השכרת רכב ברומא באיטליה

השכרת רכב ברומא – השוואת מחירים ועצות

השכרת רכב ברומא בירת איטליה – המדריך המלא: מנוע השוואת מחירים שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר על מיגוון דגמי רכב מחברות השכרה רבות, וגם טיפים חשובים על נהיגה ברומא שכדאי לקרוא לפני טיול לאיטליה, כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה ברומא

הזמנת דילים לרומא |  הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

השכרת רכב ברומא יכולה להיות הרבה יותר זולה מהמחירים שמופיעים במודעות השונות – השתמשו במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב ברומא המספקת שירות לקוחות באנגלית לתיירים ונחשבת אמינה. בשדה "ארץ" בטופס למטה בחרו את איטליה, ואח"כ בשדה עיר את Rome רומא. בהמשך ביחרו את הנקודה המדוייקת אליה תרצו להזמין השכרת רכב ברומא בשדה "תחנה" מבין רשימת נקודות האיסוף שמספקות חברות השכרת הרכב השונות ברומא – שדות התעופה של רומא, תחנת הרכבת של רומא, טיבולי, ותיקנו, ויא פו, אאורליה, קזיליניה, טיבורטינה ועוד שכונות ברומא. לסיום הכניסו את התאריכים המבוקשים עבור השכרת רכב ברומא ולחצו "חפש". כעת תוכלו לבחור את דגם הרכב שאתם מעוניינים לשכור ברומא במחירים המשתלמים ביותר מתוצאות החיפוש המתקבלות מחברות השכרת הרכב השונות ברומא.

השכרת רכב ברומא – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה ברומא

אטרקציות ברומא ובוותיקן – טיולים מאורגנים, אטרקציות לילדים, מוזיאונים, קונצרטים והופעות ועוד

טיסות לרומא – מנוע השוואת מחירים לאיתור טיסות זולות, סקירת חברות תעופה הטסות לרומא, ועוד

מלונות מומלצים ברומא למשפחות עם ילדים

אירועים ברומא – כרטיסים לאירועי ספורט והופעות בידור ברומא – לוח מתעדכן

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

כרטיסי ספורט לכדורגל רומא

השכרת רכב ברומא – מידע כללי

יש תיירים שדווקא נהנים מנהיגה ברומא, אבל הם מיעוט קטן. נהיגה ברומא איננה פשוטה בכלל, התנועה ברומא, בעיקר במרכז העיר, מאוד עמוסה ומבולגנת וקשה להבין להיכן לפנות כדי להגיע ליעד שלכם. האיטלקים נוהגים בצורה מאוד "גמישה" ולא תמיד מתחשבים בחוקי התנועה ולנהגים ברומא אין סבלנות.

אם אתם מתכננים טיול באיטליה הכולל חופשה ברומא לכמה ימים ולאחר מכן יציאה מרומא ליעדים אחרים באיטליה עם מכונית, אולי כדאי לתכנן את הטיול כך שתזמינו השכרת רכב ברומא ליום האחרון של החופשה ברומא, ממש לפני שאתם יוצאים מרומא לטיול באיטליה, ולוותר על נהיגה ברומא עצמה בזמן החופשה, לרוב הנהגים הישראלים נהיגה ברומא היא קשה ומעצבנת ועדיף להתנייד עם תחבורה ציבורית ברומא וגם לחסוך עלויות של כמה ימים של השכרת רכב ברומא. כדי לקבל החלטה לפני השכרת רכב ברומא כדאי לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה ברומא שיעזור לכם לקבל מושג –

התנועה במרכז רומא קשה ובעת נהיגה ברומא חשוב להיות זהירים ומודעים לתרבות הנהיגה של הנהג האיטלקי שאין לו הרבה סבלנות.  מאוד נדיר שנהגים ברומא נותנים אחד לשני לעבור והאיטלקים חותכים נתיבים בכל הזדמנות. אם האור ברמזור מתחלף לירוק ואתם נכנסים לצומת בצורה איטית מדי, תשמעו הרבה צפירות. אור ירוק שהופך לצהוב הוא סיבה להאיץ ולא להאט בעיני הנהג הרומאי. אם תבלמו מיד כאשר האור מתחלף מירוק לצהוב יש סיכוי טוב שרכב ייכנס בכם מאחורה. שימו לב ברמזורים במיוחד כי כאשר פונים ימינה במעבר חצייה לעיתים קרובות גם להולכי הרגל יש אור ירוק באותו הזמן.

החנייה ברומא נדירה ובעייתית. במרכז רומא תיתקלו בתופעה מיוחדת במינה, של איטלקים שיבקשו ממכם כסף בשביל לספר לכם באיזה רחוב סמוך תמצאו חנייה פנויה. זוהי אחת הסיבות לכך שבמרכז רומא, עדיף לנסוע באוטובוס או מטרו, או לקחת מונית אם אין ברירה (המוניות יקרות).

אם אתם נוהגים במרכז רומא או בחלקים מסוימים של איזור Testaccio, שימו לב כי רחובות רבים, הנקראים אזורי תנועה מוגבלת או ZTL, מוגבלים לנהיגה של תושבי השכונה, שיש להם תעודות אלקטרוניות מיוחדות. אם אתם נכנסים לרחובות אלו, אשר מבוקרים ע"י מצלמות, עם רכב שכור מאיטליה, אתם עלולים לקבל קנס בסבירות גבוהה.

השכרת רכב ברומא
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל