טיסות לאיטליה וינציה

טיסות לונציה – השוואת מחירים ועצות

טיסות לונציה – המדריך המלא: קריאת חובה לפני הזמנת כרטיסי טיסה לונציה – הסברים על איתור טיסות זולות לונציה וביקורת על חברות התעופה השונות בקו ת"א – ונציה: החל מההבדלים בתנאים בכרטיס הטיסה, כמות מטען מותרת, ארוחות בטיסה, כרטיסי טיסה לונציה לתינוק או למשפחות הטסות אל ונציה עם ילדים, היתרונות והחסרונות של טיסות ישירות לונציה מול טיסות קונקשן לונציה, ועוד טיפים חשובים

הזמנת דילים לונציה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

כיום, קל מאוד למצוא טיסות זולות לונציה שבאיטליה בעיקר בזכות הצטרפות חברת הלואו קוסט איזיג'ט לתחרות על קו תל אביב – ונציה, מה שמאפשר לנוסעים לבחור מבין כמה אפשרויות לפי מחיר, זמן, שירות ועוד. לאיתור טיסות לונציה בתאריכים המתאימים לכם השתמשו במנוע השוואת המחירים לטיסות לחו"ל שבדף זה. לאחר החיפוש בחרו טיסה לונציה במחיר ובתאריך הרצוי לכם ותוכלו להזמין כרטיסי טיסה אונליין ולקבל אישור הזמנה תוך דקות.

חופשה בונציה – המלצות לקריאה נוספת:

מלונות מומלצים למשפחה בונציה

השכרת רכב בונציה – השוואת מחירים וטיפים

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

eSIM וסים לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

טיפים לאיתור טיסות זולות לונציה באמצעות המנוע להשוואת מחירי טיסות לחו"ל – אם אתם מעוניינים בחיפוש טיסות לונציה הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה העיר venice ונציה. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לונציה ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה מאיטליה לישראל.

טיסות לונציה – מידע כללי

טיסות לונציה נוחתות בנמל התעופה מרקו פולו, שממוקם במרחק של כ8 ק"מ מהעיר. זהו נמל תעופה קטן עם טרמינל יחיד, אך הוא נוח ומציע את כל השירותים הבסיסיים. תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי בחינם לשש שעות וגם להטעין את המכשיר שלכם בעמדות ההטענה שבשדה התעופה.

במתחם יש פיצרייה, מספר מסעדות, בתי קפה ועוד. גם שופינג לא חסר: מגוון של חנויות דיוטי פרי, חנויות למטיילים וחנויות אלקטרוניקה. אם תרצו, תוכלו לקבל גישה לטרקלין הVIP בעלות של 40 אירו וליהנות מהמתנה נעימה לטיסה. הטרקלין כולל כיבוד, משקאות קלים או אלכוהוליים, מקלחות ועוד.

לונציה עצמה תוכלו להגיע משדה התעופה באוטובוס (הדרך הזולה והמהירה), במונית או בסירה (Water Taxi). ההגעה לונציה בסירה משדה התעופה היא יקרה וארוכה יותר, אך היא מהנה בהחלט אם בא לכם להירגע וליהנות מהנוף. הדרך הנוחה והמומלצת ביותר היא להזמין מראש (באמצעות הקישור) את השירות האמין והמומלץ של חברת קיויטקסי המספק לכם מונית מנמל התעופה למלון

טיסות ישירות לונציה

טיסה לונציה באל על

אם אתם מעוניינים בטיסה ישירה לונציה עם שירות מלא (לא לואו קוסט), תוכלו לבחור באל על הישראלית. מחירי הכרטיסים של טיסות לונציה באל על (הלוך חזור) מתחילים מכ246$ לאדם, אך בחודשי יולי אוגוסט המחירים עולים כמובן ונעים בין כ347$ ל426$ לאדם.

אל על מתפעלת שתיים-שלוש טיסות בשבוע בקו תל אביב – ונציה. בדרך הלוך, טיסות לונציה ממריאות מתל אביב מוקדם בבוקר ומגיעות לונציה בד"כ בכתשע בבוקר. בחזור, ההמראות מונציה הן בשעות הבוקר והנחיתות הן בשעות הצהריים בד"כ.

כרטיס טיסה לונציה באל על כולל כמובן ארוחה ומשקאות במהלך הטיסה, וגם שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען. למטוס תוכלו לעלות עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג. אם יש לכם צורך בארוחות מיוחדות (צמחוניות, ארוחות לילדים, כשרות וכול'), אל תשכחו להזמין אותן מראש. אם לא הספקתם לעשות קניות בנתב"ג, תוכלו לקנות בשמים, מוצרי קוסמטיקה ועוד מעגלת הדיוטי פרי שבטיסה. אל על מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לונציה עם תנאי הזמנה גמישים יותר או פחות, ועמלות שמשתנות לפי סוג הכרטיס.

נוסעים המתכננים טיסה לונציה עם תינוק יכולים לרכוש לתינוק מושב נפרד בתנאי שיביאו לטיסה כיסא בטיחות תקני. הכרטיס הנפרד יהיה בתעריף של כרטיס לילד. בכל מקרה, כדאי לבצע הזמנה שכזאת בסיוע של שירות הלקוחות. כרטיס טיסה לונציה לתינוק ללא מושב נפרד כולל שליחת מזוודה אחת במשקל של עד 10 ק"ג לתא המטען. כמובן שאם יש לכם צורך בעגלה תוכלו להביא אותה עד לשער המטוס, ומשם היא תשלח לתא המטען.

נוסעי מחלקת העסקים של אל על בטיסות לונציה נהנים מתנאי כבודה טובים יותר (2 מזוודות ושני תיקי יד), מושבים נוחים יותר, תפריט מגוון ומושקע ועוד.

טיסות זולות לונציה באיזי ג'ט

גם איזיג'ט הבריטית, חברת הלואו קוסט (טיסות זולות) הראשונה שנכנסה לשוק הישראלי, מציעה טיסות זולות לונציה. את קו תל אביב – ונציה היא הפעילה ממש לאחרונה. המחירים מתחילים מכ25 אירו לכיוון (לאדם) בתאריכים מאוד ספציפיים. לרוב, כרטיסי הטיסה מעט יקרים יותר. ובכל זאת, המחירים שמציעה איזי ג'ט עבור כרטיסי טיסה לונציה זולים באופן משמעותי מאלו של אל על.

כמובן שלא כדאי לשכוח שמדובר בחברת לואוקוסט – כלומר, הכרטיס הזול ביותר לא כולל מזוודה או בחירת מושב. כמו כן, אל תצפו לקבל ארוחה במהלך טיסה לונציה באיזי ג'ט (אלא אם כן תשלמו עליה לחוד)

אם בכל זאת יש לכם צורך בהזמנה גמישה יותר ובתנאי כבודה סטנדרטיים, תוכלו לבחור בכרטיס הFLEX, שכולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס עם שני תיקים קטנים. כמו כן, הכרטיס יאפשר לכם לבחור מושב סטנדרטי מראש (ומושב מרווח יותר בתוספת תשלום די סמלית) וליהנות מקופון להזמנה מתפריט הביסטרו של איזי ג'ט שזמין בד"כ על טיסות לונציה ומציע חטיפים, ארוחות קלות ומשקאות במחירים זולים.

כראוי לטיסת לואו קוסט, משפחות שרוצות לשבת ביחד בטיסה יצטרכו לשמור מושבים מראש (בתשלום נוסף, אם רכשתם כרטיס סטנדרטי). אם לא, כדאי שתגיעו לצ'ק אין מוקדם ותקוו לטוב. להורים לתינוקות, אם תרצו לרכוש מושב נפרד לתינוק בהזמנת כרטיסי טיסה לונציה יהיה עליכם לעשות זאת דרך שירות הלקוחות ולהביא לטיסה כיסא בטיחות תקני. אחרת, תשלמו עמלה על כרטיס לתינוק ללא מושב נפרד.

טיסות קונקשן לונציה

טיסה זולה לונציה באליטליה – עם קונקשן ברומא

למרות שמדובר בטיסת קונקשן, ייתכן שחברת התעופה האיטלקית הלאומית אליטליה תהיה בחירה טובה עבורכם לטיסה זולה לונציה. מדובר בטיסת קונקשן לונציה – טיסה של כשלוש שעות וחמישים דקות מתל אביב לרומא, וטיסה של כשעה מרומא לונציה לאחר עצירת ביניים בנמל התעופה הבינלאומי של רומא. היתרון של אליטליה הוא תדירות הטיסות: אליטליה מציעה כמה טיסות לרומא שיוצאות מדי יום מת"א, וגם מספר רב של טיסות יומיות בקו רומא – ונציה, כך שתוכלו לבחור מבין מגוון אפשרויות אם התאריך והשעה חשובים לכם במיוחד. המחירים לכרטיסי טיסה לונציה הלוך חזור מתחילים מכ208$ דולר לאדם, אך בחודשי הקיץ קשה למצוא כרטיס הלוך חזור בפחות מכ288$.

שימו לב שלמרות שמדובר בחברה עם שירות מלא, לטיסות בקו זה אליטליה מציעה, בין היתר, כרטיס טיסה לונציה בתעריף זול במיוחד שלא כולל כבודה (LIGHT). כרטיס הEconomy Classic הוא כרטיס סטנדרטי ומעט יקר יותר, והוא כולל שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 23 ק"ג ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג. כמו כן, כרטיס מסוג זה כולל את האפשרות לבצע שינויים בהזמנה בעד עמלה. כרטיס הEconomy Flex מתאים לנוסעים שרוצים את האפשרות לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלות (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

תנאי הכבודה של נוסעי מחלקת העסקים בעת טיסות לונציה באליטליה הם כמובן טובים יותר: שליחת 2 מזוודות במשקל של עד 32 ק"ג ללא עלות ועלייה למטוס עם תיק יד במשקל של עד 8 ק"ג. כמו כן, נוסעי מחלקת העסקים יקבלו את ההטבות הסטנדרטיות: מושבים נוחים יותר, ארוחה מושקעת עם מבחר יין מקומי משובח וגישה לעמדות צ'ק אין מהירות יותר ולטרקלינים של אליטליה (ברומא ובונציה).

נוסעים הטסים לאיטליה עם תינוק יכולים להזמין כרטיס טיסה לונציה בתעריף מיוחד שלא כולל מושב נפרד, או להזמין מושב נפרד במחיר של כרטיס לילד (אל תשכחו שיהיה עליכם להביא כיסא בטיחות לטיסה שעומד בתקנות החברה). אם אתם טסים לונציה עם ילדים עד גיל 11, אתם רשאים להביא לטיסה עגלה.

כרטיס טיסה לונציה לתינוק ללא מושב נפרד כולל שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 10 ק"ג.

טיסות לונציה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל