כדורגל באנגליה מידע

הזמנת כרטיסים לכדורגל באנגליה – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

אם אתם מעוניינים להזמין כרטיסים למשחק כדורגל באנגליה מדריך זה נועד עבורכם והוא כולל את כל הפרטים – החל מקישורים להזמנת כרטיסים לכדורגל באנגליה דרך מידע מקיף על הליגה האנגלית, הקבוצות הבכירות, האיצטדיונים ומיקומיהם, כללי ההתנהגות והכניסה לאיצטדיוני כדורגל באנגליה וגם מידע למטייל על הזמנת טיסות לאנגליה, בתי מלון, אטרקציות לחופשה ועוד

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

"הפרמייר ליג", ליגת הכדורגל הבכירה באנגליה, מהווה מקור לעניין רב מצד תושבי בריטניה והעולם כולו. מדובר בליגת הכדורגל בין הבכירות והעשירות בתבל, בה שיחקו ומשחקים גדולי השחקנים במועדוני הכדורגל המפוארים ומצליחים ביותר דוגמת ארסנל, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול ועוד. חלק גדול מאוהדי הכדורגל בארץ מרגישים חיבה עמוקה לאחת מקבוצות הפרמייר ליג, מה שגורם לחובבי כדורגל רבים מישראל לבקר באחד מהאצטדיונים המפוארים, המעניקים את חווית המשחק האולטימטיבית.  גם אם לא תצליחו לראות את האצטדיונים המפוארים בזמן משחק אמת, תמיד ניתן להירשם לסיורים המודרכים אשר מתקיימים בכל אחד מהאצטדיונים הבכירים של לונדון כמו "אצטדיון האמירויות", "סטמנפורד ברידג'" או "וומבלי" האגדי.

במדריך זה למטייל הישראלי נסקור את כל המידע הרלוונטי והעדכני עבור אלו המתעניינים ברכישת כרטיסים למשחקי כדורגל באנגליה בפרמייר ליג, אשר העונה שלה בד"כ נפתחת ב 11 באוגוסט ונמשכת עד ה- 12 במאי.

להזמנת כרטיסים לכדורגל באנגליה ליחצו כאן

חופשה באנגליה – עוד באותו נושא:

טיסות ללונדון – השוואת מחירים וטיפים חשובים למטייל

השכרת רכב באנגליה, נהיגה באנגליה – המדריך המלא

סים ו-eSim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

טיסות פנים בבריטניה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

איך מזמינים כרטיסים לכדורגל באנגליה

אל תקנו כרטיסים ממקור מפוקפק ובלתי ידוע (כמו ספסרים בכניסה לאיצטדיון) משום שעלולים לא לכבד אותם בכניסה לאצטדיון. אנו לא ממליצים לרכוש כרטיסים באתרי מסחר כמו ebay  משום שהסיכון לקבל כרטיס מזויף גבוה. אפשר להזמין בקלות כרטיסים לליגה האנגלית ברכישה אונליין מסודרת בעברית עם שירות לקוחות ותמיכה בהקלקה על הבאנר

כרטיסים לליגה האנגלית בכדורגל

בהזמנה אונליין של כרטיסים לכדורגל באנגליה ניתן למצוא כרטיסים החל מ- 142 ש"ח למשחק של קבוצות פחות בכירות בליגה האנגלית ועד לכ- 2000 שקל עבור כרטיס למשחק מרכזי של אחת הקבוצות הגדולות בליגה האנגלית. כאמור, ככול שהקבוצה בכירה יותר, כך יהיה קשה יותר להשיג כרטיסים למשחקים שלה והמחירים יאמירו, במיוחד אם אתם לא חברי מועדון האוהדים.

בפרמייר ליג, במיוחד בקבוצות הבכירות, מרבית הכרטיסים מוצעים קודם כל לחברי מועדון אוהדים של הקבוצות והם הכרטיסים הזולים ביותר בנמצא. ניתן כמובן להירשם למועדון האוהדים של הקבוצה אותה אתם אוהדים, צעד כזה משתלם למי שנמצא תקופה יחסית ארוכה באנגליה ומתכוון ללכת לכמה משחקי כדורגל באנגליה במהלך העונה, ופחות משתלם למטייל המעוניין ללכת לראות משחק בודד או סדרת משחקים בביקור קצר.

אחת האפשרויות לרכישת כרטיסים לכדורגל באנגליה היא לרכוש כרטיסים מיד שניה מאחד אותם חברי מועדון. את הכרטיסים האלו ניתן למצוא אצל סוכנים מוכרים ורשומים. צעד זה יבטיח את מקוריות הכרטיס אך לרוב העמלה הנוספת למחיר הכרטיס מייקרת אותו בצורה ניכרת, כך שברוב המיקרים עדיף להזמין בחנות האונליין לכרטיסים לכדורגל אנגלי.

תמיד ניתן לעקוב אחר כרטיסים זמינים באתרים של הקבוצות השונות במידה ונשארו כאלה. אופציה זו יכולה להיות ריאלית בעיקר לכרטיסים של קבוצות פחות בכירות בליגה ובמשחקים אטרקטיביים פחות.

הקבוצות הבכירות בליגת הכדורגל באנגליה ואצטדיוני הבית שלהן

בליגה הכדורגל האנגלי הבכירה, "הפרמייר ליג", משחקות 20 קבוצות בשיטת העלייה והירידה, כך ששלושת הקבוצות המדורגות אחרונות בתום העונה, שכאמור בד"כ נמשכת מאוגוסט עד מאי, יורדות לליגת המשנה. במדריך זה נרחיב על הקבוצות המרכזיות בליגת הכדורגל באנגליה והיכן הן משחקות.

משחקי כדורגל בלונדון

תחילה נסקור את הקבוצות הכדורגל הבכירות בליגה האנגלית מהעיר לונדון. לונדון היא עיר מאוד גדולה מבחינת אוכלוסייתה ושטחה כך יוצא שלכמעט לכל רובע בעיר יש קבוצת כדורגל משלו, ויש רבעים עם קבוצות מצליחות מאוד.

כרטיסים לארסנל

ארסנל היא קבוצת כדורגל מצפון העיר לונדון השוכנת ברובע איזלינגטון, שהוקמה בשנת 1886 על ידי עובדי מפעל הנשק "רויואל ארסנל" ומכן נגזר שמה וכינוייה "התותחנים". הצבעים המזוהים עם הקבוצה הם אדום ולבן והם צבעי מדי הבית. הקבוצה היא אחת המצליחות בתולדות הליגה והכדורגל האנגלי עם 13 תארי אליפות (3 אליפויות הפרמיירליג) ו- 13 זכיות בגביע האנגלי. כמו כן מדובר במועדון הכדורגל עם שיא עונות רצופות בפרמייר-ליג. ארסנל משחקת את משחקי הבית שלה ב"אצטדיון האמירויות" שקיבל את שמו לאחר שחברת התעופה של איחוד האמירויות קנתה את זכויות השם. מדובר באצטדיון מפואר בעל 60,000 מקומות ישיבה והוא השלישי בגודלו בליגה.

איך מגיעים למשחק כדורגל של ארסנל?

הכתובת: Hornsey Rd, London N7 7AJ, London. כמו כן ניתן לקבל הוראות הגעה לאיצטדיון האמירויות בקישור הבא

כרטיסי כדורגל לארסנל

 

כרטיסים לצ'לסי

צ'לסי היא עוד קבוצת פאר ממערב לונדון אשר הוקמה בשנת 1905. הקבוצה זכתה ב-6 אליפויות ו- 8 פעמים בגביע האנגלי. הקבוצה עלתה לכותרות והתחילה להצליח לאחר שנרכשה על ידי איש העסקים רומן אברמוביץ' אשר השקיע הון רב בקבוצה והפך אותה לאחת מהבכירות בכדורגל האירופאי. צ'לסי הגיעה לגמר ליגת האלופות בשנת 2008 וזכתה במפעל היוקרתי בשנת 2012. הקבוצה מזוהה עם הצבע הכחול ואף אחד מכינויה בקרב האוהדים הוא הבלוז – הכחולים. צ'לסי משחקת באצטדיון סטמנפורד ברידג' המכיל 41,663  מקומות ישיבה. זהו המגרש הביתי היחיד בו שיחקה הקבוצה מיום היוסדה. כיום ישנן תכניות להריסת האצטדיון הוותיק ובניית אצטדיון משודרג עם כ- 60 אלף מקומות.

האצטדיון של צ'לסי ממוקם ברובע האמרסמית' ופולהאם בלונדון. הכתובת Stamford Bridge, Fulham Rd, London SW6 1HS

כרטיסי כדורגל לצ'לסי

כרטיסים לטוטנהאם

עוד קבוצה מצליחה ומעוטרת נוספת מלונדון היא טוטנהאם אשר זכתה פעמיים באליפות אנגליה, 8 פעמים בגביע הכדורגל האנגלי ופעמיים בגביע אופ"א. בדומה לאייקס אמסטרדם, המועדון מזוהה עם יהודים ואוהדיה, גם כאלה שאינם יהודים, נוטים לאמץ "זהות יהודית" על מנת להתבדל מאוהדי קבוצות יריבות. מצב זה אף גורם לביטויי אנטישמיות כלפי הקבוצה וקהל אוהדיה. הקבוצה משחקת באצטדיון "וומבלי" ועתידה לעבור לאצטדיון החדש, טוטנהאם הוטספר בצפון העיר לונדון, המכיל 62,062 אלף מקומות ישיבה. כתובת האצטדיון היא: London HA9 0WS

כרטיסים לטוטנהאם

כרטיסים לווסטהאם

ווסטהאם נוסדה בשנת 1895 ומרבית הישגיה היו דווקא בגביע האנגלי אשר זכתה בו 3 פעמים. הקבוצה הידועה בכינויה "הפטישים" מגיע מהרובע ניוהאם בעיר. בזירה האירופית ניתן למנות זכייה בגביע אירופה למחזיקות גביע ב-1965 וזכייה בגביע האינטר-טוטו ב- 1999 . הקבוצה זכורה לחובבי כדורגל ישראלים בזכות העבודה שאברהם גרנט היה מאמנה בעונת 2010/2011 . ביתה של הקבוצה משנת 2016 הוא "אצטדיון לונדון", לשעבר האצטדיון האולימפי המכיל 66,000 מקומות ישיבה.

כתובת האצטדיון Queen Elizabeth Olympic Park, London E20 2ST. דרכי הגעה בתחבורה הציבורית ואמצעים נוספים ניתן למצוא בקישור הבא

למידע נוסף ולרכישת כרטיסים לווסטהאם לחצו כאן

כרטיסים לפולהאם

קבוצת כדורגל אנגלי מלונדון אשר נוסדה בשנת 1879 ומגיעה מרובע ברובע האמרסמית' ופולהאם בלונדון. הקבוצה עורכת את משחקי הבית שלה באצטדיון ה- "קרייבן קוטג'" המכיל 25,700 מקומות ישיבה. האצטדיון ממוקם בכתובת Stevenage Rd, Fulham, London SW6 6HH,

למידע נוסף ולרכישת כרטיסים לפולהאם לחצו כאן

כרטיסים לקריסטל פאלאס

מועדון הכדורגל קריסטל פאלאס מהעיר לונדון נוסד בשנת 1905 ברובע סיינדהאם בלונדון. המועדון נקרא על שם ארמון הבדולח באזור. עם השנים הקבוצה עברה לרובע קרוידון וקבעה את ביתה באצטדיון “סלהרסט פארק" אשר מכיל 26,309 מקומות ישיבה. מדיה המסורתיים כוללים חולצת פסים כחולה-אדומה ומכנסיים כחולים. כתובת האצטדיון Holmesdale Rd, London SE25 6PU,

למידע נוסף ולרכישת כרטיסים לקריסטל פאלאס לחצו כאן

משחקי כדורגל במנצ'סטר

כרטיסים למנצ'סטר יונייטד

הקבוצה הידועה מהעיר מנצ'סטר היא אחת הקבוצות המצליחות, המפורסמות והאהודות בעולם והמצליחה ביותר בכדורגל האנגלי. הקבוצה זכתה ב- 20 אליפויות הליגה הבכירה, 12 פעמים בגביע האנגלי, ו 5 פעמים בגביע הליגה האנגלית.  בליגת האלופות הקבוצה זכתה 3 פעמים והינה אחת מתוך 4 קבוצות כדורגל באירופה אשר זכו בכל התארים האפשריים למועדון אירופאי. הקבוצה משחקת באצטדיון ה"אולד טראפורד",השוכן ברובע טראפורד שבמנצ'סטר רבתי, שהוא הגדול ביותר בליגה האנגלית עם קיבולת של 75,643 צופים.  כתובת האצטדיון היא: Sir Matt Busby Way, Stretford, Manchester M16 0RA, UK

כרטיסים למנצ'סטר יונייטד אנגליה

כרטיסים למנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הבכירה השנייה של העיר מנצ'סטר וקיימת יריבות מרה בינה לבין מנצ'סטר יונייטד, מה שיצר את הדרבי המפורסם של מנצ'סטר. הקבוצה נוסדה בשנת 1880 והחל משנת 1887 נקראת בשמה הנוכחי. הקבוצה זכתה באליפות הכדורגל האנגלי ובגביע 5 פעמים והיא משחקת באצטדיון סיטי אוף מנצ'סטר המכיל 55 אלף מקומות. נכון להיום המועדון הוא העשיר ביותר בעולם לאחר שנקנה על ידי קבוצה עסקית מאבו דאבי. כתובת האצטדיון של הקבוצה היא: Ashton New Rd, Manchester M11 3FF.

כרטיסים למנצ'סטר אנגליה

כדורגל בליברפול

כרטיסים לליברפול

קבוצת פאר אנגלית אשרה נוסדה ב-1892. ליברפול היא קבוצת הכדורגל האנגלי המצליחה ביותר ובין שלושת המועדונים המצליחים באירופה. על התארים שלה ניתן למנות  5 זכיות בגביע אירופה לאלופות, שלוש בגביע אופ"א ושלוש בסופר קאפ האירופי. ליברפול מחזיקה בשיא הזכיות בגביע הליגה האנגלית – 8, ועד שנת 2011 החזיקה בשיא הזכיות באליפות אנגליה – 18. מגרשה הביתי של הקבוצה, הלא הוא אצטדיון "אנפילד" האגדי עם תכולה של 54,074 מושבים, ידוע כמגרש עוין במיוחד עבור קבוצות אורחות. האצטדיון ממוקם בכתובת Anfield Rd, Liverpool L4 0TH וניתן להגיע אליו במגוון אמצעי תחבורה ציבורית.

הזמנת כרטיסים ליברפול

כרטיסים ללסטר סיטי

מועדון הכדורגל של העיר לסטר הממוקמת במרכזה של אנגליה. ידוע לכולם בזכות הסנסציה שהקבוצה חוללה בעונת 2016 אשר הדהימה את העולם כולו, כשהקבוצה הקטנה והלא מוכרת שלא הייתה  מועמדת לתואר בעיני אף אחד בתחילת העונה, זכתה באליפות הפרמיירליג לראשונה בתולדותיה. בנוסף לתואר האליפות הסנסציוני, הקבוצה מחזיקה ב- 3 זכיות בגביע האנגלי. לסטר עורכת את משחקי הבית שלה באצטדיון "קינג פאוור" בעל 32,312 מקומות. כתובת האצטדיון היא: Filbert Way, Leicester LE2 7FL

למידע נוסף ולרכישת כרטיסים ללסטר סיטי לחצו כאן

קבוצות נוספות  בליגה האנגלית המוכרות לקהל הישראלי הן סאות'המפטון (ליחצו על הקישור להזמנת כרטיסים למשחק כדורגל של סאות'המפטון), בה שיחק אייל ברקוביץ', וגם אברטון (ליחצו על הקישור להזמנת כרטיסים למשחק כדורגל של אברטון), קבוצתו לשעבר של עידן טל.

עוד אצטדיונים למשחקי כדורגל בלונדון

בלונדון כאמור ישנן הרבה קבוצות פאר של הליגה האנגלית לצד קבוצות מדרג שני ושלישי ולכולן יש את האצטדיון הביתי שלהן המארח משחקים גם של קבוצות בפרמייר ליג

  • אצטדיון וומבלי  – הבית של נבחרת אנגליה. ארח את טוטנהאם בזמן בניית אצטדיון החדש שלה וממוקם ב- London HA9 0WS
  • אצטדיון לונדון – אצטדיון האתלטיקה המרכזי של אולימפיאדת לונדון. ביתה של קבוצת ווסטהאם. הכתובת היא: Queen Elizabeth Olympic Park, London E20 2ST

משחק כדורגל באנגליה – עשה ואל תעשה בבואך לאצטדיון

אם אתם רוצים לקבל חווית כדורגל מושלמת כמו שהליגה הבכירה של אנגליה יכולה להציע, אנא הימנעו ממספר דברים העלולים לפגוע בחוויה.

רכשו כאמור כרטיסים ממקור מהימן.

בבואכם למגרש כבדו את כללי המקום והנחיות הסדרנים. הימנעו מהכנסת אמצעים אסורים כמו בקבוקי זכוכית, כלים חדים וכו'. זכרו, אסור לעשן ולצרוך משקאות אלכוהוליים וסמים באצטדיוני כדורגל באנגליה.

השתדלו להתרחק מקבוצות אוהדי "אולטראס". מדובר בגרעין הקשה ולרוב הפחות סימפטי של אוהדים כל קבוצה.

משחק כדורגל באנגליה עם ילדים

הפרמיירליג מעודד הגעה של ילדים ומשפחות למשחקי כדורגל באנגליה על פי המדיניות הרשמית של הליגה האנגלית. השתדלו לרכוש כרטיסים ליציעים המיועדים לקהל זה.

תרבות הכדורגל באנגליה למשפחות מפותחת, ויש ילדים רבים הפוקדים את האצטדיונים החל מגיל צעיר יחד עם אבותיהם. לכל אצטדיון כדורגל באנגליה ישנן תקנות משלו לגבי הגיל המינימלי לצפייה במשחק כדורגל. יש כאלה שאליהם ניתן להיכנס בלי כל הגבלת גיל.

הזמנת כרטיסים לכדורגל באנגליה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל