מכבי תל אביב כדורסל יורוליג

כרטיסים למכבי תל אביב כדורסל ביורוליג – הסברים והזמנות

רוצים להזמין כרטיסים למשחקים של מכבי ת"א כדורסל ביורוליג? בכתבה זו תקבלו את כל המידע והטיפים הדרושים כולל אפשרות הזמנת כרטיסים למכבי ת"א ביורוליג באתר מאובטח עם שירות לקוחות ועוד המון מידע שימושי על מחירי כרטיסים ליורוליג ועל ההיסטוריה של מכבי ת"א בכדורסל באירופה

מכבי תל אביב בכדורסל הוא מועדון הספורט המצליח ביותר בישראל ובין המצליחים ביותר באירופה עם 6 זכיות בטורניר הבכיר והיוקרתי באירופה לקבוצות כדורסל. ה-"יורוליג", טורניר הכדורסל הבכיר של אירופה. הליגה האירופאית בכדורסל מורכבת מקבוצות הכדורסל מהעשירות ביותר באירופה, עם תקציב לרכש שחקני איכות אטרקטיביים, מה שמשפר את רמת הכדורסל, ולפי דעתם של רבים יוצר את ליגת הכדורסל השנייה ברמתה בעולם אחרי ה – NBA

להזמנת כרטיסים למשחקי מכבי תל אביב ביורוליג לחצו כאן 

מכבי תל אביב החלה את דרכה במסגרת אירופית בשנת 1958, בה השתתפה לראשונה בגביע אירופה לאלופות. ההצלחה החלה עם הגביע הראשון של הקבוצה אשר הושג בשנת 1977, כשמכבי תל אביב גוברת על מובילג'ירג'י וארזה בגמר, וחולפת בדרך אליו על ענקיות כדורסל כמו ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה. הגביע השני הגיע מספר שנים לאחר מכן, בשנת 1981 כשמכבי תל אביב גוברת במשחק הגמר על סינודינה בולוניה. מכבי תל אביב באליפות אירופה הפגינה יכולות מעולות לאורך כל שנות ה-80 כשהיא זוכה כאמור בגביע אחד וב-6 סגנויות.

תקופת ההצלחה השנייה של מכבי ת"א באירופה הגיע ב-2001 עם זכיה ב-"סופרליג", הטורניר המקביל של פיב"א באותה עת שהספיק להתמזג ביורוליג הנוכחי, ופתיחה בתקופת תור הזהב שלה באירופה עם שתי אליפויות רצופות ב- 2004-2005 מה שמהווה שיא משותף, ועוד אליפות מ-2014. גם כשמכבי תל אביב לא מנצחת את הקבוצה היריבה בגמר היורוליג, היא עדיין מאוד מרשימה כשיאנית המקום השני בתחרות הכדורסל הבכירה של אירופה, כשהיא מגיעה לגמר ומפסידה בו 9 פעמים, יותר מכל קבוצה אחרת.

בנוסף לאלו, למכבי ת"א הישגים מכובדים אחרים כמו זכיה בליגה האדריאטית, ליגת כדורסל של מדינות באזור יוגוסלביה לשעבר, כשהיא זוכה בליגה בעונת 2011/2012. בגלל הישגים אלו, מכבי תל אביב כדורסל נחשבת לאחת הקבוצות הבכירות של היבשת, והעובדה שהיא מארחת את שאר קבוצות הכדורסל האטרקטיביות ביותר באחד מהיכלי הכדורסל הביתיים של אירופה במרחק נגיש, רק מגדיל את הסיבה ללכת ולראות משחק של מכבי תל אביב במסגרת היורוליג.

אולם מכבי ת"א כדורסל – היכל מנורה מבטחים

מכבי ת"א כדורסל משחקת באחד מאולמות הכדורסל הביתיים ביותר באירופה, אולם בו קבוצות יריבות מתקשות לנצח את מכבי תל אביב ולמרות ששמו כבר הפך להיות על שם ספונסר עסקי כמו "נוקיה" בעבר ו-מ"מנורה מבטחים" בהווה, הוא עדיין ידוע בשמו המיתולוגי והלא רשמי – יד אליהו, על שם השכונה בה הוא ממוקם בת"א.

אולם הכדורסל נחנך בשנת 1963 ושופץ מאז מספר פעמים על מנת להתאימו לסטנדרטים הנהוגים במפעלים האירופים החשובים ביותר. כיום, קיבולת ההיכל היא 10,383 צופים והוא היכל הספורט השני בגודלו בישראל. להיכל הספורט 12 שערים. היציעים בנויים משתי טבעות אחת על השנייה, כשכרטיסים בטבעת הקרובה למגרש יקרים יותר ככל שמתקרבים למגרש.

דרכי ההגעה המומלצות לצפייה במשחקי מכבי ת"א ביורוליג מופיעות בקישור הבא של חברת "היכלי הספורט תל אביב יפו" המפעילה את היכל הספורט https://www.sportpalace.co.il/menora-mivtachim/%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99-%d7%94%d7%92%d7%a2%d7%94/.

כרטיסים למשחקי מכבי תל אביב ביורוליג

מחירי הכרטיסים למשחקי מכבי ת"א ביורוליג משתנים ממשחק למשחק, תלויים באטרקטיביות היריבה, כך גם במקום הישיבה באולם, כך למשל כרטיס למשחק של מכבי ת"א ביורוליג מול פרטיזן בלגרד בטבעת השנייה בהיכל ביציע 4, עלו בין 220 ל-280 ₪.

כרטיסים למשחקי מכבי תל אביב ביורו ליג (בית וחוץ) מומלץ לרכוש באמצעות אתר מאובטח בעברית, עם שירות לקוחות ישראלי, ולהבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, ולהנות מחוויית כדורסל בליגה הטובה ביותר באירופה, עם ראש שקט ונטול דאגות, אנו ממליצים לכם לרכוש את הכרטיסים למשחקי מכבי ת"א כדורסל ביורוליג בקישור:

כרטיסים למשחקים של מכבי ת"א כדורסל ביורוליג 

תקנון התנהגות למשחקי מכבי תל אביב כדורסל בהיכל "מנורה מבטחים"

  • יש לציית להוראות הסדרנים, אנשי האבטחה והמשטרה בהיכל.
  • הכניסה לאולם טעונה בדיקה ביטחונית
  • אין כניסה למשחקי מכבי ת"א (ביורוליג ובליגות האחרות) במקרים הבאים: תחת השפעת אלכוהול או סמים, התנהגות אלימה או המהווה מטרד ו\או מפריעה לסדר הציבורי התקין
  • אסורה התבטאות גזענית או התבטאות אחרת שיש בה משום איום, השפלה, אלימות או שפה בוטה באולם או בסביבתו.
  • חל איסור כניסה למגרש עצמו, לפני המשחק, במהלכו ולאחריו.
  • חל איסור על הכנסת כל סוגי כלי הנשק – קרים או חמים או כל חפץ העלול לשמש כלי נשק – לתחומי האולם.
  • חל איסור על הכנסת שתייה בפחיות, בבקבוקי פלסטיק ובבקבוקי זכוכית לאולם.
  • חל איסור על הכנסת מצלמות או ציוד הקלטה למשחקי מכבי ת"א כדורסל
  • חל איסור על עישון בחלק כלשהו של האולם, למעט במקומות המיועדים לכך.
  • חל איסור על עמידה מתמשכת בשטחי ישיבה ו/או במעברים.
  • חל איסור על פריסת שלטים ו\או דגלים עם סיסמאות בשפה גסה ו/או פוגענית ו/או גזענית ו/או כזו אשר יש בה משום איום, השפלה או אלימות או אופי פוליטי.
  • חל איסור על השלכת חפצים בתחומי האולם
  • אסור לבצע שימוש ו/או ניסיון לעשות שימוש בכרטיס כניסה למשחקי מכבי ת"א ביורוליג על מנת לאפשר ליותר מאדם אחד להיכנס לאולם באמצעות הכרטיס.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל