע למרכז התערוכות פרנקפורטר מסה ותוך 15 דקות – אל שדה התעופה של פרנקפורט.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מוטל וואן פרנקפורט איירפורט Motel One Frankfurt Airport 

מוטל וואן פרנקפורט איירפורט, מלון מעצבים בפרנקפורט בדירוג 3 כוכבים – בסמוך לכביש A5, בין שדה התעופה פרנקפורט למרכז העיר, מציע חדרים מודרניים, אינטרנט אלחוטי חינם וחנייה פרטית. המלון זוכה לציון 8.3 ברשימות מלונות בפרנקפורט למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון כולל מערכת מיזוג, שולחן עבודה, טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה פרטי. בטרקלין  One Lounge המרווח תוכלו ליהנות מקפה משובח, ארוחת בוקר, בר ולובי. בטרקלין, כולל ריהוט מעצבים, מוגשים משקאות וחטיפים כל שעות היממה.

אורחי המלון יכולים ליהנות משירות הסעות מ/אל נמל התעופה, מדי 30 דקות במשך היום והערב. המלון מרוחק 20 דקות הליכה בלבד מתחנת רכבת ה-S-Bhan נידרראד (Niederrad). מהתחנה ניתן להגיע (ברכבת) ליריד הסחר הידוע, פרנקפורט מסה. תחנת האוטובוסים גולדשטיין נמצא 200 מטר ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גראנד אמפייר Grand Hotel Empire 

גראנד אמפייר, בית מלון מומלץ בפרנקפורט בדירוג 4 כוכבים הכולל סאונה, מרכז כושר נוח וטראסה חיצונית, ממוקם ישירות בתחנת הרכבת המרכזית וכולל נוף מרהיב של בית העיריה רומר (Römer) ושל הקתדראלה. המלון זוכה לציון 8.6 בביקורות על בתי מלון מומלצים בפרנקפורט למשפחות עם ילדים.

כל חדר מאובזר היטב עם טלוויזיה וערוצי לוויין, אינטרנט אלחוטי חינם ומיני בר. חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער. בר-המסעדה של המקום נמצא בקומה ה-8 ויש בו טראסה חיצונית. במסעדה מוגשות מנות בינלאומיות ומקומיות.

מסעדות מקומיות, מרכז מידע לתייר וחנויות נמצאים במרחק 5 דקות הליכה בלבד מן המלון. ניתן להגיע רגלית מהמלון לתחנה המרכזית תוך 2 דקות בלבד ואל שדה התעופה תוכלו להגיע על רכבת S8 תוך 20 דקות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל