מידע על השכרת רכבים במילאנו

השכרת רכב במילאנו – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב במילאנו – כל מה שצריך לדעת: מנוע השוואת מחירים שיחסוך לכם מאות שקלים, סרטון וידאו שמדגים נהיגה במילאנו, הסברים על "אגרת הגודש" של מילאנו ומידע חשוב לנהג במילאנו על פקקים, חנייה, תרבות הנהיגה וכל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים השכרת רכב במילאנו

הזמנת דילים למילאנו | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

השכרת רכב במילאנו לא חייבת להיות יקרה – אפשר לאתר את המחירים הזולים ביותר באמצעות מנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל אשר מקושר לכל חברת השכרת רכב במילאנו המספקת שירות לקוחות באנגלית ונחשבת אמינה באופן כללי. בשדה "ארץ" בחרו את איטליה ולאחר מכן בשדה עיר את milan מילאנו. בשדה "תחנה" בחרו את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב במילאנו מבין רשימת המיקומים בהם פועלים סניפים של חברות השכרת רכב במילאנו – שדה התעופה מילאנו, שדה התעופה מילאן לינטה, שדה התעופה מילאן מלפנסה, תחנת הרכבות של מילאנו, אסגו, סאן דונטו, ויה נובארה, ויה ספזיה, מיסוזי, סרטוזה ועוד יעדים בתוך מילאנו. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב במילאנו והקליקו על "חפש" כדי לקבל את הצעות המחיר הזולות ביותר עבור מיגוון דגמי רכב, בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שונות במילאנו.

כרטיסים למילאן כדורגל

השכרת רכב במילאנו  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה במילאנו -עוד מאמרים מומלצים:

טיסות למילאנו – איתור טיסות זולות, ביקורת חברות תעופה ועוד

חופשה משפחתית במילאנו – 10 מלונות עם שירותי בייביסיטר

SIM ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

אירועים במילאנו – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ומשחקי כדורגל – לוח מתעדכן

השכרת רכב במילאנו – טיפים ומידע חשוב

מילאנו היא בירת צפון איטליה ורבים מזמינים השכרת רכב במילנו כדי לצאת עם הרכב ממילאנו ולטייל במרחבי צפון איטליה, ליעדים כמו פארק השעשועים גרדלנד, ורונה, ונציה, העיירות שלחופי אגם גארדה ועוד. אך אם אתם מתכוונים לנהוג בתוך מילאנו עצמה, שימו לב שלא תמיד כדאי להיכנס למרכז מילאנו עם מכונית.

כמו ברוב הערים הגדולות באיטליה, מרומא ועד נאפולי, פקקי התנועה במילאנו הם בעיה משמעותית, שלא לדבר על מציאת חניה. במהלך שעות העבודה הכבישים במילאנו נפקקים לעתים קרובות – גם בתוך העיר, וגם על הכביש המהיר המקיף את מילאנו. מצב התנועה במילאנו הרבה יותר טוב בלילה, אבל ברוב חלקי העיר בהם תמצאו אטרקציות חיי לילה במילאנו (מועדונים, מסעדות וכדומה) תהיה בעיה למצוא חנייה. גם בסופי שבוע מצב התנועה במילאנו משתפר משמעותית.

אגרת גודש על מכוניות במילאנו – מאז 1 בינואר 2008, מכוניות שנכנסות למרכז מילאנו, בתוך המרכז ההיטורי של מילאנו שהיה מוקף בחומה (cerchia dei navigli) חייבים לשלם אגרה מיוחדת (€ 2, € 3, € 5 או € 10 בהתאם לדירוג זיהום האוויר של האוטו): יש מצלמות בכל הכניסות לאזור זה וכל לוחיות הזיהוי של מכוניות מצולמות ונרשמות, כך שלא כדאי לנסות להתחמק מתשלום אגרת הגודש. אי תשלום של האגרה בתוך 48 שעות מהכניסה לאזור יגרור קנס של 75 יורו.

התשלום מבוצע על ידי רכישת כרטיסים מיוחדים (בדומה לכרטיסי חנייה) בחנויות עיתונים, אבל ניתן לשלם גם באינטרנט או על ידי SMS (התקשרו 020202 לקבל מידע בנושא, אם לא הצלחתם להסתדר עם רכישת הכרטיסים הדרושים בחנות עיתונים סמוכה).

אגרת הגודש של מילאנו בתוקף רק בימי חול, בין השעות 07:30-19:30. אם אתם נכנסים למרכז מילאנו בימי חופש או בשעות הלילה אין צורך לשלם אותה. 

השכרת רכב במילאנו
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

תגובות 2

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל