חופשה עם ילדים בסיני

10 מלונות מומלצים בשארם למשפחות עם ילדים

החלטתם לצאת לחופשה משפחתית בסיני? אתם רוצים להתפנק בבית מלון בשארם למשפחה עם ילדים? כאן תוכלו למצוא רשימה של בתי מלון בשארם א שייח למשפחות, עם מידע שימושי על השירותים שתוכלו למצוא בכל מלון, הציונים שקיבלו המלונות באתר בוקינג, השוואת מחירים, קישור להזמנת חופשות בשארם ועוד.

      הזמנת דילים לשארם       |       הזמנת טיולים מאורגנים למצרים

שארם א שייח היא עיר נופש מדהימה למשפחות בסיני, שבמצרים. טיול משפחתי בשארם יכול להיות בריזורט מפנק עם פארק מים צמוד או בוילה עם בריכה פרטית, והכל במחירים אטרקטיביים ואל מול חופים פסטורליים. בשארם א שייח' יש מגוון ענק של מקומות אירוח, שמתאימים לכל תקציב ולכל מטייל.

ערכנו מספר השוואות מחירים לבתי מלון בשארם א-שייח' למשפחות עם ילדים, כדי למצוא את הטובים ביותר. נעזרנו באתר בוקינג.קום. חשוב לזכור, שהמחירים נכונים למועד כתיבת שורות אלה, ועשויים להשתנות מעת לעת. כמו כן, שימו לב, שכל הצעה כוללת מרכיבים שונים (מספר ארוחות ביום, מספר אורחים וכול'), אותם יש לקחת בחשבון כאשר עורכים השוואת מחירים בין ההצעות השונות.

חופשה בסיני – עוד מידע שימושי

לפני שמזמינים כרטיסי טיסה לחופשה לסיני כדאי לקרוא את המדריך בנושא טיסות לסיני – השוואת מחירים ומידע חשוב

אם אתם רוצים להישאר מחוברים במהלך החופשה בסיני, מומלץ שתקראו לפני הנסיעה את המדריך לרכישת eSim ו-Sim לסיני

במדריך בנושא מזג האוויר בסיני לפי עונות תמצאו את כל המידע שיעזור לכם להחליט מתי כדאי להגיע לחופשה בסיני

אם אתם מעוניינים להזמין הסעה משדה התעופה בשארם א שייח, תוכלו להזמין הסעה פרטית באמצעות השירות של klook

מלונות מומלצים בשארם א שייח למשפחות

אלברטוס אקווה בלו Albatros Aqua Blu Sharm El Sheikh

סוג מלון: ארבעה כוכבים יוקרתי עם פארק מים, אפשרות להכול כלול.

מיקום: ליד שכונת הדאבה, כ-18 דקות נסיעה לנעמה ביי וכ-25 דקות נסיעה לשדה התעופה של שארם.

דירוג בבוקינג: ציון כללי של 9.0, וציון משפחות של 9.0 לשהייה עם ילדים

חדרים ומחירים: משפחות עם ילדים יוכלו לבחור בין מספר סוגי חדרים מתאימים, בחיפוש שלנו למשל לתחילת יוני (אמצע שבוע), מצאנו חדר דלוקס עם נוף לאקווה פארק, הכל כלול, לזוג+ילד עם אופציה לביטול, בעלות של 642 ש"ח כולל מיסים, כמו גם באנגלו על המים לזוג פלוס ילד (הכל כלול ואופציה לביטול) ב-963 ללילה, וחדר משפחתי גדול לארבע נפשות (הכל כלול+אופציה לביטול) ב-1,283 ש"ח ללילה.

האלברטוס אקווה בלו הוא מלון מומלץ בשארם למשפחות עם ילדים, בעיקר בזכות פארק המים הענק שלו שכולל 64 מגלשות, ושמונה בריכות (מתוכן שלוש לילדים), אך לא רק. מדובר במתחם ענק ויפהפה, שכולל גם ספא, מגרש מיני גולף, מועדון ילדים, אפשרות לבייביסיטר בתוספת תשלום ועוד. המלון מותאם עם כל השירותים הנחוצים למשפחות, החל מהחדרים ועד לשירות. ניתן לבחור בין חדרים רגילים לבין חדרי באנגלו קטנים או גדולים (הגדולים יושבים על מי לגונות מלאכותיות עם סירות פרטיות).

האלברטוס אקווה בלו אמנם לא יושב ישירות על החוף, אך מציע שאטל לאורחיו לחוף הפרטי של המלון השכן (של אותה החברה).

בריזורט יש לא פחות מחמש מסעדות, ביניהן מסעדה איטלקית, מסעדה לצד הגינה, מסעדה ים תיכונית ועוד. כמו כן, ברחבי המתחם יש מספר ברים ובתי קפה, ביניהם בר חוף, בר ספורט, וגם אחד לצד בריכת הילדים בו ההורים יכולים לשבת ולהירגע.

 להזמנת חדרים און ליין למלון אלבטרוס אקווה בלו בשארם א שייח'

אלברטוס פאלאס שאראם Albatros Palace Sharm – Aqua Park

סוג מלון: חמישה כוכבים יוקרתי, הכל כלול

מיקום: רס נסראני

דירוג בבוקינג: ציון כללי של 9.6, וציון משפחות של 9.6 לשהייה עם ילדים

חדרים ומחירים: לפי החיפוש שלנו באתר בוקינג לאמצע השבוע ביוני, קיבלנו חדר טריפל לשלושה פלוס ילד הכל כלול עם אופציה לביטול, בעלות של 1035 ש"ח ללילה, חדר דלוקס לזוג פלוס ילד (הכל כלול, אופציה לביטול) בעלות של 733 ש"ח ללילה וכמו כן חדר משפחתי (הכל כלול עם אופציה לביטול) לזוג פלוס ילד בעלות של 1053 ש"ח ללילה.

אלברטוס פאלאס שארם הוא ריזורט מדהים, עם ציון מטורף של 9.6 בבוקינג, חמישה כוכבים, חוף פרטי, בריכות ענקיות עם מפלים, מיטות שיזוף נוחות במתחם יוקרתי ומפנק, בריכות ילדים עם אקווה פארק, ספא, מכון כושר, שלוש מסעדות (כולל מסעדה ליד הבריכה) וכל זה במתחם ענק, מרהיב ויפהפה על הים. המלון מציע חדרים שמתאימים למשפחות שכוללים מרפסת וגם מועדון ילדים עם גן שעשועים. אלברטוס פאלאס נמצא במרחק נסיעה נוח של כרבע שעה משדה התעופה של שארם א-שייח' או מנעמה ביי, ובמרחק של כמה דקות נסיעה מסוהו סקוואר.

להזמנת חדרים און ליין למלון אלברטוס פאלאס שאראם

סאנרייס מונטמרה ריזורט גראנד סלקט Sunrise Montemare Resort – Grand Select

סוג מלון: חמישה כוכבים, אפשרות בחירה בין מספר סוגי אירוח כמו גם הכל כלול.

מיקום: אום אל סעד

דירוג בוקינג: ציון כללי של 9.1, וציון משפחות של 9.3 לשהייה עם ילדים.

חדרים ומחירים: בחיפוש שערכנו בבוקינג (לתחילת יוני, אמצע שבוע) קיבלנו מספר חדרים שמתאימים למשפחות. חדר דלוקס, למשל, למבוגר פלוס ילד בעלות של 362 ש"ח ללילה (ארוחת בוקר בלבד, אופציה לביטול), לזוג פלוס ילד בעלות של 498 ש"ח ללילה (ארוחת בוקר+אופציה לביטול), או לשלושה פלוס ילד בעלות של 697 ש"ח (ארוחת בוקר+אופציה לביטול). ניתן גם לבחור בחדר משפחתי עם מיטות קומותיים, חדר דלוקס ועוד.

הווילה המפנקת של הריזורט (יש אחת כזו בלבד), שכוללת שני חדרי שינה ובריכה פרטית ב180 מטר מרובע, תעלה 9,012 ש"ח לארבע נפשות ללילה על בסיס הכל כלול.

מונטאמרה הוא ריזורט יוקרתי, מפנק, ומלא פעילויות לכל המשפחה שיעשירו את החופשה המשפחתית בשארם א-שייח'.  אם אתם מחפשים מלון עם בריכה פרטית בשארם א-שייח', אלו אחד המקומות היחידים שמציעים זאת, למי שמזמין את הוילה הפרטית המדהימה של המקום. הריזורט ממוקם בחלק הדרומי יותר של שארם, במרחק של כרבע שעה נסיעה מאיזור נעמה ביי המרכזי וכעשרים וחמש דקות נסיעה משדה התעופה של שארם.

בריזורט יש מספר מסעדות: מסעדה איטלקית, מסעדת בופה, מסעדה אסייאתית, מסעדה מצרית, מסעדת סטייקים ועוד, כמו גם מספר ברים – במלון, בחוף ולצד הבריכה. המלון מותאם במיוחד למשפחות עם ילדים, החל מבריכה לילדים ועד לחדר משחקים, פעילויות מיוחדות ושירותי בייביסיטר בתוספת תשלום. ישנן עוד מגוון פעילויות ואטרקציות ברחבי המלון כמו מגרש טניס, טניס שולחן, יוגה, ביליארד, וכמובן גם ספא מפנק עם טיפולים מגוונים, מכון כושר ועוד.

 להזמנת חדרים און ליין בסאנרייס מונטמרה ריזורט גראנד סלקט

אקספריינס סי בריז ריזורט שארם א שייח' Xperience Sea Breeze Resort

סוג מלון: חמישה כוכבים עם אפשרות להכל כלול או למספר ארוחות ביום.

מיקום: שארק'ס ביי

דירוג בבוקינג: ציון כללי של 8.3, וציון של 8.6 בדירוג המשפחות לשהייה עם ילדים

מחירים וחדרים: בחיפוש באתר בוקינג עבור חדרים למשפחות בשארם קיבלנו במלון זה מספר הצעות (לתחילת יוני, אמצע שבוע): חדר עם נוף לבריכה לזוג פלוס ילד בעלות של 233 ש"ח, חדר משפחתי לשלושה בעלות של 419 ש"ח (ארוחת בוקר, אופציה לביטול)חדר משפחתי עם שני חדרים מחוברים לארבעה אורחים החל מ-465 ש"ח (ארוחת בוקר, אופציה לביטול) ועוד. ניתן לבחור באותם חדרים על בסיס הכל כלול במחירים שונים.

למרות שמדובר במלון יוקרתי ומפנק, הוא מתאים גם למשפחות עם תקציב בינוני. האקספריינס סי בריז ריזורט הוא מלון שמתאים למשפחות בשארם ומציע חדרים מחוברים במחירים אטרקטיביים. החדרים מתאימים לזוגות פלוס ילד, או לשלושה או ארבעה אורחים. הריזורט נמצא ממש על החוף, והחדרים ממוזגים וכוללים מרפסת ואת כל השירותים הבסיסיים. מתחם המלון כולל 9 בריכות שחייה (שלוש מחוממות), 2 ג'קוזים, ועוד מגוון שירותים לאורחים.

בריזורט יש, בין היתר, מסעדת גג עם נוף לים, מספר ברים לצד הבריכה ובר אחד לים הים.

להזמנת חדרים און ליין באקספריינס סי בריז ריזורט

וילה שאהארזד שארם א-שייח' Villa Shahrazad Sharm El Sheikh

סוג מלון: וילה פרטית

מיקום: איזור נאבק

דירוג בבוקינג: ציון כללי של 9.1, וציון  של 8.6 בדירוג משפחות לשהייה עם ילדים.

מחיר: בחיפוש לתחילת יוני (אמצע שבוע), המחיר שהוצע לנו עבור הווילה כולה ללילה על בסיס לינה בלבד הוא 806 ש"ח ל-14 אורחים.

אמנם שארם א-שייח' מלאה בריזורטים מפנקים עם פארק מים צמוד, אך למי שמעוניין באירוח פרטי יוכל למצוא גם אופציה כזו, ובמחירים ידידותיים יחסית. וילה שאראזאד מעולה במיוחד לכמה משפחות שנוסעות יחד או לקבוצות גדולות, ויש בה שבעה חדרי שינה, בריכה פרטית גדולה ומפנקת (כולל מיטות שיזוף,  איזור ישיבה וכול'), מיזוג אוויר, טלוויזיה, מטבח מאובזר, מספר חדרי שירותים, אינטרנט אלחוטי, חנייה ועוד. לוילה יש דירוג מעולה וביקורות מהללות. זהו מקום מושלם לנופשים שרוצים ליהנות מחופשה פרטית ושקטה בסיני, בלי לחלוק את הבריכה עם עוד אורחים. גם המחיר אטרקטיבי מאוד בהתחשב בכך שמדובר בוילה שיכולה להכיל 14 אורחים.

 להזמנה און ליין של וילה שאהארזד שארם א-שייח'

אקספיריינס קיורסייז פארקלנד שארם א שייח' Xperience Kiroseiz Parkland

סוג מלון: חמישה כוכבים, הכול כלול

מיקום: כרבע שעה הליכה מנעמה ביי

דירוג בבוקינג: ציון כללי של 7.5

חדרים ומחירים: בעזרת בוקינג מצאנו מספר חדרים שמתאימים למשפחות (תחילת יוני, אמצע שבוע), כמו חדר סטנדרטי לזוג פלוס ילד בעלות של 323 ש"ח (הכול כלול, אופציה לביטול), חדר לארבעה בעלות של 626 ש"ח (הכול כלול, אופציה לביטול) ועוד.

אקספיריינס קיורסייז פארקלנד הוא מלון חמישה כוכבים יוקרתי, אך הוא גם מלון מומלץ למשפחות בשארם, עם מגוון פעילויות, שלא ישאירו לילדיכם רגע משעמם במהלך החופשה. גולת הכותרת היא פארק המים של המלון, עם מגוון מגלשות ומתקני מים, בריכת ילדים מושקעת מלאה במשחקים ועוד. מלבד המגלשות, המלון כולל גם מועדון ילדים, פארק משחקים, טניס שולחן, ואפילו קולנוע.

אך לא לדאוג: המלון דואג גם להורים עם שירותי ספא, מכון כושר, סאונה, ג'קוזי ועוד.

המלון נמצא במרחק נסיעה של לפחות כעשר דקות מהחופים הקרובים, ומציע שירותי שאטל להגעה לחוף.

להזמנת חדרים און ליין לאקספיריינס קיורסייז פארקלנד שארם א שייח'

קורל סי אקווה קלאב ריזורט Coral Sea Aqua Club Resort

סוג מלון: ארבעה כוכבים, הכל כלול

מיקום: מפרץ נאבק

דירוג בבוקינג: ציון של 8.7 בדירוג הכללי, ציון של 8.1 בדירוג המשפחות.

קורל סי אקווה קלאב הוא ריזורט בשארם למשפחות עם ילדים, שמציע מגוון אטרקציות שימלאו את החופשה שלכם בהנאה, גם להורים וגם לילדים. פארק המים של המלון מושקע וגדול וכולל מגוון סוגי מגלשות ומתקני מים, החל מנהר אבובים ועד ל"פלואו ריידר" לגלישה.

המלון כולל גם ג'קוזי, סאונה, מכון כושר, טניס שולחן, מספרה ועוד. מלבד פארק המים, במלון יש בריכה ענקית ומרווחת ומתחם הבריכה מלא במיטות שיזוף ושמשיות.

להזמנת חדרים און ליין בקורל סי אקווה קלאב ריזורט

פנורמה נעמה הייטס Panorama Naama Heights

סוג מלון: ארבעה כוכבים

מיקום: באזור נעמה ביי, כחמש דקות נסיעה מהחוף.

דירוג בבוקינג: ציון כללי של 7.6.

מחירים וחדרים:  בחיפוש לאמצע השבוע בתחילת יוני, מצאנו מספר חדרים שמתאימים למשפחות: חדר סטנדרטי לזוג עם פנסיון מלא ואופציה לביטול בעלות של 250 ש"ח (אפשרות למיטה נוספת בתיאום מראש לילד עד גיל 11), חדר טריפל לשלושה (פנסיון מלא ואופציה לביטול) בעלות של 374 ש"ח ועוד.

במרחק נסיעה קצרצרה של מספר דקות מחוף נעמה ביי, ממוקם מלון פנורמה נעמה הייטס, גן עדן למשפחות עם פארק מים קטן לילדים, בידור ופעילויות לכל המשפחה, טניס שולחן, ביליארד, מכון כושר ועוד. מסעדת המלון מציעה ארוחות בוקר, צהריים וערב ונשנושים במהלך היום, כמו גם שירות חדרים. החדרים כוללים מרפסת ומיזוג אוויר.

המלון נמצא במרחק הליכה מפארק המים קלאו פארק ובמרחק של כרבע שעה נסיעה משדה התעופה שארם א שייח ומשארק'ס ביי.

להזמנת חדרים און ליין למלון פנורמה נעמה הייטס

סאנרייס ערבייאן ביץ' ריזורט Sunrise Arabian Beach Resort

סוג מלון: חמישה כוכבים, אפשרות לבחירה בין הכול כלול, ארוחת בוקר, חצי פנסיון וכול'.

מיקום: באזור שארק'ס ביי. במרחק של כעשר דקות הליכה מהחוף הקרוב, וכ8 דקות נסיעה משארק'ס ביי.

דירוג בבוקינג: ציון של 9.1 בדירוג הכללי, וציון של 9.3 בדירוג המשפחות לשהייה עם ילדים.

חדרים ומחירים: החדרים שמצאנו בחיפוש בבוקינג (תחילת יוני, אמצ"ש) כוללים, בין היתר, חדר סופיריור לזוג בעלות של 560 ש"ח ללילה כולל ארוחת בוקר ואופציה לביטול (ניתן להוסיף עריסה לתינוק בתיאום מראש), סוויטה משפחתית הכול כלול עם שני חדרי שינה לארבעה בעלות של 1660 ש"ח ללילה, וילה ענקית עם חמישה חדרי שינה לעשרה אורחים (הכל כלול!) בעלות של 16,143 ש"ח ללילה ועוד.

סאנרייס ערבייאן ביץ' ריזורט הוא מלון יוקרתי ואיכותי במיוחד בשארק'ס ביי עם ביקורות מהללות, חדרים שמותאמים למשפחות ואפילו וילה ענקית ומדהימה עם מספר חדרי שינה לקבוצות גדולות, מועדון לילדים, חוף פרטי ועוד. בחוף תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות ספורט ימי, חלקן בתוספת תשלום.

בריזורט יש מגוון פעילויות ספורט, החל ממגרש טניס, מיני גולף וטניס שולחן ועד לפעילויות יוגה ומדיטציה. גם הספא המרגיע של המלון מציע מגוון רחב של טיפולים,  בין אם מדובר במסאז'ים או בטיפולי פנים, כמו גם סאונה, ג'קוזי ועוד. במכון הכושר של המלון ניתן להירשם לשירות של מאמן אישי בתשלום.

להזמנת חדרים און ליין בסאנרייס ערבייאן ביץ' ריזורט

צ'ארמיליון קלאב אקווה פארק Charmillion Club Aquapark

סוג מלון: חמישה כוכבים, אפשרות להכל כלול

מיקום: נאבק, מול ג'קסון ריף

דירוג בבוקינג: ציון של 8.6 בדירוג הכללי, וציון של 8.2 בדירוג המשפחות.

חדרים ומחירים: בחיפוש עבור חדר שמתאים למשפחות עם ילדים (תחילת יוני, אמצע שבוע), מצאנו מספר הצעות. חדר טריפל לשלושה פלוס ילד (הכל כלול, אופציה לביטול) בעלות של 633 ש"ח ללילה. חדר משפחתי לארבעה אורחים (הכל כלול, עם אופציה לביטול) בעלות של 861 ש"ח ללילה. חדר משפחתי לזוג פלוס ילד (הכל כלול, אופציה לביטול) בעלות של 477 ש"ח ללילה, ועוד.

צ'רמיליון קלאב אקווה פארק הוא מלון אהוב במיוחד עם דירוג טוב. במרחק כמה צעדים מהחוף, מתחם הריזורט כולל פארק מים עם כ20 מגלשות ומשחקים, בריכת ילדים ובריכת מבוגרים, ומגוון ענק של חדרים שכולל גם חדרי משפחה בגדלים שונים, כולם עם מרפסת. במלון יש שלוש מסעדות וברים.

להזמנת חדרים און ליין לצ'רמיליון קלאב אקווה פארק

טיפים למציאת בתי מלון בשארם א-שייח' למשפחות עם ילדים

ישנן מספר דרכים להזמנת מלון בשארם א-שייח', בין אם אתם מעדיפים, כמו מטיילים רבים, להיעזר באתרי ההזמנות השונים, לבין אם אתם מעדיפים להיעזר בסוכן נסיעות או להזמין ישירות מהמלון.

בכל מקרה, יש כמה פרטים שחשוב לשים לב אליהם כשמבצעים הזמנה או חיפוש:

  • חשוב לבדוק היטב מהו המחיר הסופי: פעמים רבות המחיר המוצג בחיפוש הוא לא המחיר הסופי. לעיתים, רק לאחר שתעברו לשלב ההזמנה תקבלו את המחיר הסופי שכולל את המיסים והעמלות השונות. באתר בוקינג העמלות השונות מוצגות ממש מתחת למחיר החדר ומסומנות בפלוס קטן, כך שתוכלו לחשב את המחיר הסופי כבר בעת החיפוש – דבר שהופך את תהליך ההזמנה לאמין ונוח, בלי הפתעות מרגיזות (אלא אם כן תבחרו תוספות בתשלום במהלך ההזמנה).
  • חשוב לשים לב שלא מדובר במלון למבוגרים בלבד. רשימת בתי המלון בשארם א'-שייח למשפחות היא אמנם ארוכה, אך ישנם גם מספר בתי מלון שמיועדים למבוגרים בלבד. בדרך כלל כתוב לצד שם המלון Adults Only.
  • כשעורכים השוואת מחירים לבתי מלון בסיני, כדאי לבדוק מה כל מחיר שמוצג כולל, כדי שהשוואת המחירים תהיה פרקטית. כלומר, כמה אורחים המחיר כולל, כמה ארוחות ביום וכול'. לעיתים מחיר שנראה זול יהיה פחות משתלם אם יש צורך להוסיף תוספת שונות במהלך הנסיעה.
  • אילו שירותים מוצעים למשפחות במלון? האם ניתן להוסיף עריסה בחדר? אלו שאלות שכדאי לבדוק בעת ההזמנה. באתר בוקינג.קום, בעמוד של כל מלון בדרך כלל ניתן למצוא תשובות לשאלות האלו בקלות.
  • ברשימת ה"מתקנים של המלון", למשל, יופיעו השירותים המוצעים במלון למשפחות כמו מועדון ילדים, שירותי שמרטפות וכול, וממש מתחת בתיבת "חשוב לדעת" יופיעו הנהלים של המלון לגבי גילאי ילדים, תוספת מיטה או עריסה וכול'.

תגובה

  • מחפשת מלון או וילה ל-7 מבוגרים +5 ילדים לדצמבר 2022 רצוי עם ברכה מקורה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל