Nuweiba, Egypt best hotels

נואיבה – 10 מלונות מומלצים לחופשה משפחתית בסיני

נואיבה בסיני איננה יעד שיגרתי לחופשה משפחתית עם ילדים בשל העובדה שמדובר שמצרים היא מדינה ערבית ובשל אזהרות המסע של המטה ללוחמה בטרור, אך כידוע ישראל ומצרים חתומות על הסכם שלום ומקיימות מערכת יחסים תקינה בד"כ. אם החלטתם על חופשה בנואיבה עם ילדים – בכתבה זו תמצאו ביקורות על 10 מלונות מומלצים בנואיבה למשפחות עם ילדים

      הזמנת דילים לשארם       |       הזמנת טיולים מאורגנים למצרים

רשימת בתי מלון בנואיבה למשפחות עם ילדים שתמצאו בכתבה זו מבוססת על דירוגים בינלאומיים של איכות בתי המלון, המופיעים באתרי תיירות בינ"ל. לכתבה זו בחרנו מלונות מומלצים בנואיבה למשפחות עם ילדים, אשר זכו לציונים גבוהים בדירוגי בתי מלון מומלצים למשפחות בנואייבה והמלצות מעולות ממשפחות מרחבי העולם שהגיעו לחופשה בנואיבה עם ילדים.

חופשה בסיני – עוד מידע חשוב

טיסות לסיני – השוואת מחירים ומידע חשוב

eSim ו-Sim לסיני – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

מלונות מומלצים בשארם למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים בטאבה למשפחות עם ילדים

חופשה בנואיבה – ביטחון ובטיחות

לפני תיכנון חופשה בסיני יש לבדוק היטב ובשיקול דעת את נושא הביטחון. סיני היא חלק ממצרים וכידוע בין ישראל למצרים יש הסכם שלום ויחסים דיפלומטיים ועשרות אלפי ישראלים נוסעים לסיני כמעט כל שנה, אך בכל זאת יש לבדוק את אזהרות המסע על סיני באתר המטה ללוחמה בטרור ולהפעיל שיקול דעת לפני הזמנת מלונות בנואיבה (או בכלל, חופשה בסיני), בוודאי אם אתם מתכננים חופשה בנואיבה עם ילדים. ההמלצות על בתי מלון בנואיבה שתקראו בכתבה זו מתייחסות לאיכות המלונות בלבד ולקוחות מאתרי תיירות בינלאומיים. לא נתקלנו בשום תלונה של ישראלים על היחס או חווית האירוח במלונות בנואיבה שנמצאים בכתבה זו, אך אין לראות בהמלצות בכתבה זו המלצות ספציפיות לישראלים לתכנן חופשה בנואיבה.

10 מלונות מומלצים בנואיבה למשפחות

אתר הנופש נואייבה ביי Nuweiba Bay Resort 

נואייבה ביי, אתר נופש בדירוג 4 כוכבים הממוקם בים סוף, כולל חוף פרטי באורך 900 מטר המשתרע לאורכו של מפרץ עקבה. באתר יש בריכת שחייה חיצונית מוקפת במרפסת שיזוף מרוצפת. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים בנואיבה עם ילדים.

המקום הוא בסגנון בונגלו המוקף עצי דקל, עם חדרים ממוזגים העוללים מיני בר; חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה באוויר הפתוח.

במלון יש מזנון, שירות חדרים סביב השעון ובר חוף בו מוגשות ארוחות קלות. תוכלו גם להזמין קפה ערבי מקומי אותנטי. במקום זמינים עבורכם מגרשי טניס ומתקני שעשועים לילדים. צוות המלון ישמח לארגן עבורכם ימי טיולים ושנורקלינג.

שדה התעופה הבינלאומי של טאבה נמצא רק שעת נסיעה מהמקום ואילו במלון מוצע שירות הסעה מנמל התעופה או אליו, על-פי בקשה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סוויסקר נואייבה ריזורט Swisscare Nuweiba Resort Hotel 

סוויסקר נואייבה ריזורט, ריזורט בנואיבה בדירוג 3 כוכבים הממוקם על חוף פרטי חולי ונהדר בנואייבה, מציע נופים פנוראמיים של שוניות אלמוגים ומפרץ אילת לפעילויות שנורקלינג. מקום האירוח שקט ומבודד וכולל בריכה חיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם ומרכז צלילה מוסמך PADI. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוג בתי מלון מומלצים בנואיבה עם ילדים.

במקום תמצאו 10 סוויטות מרווחות הכוללות טראסות או מרפסות המשקיפות אל המפרץ או הבריכה. בסוויטות יש מיני בר מצויד, אמצעים להכנת שתייה חמה חינם, שתי טלוויזיות מחוברות ללוויין, מערכת מיזוג ושני חדרי רחצה ומייבש שיער.

במלון ישמחו לדאוג עבורכם להסעה מנמל התעופה של שארם, מגבול טאבה או מנמל נואייבה (בעבור תשלום), וגם טיולים אל סנט קתרינה ואל מגוון הרים וקניונים בסביבה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר נופש קוראל ריזורט נואיבה Coral Resort Nuweiba 

קוראל ריזורט נואיבה, אתר נופש בנואיבה בדירוג 4 כוכבים המשקיף על מפרץ עקבה המרהיב, מציע גני שופעי עצי דקל ופרחים, חוף פרטי חולי על הים האדום, 3 מסעדות וברים וחדרים עם פאטיו או מרפסת. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים בנואיבה למשפחות עם ילדים.

בכל חדר יש מערכת מיזוג, מיני בר, אינטרנט אלחוטי וחדר רחצה ובו מייבש שיער ומוצרי טיפוח.

את מרבית היום נוהגים האורחים להעביר על החוף במשחק כדורעף חופים, התרווחות על הערסל או השתזפות לצד הבריכה או על החוף.

במסעדת Blue Blue מוגשות מנות ריזוטו, סלטים טריים ועוד. בבר החוף יוגשו לכם בירות קרות וגלידות, תחת סככה עשוית ענפי דקל. באתר יש גם מרכז דיסקו בו מוגשות ארוחות קלות עד לשעת חצות. האתר כולל גם מגרש משחקים לילדים, בו הם יכולים לפרוק אנרגיות, להשתולל, לשחק ולהכיר ילדים אחרים בני גילם מרחבי העולם ומהארץ – שם תוכלו להיות בטוחים שהילדים מכייפים בסביבה בטוחה, כי הרי גם להם מגיע ליהנות ולנפוש.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פאראדיס סווייר Paradies Sweir 

פאראדיס סווייר, מלון מומלץ בנואייבה בדירוג 3 כוכבים, המרוחק 12 קילומטרים מנואייבה, ו-37 קילומטרים מנמל המעבורות של נואייבה ומסוף המכס, מציע חדרים הכוללים שולחן עבודה, אינטרנט אלחוטי חינם, פינת ישיבה וטראסה; חלק מהחדרים משקיפים לים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית. אורחים נהנים ממבחר פעילויות אהובות בסביבת המלון, כולל טיולי הליכה וצלילה. צוות דלפק הקבלה זמין עבורכם באנגלית וערבית וישמח לסייע לכם בכל דבר ועניין.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר קמפינג ספארי ביץ' נואיבה Safari Beach Nuweiba 

ספארי ביץ' נואיבה, אתר נופש בנואיבה, מציע מסעדה, בריכה חיצונית ושירות חדרים הפעיל סביב השעון. במקום מיזוג אוויר וחדר רחצה פרטי הכולל אמבטיה ומקלחת. החדרים משקיפים לים.

המקום כולל דלפק הקבלה הפעיל 24 שעות ביממה, מזנון חטיפים וגינה. בדלפק התיור שבמקום ישמחו לארגן עבורכם מגוון פעילויות מהנות באזור, כולל שנורקלינג וצלילה. יש במקום חניה ללא תשלום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אל סיידין Al Sayadeen Village Red Sea Riviera 

מלון אל סיידין שבנואיבה מציע מסעדה ובריכה חיצונית. כל חדר אירוח כולל טלוויזיה עם חיבור ללוויין, מערכת מיזוג, טראסה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה. מהחדרים נשקף נוף לים או לבריכה.

המלון מחזיק ברצועת חוף פרטית. בנוסף תוכלו ליהנות במלון ממועדון לילה, מתקני פגישות ומתקני ספורט מים. אפשרות ליהנות ממבחר פעילויות בסביבה או במקום עצמו, כולל שנורקלינג. החניה במלון היא ללא תשלום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר קמפינג בדואין סטאר Bedouin Star Ras Shetan area  

בדואין סטאר זהו אתר קמפינג באזור ראס שייטאן בנואיבה המציע רצועת חוף פרטית. המקום כולל גם אינטרנט אלחוטי באזורים הציבוריים, בריכת שחייה חיצונית ונוף של הים. עוד במקום: דלפק תיור, טראסה וגינה. המלון זוכה לציון 8.3 ברשימות בתי מלון מומלצים בנואיבה עם ילדים.

ניתן ליהנות ממגוון פעילויות מהנות באתר או בסביבתו, כולל שנורקלינג. החניה במקום מוצעת ללא עלות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


אורחן נח'יל – Nakhil Inn 

נח'יל, אורחן בסיני המציע נוף מרהיב של ים סוף, כולל רצועת חוף פרטית ואינטרנט אלחוטי חינם. המקום נמצא על חוף טאראבין – מרחק 5 דקות נסיעה בלבד מנמל נואיבה. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוג מלונות מומלצים בנואיבה למשפחות עם ילדים.

המקום מציע חדרים מרווחים או בקתות עץ עם מרפסת. כל יחידה כוללת מיזוג אוויר ומיני בר.

המקום מפעיל מרכז צלילה מקצועי שיאפשר לכם לחקור את השוניות המקומיות, לרבות שונית אבו לולו הידועה. במקום ישמחו לארגן עבורכם טיולי ספארי בג'יפ במדבר ובהרי נואיבה. המסעדה מגישה מנות בינלאומיות ואזוריות. אפשרת ליהנות מחטיפים קלים וממשקאות מרעננים בבר הלובי. חניה פרטית עומדת לרשותכם ללא תשלום באתר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר קמפינג סינה סטאר Sina Star Camp 

סינה סטאר, אתר קמפינג בנואיבה הכולל אזור חופי פרטי ואינטרנט אלחוטי ללא עלות, כולל מסעדה המתמחה במטבח מקומי וים תיכוני, כמו גם טראסה. תוכלו ליהנות משנורקלינג ומטיולים בסביבה.

תחנת המכס של נואיבה מרוחקת 9 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון נואייבה לודג' – Nuweiba Lodge 

נואייבה לודג' הוא בית מלון בנואיבה ממוקם במרחק 12 קילומטרים ממשרד ההגירה של נואיבה ומציע רצועת חוף פרטית ויחידות אירוח עם מיזוג, אינטרנט אלחוטי חינם וטראסה. במקום תמצאו גם פטיו עם נוף הררי בכל אחת מיחידות האירוח.

מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר קונטיננטלית, כאשר מסעדת הבית מגישה מגוון של מנות פיצה, מנות מזרח תיכוניות ועוד. במקום האירוח מוצעים גם מתקני ברביקיו – לשימושכם האישי והחופשי. אוהבים שנורקלינג? ללא ספק תוכלו ליהנות מפעילות זו ולחקור את מימי ים סוף ושוניות האלמוגים הצבעוניות והמרהיבות.

נמל Nuweiba Ferry Port מרוחק 12 קילומטרים מהמקום, כמו גם משרד המכס של נואיבה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר קמפינג במבה קאמפ Bamba Camp 

במבה קאמפ, אתר קמפינג באזור נואיבה המרוחק 22 קילומטרים מנמל המעבורת של נואיבה, מציע יחידות אירוח עם מרפסת המשקיפה לים ואינטרנט אלחוטי חינם.  מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר הכוללת אופציות קונטיננטאליות וצמחוניות. במסעדת הבית תוכלו ליהנות ממנות פיצה ושאר מאכלים איטלקיים ומזרח תיכוניים.

שירות השכרת רכב זמין עבורכם, כאשר בסמיכות אפשר ליהנות גם מפעילות שנורקלינג מהנה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל