השכרת רכב בדבלין סניפים

השכרת רכב בדבלין – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בדבלין בירת אירלנד – המדריך המלא: מנוע השוואת מחירים מיוחד שיחסוך לכם מאות שקלים ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים בין חברות השכרת רכבים בדבלין, וגם טיפים חשובים לנהג על נהיגה בדבלין (כולל סרטון וידאו), כולל הסברים על חנייה בדבלין ועל כבישי אגרה בדבלין

כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב בדבלין (על מיגוון דגמי מכוניות,החל מהשכרת רכב קטן ועד השכרת ג'יפ או מיניוואן עם 7 מקומות) השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה – בשדה ארץ ביחרו את אירלנד ולאחר מכן בשדה עיר ביחרו את דבלין dublin. אז, ביחרו בשדה תחנה את המיקום הספציפי אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בדבלין מבין האפשרויות הכוללות כמובן גם השכרת רכבים בשדה התעופה של דבלין וגם מיקומים נוספים בהן פועלות סוכנויות השכרת רכב בדבלין כמו דאונטאון דבלין, ספנסר דוק ועוד. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב בדבלין וליחצו "חפש" כדי לראות תוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בדבלין ולהזמין אונליין

השכרת רכב בדבלין  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


טיול באירלנד – עוד באותו נושא:

דבלין עם ילדים – אטרקציות מומלצות וטיפים למטייל

אירלנד למשפחות – המדריך המלא לטיולים וחופשות

דבלין – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת אירלנד

השכרת רכב באירלנד – נהיגה באירלנד ומידע למטייל

חברות השכרת רכב בדבלין

תמצאו נציגות של כל חברות השכרת הרכב בנמל התעופה של דבלין, אבל מספר החברות שיש להן סוכנויות השכרת רכב בדבלין עצמה מועט. החברות שמציעות סניפי השכרת רכב בתוך דבלין הן:

CARHIRE.ie , Europcar, Avis, Hertz, Car Rental Ireland Budget Car Rental Paylessand Irish Car Rentals

נהיגה בדבלין – טיפים למטייל

רבים מתכננים השכרת רכב בדבלין כדי לצאת ממנה לטיול באירלנד וזה בהחלט פיתרון מומלץ, אך נהיגה בדבלין עצמה כעיקרון איננה מאוד מומלצת ברוב שעות היום, בעיקר במרכז דבלין. ראשית, זיכרו שבאירלנד נוהגים בצד שמאל של הכביש, הפוך מבישראל. התנועה יכולה להיות מאוד כבדה ויש מערכת רחבה מאוד של רחובות חד-סטריים שיש החושבים שתוכננה במיוחד כדי להקשות על רכבים להיכנס למרכז דבלין. הרציפים שלאורך הנהר גרועים במיוחד לנהיגה בדבלין.

יש מספר גדול של נתיבי אוטובוסים (רק אוטובוסים, מוניות ואופניים מורשים בנתיבים אלה, ואילו אחרים יכולים לצפות לקנס על המקום. הקנס יישלח לחברת השכרת הרכב בדבלין שתגבה עוד עמלת טיפול גבוהה מצידה ותחייב את כטיס האשראי שלכם. לעיתים קרובות חוקי לנהוג בנתיב של האוטובוסים מחוץ לשעות השיא, והשעות האלה מצויינות בבירור על השילוט. אם אתם ממש חייבים להגיע למרכז דבלין ברכב, כדאי לברר פרטים לגבי המסלול הנדרש (בעזרת GPS או אפילו גוגל מפות) ולברר היכן אפשר לחנות מבעוד מועד).

מומלץ לראות את סרט הוידאו המתעד נהיגה בדבלין – הוא יסייע לך להתכונן לפני השכרת רכב בדבלין

יש מערכת של שני כבישי טבעת המקיפים את דבלין שנבנתה בשנים האחרונות, ויש בה שילוט שמבוסס על צבעים – סגול וכחול. ה-M50 הוא הכביש המהיר של דבלין והוא מתחבר ל-M1 (לצפון אירלנד ואל בלפסט) על יד נמל התעופה של דבלין ול-M11 (המשרת את מחוזות ויקלו (Wicklow) וווקספורד (Wexford) והדרום) דרומית לעיר ולכבישים מהירים וארציים אחרים לאורך המסלול הבנוי בצורת חצי עיגול. לאחרונה, הכביש שודרג והוא עכשיו פחות צפוף והשילוט בו טוב מאוד.

עם זאת, כשחוצים את הנהר ב-M50 יש צורך לחצות דרך גשר ווסטלינק הנמצא בין הצמתים 3 ו-4 של ה-M50. זהו גשר אגרה, כאשר דמי האגרה משתנים בהתאם לסוג הרכב וסוג אמצעי התשלום. חשוב לדעת שהאגרה היא ללא מחסום, כלומר אין אפשרות לשלם אותה בדלפקים, אלא חייבים לבצע את התשלום באינטרנט או דרך הטלפון (או באמצעות אמצעי גישה אלקטרוניים שקיימים ברכב, בררו זאת עם סוכנות השכרת הרכב בדבלין), או בחנויות מסויימות. הרכב יכול לחצות דרך שער האגרה בלי לעצור, אבל לוחית הרישוי מצולמת באופן אוטומטי. חייבים לשלם את האגרה עד השעה 20:00 ביום שלמחרת. לאחר השעה הזו, דמי האגרה יעלו.

לרכבים שיש להם לוחית רישוי זרה, אין כרגע בעייה מאחר שאין לרשויות רישום הרכבים האיריות גישה לפרטי בעלות זרים, אבל עבור רכבים הרשומים באירלנד, וזה כולל רכבים מושכרים, דמי האגרה, כולל קנסות, ייגבו דרך חברת השכרת הרכב בדבלין (בתוספת עמלה) דרך כרטיס האשראי של האדם ששכר את הרכב.

חנייה בדבלין

יכול להיות קשה למצוא חנייה בדבלין בחניונים רבי קומות. יש אפשרות לחנות ברחוב לכמה שעות באמצעות מדחנים, אבל היו זהירים לגבי השארת הרכב מעבר לשעות המותרות/ששילמת עליהן כדי להימנע מקנסות מחברות הנשלחות לסנדל את הרכב, והקנסות לשחרור הרכב נעים בין 70-150 יורו לכל 24 שעות. מחוץ למרכז דבלין, החנייה בדרך כלל לא מהווה בעייה, ויש המון חנייה מחוץ ל-M50 (ובאזורים מסויימים בתוך כביש הטבעת M50).

אם אתם מבקרים בדבלין רק למשך היום ויש לכם רכב, תוכלו להתגבר על הפקקים בכך שתשאירו את הרכב בתחנת Park and Ride. אם אתם מגיעים מהדרום, שני מקומות אידיאליים להשאיר את הרכב הם בתחנה  Sandyford Luas שנמצאת ממש מחוץ לצומת 15 (JUNCTION 15) של ה-M50 או Blackthorn Road או בנקודת העצירה Bray DART שעל Bray Road. אם אתם מגיעים ממערב, האופציה הכי טובה היא נקודת העצירה Red Cow Luas שנמצאת ממש מחוץ לצומת 10 של ה-M50. כשאתם מגיעים מצפון מזרח, האופציה הטובה ביותר היא להחנות את הרכב בחניון Park and Ride שנמצא בתחנה Howth DART . דמי החנייה בתחנות Park and Ride נעים מ-2-4 יורו.

אם החלטתם להיכנס למרכז דבלין עם רכב, יש מספר גדול של חניונים. יש שילוט המורה איך להגיע למרכז העירוני של דבלין (Dublin City Centre) וגם מציין את מספר המקומות הזמינים בכל החניונים הראשיים. יש בעיר גם חנייה מסוג Pay and Display שבאמצעותה אפשר לחנות עד 3 שעות. חניות משולטות היטב במרכז דאבלין וכוללות מידע בזמן אמת על מצב המקומות הפנויים.

 

השכרת רכב בדבלין
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל