טיסות לאיטליה

טיסות לרומא – השוואת מחירים ועצות

טיסה לרומא – המדריך המלא למטייל הישראלי: השוואת מחירי טיסות לרומא והזמנת כרטיסי טיסה, טיפים ומידע חשוב על טיסות זולות לרומא והשוואה בין חברות התעופה הטסות לרומא מבחינת איכות השירות, דירוגי בטיחות, שירות מלא לעומת לואו קוסט, המקום ברגליים בזמן הטיסה, ארוחות ומערכות בידור במטוס, ועוד

הזמנת דילים לרומא |  הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

בעת החיפוש אחר טיסה לרומא תגלו שיש מספר חברות תעופה שמתחרות על הקו הפופולרי נתב"ג – רומא. בשנים האחרונות, עם הצטרפות חברות לואו-קוסט שהתחילו להציע טיסות זולות לרומא לתמונה, לא רק שתדירות הטיסות גבוהה, גם מחירי טיסות לרומא בירת איטליה זולים יותר מתמיד. השתמשו במנוע השוואת המחירים לאיתור טיסות לחו"ל כדי לאתר טיסות לרומא בתאריכים הרצויים לכם ובמחירים המשתלמים ביותר.

כרטיסי ספורט לכדורגל רומא

טיפים לאיתור טיסות זולות לרומא באמצעות מנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל – אם אתם מעוניינים בחיפוש טיסות לרומא הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה לרומא שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה העיר rome רומא. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לאיטליה ובשדה return את התאריך בו אתם רוצים לטוס חזור מרומא לישראל.

 

טיסה לרומא – מידע כללי

לאחר טיסה לרומא באורך של כשלוש שעות ו45 דקות, תנחתו בנמל התעופה הבינלאומי של רומא – לאונרדו דה וינצ'י-פיומיצ'ינו, שנמצא במרחק של כ45 דקות נסיעה ממרכז העיר. כמצופה מנמל תעופה בעיר כל כך מרכזית, הוא עשיר בחנויות דיוטי פרי עם מגוון מותגי אופנה, מסעדות ועוד.

במתחם תוכלו למצוא את כל השירותים הסטנדרטים של נמל תעופה בינלאומי: בנקים, כספומטים, שירות אחסון חפצים, אינטרנט אלחוטי ועוד. כמו כן, אם אתם טסים אל איטליה עם ילדים שימו לב שישנם מספר חדרים ברחבי שדה התעופה עם עריסות ועמדות החתלה. האפליקציה של נמל התעופה תעזור לכם למצוא חנויות או שירותים מסוימים בקלות ותציג בפניכם זמני המראות/נחיתות עדכניים.

טיפ חשוב לתכנון חופשה ברומא הוא להשתמש בשירות המעולה והאמין של קיויטקסי להזמנת מונית מנמל התעופה למלון (וגם חזרה), ולא להסתמך על נהגי המוניות האיטלקים התחמנים שמחכים לכם ביציאה משדה התעופה של רומא. הנהג של קיויטקסי ימתין לכם ביציאה משדה התעופה עם שלט הנושא את שמכם, יעזור לכם עם המזוודות וכל הדרוש וייקח אתכם ישירות למלון במחיר הוגן ושקוף שנקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון. ניתן להזמין את השירות באמצעות הקישור להזמנת הסעה משדה התעופה למלון

בכתבה זו נפרט את היתרונות והחסרונות של החברות המציעות טיסות ישירות לרומא מת"א.

טיסה לרומא באל על

אל על נהנית מיתרון של שירות מלא ותדירות גבוהה של טיסות לרומא שממריאות כמעט כל יום, פעם או פעמיים ביום, בבוקר ובערב. מחירי הכרטיסים מתחילים מכ300$ (הלוך חזור) לכרטיס הזול ביותר. סוגי הכרטיסים היקרים יותר כוללים תנאי הזמנה גמישים יותר בנוגע לשינויים וביטולים.

בטיסת אל על לרומא אין צורך לדאוג לגבי תנאי כבודה קשוחים מדי או תפריט בתשלום במהלך הטיסה. כרטיסי טיסה לרומא כוללים שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען, תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג, ארוחה ושתייה. אם חשוב לכם להזמין ארוחה מיוחדת (צמחונית או כשרה למשל), עליכם לעשות זאת מראש. כמובן שבמהלך הטיסה תוכלו לרכוש מוצרים מעגלת הדיוטי פרי.

נוסעי מחלקת העסקים בטיסות לרומא יכולים להתארח בטרקלין המפנק שנמצא בנמל התעופה ברומא, ליהנות מתנאי כבודה גמישים יותר (שתי מזוודות ושני תיקי יד), תפריט עשיר יותר במהלך הטיסה ומושבים נוחים יותר.

נוסעים הטסים אל רומא עם תינוק יכולים להזמין לתינוק מושב נפרד, אך יהיה עליהם להביא לטיסה כיסא בטיחות מתאים ולרכוש לתינוק כרטיס טיסה לרומא בתעריף של כרטיס לילד. כמו כן, תהיה להם האפשרות להביא עגלה עד לפתח המטוס שתשלח לתא המטען.

טיסות לרומא בחברת אליטליה

חברת אליטליה, חברת התעופה הלאומית של איטליה, מתפעלת כשלוש-ארבע טיסות ביום בין תל אביב לרומא, כך שאם שעת הטיסה חשובה לכם זוהי בחירה מצוינת. גם אליטליה מציעה טיסות לרומא עם שירות מלא: במהלך הטיסה תקבלו ארוחה, וכרטיסי הטיסה כוללים מזוודה. לנוסעים יש גם את האפשרות להזמין מראש ארוחה מיוחדת, כמו למשל ארוחות צמחוניות, כשרות, דיאטטיות ואפילו ארוחות לילדים.

מחירי הכרטיסים מתחילים מכ240$ לכרטיס הלוך חזור. אליטליה מציעה מספר סוגי כרטיסים של טיסות לרומא –  את כרטיס הEconomy Saver לא ניתן לשנות או לבטל. כרטיס הEconomy Classic כולל אפשרות לשינוי בעד עמלה, אך אינו כולל אפשרות לביטול. כרטיס הEconomy Flex הוא הגמיש ביותר, ומאפשר לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

בעת הזמנת טיסות לרומא באליטליה תוכלו לשמור מושבים מרווחים יותר מהרגיל בתוספת תשלום.

אליטליה מציעה לנוסעי מחלקת העסקים מושבים נוחים ומרווחים יותר, משקה קבלת פנים, מבחר משקאות במהלך הטיסה ואת האפשרות לשלוח שתי מזוודות במשקל של עד 32 ק"ג לתא המטען.

לנוסעים הטסים אל רומא עם תינוק יש אפשרות להזמין כרטיס טיסה בתעריף מיוחד לתינוק שלא כולל מושב נפרד, או לרכוש מושב נוסף בתעריף של כרטיס טיסה לילד, בתנאי שיביאו לטיסה מושב בטיחות מתאים (לפי תקנות החברה). כמו כן, נוסעים עם ילד עד גיל 11 זכאים להביא לטיסה עגלה. אל תשכחו להוסיף לעגלה תווית עם פרטים אישיים.

טיסות זולות לרומא בחברת ריאנאייר Ryanair

קשה להתחרות עם המחירים הזולים של טיסות לרומא בחברת הלואו-קוסט המפורסמת ריאנאייר. החברה הפעילה את קו תל אביב – רומא ממש לאחרונה, עם טיסות יומיות לרומא: הלוך בשעות אחה"צ, וחזור בשעות הבוקר-צהריים.

אז אמנם לא תקבלו ארוחה בחינם במהלך הטיסה, אך תהיה לכם את האפשרות לרכוש חטיפים, ארוחות קלות ומשקאות מתוך התפריט של החברה. בעלות של עשרה אירו, למשל, תוכלו לקבל ארוחה עסקית שכוללת משקה, מנה עיקרית וחטיף. מלבד חטיפים ושתייה תוכלו גם לרכוש מתנות, מזכרות, בשמים ועוד מעגלת הדיוטי פרי.

בעת הזמנת טיסות מוזלות לרומא בריאנאייר תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים. התעריף הסטנדרטי (Standard fare) הוא תעריף זול במיוחד שלא כולל מזוודה.

כרטיס הPlus כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען ואת האפשרות לשמור מושב מראש, והFlexi Plus כולל בנוסף גם תנאי הזמנה גמישים יותר. מחירי טיסות זולות לרומא בריאנאייר מתחילים מכ60 אירו לסוג הכרטיס הזול ביותר (הלוך חזור) בתאריכים מסוימים.

המרווח לרגליים במטוסי ריאנאייר הוא עד 76.20 ס"מ. במושבים מסוימים  (שבדרך כלל עולים יותר), כמו למשל מושבי יציאת חירום, המרווח לרגליים הוא 101.6 ס"מ.

התנאים למשפחות המטיילות לרומא עם תינוק הם די סטנדרטים: ניתן להזמין מושב נפרד לתינוק, אך יהיה עליכם לבצע את ההזמנה דרך שירות הלקוחות ולהביא לטיסה מושב בטיחות מתאים שמאושר על ידי חברת התעופה. כמו כן, משפחות שמגיעות לטיסה עם תינוק יוכלו להביא איתם עגלה ללא תוספת תשלום.

טיסות לואו קוסט לרומא בחברת וולינג Vueling

וולינג היא חברת לואו-קוסט ספרדית המפעילה טיסות זולות לרומא מישראל בתדירות של כשלוש טיסות בשבוע. הכרטיס הזול ביותר לא כולל שירותים בסיסיים כמו שליחת מזוודה לתא המטען. המחירים לכרטיס הלוך חזור מהסוג הזול ביותר מתחילים מכ169 אירו.

אם תרכשו כרטיס  מסוג Optima, תוכלו לשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג.

כרטיס מסוג Excellence הוא היקר ביותר וכולל, בין היתר, שליחת שתי מזוודות לתא המטען, ארוחה במהלך הטיסה ואפילו גישה לטרקלין העסקי בנמל התעופה ברומא. מחירי הכרטיסים מתחילים מכ170 אירו לסוג הזול ביותר (ללא מזוודה) בתאריכים מסוימים.

תנאי ההזמנה משתנים עם סוג הכרטיס, כאשר כרטיס הExcellence מאפשר לכם לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד) ולקבל החזר כספי על ביטול ההזמנה לפי תנאים מסוימים.

במהלך טיסה לרומא בחברה, תוכלו לרכוש כיבוד ומשקאות מתוך תפריט מאוד מגוון שכולל משקאות, חטיפים, סנדוויצ'ים ואפילו סושי צמחוני.

וולינג מאפשרת לנוסעים המטיילים עם תינוק לעלות למטוס מהר יותר, ולהביא עגלה עד לשער המטוס ללא תשלום.

טיסות לרומא בישראייר

חברת התעופה הישראלית, ישראייר, מציעה טיסות עונתיות בלבד לרומא. אין לישראייר לוח זמנים מסודר לקו תל אביב-רומא, אך מדי פעם החברה מפתיעה עם מבצעים שווים לטיסות ישירות לרומא.

כאשר אתם משווים מחירי טיסה לרומא זכרו שהשירות בטיסות ישראייר לרומא אינו כולל ארוחה. אם תרצו תוכלו לרכוש כריכים או משקאות בתשלום. כמו כן, תוכלו כמובן לרכוש מוצרים פטורים ממכס בעגלת הדיוטי פרי. אם תרצו ליהנות ממושבים מעט מרווחים יותר, תוכלו להזמין מושב ביציאת החירום בתוספת תשלום (מספר המושבים מוגבל).

בדרך כלל ישראייר מאפשרת לנוסעים בטיסות לרומא לשלוח מזוודה אחת לתא המטען במשקל של עד 23 ק"ג. עם זאת, עליכם לוודא שהכרטיס שהזמנתם אכן כולל מזוודה, או שתאלצו לשלם על שליחת המזוודה לתא המטען.

הורים המטיילים לרומא עם תינוק רשאים לשלוח עגלה לתא המטען. אם תרצו להביא לטיסה כיסא בטיחות מתאים לתינוק תצטרכו לרכוש מושב נפרד בתעריף של כרטיס לילד.

טיסות לרומא
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל