השכרת רכב במונטריאול מידע חשוב

השכרת רכב במונטריאול – מה חשוב לדעת

השכרת רכב במונטריאול קנדה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב במונטריאול ויחסוך לכם מאות שקלים באמצעות איתור המחיר הכי זול על מיגוון דגמי מכוניות. וגם: המלצות למטייל על נהיגה במונטריאול ומידע חשוב לנהג כולל הסברים על חנייה במונטריאול, וסרטון וידאו המדגים נהיגה במונטריאול שיסייע לכם להתכונן

כדי לאתר את המחירים הכי זולים להשכרת רכב במונטריאול קנדה השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב שבדף זה למטה, בעזרתו תוכלו לבצע השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב במונטריאול תוך דקה.. בשדה ארץ ביחרו את קנדה ואח"כ בשדה עיר את מונטריאול –  montreal, qc – ואז ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב במונטריאול בשדה "תחנה", מתוך רשימת המיקומים הכוללת כמובן אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה במונטריאול וגם עוד מיקומים רבים בהן פועלות סוכנויות השכרת רכבים במונטריאול. לסיום, הזינו את התאריכים המדוייקים בהם תירצו להזמין השכרת רכב במונטריאול וליחצו "חפש" כדי לצות בתוצאות השוואת מחירים (על מיגוון דגמי מכוניות)

טיול בקנדה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בקנדה ונהיגה בקנדה – המדריך המלא

טיסות לקנדה – השוואת מחירים, טיפים ומידע חשוב

קנדה עם ילדים – המדריך לטיולי משפחות

אם אתם מתכננים השכרת רכב במונטריאול לתקופה קצרה, אפשר למצוא במונטריאול הרבה שירותים המציעים שיתוף רכב או השכרת רכב בחו"ל. אם אתם מחפשים חברה שמציעה שירות שיתופי רכב, Communauto היא הפופולרית ביותר. Amigo Express היא גם אחת החברות והם מציעים פלטפורמת אונליין שמאפשרת לך למצוא הסעה בכל מקום בקוויבק. אם אתם זקוקים לרכב לצורך רואד טריפ או לכל צורך אחר, תמצאו סוכנויות השכרת רכב במונטריאול של כל חברות הגדולות כמו הרץ, אייוויס ובאדג׳ט, אבל לפעמים יש יתרון במציאת חברה קטנה יותר כמו Légaré – חברת השכרת רכב במונטריאול שמציעה GPS חינם בכל הרכבים המושכרים שלה.

נהיגה במונטריאול – טיפים למטייל

נהיגה במונטריאול יכולה להוות אתגר גם לנהגים מנוסים בנהיגה בצפון אמריקה. למרות שפנייה ברמזור אדום מותרת בשאר מחוז קוויבק (מלבד צמתים שבהם יש שלט שמורה על כך שזה אסור), פנייה ימינה באדום אסורה לחלוטין בעת נהיגה במונטריאול. הרמזורים ברוב צמתי הדאונטאון נמצאים בצד השני של הצומת ולא על קו העצירה עצמו, כמו במדינות מסויימות באירופה.

השימוש במלח על הכבישים כדי לנקות אותם מקרח במהלך תנאי מזג אוויר קשים משפיע על מצב הכבישים, ולכן או שיש בהם חורים גדולים או שהם נתונים תחת בנייה מתמדת. התנועה באזור הדאונטאון צפופה. החנייה ברחובות מונטריאול יכולה להיות קשה. מדחנים נמצאים בשימוש שבעה ימים בשבוע ברוב האזורים (9:00-21:00 בימי שני עד שישי, 9:00-18:00 בשבת, 13:00-18:00 ביום ראשון), כולל בחגים.

רחובות רבים באזור הדאונטאון הם חד-סטריים, מה שיכול להפוך את ההתמצאות בעיר למסובכת. אם אתם מבחינים בתמרור תנועה ירוק עגול ובו חיצי כיוון, הכוונה היא שמותר לנסוע רק בכיוון אליו מורים החיצים. הפנייה שמאלה מותרת כאשר אתם ברמזור שמתחלף לירוק אם אין כל שלט אחר המורה אחרת.  כבישים מהירים או אוטוסטראדות יכולים להוות אתגר למטייל מאחר שרוב השלטים הם בצרפתית, אבל הסמלים זהים לרוב אלה שנמצאים בשאר קנדה דוברת האנגלית או ארה״ב.

לפני השכרת רכב במונטריאול אולי תירצו לצפות בסרטון אשר מתעד נהיגה במונטריאול  –

חנייה במונטריאול – המלצות לנהג

שימו לב אם אתם צריכים לחנות בתוך מונטריאול כי לא קל למצוא מקום חנייה כל הזמן ורוב הסיכויים שתצטרכו לשלם עבור חנייה. מחיר כרטיס חנייה סטנדרטי הוא 52 דולר קנדי. רק בעל הרכב יכול לערער על קנסות חנייה בבית משפט, אך אם רכב מושכר נקנס, האדם ששכר את הרכב יכול לערער על הקנס. ברוב המיקרים, תיאלצו לשלם את עלות הקנס בתוספת תשלום עמלה גבוהה לחברת השכרת הרכב במונטריאול על הטיפול בקנס.

החניית רכב במונטריאול באזור הדאונטאון יקרה ועולה בסביבות 3 דולר לשעה במדחנים או 25 דולר ליום בחניונים מסחריים. שלטי החנייה במונטריאול כולם בצרפתית ומתארים יום ושעה (בהתבסס על שעון 24 שעות) וכן את תנאי החנייה. כבישים ראשיים אוסרים על חנייה בצד אחד של הכביש בשעות השיא וחל קנס של 150 דולר ותוספת גרירה ועלויות אחרות. כמו כן, קחו בחשבון שבמונטריאול לא צובעים את אבני השפה באדום סמוך לברזי כיבוי, אבל עדיין מותר לחנות בהם.

יש גם הרבה חניונים במונטריאול – ציבוריים ופרטיים –  והמחירים בהם משתנים. יכולים להיות אפילו הבדלים של 15-20 דולר בין חניונים הנמצאים מרחק קצר זה מזה. חנייה במונטריאול בסופי שבוע עלולה להיות קשה והחניונים הרבה פעמים מתמלאים מהר. מספר בתי מלון באזור הדאונטאון מציעים חנייה לילית במחיר 12-15 דולר ללילה. כאשר מדובר על חנייה במונטריאול, כדאי לתכנן מראש.

במהלך חודשי החורף במונטריאול בד״כ יש נפילת שלג כבדה. לאחר סופת שלגים, משאיות גדולות מאוד לסילוק שלג מגיעות לגרוף את השלג ולסלקו. אם החניתם את מכוניתכם ברחוב, שימו לב לשלטי ״אין חניה״ הכתומים שיופיעו מעל הכבישים שבהם מפנים. המשאיות משמיעות שתי צפירות חזקות לפני שהן מתחילות לפעול. אלו נחשבות להודעה ברחוב שבו עומדים לפנות כדי להתריע את דיירי הרחוב במידה שהם צריכים לפנות את רכביהם לצורך פינוי השלג. מסיבה זו חשוב לבדוק את הרכב לפחות פעם אחת ביום לאחר ירידת שלג. עדיף להחנות בחנייה תת-קרקעית או פנימית בתנאי שלג.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל