loutraki best hotels

לוטרקי יוון – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

עיירת הנופש לוטרקי ביוון הפכה מוכרת למטייל הישראלי בזכות הקמת בית המלון קלאב הוטל לוטרקי יוון – השייך לרשת הישראלית. אך זהו איננו בית המלון היחיד בלוטרקי וישנם עוד מלונות טובים בלוטרקי המהווה אפשרות טובה לחופשה משפחתית ביוון. אם אתם מתכננים חופשה בלוטרקי עם הילדים אולי תרצו לבחור בית מלון מתוך רשימה זו של מלונות מומלצים בלוטרקי למשפחות עם ילדים

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

לוטרקי מהווה אפשרות טובה לחופשה ביוון בזכות שילוב בין מיקום קרוב לאתונה, נופים ציוריים, חופים יפים ומרחצאות חמים לספא, אך בסופו של דבר מדובר על עיירה קטנה ואין הרבה בתי מלון בלוטרקי. ברשימה זו עשינו מאמץ לכלול מיגוון בתי מלון מומלצים בלוטרקי וסביבתה, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בלוטרקי למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים

חופשה ביוון – עוד באותו נושא:

טיסות ליוון – המלצות למטייל והשוואת מחירים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב ביוון – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

בתי מלון בלוטרקי יוון למשפחות עם ילדים


מלון פאולו – Paolo Hotel 

פאולו, מלון מומלץ בלוטרקי בדירוג 4 כוכבים, בניהול משפחתי, הממוקם 50 מטר מהחוף של העיר לוטרקי, מציע אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים ומסעדות המגיעות משקאות וארוחות לאורך היום כולו. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים בלוטרקי עם ילדים.

כל חדר במלון כולל מערכת מיזוג, מקרר – יתרון משמעותי בהשוואה אל בתי מלון בלוטרקי עבור משפחות- טלוויזיה, מצעים וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומקלחת.

התחילו את יומכם עם ארוחת בוקר משובחת בחדר האוכל או בחדר. ניתן ליהנות גם משירותים למטייל כגון אחסון מטען וטרקלין משותף.

העיר קורינתוס ממוקמת 6 קילומטרים בלבד מהמלון. מבחר חנויות, בתי קפה ומסעדות ממוקם מרחק הליכה ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פלאזה – Plaza Hotel 

פלאזה, בית מלון בלוטרקי  בדירוג 3 כוכבים – בצמוד לחוף הים – מציע חדרים עם מרפסת ונוף של ההרים או שולי מפרץ קורינתוס, אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה הפתוח כל שעות היממה ובר. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוג מלונות מומלצים בלוטרקי למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון כולל מיזוג, קירות אטומים לרעש, מקרר – עניין נדיר בקרב מלונות בלוטרקי בד"כ – טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה צמוד עם אביזרים – ונגיש באמצעות מעלית.

תוכלו ליהנות מארוחת בוקר משובחת בסגנון מזנון, להירגע באזור הטרקלין או ללגום משקה בבר.

המלון נמצא 80 קילומטרים מאתונה, 120 קילומטרים מ-Patras ו-18 קילומטרים בלבד מקורינתוס העתיקה. צוות הדלפק ישמח לסייע לכם בהשכרת רכב.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון איליון – Ilion 

איליון, בית מלון מומלץ בלוטרקי בדירוג 3 כוכבים המרוחק רק 100 מטרים מחוף לוטרקי, נמצא בתוך גינה מטופחת שבה פינות ישיבה לחודשים החמים וכולל חדרים אירוח ממוזגים, בר ואינטרנט אלחוטי חינם בשטחים הציבוריים. המלון זוכה לציון 9.3 ברשימת בתי מלון מומלצים בלוטרקי עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לוויין, נגן DVD,  מיני מקרר וחדר רחצה עם מייבש שיער. בחלק מהחדרים יש גם מרפסת מרוהטת ונוף להרים.

בטווח הליכה מהמלון יש מכולות, בתי קפה וטברנות. צוות דלפק הקבלה פועל 24 שעות ביממה וישמח להעניק לכם מידע תיירותי חיוני. נמל התעופה הבינלאומי Eleftherios Venizelos מרוחק 85 קילומטרים מהמקום.  חניה ציבורית זמינה בקרבת מקום ללא תשלום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פאפאס – Pappas Hotel 

פאפאס, מלון מומלץ בלוטרקי בדירוג 3 כוכבים עם חוף מסודר עם מיטות שיזוף ושמשיות, הממוקם באזור פזוליה-פייקארי, כולל יחידות אירוח עם מרפסת ונוף לים או להר ובריכת שחיה חיצונית. המלון זוכה לציון 8.3 בהמלצות על בתי מלון בלוטרקי למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מערכת מיזוג, טלוויזיה בלוויין, מיני בר, כספת וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח.

מדי יום, מוגשת במלון ארוחת בוקר מזנון אמריקאית, הכוללת מטעמים ים תיכוניים ומסורתיים. יש גם מסעדת תפריט באתר המגישה מנות מסורתיות וכוללת פינת אוכל המשקיפה לים. הבר וגם בר החוף מציעים מבחר משקאות, גלידות וקוקטיילים.

האתר מפעיל מתקני שעשועים לילדים וזוהי אחת הסיבות לדירוגים הגבוהים שלו ברשימות בתי מלון בלוטרקי למשפחות. אינטרנט אלחוטי חינם זמין באזורים הציבוריים. בדלפק הקבלה, הפתוח 24 שעות ביממה, ישמחו לספק לכם מידע חשוב אודות אטרקציות תיירותיות בלוטרקי, שמרכזה מרוחק 1.5 קילומטרים מהמלון, וניתן למצוא בו חנויות, ברים ומסעדות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פטיט פאלה – Petit Palais Hotel 

פטיט פאלה, בית מלון בלוטרקי בדירוג 2 כוכבים המשקיף למפרץ הקורינתי, ממוקם על חוף הים של לוטראקי ומאפשר לאורחים ליהנות ממשקה או קפה במזנון החטיפים. בית המלון זוכה לציון 9.0 ברשימות מלונות מומלצים בלוטרקי עם ילדים.

החדרים מרווחים ובכל אחד מהם תמצאו חדר רחצה צמוד, טלוויזיה, מקרר – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בלוטרקי ברוב המיקרים – ומערכת מיזוג. כל אחד מהם כולל מרפסת גדולה עם נוף נהדר לים.

באזור תמצאו שילוב מעולה בין נוף, תרבות והיסטוריה של הים התיכון; כאן תמצאו את כל הדרוש לכם לשהייה נוחה ונעימה בלוטראקי.

המלון משמש בסיס פופולארי לסיורים באטרקציות ידועות רבות באזור, כדוגמת האתרים הארכיאולוגיים – מיקנה ואפידאורוס.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סגאס – Hotel Segas 

סגאס, בית מלון במרכז לוטרקי בדירוג 2 כוכבים בניהול משפחתי, מציע חדרים ממוזגים, טרקלין ארוחת בוקר ובר ואילו חוף הים מרוחק מרחק הליכה קצר ממנו. המלון זוכה לציון 8.5 בביקורות על מלונות מומלצים בלוטרקי למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח מעוצב בצורה ייחודית וכולל חדר רחצה עם מייבש שיער ומקלחת, כספת וטלוויזיה. בלובי המלון תמצאו טלוויזיה עם ערוצי לוויין ואילו אינטרנט אלחוטי זמין לכם חינם ברחבי המלון כולו.

פתחו את יומכם עם ארוחת בוקר עשירה וטרייה בסגנון יווני, הכוללת מיץ ופירות טריים, ריבות, דגני בוקר וקרואסונים; יש גם אפשרויות צמחוניות. בבר מוגשים משקאות אלכוהוליים וקלים, כמו גם תה וקפה בכל שעות היום. בסמוך למלון ממוקמות מסעדות בעלות שם, המגישות מנות יווניות מסורתיות. חנויות פירות ומכולות מרוחקות 2 דקות הליכה בלבד מהמקום.

המלון נמצא 80 קילומטרים מאתונה ומשדה התעופה של אתונה ו-7 קילומטרים בלבד מהעיר קורינתוס. תעלת קורינתוס מרוחקת 4 קילומטרים מהמקום. המעיינות החמים של לוטרקי נמצאים מרחק 5 דקות הליכה מהמקום, בספא לוטרקי, בו תמצאו גם טיפולי הידרותרפיה ומתקני ספא שונים. אפשר למצוא קזינו 2.3 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון Galanopoulos Hotel 

גלאנופולוס, מלון זול בלוטרקי יוון בדירוג 2 כוכבים, הממוקם 50 מטרים בלבד מחוף לוטרקי, מציע חדרים ממוזגים ואינטרנט אלחוטי חינם. במרחק הליכה מהמלון, תמצאו את טיילת לוטרקי, המשובצת טברנות, דיסקוטקים וחנויות רבות. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוג בתי מלון מומלצים בלוטרקי למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון מעוצב עם שטיחים מקיר לקיר, חדר רחצה פרטי, שולחן עבודה וטלוויזיה. מצעי המיטות מוחלפים כל 3 ימים; שירות חדרים פעיל 12 שעות כל יממה. קורינתוס מרוחק 8 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בתי מלון באיזור לוטרקי


מלון קינג סארון Hotel King Saron 

קינג סארון, מלון באיזור לוטרקיח בדירוג 4 כוכבים, כולל יחידות אירוח מעולות במיקום אידיאלי, בריכת שחייה חיצונית וחוף פרטי. המלון ממוקם באיסתמיה (Isthmia), מוקף עצים ופרחים ומשקיף אל המפרץ הסרוני. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים בלוטרקי למשפחה עם ילדים.

חדרי המלון נוחים, נקיים וממוזגים וכל אחד מהם כולל מתקנים מודרניים, כמו טלפון וטלוויזיה בלוויין. מכל חדר נשקף מהמרפסת נוף מרהיב אל הים והסביבה, ותמצאו בו גם אינטרנט אלחוטי חינם.

ממסעדת המזנון, המגישה מנות בינלאומיות ויווניות, נשקף נוף מרהיב למדי של המפרץ הסרוני. בבר הטרקלין מוגשים משקאות.

ניתן ליהנות משימוש בלא תשלום בחוף הפרטי, כגון רכיבה על אופני מים וסירות קאנו. אפשר להשתתף בשיעורי ריקוד, לשחק טניס או לשחות בבריכה החיצונית – כל זאת מבלי לעזוב את מקום האירוח. בחוף הסמוך תוכלו ליהנות ממגרש כדורעף חופים ומחוף שמשי ובילויים. נמל התעופה הבינלאומי אתונה נמצא 110 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר נופש קאלאמאקי – Kalamaki Beach Resort 

קאלאמאקי, אתר נופש משופץ ומודרני המוקף גנים ומשקיף אל המפרץ הסרוני, נמצא באזור ההיסטורי המרתק של קורינתוס – במיקום ייחודי שהוא מקום המפגש בין יוון היבשתית לפלופונסוס. מהמלון ניתן לנסוע לבקור בתיאטרון אפידאורוס העתיק המרשים. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי בתי מלון מומלצים בלוטרקי עם ילדים.

במרחק קצר מאתונה תוכלו ליהנות מיום טיולים מעניין בבירת יוון. אפשר ליהנות מגישה מהירה ונוחה לאתונה דרך Attiki Odis.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אפולון פילוקסניה – Apollon Filoxenia 

אפולון, מלון מומלץ בקורינתוס בדירוג 2 כוכבים – מרחק 5 קילומטרים מהתעלה הקורינתית, מפעיל בר, אינטרנט אלחוטי חינם, חדרים עם מערכת מיזוג וחדר רחצה צמוד, שירות חדרים ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה.

כל חדר כולל מקרר, טלוויזיה עם מסך שטוח ומרפסת ואילו חלקם גם משקיפים לעיר. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית.

6 קילומטרים מהמלון נמצאת קורינתוס העתיקה. טירת פנטסקופי מרוחקת 7 קילומטרים ממנו ואילו שדה התעופה אללפתריוס וניזלוס – 89 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל