שארם א שייח' עם ילדים

שארם א שייח עם ילדים – המדריך המלא

מתכננים חופשה בשארם א שייח' עם הילדים? במדריך הבא תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש לכם על מנת לתכנן חופשה בשארם למשפחות: מידע כללי, תחבורה, טיולים, אטרקציות ועוד. באמצעות המדריך תוכלו לבחור פעילויות שמתאימות למשפחה שלכם, כך שהבילוי שלכם בשארם עם הילדים יהיה בלתי נשכח.

      הזמנת דילים לשארם       |       הזמנת טיולים מאורגנים למצרים

שארם א-שייח – Sharm el-Sheikh – היא עיר נמל ונופש, הממוקמת בקצה הדרומי של חצי האי סיני שבמצרים. חצי האי סיני הוא רכס הרים מדברי, המופרד מהים הכחול ברצועת מדבר שטוחה, והשילוב הקסום של מדבר וים הוא הנוף שיקבל את פניכם בשארם א שייח'.

כיום, שארם היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם הערבי, והיא נחשבת לאחד ממקומות הצלילה הטובים ביותר בעולם, אבל לפני כ-40 שנה, היא הייתה רק כפר דייגים קטן, שתושביו מנו רק כ-100 בדואים. בשנים בהן חצי האי סיני הוחזק בידי מדינת ישראל, שארם א-שייח (שנקראה באותם ימים "אופירה") התחילה להתפתח כיעד תיירותי. לאחר שישראל פינתה את סיני בעקבות חתימת הסכמי השלום עם מצרים, המצרים המשיכו בפיתוח העיר, וכיום אוכלוסייתה מונה כ-10,000 תושבים, ויש בה תשתיות שנועדו לקבל את פני התיירים בה בזרועות פתוחות. אם אתם מתכננים להגיע אל שארם א שייח' עם הילדים, בוודאי תשמחו לדעת, שבשארם הוקם אחד מבתי החולים המודרניים ביותר במצרים – בתקווה שלא תיאלצו לפקוד אותו.

שארם עם הילדים – איפה אפשר לבלות?! תוכלו לפקוד את הטיילת הנחמדה על שפת הים, להשתתף בפעילויות ספורט ימי, בדגש על צלילה ושנורקלינג, לשבת לארוחה בהארד-רוק קפה (Hard Rock Cafe), או להשתתף בטיולים ופעילויות באזור. בהמשך תוכלו למצוא כמה מהפעילויות המומלצות לשילוב בחופשה בעיר שארם למשפחות עם ילדים.

שארם א שייח' עם ילדים – עוד דברים שחשוב לדעת

מלונות מומלצים בשארם למשפחות עם ילדים

טיסות לסיני – השוואת מחירים ומידע חשוב

סים ו-eSim לסיני – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

מזג האוויר בסיני לפי עונות

אטרקציות מומלצות למשפחות שמגיעות אל שארם עם ילדים

מה מציעה שארם א שייח' למשפחות שמגיעות אליה לחופשה? עולם שלם של פעילויות, טיולים, אטרקציות, ספורט אקסטרים במים וביבשה, תרבות והיסטוריה. ריכזנו עבורכם כמה מהאפשרויות שתוכלו ליהנות מהן במהלך החופשה בשארם:

ספארי מדברי עם טיול גמלים וטרקטורונים משארם א-שייח + ארוחת ערב

ספארי מדברי, שמשלב ישן וחדש. הטיול מתחיל ברכיבה על טרקטורונים אל עבר מאהל בדואי, שם תערכו היכרות עם המארחים שלכם, לקראת חוויית הרכיבה הבאה שלכם – הפעם לא על כלי רכב ממונע, אלא על גב גמל.

לאחר טיול הגמלים המדברי, במהלכו תוכלו לראות את השקיעה על גבה של "ספינת המדבר", תחזרו אל עבר המאהל, שם תיהנו מארוחת ערב מצרית של קבב, טחינה ועוד מטעמים שהמארחים יגישו לכם באוהל הבדואי, וכן מהופעה של ריקודים פולקלוריסטים ומופע אש.

להזמנת כרטיסים לספארי מדבר עם טיול גמלים וטרקטורונים משארם א-שייח + ארוחת ערב לחצו כאן

ראס מוחמד: חווית ספינת פיראטים

עוד אטרקציה ייחודית שתוכלו לצאת אליה משארם עם הילדים היא חוויה בספינת פיראטים. האיסוף לפעילות הוא מהמלון בשארם א-שייח' בו אתם שוהים. ההסעה תיקח אתכם לבילוי בספינת עץ דו-תרנית עם שלושה סיפונים, בה תשוטו לאורך קו החוף היפה של סיני. לאחר שתשוטו על פי המים הנוצצים, תוכלו לצלול אליהם עם שנורקלים, ולצפות באלמוגים הצבעוניים והמרהיבים שמסתתרים בהם.

הפעילות כוללת גם ארוחת צהרים של מזנון פתוח עם מגוון מרקים, סלטים פירות ים ועוד.

להזמנת כרטיסים לחוויית ספינת פיראטים בראס מוחמד לחצו כאן

שארם א-שייח: ספארי רכיבה על טרקטורונים וגמלים

אם אתם נמצאים בשארם א-שייח' עם ילדים חובבי הרפתקאות, אולי תרצו לצאת אתם לספארי מרגש של רכיבת טרקטורונים וגמלים. ההרפתקה שלכם תתחיל ברכיבה על טרקטורון למדבר הים האדום, לאחר שתעברו תדרוך ותצוידו בציוד המתאים. הנסיעה בטרקטורון על דיונות החול האינסופיות תמלא את גופכם באדרנלין.

במהלך הטיול תעצרו באזור המערות, בו תוכלו לשמוע את קולכם מהדהד. לאחר כשעה, תגיעו לכפר בדואי, בו תנוחו, תשתו תה בדואי ותחוו את אורח החיים המקומי, כולל רכיבה על גמלים בשעת השקיעה.

להזמנת כרטיסים לספארי רכיבה על טרקטורונים וגמלים לחצו כאן

משארם א-שייח': ספארי צפייה בכוכבים, טרקטורונים וארוחת ערב

מדריך מקומי יאסוף אתכם ברכב נוח וממוזג בו תיסעו אל מדבר ים סוף הקסום, שם תצפו בשקיעה המלכותית מעל מדבר סיני ותביטו כיצד היום הופך ללילה. תמשיכו בטיול גמלים של 20 דקות, ולאחר מכן תגבירו מהירות ותחצו את השטח החולי על גבי טרקטורונים.

כשתגיעו לנקודה המושלמת, שבה השמים צלולים, ואין שום תאורה מלאכותית בסביבה, תביטו אל עבר הכוכבים ותוכלו לראות אותם מסודרים בקבוצות בחסות החשיכה בלב המדבר. המדריך שלכם, שהוא גם אסטרונום, ינחה אתכם כיצד לזהות את כוכבי הלכת שמסביב למסלולו של כדור הארץ וביחד תספרו את הכוכבים הנופלים. דרך הטלסקופ הדיגיטלי תוכלו להביט על גלקסיית שביל החלב.

לאחר מכן, תתענגו בארוחת ערב בדואית מסורתית לאור נרות עם אופציות של ברביקיו או מזנון. במהלך ארוחת הערב תיהנו גם מ-4 מופעי פולקלור, ולאחריה תשובו בהסעה בחזרה אל המלון בשארם.

להזמנת כרטיסים לספארי צפייה בכוכבים, טרקטורונים וארוחת ערב לחצו כאן

שארם א-שייח: ספארי עם באגי דיונות, טיול גמלים וארוחת ברביקיו

עוד הרפתקה מלאה באקשן, אליה תוכלו לצאת משארם עם הילדים, היא ספארי מדברי עמוס חוויות, שיתחיל באיסוף ממקום האירוח בו אתם שוהים. משארם א-שייח' תצאו בנסיעה למרכז הבאגי, שם תצטיידו בציוד הבטיחות הנדרש ותקבלו הנחיות לנהיגה. משם תצאו אל הדיונות בנסיעה מלהיבה על הבאגי. הרכיבה תעבור דרך אזור הידוע בכינוי "מקדש ההד", בשל החזרי הקול המדהימים שיש בו. לאחר מכן, תסעו למחנה בסגנון בדואי אותנטי ותחוו קבלת פנים חמה, עם תה נענע מסורתי. מאוחר יותר, תצאו לרכיבה נינוחה יותר, הפעם על גב גמל, במהלכה תוכלו להתפעל ממראה המדבר ומהשמש כשהיא מתחילה לשקוע מעבר לאופק. לקראת הערב תתיישבו באוהל לארוחת ברביקיו טעימה, הכוללת מגוון מעדנים מקומיים כמו שישקבב, ולאחריה תיהנו ממופע של ריקודי בטן, ריקוד טנורה מסורתי ומופע אש מרהיב. בסיום הפעילות ההסעה תיקח אתכם בחזרה אל המקום ממנו אספו אתכם בתחילת היום.

להזמנת כרטיסים לספארי עם באגי דיונות, טיול גמלים וארוחת ברביקיו לחצו כאן

שארם א-שייח: צניחת רחיפה, טיול גמלים, צלילה וטרקטורונים

חוויה עשירה נוספת, שיוצאת משארם למשפחות חובבות אקשן: הפעילות תתחיל באיסוף מהמלון שלכם בשארם-אל-שייח. לאחר ההגעה אל היעד, תצאו לספארי טרקטורונים במדבר, ולאחר מכן לרכיבה על גמלים. משם תעברו בנסיעה לחוף הים, להרפתקה של מצנחי רחיפה גבוה מעל שארם-א-שייח. תוכלו לבחור בצניחת סולו או יחד עם בן/בת זוג.

משם תצאו לשייט מהנה בסירת בננה. לאחר מכן, תוכלו להתפעל מחיי הים העשירים בים האדום בצלילה ולבסוף, תיהנו מגלישה על הגלים כאשר אתם נמשכים על ידי סירת מנוע מהירה. בתום היום המרגש, תחזרו בהסעה מאורגנת לבית המלון שלכם בשארם-אל-שייח. תוכלו לבחור באפשרות הכוללת מצנחי רחיפה בלבד בלבד או לחילופין באפשרות הכוללת צניחת רחיפה, סירת בננה וגלישת גלים.

להזמנת כרטיסים לחוויית צניחת רחיפה, טיול גמלים, צלילה וטרקטורונים לחצו כאן

א-שייח: קניון החור הכחול באוטובוס ורכיבת טרקטורונים וגמלים

את מסלול הקניון תתחילו מנקודה עליונה, ממנה תעשו את דרככם בירידה דרך קניון החור הכחול, שבו האוויר קריר יותר לעומת החום המדברי הלוהט. הדרך תספק לכם הזדמנות לצלם תמונות מעולות, שיישארו לכם למזכרת ולשיתוף ברשתות החברתיות. ממש ליד חופי שארם א-שייח' נמצא האי טיראן, אזור שמור בים סוף, עם חופים בתוליים, שוניות אלמוגים ולגונות חמות.

לאחר שתבלו זמן קצר בסביבת הדיונות, תצאו בנסיעה אל עבר החוף. עם הגעתכם תוכלו לבחור האם להמשיך ברגל או על גב גמל, לטיול של כחצי שעה לאורך שפת הים. הטיול יוביל אתכם למקום שנחשב לאחד מאתרי הצלילה המפורסמים בעולם, העשיר באלמוגים ובחיים ימיים, שם תוכלו לשלב בטיול פעילות של שחייה או שנורקלים.

בשלב הבא תיסעו על טרקטורונים במשך כשעה, ואז תשבו לארוחת צהרים מקומית. לאחר הארוחה תמשיכו לטיול גמלים של כ-15 דקות. נסיעה קצרה תביא אתכם אל העיר המקסימה דהב, שם תקבלו זמן חופשי לקניות או לטיול עצמאי, למשך כשעה, ואז תצאו בנסיעה חזרה לשארם.

להזמנת יום טיול לקניון החור הכחול ורכיבת טרקטורונים וגמלים לחצו כאן

שארם א-שייח: ספארי מדברי על סוסים

סוסים ערביים מפורסמים בזכות הסיבולת והיופי שלהם, ואין מקום מתאים יותר לרכוב עליהם, מהמדבריות היפיפיות, עם המישורים הפתוחים העצומים, הדיונות והקניונים, שמקיפות את שארם א-שייח'. אחרי האיסוף מהמלון בשארם, תסעו אל המדבר הבתולי, שנראה כאילו אין לו סוף. עם הגעתכם אל מרכז הסוסים, תקבלו את הסוס המתאים ביותר ליכולותיכם ולמידותיכם. כל הסוסים במרכז מאומנים, ידידותיים ומורגלים בדהרה במדבר.

לאחר הסיור בנוף המדברי המרהיב, תגיעו לאוהל בדואי אותנטי, שם תיהנו ממנוחה ותה מרענן. זהו סיור נהדר לרוכבים בכל רמות הכושר, והוא מתאים גם למי ששוהה בשארם עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לספארי מדברי על סוסים לחצו כאן

משארם א-שייח: טיול של יום שלם בקהיר ובפירמידות (נסיעה באוטובוס)

עוד אופציה לבילוי יום של חוויות לנופשים בשארם א שייח' עם הילדים: סיור מודרך בקהיר ובגיזה. התחנה הראשונה אליה תגיעו בקהיר היא כיכר תחריר, ממנה תצאו לביקור במוזיאון המצרי (The Egyptian Museum), שבו מוצג אחד האוספים המקיפים ביותר של חפצים מצריים עתיקים בעולם.

לאחר מכן, תגיעו לנקודת תצפית עם נופים פנורמיים של מצודת סלאח אל-דין, בזמן שאתם נהנים מארוחת צהרים במסעדה מצרית אותנטית. התחנה הבאה היא מוזיאון הפפירוס, שם תלמדו כיצד המצרים הקדומים השתמשו בנייר פפירוס כדי לתעד את הציוויליזציה שלהם. משם תמשיכו לגיזה, ותוכלו להתפעל מהפירמידה הגדולה, שנבנתה לפני למעלה מ-4,500 שנה, עבור הפרעונים ח'ופו, חעפרע  ומנכאורע, ומפסל הספינקס המרהיב, של הפרעה המפורסם עם גוף האריה.

להזמנת טיול של יום שלם משארם א שייח' לקהיר ולפירמידות לחצו כאן

צלילה בשארם א שייח'

מצפון לשארם א שייח' נמצא מפרץ נעמה (Na'ama Bay), הצופה על מצרי טיראן ועל האי טיראן. אזור זה נחשב לאחד מאתרי הצלילה היפים בעולם. כאן תוכלו להשאיר את המדבר הצחיח מאחור לכמה שעות, ולצלול לתוך עולם מלא חיים וצבע.

השוניות של טיראן וראס מוחמד ידועות כנקודות הצלילה הטובות ביותר בעולם. ניתן להגיע אליהן בסירה משארם בתוך שעתיים. ראס מוחמד היא הנקודה הדרומית ביותר של חצי האי סיני, שם נפגשים הזרמים של מפרץ עקבה עם אלה של מפרץ סואץ. בשל כמות הפלנקטון במים, אזור זה עשיר בדגה. בכל יום ניתן לראות באזור זה להקות ענקיות של ברקודות, כרישים ומורינות.

עוד אתר צלילה ידוע ומומלץ באזור הוא מקום הימצאן של שברי ספינת ה- SS Thistlegorm.

לחובבי צלילה מושבעים, שווה לבחון את האפשרות להזמין ספארי צלילה, שכולל ביקור בשוניות יפהפיות שאליהן לא ניתן להגיע בסירות עמן יוצאים לסיור צלילה יומי. העלויות של ספארי צלילה משתנות בהתאם למרחק נסיעה ולסטנדרט של הסירה.

טיולי שנורקלים (Snorkeling)

צלילה איננה מתאימה לילדים צעירים, ולכן, אם אתם מחפשים אטרקציה, שתאפשר לכם לחוות את העולם התת-ימי המפואר של ים סוף במהלך החופשה שלכם, גם אם הגעתם אל שארם עם הילדים, טיול שנורקלים הוא כנראה הפתרון הטוב ביותר עבורכם. החופים הטובים ביותר לטיולי שנורקלים בשארם א-שייח הם:

אזור אל פאנאר – Al Fanar area

מפרץ רחב ומוגן רוח – מושלם לטיולי שנורקלים בכל הרמות, כולל למתחילים.

בתי מלון באזור:

אתרים לטיולי שנורקלים באזור אל פאנאר:
  • ראס אום סיד – Ras um Sid – לעתים ניתן לצפות כאן בכרישי לוויתן ובדגי מנטה.
  • שונית המקדש – Temple Reef – מורכבת משלוש פסגות תת-ימיות מלאות באלמוגים.
  • ראס קייטי – Ras Katy  – שטח רחב מלא בפסגות תת-ימיות ושוניות בריאות ומרהיבות.

אזור אל מונטאזה (Al Montazah area)

חוף חולי ארוך עם מזחים שמגיעים אל חומת האלמוגים אשר נמצאת במרחק של כ-100 מטרים מהחוף (לכל בית מלון יש רציף משלו).

בתי מלון באזור:

אתרים לטיולי שנורקלים באזור אל מונטאזה:

ראס בוב – Ras Bob – מקום נוח לטיולי שנורקלים וצלילה, המים בקרבת השונית לא עמוקים מאוד. מוגן מרוח וגלים, עם זרמים לא חזקים.

ראס נצרני – Ras Nasrani – קיר אלמוגים מרשים עם עומקים משתנים. ניתן לצפות כאן במושבות של דפדוף אטלנטי, נתחנים, צדפות ים צבעוניות, דגי תנין וזהרונים, צבים, דגי מנטה וכרישים.

ראס ג'מילה – Ras Ghamila – שונית רדודה יחסית (10-15 מ') עם קרקעית חולית, ראשי אלמוגים, אלמוגים פוריטים, ופסגות. ראס ג'מילה היא אתר הצלילה הפופולארי ביותר באזור שארם.

ראס מוחמד – Ras Mohammed – פארק לאומי, הממוקם כ-20 ק"מ מערבית לשארם א-שייח, בעל שוניות בתוליות עם למעלה מ-220 מיני אלמוגים.
האי טיראן – Tiran – בין השוניות המדהימות והשמורות ביותר בשארם כולה. עולם החי כאן הוא השופע ביותר באזור.

מזג האוויר בשארם א שייח'

האקלים בשארם א-שייח הוא מדברי וצחיח, ובדרך כלל חם ויבש, אם כי חודשי הקיץ יכולים להיות מעט לחים. הזמנים הטובים ביותר לנסוע לשארם א-שייח, לשחייה וצלילה, הם חודש אפריל, ומאמצע אוקטובר עד אמצע נובמבר. הקיץ, מאמצע מאי עד ספטמבר, חם למדי. כל עוד מי הים חמימים ונעימים, ניתן ליהנות מצלילות ארוכות, אך אם אתם רוצים להשתזף ולנוע בחוץ במהלך היום (במיוחד בחודשי אוגוסט וספטמבר), הטמפרטורות במהלך היום בחודשים אלה גבוהות מדי. טמפרטורת המים גבוהה יחסית לאורך כל השנה, אך בכל חורף עשויים להגיע גם גלי קור המשפיעים גם על טמפרטורת המים. השהות בשארם בחורף יכולה להיות מהנה גם היא, ולעתים קרובות הטמפרטורה אפילו מספיקה כדי לשכב ולהשתזף בשמש, אולם קחו בחשבון, שבעונה זו הימים קצרים למדי.

התמצאות בעיר שארם א שייח'

העיר שארם א-שייח מחולקת לחמישה אזורים:

  • מפרץ נאבק (Nabq Bay)
  • ראס נסראני (Ras Nasrani)
  • מפרץ נעמה (Naama Bay)
  • אום סיד (Umm Sid)
  • שארם אל מאיה (Sharm El Maya)

ביחד עם האי אל נור (Hay el Nour), חדבה (Hadaba), ריווסאט (Rowaysat), מונטזה (Montazah) ומפרץ הכרישים (Shark's Bay), שארם היא מטרופולין המשתרע על שטח של כ-42 קמ"ר.

מפרץ נעמה הוא מרכז חיי הלילה והמסעדות של שארם. כאן תמצאו את רוב המועדונים, בתי הקפה, המסעדות והחנויות של העיר. השוק הישן וחדאבה ממוקמים מדרום למפרץ נעמה.

מפרץ נאבק, הממוקם על צוק החוף מעל מצרי טיראן ובפתחו של מפרץ עקבה, הוא האזור החדש של שארם, הממוקם מצפון למפרץ נעמה.

תחבורה בשארם א שייח'

מוניות בשארם

בשארם, לרוב ניתן למצוא מוניות בדגמים מודרניים. עם זאת, שימו לב, שלנהג יש תעודה רשמית. הנהגים המקומיים לעתים קרובות יטענו שהמונה במונית איננו פועל, ותצטרכו לנהל אתם מו"מ על מחיר מוסכם מראש עבור נסיעות ברחבי שארם.

קחו בחשבון, ששדה התעופה של שארם א-שייח' הוא אחד המקומות במצרים בהם הכי קשה להשיג מונית במחיר סביר.

אם אתם מתכננים להגיע לשארם בטיסה, ואתם רוצים להסדיר מראש את הנסיעה משדה התעופה למלון, הדרך טובה ביותר להימנע מעוקצים ומאי נעימויות, היא הזמנת הסעה מראש באמצעות שירות קיוויטקסי, חברה בינלאומית, המתמחה בשירותי הסעה משדה התעופה לבית המלון עבור תיירים ברחבי העולם. דרך Kiwitaxi תוכלו להזמין מונית משדה התעופה מראש, והנהג יפגוש אתכם בנמל התעופה כשהוא נושא שלט עם השם שלכם וייקח אתכם ישירות ליעדכם, ללא לחץ, דאגות והתמקחויות, במחיר הוגן שנקבע מראש לפי מחירון עוד לפני שהמראתם.


אפשרות נוספת להזמנת הסעה פרטית משדה התעופה בשארם היא באמצעות השירות של Klook (קישור מופיע כאן למטה). מלאו את פרטי האיסוף, התאריך והשעה המועדפים ומספר הנוסעים ולאחר מכן לחצו על 'חפש'. Klook יעזרו לכם למצוא את האפשרויות הטובות ביותר הזמינות עבורכם. לאחר שתמצאו את אפשרות ההעברה משדה התעופה בשארם א שייח', שמתאימה לכם, לחצו על 'הזמן עכשיו' והשלימו את התהליך.

ספקי התחבורה שעובדים עם קלוק עוקבים בעצמם אחרי מצב הטיסה שלכם, כך שבמידה וחלו שינויים של הרגע האחרון, והטיסה התעכבה או הקדימה, כל עוד מספר הטיסה שסיפקתם לא השתנה, הנהג יחכה לכם בשדה התעופה בשארם כדי לאסוף אתכם.

להזמנת העברה משדה התעופה בשארם דרך Klook לחצו כאן

אוטובוסים בשארם

בשארם א שייח' פועל צי של מיקרו-אוטובוסים כחולים-לבנים המשמשים להסעת המקומיים ברחבי האזור. מדובר בשיטת תחבורה חסכונית, אך על פי החוק, אוטובוסים אלה אינם רשאים להסיע תיירים.

מיניבוסים בשארם

אם אתם מתכננים לצאת לטיולים משארם א שייח' עם הילדים, יתכן שהדרך הטובה והמשתלמת עבורכם היא נסיעה במיניבוס פרטי. אם תרצו להגיע לטאבה או לדהב, השכרת מיניבוס פרטי תעלה לכם כמה עשרות יורו.

השירות של קיוויטקסי (תוכלו למצוא קישור למעלה) יכול להתאים גם להזמנת מיניבוס (או מונית) לנסיעה בין יעדים שונים ברחבי סיני.

חופשה בשארם א שייח' עם ילדים – מה כדאי לראות?

באזור מפרץ נעמה, בעיר העתיקה של שארם, נמצא השוק הישן. השוק נחשב לאטרקציה תיירותית יוצאת מן הכלל.

עוד מומלץ לצאת לטיול במדבר. יש מגוון רחב של טיולים מדבריים היוצאים משארם (תוכלו למצוא כמה מהאטרקטיביים שבהם כאן במדריך). במסגרת הטיולים למדבר תוכלו לבקר במאהלים בדואים, בקניון הצבעוני (Coloured Canyon) או במעבר להר סיני.

אם אתם מעוניינים בחוויה הרפתקנית יותר, תוכלו לצאת לטיול מדברי כולל לינה, במהלכו תוכלו לרכב על גמל, לטייל בעמקים נסתרים, לנוח בנווה מדבר סודי ולישון תחת כיפת השמים.

מקום נוסף ששווה לשלב בביקור שלכם בשארם הוא הפארק הלאומי נאבק (Nabq National Park), שם תמצאו חופים בתוליים ומנגרובים (עצים ושיחים הגדלים במי ים או במים מליחים לאורך חופים) יפים.

עוד אטרקציה ידועה היא המופע האורקולי "אלף לילה ולילה", המועלה מדי יום, וכולל מופעים פולקלוריסטים של רקדן הבטן המפורסם, הידוע בשם מרו (Mero), ריקודי טנורה (tanourra) ועוד.

תגובות 3

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל