איירן מינכן כרטיסים

באיירן מינכן (גרמניה) – המדריך השלם לרכישת כרטיסים

אם תמיד חלמתם לראות משחק כדורגל של באיירן מינכן מהיציע של איצטדיון אליאנץ ארנה, כתבה זו תסייע לכם להגשים את החלום בקלות – כאן תמצאו את כל המידע הדרוש, החל מאפשרות הזמנה של כרטיסים לבאיירן מינכן אונליין, באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי, דרך מידע על הזמנת טיסות ובתי מלון במינכן, ועד להסברים על אטרקציות כמו סיורים מודרכים באיצטדיון אליאנץ ארנה ומוזיאון באיירן מינכן

      דילים למינכן    |    דילים לברלין    |    טיולים מאורגנים לגרמניה

באיירן מינכן Bayern München הוקמה ב-1900, והיא הקבוצה המפוארת והמצליחה ביותר בליגה הגרמנית  ואחת מקבוצות הצמרת של אירופה. רשימת התארים שבהם זכתה הקבוצה המפוארת מהעיר מינכן ארוכה, וביניהם ניתן למנות  29 אליפויות גרמניה, 19 זכיות בגביע הגרמני, 5 פעמים בהן זכתה הקבוצה בליגת האלופות, כשלוש זכיות מהן בין השנים 1974-1976 ברצף, זכיה בגביע אופ"א, הסופר קאפ האירופי, ואליפות העולם לקבוצות. הקבוצה נמנית על ארבעת הקבוצות שהצליחו לזכות בכל תואר אירופאי שקבוצה יכולה לזכות בו, יחד עם יובנטוס, אייאקס אמסטרדם ומנצ'סטר יונייטד. בשורותיה שיחקו מטובי השחקנים בכל הזמנים כמו פרנץ בקנבאואר, פיליפ לאם, ספ מאייר, אריין רובן וניקו קובאץ', שכעת מאמן את הקבוצה.

להזמנת כרטיסים לבאיירן מינכן באתר מאובטח בעברית ליחצו כאן

חופשה במינכן – עוד באותו נושא:

טיסות למינכן – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

אירועים במינכן – הזמנת כרטיסים להופעות ואירועים במינכן לפי תאריך

בתי מלון מומלצים במינכן גרמניה

סים ו-e-sim לגרמניה – מדריך למטייל

לבאיירן מינכן כמה יריבויות ארוכות שנים. אחת מהן היא היריבות עם בורוסיה דורטמונד, הקבוצה השנייה מבחינת הישגים ותארים בגרמניה, על ההגמוניה בבונדסליגה, וברמה האירופית מול ריאל מדריד, שאותה היא מרבה לפגוש במשחקי גמר של מפעלים אירופים, בדגש על ליגת האלופות.

אצטדיון אליאנץ ארנה ודרכי ההגעה אליו

ביתה של באיירן מינכן הוא אצטדיון אליאנץ ארנה בעיר, המכיל 75,000 מקומות, מתוכם 70,000 מושבים, והוא השלישי בגודלו בגרמניה. האצטדיון נבנה במיוחד עבור משחקי המונדיאל שנערכו בגרמניה בשנת 2006, וקרוי על שמה של חברת הביטוח אליאנץ שרכשה את הזכיות על שמו ל-30 שנה. לאחר תום המונדיאל המשיך האצטדיון לארח משחקי כדורגל חשובים כמו גמר ליגת האלופות של 2012 בין באיירן מינכן לצ'לסי, במשחק בו ניצחה צ'לסי.

על מנת להגיע לאצטדיון בדרך הקלה והנוחה ביותר מומלץ להשתמש בקו 6 של המטרו ולרדת בתחנת Fröttmaning.  הנסיעה מתחנת Marienplatz הנמצאת במרכז ההיסטורי של מינכן אורכת כרבע שעה. על מנת להגיע לתחנת Marienplatz, ניתן להשתמש בקווי הרכבת הקלה היוצאים משתי תחנות הרכבת העיקריות של מינכן, Hauptbahnhof  ו- Ostbahnhof.

הזמנת כרטיסים לבאיירן מינכן

באיירן מינכן היא אחת מקבוצות הכדורגל האהודות בעולם, ויש ביקוש רב לכרטיסים למשחקי באיירן מינכן בין אם אלו במסגרת הליגה הגרמנית ובין אם במפעלים האירופאים. כמקובל במועדונים גדולים אחרים, הכרטיסים הנמכרים לציבור הרחב הם אלו שנותרו לאחר שחברי מועדון האוהדים מימשו את זכות הראשונים לרכישת כרטיס. כרטיסים זמינים לציבור נמכרים מאוד מהר בדרך כלל, גם אם מנסים לרכוש אותם מבעוד מועד. כך שעל מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, ולהנות מחוויית כדורגל בלתי נשכחת עם ראש שקט ונטול דאגות, אנו ממליצים לכם לרכוש את הכרטיסים למשחקי באיירן מינכן באמצעות אתר מאובטח בעברית, עם שירות לקוחות ישראלי, על ידי לחיצה על הקישור:

https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/bundesliga?competitorId=1182

מחירי הכרטיסים למשחקים של באיירן מינכן משתנים בין מיקום הישיבה באצטדיון, והקבוצה מולה משחקת באיירן מינכן, ונעים בין כ-120€ למקומות ישיבה רגילים כנגד קבוצה פחות אטרקטיבית ועד לכ-1200€ לכרטיס במקומות הטובים יותר באצטדיון כנגד קבוצה כמו בורוסיה דורטמונד.

סיורים באצטדיון, מוזיאון באיירן מינכן וחנות האוהדים

באיירן מינכן מציעה סיורים מודרכים באצטדיון אליאנץ ארנה הכולל ביקור במוזיאון הקבוצה. הסיור נמשך כ-60 דקות, זמן אשר לא כולל את הביקור במוזיאון, אליו מומלץ להקדיש כשעה נוספת, כולל בין היתר ביקור ביציעים, חדרי ההלבשה, מנהרת העלייה לכר הדשא, טרקלין אירוח VIP, וחדר העיתונות.

הסיורים מתקיימים בימים בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-18:00 למעט ימים בהם מתקיימים משחקים של באיירן מינכן. בימים אלו ניתן להזמין סיור מיוחד עבור 49€ למבוגר ו- 39€ לילדים בגילאי 0-13. מחיר הסיור הינו 19€ לבני 14 ומעלה, 17€ לאוכלוסיות מיוחדות כגון: חברי מועדון האוהדים של באיירן מינכן, גמלאים, סטודנטים  ונכים בהצגת תעודה מתאימה,  11€ לילדים בגילאים 6-13 וחינם לילדים עד גיל 6.

להזמנת כרטיסים לסיור באיצטדיון באיירן מינכן האליאנץ ארנה

במתחם האצטדיון קיימת החנות הרשמית של באיירן מינכן, בה תוכלו למצוא ביגוד, מזכרות ומגוון רחב של אביזרים מקוריים של הקבוצה.

אטרקציות, בילוי ואוכל מסביב לאליאנץ ארנה

האצטדיון נמצא בקצה מינכן, ויש מעט מאוד מקומות בילוי ואוכל בסביבה. מקומות אלו מצויים בשפע במרכז מינכן, כך שמומלץ לאכול ולבלות שם ולהגיע לאצטדיון עבור המשחק בלבד.

כללי התנהגות לאוהד ולמבקר בכניסה למשחקי באיירן מינכן

  • יש להישמע להוראות הסדרנים, אנשי האבטחה והמשטרה
  • הכניסה מותנית בבדיקה ביטחונית והצגה תעודה מזהה
  • הכניסה למשחקי באיירן מינכן לילדים מתחת לגיל 12, בליווי מבוגר
  • הכניסה עם אמצעי צילום והקלטה מקצועיים אסורה
  • הכניסה למשחקי כדורגל של באיירן מינכן אסורה תחת השפעת אלכוהול וסמים אחרים
  • הכניסה אסורה עם נשק מכל הסוגים וכל אביזר היכול לשמש לפגיעה באחרים
  • העישון במתחם האצטדיון אסור למעט אזורים המורשים לכך
  • אין לערוך כל פעילות מסחרית באצטדיון ללא אישור
  • ביטויי אלימות, גזענות, אנטישמיות וסוגים אחרים של אפליה, אסורה בהחלט. הפריטים והפעולות הבאים: בגדים, דגלים, כרזות, ופריטים אחרים עם סיסמאות שמטרתן להשמיץ אנשים לפי צבע עור, דת, אתניות, מין או נטייה מינית, וכן פריטים המראים סמלי ימין קיצוני ו\או שנאת זרים כולל חשיפה של קעקועים בעלי אופי שכזה, אסורים בהחלט.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל