טיסות פנים לונדון מחירים

טיסות פנים בבריטניה – כל המידע כל המחירים כל הפרטים

טיסות פנים בבריטניה – המדריך המלא: מתכננים טיול שכולל טיסות פנימיות בבריטניה? בכתבה זו תמצאו את כל הדרוש: מנוע חיפוש טיסות שיבצע עבורכם השוואת מחירים של קווי טיסום פנימיות בבריטניה ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים, וגם מידע מקיף וטיפים למטייל על קווי תעופה וחברות תעופה שונות, שירות מיוחד להזמנה מראש של הסעה משדות תעופה בבריטניה ישירות למלון, המלצות לתיכנון טיול בבריטניה ועוד

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

האיים הבריטיים מלאים במגוון יעדים מדהימים לחופשה הבאה שלכם. בעזרת טיסות פנים בבריטניה, המעבר בין היעדים המרכזיים בחופשה באנגליה ובשאר מרכיבי הממלכה המאוחדת יכול להפוך לפשוט במיוחד ולאפשר לכם לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר. גם המחירים של טיסות פנימיות בבריטניה אטרקטיביים במיוחד, בזכות התחרות בין חברות התעופה וחברות הלואו-קוסט הפועלות באזור.

חופשה באנגליה – עוד באותו נושא:

טיסות ללונדון – איתור טיסות זולות לאנגליה וביקורת חברות תעופה

השכרת רכב באנגליה, נהיגה באנגליה – המדריך המלא

מלונות מומלצים בלונדון עם שרותי בייביסיטר

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

eSim וסים לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

השוואת מחירים לטיסות פנימיות בבריטניה – הוראות והסברים

בעזרת מנוע החיפוש של קיווי שמופיע לכאן למעלה תוכלו למצוא את המחירים הכי זולים לטיסות פנים בבריטניה. פשוט הזינו את המוצא, היעד, תאריכי הנסיעה ולחצו חיפוש. להצגת טיסות ישירות בלבד, לחצו על מסננים -> עצירות ביניים, ובחרו באפשרות "ללא עצירות ביניים (טיסות ישירות)". אם יש לכם תקציב מוגבל, לחצו על מחיר (במסננים), וסמנו את טווח המחירים הרצוי.

אם עוד לא החלטתם על יעד, מנוע החיפוש של קיווי להשוואת מחירי טיסות יאפשר לכם להזין יעד כללי כמו הממלכה המאוחדת (בריטניה כולה), אירלנד או סקוטלנד. כך תוכלו לראות מהם המחירים הכי זולים למיגוון רחב של טיסות פנימיות בבריטניה ולתכנן את הטיול בהתאם. בכל מקרה, אנו ממליצים לשים לב לקוד של נמל התעופה (שלוש אותיות באנגלית), כדי להימנע מטעויות בין נמלי תעופה בעלי שמות דומים.

אם התאריכים שלכם עוד לא קבועים, והתקציב חשוב לכם, תוכלו לסמן טווח תאריכים מוגדר או פשוט לסמן "בכל שעה" בתיבת היציאה והחזרה ולקבל את כל הטיסות בכל התאריכים האפשריים ולמצוא את הזמן הכי זול לטוס בבריטניה. לאחר החיפוש, תוכלו למיין את התוצאות לפי הטיסות הכי זולות, הטיסות הכי מומלצות או המסלול הכי קצר (רלוונטי בעיקר לטיסות קונקשן בתוך בריטניה).

לאחר שמצאתם את הטיסה הכי משתלמת, תתבקשו להזין את הפרטים האישיים. כמו כן, יוצגו בפניכם פרטי הכבודה של הכרטיס, ותוכלו להוסיף להזמנה כבודת מטען במידת הצורך. בשלב זה, תוכלו לבדוק אם הכרטיס כולל כבודת מטען ואם המחיר עדיין משתלם לאחר הוספת הכבודה.

כרטיסים לליגה האנגלית בכדורגל

הזמנת הסעה לשדה התעופה בבריטניה

יש מגוון דרכים להגיע משדה התעופה למלון, בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם, אך אין ספק שהדרך הנוחה ביותר היא הזמנת הסעה פרטית מראש אונליין.

במקום לסחוב את המזוודות ברכבת ולאבד זמן חופשה יקר בחיפוש אחר תחנת המוניות, הרכבת או האוטובוס הקרובה, תוכלו ליהנות מנחיתה רגועה: שירות ההסעות הבינלאומי קיוויטקסי יציג בפניכם את המחיר מראש לפי סוג הרכב הרצוי והנהג ימתין עבורכם בעת הנחיתה עם שלט שעליו שמכם. השירות של קיוויטקסי מעולה במיוחד למשפחות עם ילדים ולקבוצות גדולות, ולכל מי שפשוט רוצה ליהנות מנסיעה נוחה ורגועה ליעד.

מלבד כל היתרונות של הזמנת הסעה פרטית לשדה התעופה, גם תהליך ההזמנה עצמו הוא נוח במיוחד: תחילה, בחרו את המוצא, היעד ואת מספר הנוסעים. כעת, יוצגו בפניכם כל סוגי הרכב הזמינים, כאשר לצד כל סוג רכב יופיע מספר המזוודות והנוסעים ומחיר הנסיעה.

לאחר מכן, תעברו לעמוד ההזמנה בו תתבקשו להזין את פרטי הנסיעה, פרטי התשלום ודרישות נוספות (תוכלו להוסיף גם נסיעה חזור וכיסאות לילדים, בדרך כלל). באתר של קיוויטקסי תוכלו לשוחח עם שירות הלקוחות בצ'אט, כך שאם תתקלו בבעיות במהלך ההזמנה תוכלו לקבל מענה זריז.

הזמנת הסעה פרטית היא פתרון נהדר גם במהלך החופשה, לא רק לשדה התעופה: תוכלו להזמין רכב שיקח אתכם מהמלון למסעדה, למוזיאון או לכל יעד אחר ובחזרה, ולא תצטרכו לבזבז זמן יקר בחיפוש אחר מונית.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


טיסות פנים בבריטניה – טיפים ומידע למטייל

מגוון חברות תעופה מציעות טיסות פנים זולות בבריטניה – ריאנאייר, איזיג'ט, פלייבי, בריטיש איירווייז ועוד.  תנאי הכבודה בטיסות פנים בבריטניה משתנים, אך שימו לב שלרוב תתקלו בחברות לואו-קוסט שיציעו את המחיר הכי זול לטיסה ללא מזוודה. כך שאם אתם מטיילים עם מזוודות והכרטיס לא כולל כבודת מטען, כדאי לבדוק תחילה מהו המחיר של שליחת מזוודה לתא המטען.

בריטיש איירווייז, למשל, היא חברה המציעה טיסות פנימיות בבריטניה עם שירות מלא שבדרך כלל לא מחייבת על מזוודות. עם זאת, בטיסות פנימיות קצרות בתוך אירופה, לעיתים הכרטיסים הזולים ביותר הם בתעריף שנקרא Basic (דומה לכרטיס לואו-קוסט) שלא כולל כבודת מטען. ריאנאייר, איזיג'ט ופלייבי, למשל, מציעות גם הן כרטיסים זולים במיוחד שלא כוללים כבודת מטען.

בכתבה זו נציג בפניכם מגוון יעדים מרכזיים ברחבי האיים הבריטיים ואת נמלי התעופה הפופולריים ביותר. בנוסף, נערוך מספר השוואות מחירים בעזרת המנוע לחיפוש של קיווי שמופיע למעלה בדף זה.  את השוואות המחירים ערכנו עבור כל תאריך בשנה (בהזנת anytime בתאריכים) כדי לחפש את התאריך הכי זול. שימו לב שרוב המחירים הזולים ביותר לא כוללים כבודת מטען.

טיסות מלונדון

את לונדון משרתים שישה נמלי תעופה:

נמל התעופה לונדון הית'רו (LHR), העמוס ביותר באירופה, ממוקם ברובע הילינגדון במרחק של כ24 ק"מ ממרכז העיר. מגיעות אליו מספר טיסות ללונדון מישראל מדי יום והוא משרת מגוון טיסות פנים בבריטניה.

נמל התעופה לונדון גטוויק (LGW) , השני העמוס ביותר בבריטניה, נמצא במרחק של כ45 ק"מ מהעיר לונדון. ניתן למצוא טיסות לגטוויק מתל אביב של חברת איזיג'ט, בדרך כלל פעמיים בשבוע.

נמל תעופה לונדון לוטון (LTN), שממוקם במרחק של כ56 ק"מ מלונדון, משמש בעיקר טיסות לואו-קוסט ללונדון וממנה. ניתן למצוא טיסות ללוטון מישראל עם חברת איזיג'ט, וויז אייר ואל על.

שדה התעופה לונדון סיטי (LCY) ממוקם במרחק של כ11 ק"מ מהעיר. הוא משרת מספר קטן של טיסות, בעיקר מערים מרכזיות באירופה.

נמל התעופה לונדון סטנסטד (STN) ממקום במרחק של כ48 ק"מ ממרכז לונדון, בסמוך לעיירה סטנסטד. איזיג'ט מציעה טיסות ישירות לסטנסטד מישראל.

נמל התעופה לונדון סאות'אנד (SEN) ממוקם ברוצ'פורד, אסקס, במרחק של כ58 ק"מ ממרכז לונדון.

טיסות פנים בבריטניה מלונדון

טיסות מלונדון לסקוטלנד

טיסות מלונדון לאדינבורו בירת סקוטלנד ממריאות מדי יום, לפחות 22 פעמים ביום. הטיסות ממריאות מכל נמלי התעופה בלונדון, מלבד סאות'אנד. על קו זה מתחרות מספר חברות: בריטיש איירווייז, ריאנאייר, איזיג'ט ופלייבי. את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת ריאנאייר שהציעה לנו כרטיס מלונדון לאדינבורו ובחזרה במחיר של 24$ בלבד. זמן הטיסה מלונדון לאדינבורו הוא כשעה וחצי. שימו לב שכמובן, טיסות לסקוטלנד מאנגליה נחשבות טיסות פנים בבריטניה ואין צורך בביקורת דרכונים.

טיסה ישירה מלונדון לגלאזגו ממריאה לפחות 11 פעמים ביום. זמן הטיסה מלונדון לגלאזגו הוא כשעה וחצי, והטיסות ממריאות מכל נמלי התעופה בלונדון מלבד סאות'אנד. המחיר הכי זול שמצאנו לטיסה מלונדון לגלאזגו הוא 87$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מלונדון לאירלנד

לפחות 17 טיסות פנימיות בבריטניה ביום ממריאות מלונדון לבלפסט (בירת צפון אירלנד), מכל נמלי התעופה של לונדון מלבד סאות'אנד. ניתן להגיע מלונדון לשני נמלי התעופה של בלפסט (ג'ורג' בסט ונמל התעופה הבינלאומי). המחיר הכי זול לטיסה מלונדון לבלפסט הוא 32$ (הלוך-חזור).  זמן הטיסה הוא כשעה וחצי.

לפחות 43 טיסות מלונדון לדבלין בירת הרפובליקה של אירלנד ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מלונדון לדבלין הוא כשעה ועשרים דקות. הטיסות ממריאות מכל נמלי התעופה בלונדון. את המחיר הכי זול לקו זה קיבלנו מחברת ריאנאייר, שהציעה לנו כרטיס הלוך-חזור במחיר של 38$ בלבד. שימו לב שטיסות מלונדון לדבלין אינן טיסות פנימיות בבריטניה אלא טיסות מבריטניה לרפובליקה של אירלנד המהווה מדינה עצמאית.

חופשה בלונדון – עוד באותו נושא:

לונדון עם הילדים? 10 מלונות מומלצים עם שירותי בייביסיטר

לונדון עם ילדים – אטרקציות מומלצות לטיול משפחות

אטרקציות מיוחדות בלונדון למטיילים צעירים

השכרת רכב בלונדון – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות ממנצ'סטר

נמל התעופה מנצ'סטר (MAN), הוא נמל התעופה המרכזי של מנצ'סטר וצפון אנגליה, והשלישי העמוס ביותר בבריטניה. איזיג'ט מציעה טיסות ישירות למנצ'סטר מישראל עם לוח זמנים שכולל שתי טיסות שבועיות. קו נוסף של טיסות למנצ'סטר מנתב"ג באל על מתוכנן למאי 2019.

טיסות ממנצ'סטר ללונדון – טיסות ישירות ממנצ'סטר ללונדון ממריאות מדי יום, זהו אחד הקווים הפופולריים של טיסות פנים באנגליה. זמן הטיסה ממנצ'סטר ללונדון הוא כשעה וחמש דקות.

טיסות ממנצ'סטר לסקוטלנד – חברת פלייבי מציעה טיסות ישירות ממנצ'סטר לאדינבורו עם לוח זמנים שכולל כשתיים-שלוש טיסות ביום (טיסה אחת בלבד בימי שבת) זמן הטיסה ממנצ'סטר לאדינבורו הוא כשעה וחמש דקות. המחיר הכי זול שמצאנו בקו זה הוא 71$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות ממנצ'סטר לגלאזגו ממריאות לפחות 8 פעמים בשבוע (מדי יום מלבד ימי שלישי ושבת), ומופעלות על ידי חברת פלייבי בלבד, כאשר המחיר הכי זול לפי השוואת המחירים שערכנו הוא 78$ (הלוך-חזור). זמן הטיסה ממנצ'סטר לגלאזגו הוא כשעה ועשר דקות.

טיסות ממנצ'סטר לאירלנד – איזיג'ט, ריאנאייר ופלייבי מציעות טיסות ישירות ממנצ'סטר לבלפסט שנוחתות בשני נמלי התעופה (ג'ורג' בסט ונמל התעופה הבינלאומי של בלפסט). זמן הטיסה ממנצ'סטר לבלפסט הוא כשעה.  את המחיר הכי זול בקו זה של טיסות פנימיות בבריטניה קיבלנו מחברת ריאנאייר, בעלות של 32$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ממנצ'סטר לדבלין – טיסות ישירות ממנצ'סטר לדבלין ממריאות מדי יום. את המחיר הכי זול בקו זה קיבלנו מחברת ריאנאייר עבור כרטיס הלוך-חזור ב31$ בלבד. זמן הטיסה ממנצ'סטר לדבלין הוא כשעה.

חופשה במנצ'סטר – עוד באותו נושא:

חופשה במנצ'סטר – אטרקציות מומלצות וטיפים לחופשה

בתי מלון מומלצים במנצ'סטר למשפחות עם ילדים

השכרת רכב במנצ'סטר – השוואת מחירים ומידע למטייל באנגליה

טיסות פנימיות בבריטניה מאדינבורו

נמל התעופה של אדינבורו בירת סקוטלנד (EDI) ממוקם במרחק של כ9.3 ק"מ ממרכז אדינבורו, בירת סקוטלנד. יש אפשרות של טיסות לאדינבורו מנתב"ג.

טיסות מאדינבורו ללונדון – טיסות ישירות מאדינבורו ללונדון ממריאות מדי יום, ונוחתות בכל שדות התעופה בלונדון מלבד סאות'אנד. זמן הטיסה מאדינבורו ללונדון הוא כשעה וחצי, ואת המחיר הכי זול קיבלנו מחברת ריאנאייר שהציעה לנו כרטיס הלוך-חזור ב24$ בלבד.

איזיג'ט מפעילה מספר טיסות מאדינבורו לבריסטול מדי יום (טיסה אחת בלבד בימי שבת). זמן הטיסה הוא כשעה ורבע. המחיר הכי זול שהציעה לנו איזיג'ט (בהשוואת המחירים שערכנו באתר קיווי) הוא 109$ לכרטיס הלוך חזור.

טיסות מסקוטלנד לאירלנד – מספר טיסות מאדינבורו לבלפסט ממריאות מדי יום, ונוחתות גם בנמל התעופה ג'ורג' בסט וגם בנמל התעופה הבינלאומי של בלפסט. זמן הטיסה מאדינבורו לבלפסט הוא כחמישים דקות, ואת המחיר הכי זול בקו זה קיבלנו מחברת פלייבי עם 65$ לכרטיס הלוך-חזור.

לפחות שתי טיסות ביום ממריאות מאדינבורו לבירמינגהאם ם. זמן הטיסה הוא כשעה ורבע. את הטיסות הפנימיות בבריטניה בקו זה מפעילה חברת פלייבי, והמחירים מתחילים מכ81$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות מאדינבורו לסאות'המפטון ממריאות לפחות 3 פעמים ביום. את הטיסות מציעה חברת פלייבי, והמחירים מתחילים מכ81$ לכרטיס הלוך חזור. זמן הטיסה מאדינבורו לסאות'המפטון הוא כשעה וחצי.

חופשה באדינבורו – עוד מידע למטייל

השכרת רכב באדינבורו – השוואת מחירים והמלצות למטייל

מלונות מומלצים באדינבורו למשפחות עם ילדים

אדינבורו למשפחות עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה 

טיסות מגלאזגו

נמל התעופה הבינלאומי של גלאזגו (GLA), העיר הגדולה ביותר בסקוטלנד, ממוקם במרחק של כ16 ק"מ ממרכז גלזגו.

טיסות מלונדון לגלזגו – טיסות ישירות מלונדון לגלאזגו ממריאות לפחות 11 פעמים ביום ומגיעות לכל שדות התעופה בלונדון מלבד סאות'אנד. את הטיסות מפעילות איזיג'ט ובריטיש איירווייז. את המחיר הכי זול לטיסה בקו זה קיבלנו מחברת איזיג'ט, שהציעה לנו כרטיס הלוך-חזור בעלות של 86$ בלבד. זמן הטיסה מגלאזגו ללונדון הוא כשעה וחצי.

טיסות מגלזגו לאירלנד – ניתן למצוא טיסות ישירות מגלאזגו לבלפסט מדי יום, עם זמן טיסה של כ45 דקות. הטיסות נוחתות בשני נמלי התעופה בבלפסט (ג'ורג' בסט ונמל התעופה הבינלאומי). את  המחיר הכי זול קיבלנו מחברת פלייבי: 65$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מגלזגו לבריסטול – טיסות ישירות מגלאזגו לבריסטול ממריאות מדי יום. זמן הטיסה הוא כשעה ועשר דקות. את הטיסות בקו זה מפעילה, נכון לכתיבת הכתבה, חברת איזיג'ט בלבד. המחירים מתחילים מכ108$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מגלזגו לסאות'המפטון – כמו כן, ניתן למצוא טיסות יומיות מגלאזגו לסאות'המפטון עם מחירים שמתחילים מכ97$ לכרטיס הלוך-חזור. זמן הטיסה מגלאזגו לסאות'המפטון הוא כשעה וחצי.

חופשה בגלזגו – עוד המלצות למטייל

גלזגו למשפחות – המלצות למטייל ואטרקציות עם ילדים

מלונות מומלצים בגלזגו למשפחות עם ילדים

טיסות בבריטניה מדבלין

נמל התעופה של דבלין (DUB), בירת אירלנד והעיר הגדולה ביותר במדינה, ממוקם במרחק של כ10 ק"מ בלבד מהעיר. ארקיע מציעה טיסות ישירות לדבלין עם לוח זמנים שכולל טיסה אחת בשבוע במהלך חודשי הקיץ. טיסות מדבלין לאנגליה וסקוטלנד אינן נחשבות מבחינה טכנית טיסות פנים בבריטניה כי אירלנד היא מדינה נפרדת מבריטניה אך למטייל הדבר איננו משנה כל כך.

טיסות מדבלין ללונדון – טיסות ישירות מדבלין ללונדון ממריאות מדי יום (לפחות 41 טיסות ביום בקו זה). זמן הטיסה מדבלין ללונדון הוא כשעה ועשרים וחמש דקות. הטיסות בקו זה נוחתות בכל נמלי התעופה של לונדון. את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת ריאנאייר, שהציעה לנו כרטיס הלוך חזור במחיר של 38$ בלבד.

טיסות מדבלין למנצ'סטר – טיסות ישירות מדבלין למנצ'סטר ממריאות מדי יום, והמחירים מתחילים מכ31$ לכרטיס הלוך חזור, לפי השוואת המחירים שערכנו במנוע החיפוש של קיווי. זמן הטיסה מדבלין למנצ'סטר הוא כשעה וחמש דקות.

טיסות מדבלין לבירמינגהם ממריאות לפחות 9 פעמים ביום. זמן הטיסה הוא כשעה ועשר דקות. את המחיר הכי זול הציעה לנו חברת ריאנאייר (38$ לכרטיס הלוך-חזור).

טיסות מדבלין לאדינבורו הן האופציה הראשית של טיסות מאירלנד לסקוטלנד והן ממריאות מדי יום, עם זמן טיסה של כשעה ורבע.  המחירים בקו זה מתחילים מכ43$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בדבלין – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בדבלין – השוואת מחירים ומידע

דבלין – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת אירלנד

טיסות פנימיות בבריטניה מבלפסט

נמל התעופה הבינלאומי של בלפסט (BFS), בירת צפון אירלנד המהווה חלק מבריטניה מבחינת השתייכות מדינית, ממוקם במרחק של כ21.3 ק"מ מהעיר. הוא משרת מגוון די מצומצם של טיסות בינלאומיות, עונתיות וסדירות. שדה התעופה בלפסט ג'ורג' בסט (BHD) משרת גם הוא את בלפסט וממוקם במרחק של כ5 ק"מ בלבד ממרכז העיר. הוא משרת מספר קטן יותר של טיסות, בעיקר ליעדים באירופה.

טיסות מבלפסט ללונדון – טיסות ישירות מבלפסט ללונדון ממריאות מדי יום (לפחות 17 טיסות ביום) ונוחתות בכל נמלי התעופה בלונדון מלבד סאות'אנד. טיסות מבלפסט ללונדון סיטי ולהית'רו ממריאות מג'ורג' בסט (BHD), והשאר ממריאות מנמל התעופה הבינלאומי (BFS). המחירים בקו זה מתחילים מכ32$ לכרטיס הלוך-חזור. זמן הטיסה מבלפסט ללונדון הוא כשעה ועשרים דקות.

טיסות מבלפסט לליברפול – איזיג'ט מפעילה טיסות ישירות מבלפסט לליברפול מדי יום. זמן הטיסה מבלפסט לליברפול הוא כחמישים דקות. המחירים בקו זה של טיסות פנים בבריטניה מתחילים מכ91$ לכרטיס הלוך-חזור.  הטיסות לליברפול ממריאות רק מנמל התעופה הבינלאומי (BFS).

טיסות מבלפסט לאדינבורו ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מבלפסט לאדינבורו הוא כחמישים דקות. המחיר הכי זול של טיסות מאירלנד לסקוטלנד בקו זה, לפי השוואת המחירים שערכנו, הוא כ65$ לכרטיס הלוך-חזור. הטיסות בקו זה ממריאות משני נמלי התעופה של בלפסט.

טיול בצפון אירלנד – עוד באותו נושא: 

בלפסט – אטרקציות מומלצות בבירת צפון אירלנד

בתי מלון מומלצים בבלפסט בירת צפון אירלנד

השכרת רכב בצפון אירלנד – השוואת מחירים וטיפים למטייל

טיסות בבריטניה מוויילס

נמל התעופה של קארדיף (CWL), בירת וויילס, הוא העמוס ביותר במדינה ומשרת מגוון טיסות פנימיות בבריטניה וגם טיסות בינלאומיות.

טיסות מוויילס לסקוטלנד – טיסות מוויילס לאדינבורו ממריאות פעם או פעמיים ביום  (המראה מקארדיף). זמן הטיסה מוויילס לאדינבורו הוא כשעה ורבע. את הטיסה הכי זולה בקו זה הציעה לנו חברת פלייבי במחיר של 71$ לכרטיס הלוך-חזור.

פלייבי מפעילה גם קו טיסות ישירות מוויילס לגלאזגו, עם לוח זמנים שכולל 5 טיסות פנים בבריטניה בשבוע (מדי יום מלבד ימי שלישי ושבת). זמן הטיסה מווילס לגלאזגו הוא כשעה ועשרים דקות, והמחירים מתחילים מכ71$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מוויילס לאירלנד – פלייבי היא גם המפעילה היחידה בקו הטיסות הישירות מוויילס לבלפסט (נכון לכתיבת הכתבה), עם טיסות מדי יום. זמן הטיסה מוויילס לבלפסט הוא כשעה וחמש דקות, והמחירים מתחילים מכ71$ לכרטיס הלוך-חזור.

לפחות 2 טיסות מבלפסט לבריסטול ממריאות מדי יום. נכון לכתיבת הכתבה, איזיג'ט היא המפעילה היחידה של קו זה. הטיסות ממריאות מנמל התעופה הבינלאומי (BFS) בלבד. המחירים מתחילים מכ108$ (הלוך-חזור). זמן הטיסה מבלפסט לבריסטול הוא כשעה וחמש דקות.

טיסות פנים באנגליה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל