הונג קונג השכרת רכב

הונג קונג – השכרת רכב ומידע חשוב לנהג

השכרת רכב בהונג קונג – המדריך למטייל: לא רק מנוע השוואת מחירים מיוחד בין חברות השכרת רכב בהונג קונג שיאתר עבורכם את המחיר הכי זול על מגוון רכבים ויחסוך לכם מאות שקלים – בכתבה זו תמצאו גם מידע מקיף והמלצות למטייל על נהיגה בהונג קונג (כולל סרטון וידאו) וחנייה בהונג קונג

השכרת רכב בהונג קונג היא עניין יקר ללא ספק, אבל כדי לאתר את המחירים הכי זולים בין סוכנויות השכרת רכב בהונג קונג מומלץ להשתמש במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בעולם שלמטה בדף זה. בשדה ארץ ביחרו את הונג קונג (לא את סין) ואז בשדה עיר תוכלו לבחור בין השכרת רכב בהונג קונג העיר להשכרת רכב בקוולון הסמוכה. ביחרו מיקום ספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בהונג קונג בשדה "תחנה" ולסיום מלאו את התאריכים בהם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב בהונג קונג וליחצו "חפש" כדי לראות תוצאות השוואת מחירי השכרת רכב בהונג קונג (על מיגוון דגמי מכוניות)

עוד מידע למטייל באותו נושא:

הונג קונג – בתי מלון מומלצים למשפחות

הונג קונג עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

דולר הונג קונג – רכישת מטבע זר לטיול בהונג קונג

מה כדאי לקחת בחשבון בנהיגה בהונג קונג

השכרת רכב לא כ״כ פופולרית בהונג קונג צפופת האוכלוסין. עם עומסי תנועה, רשת כבישים מסועפת, מקומות חנייה יקרים וקשים למציאה, תעריפי השכרת רכב בהונג קונג שגם נחשבים גבוהים ותחבורה ציבורית שמחשבת טובה מאוד, השכרת רכב בהונג קונג היא דבר לא כ"כ אטרקטיבי בעיר הזו. עם זאת, לא חייבים להוציא מכלל חשבון השכרת רכב בהונג קונג אם אתם מתכוונים לבלות פרק זמן משמעותי בטיולים או קמפינג באזורי הכפר הסובבים את העיר. אבל שימו לב שמחירי השכרת רכבים בהונג קונג הם שערורייה של ממש – צפו לשלם מעל 900 דולר ליום אפילו עבור רכב קטן.

גיל הנהיגה החוקי המינימלי עבור נהיגה ברכב רגיל בהונג קונג הוא 18.

בניגוד לסין, הונג קונג מאפשרת לזרים לנהוג עם רישיון נהיגה בינלאומי. למעשה, כל מי שיש לו רישיון נהיגה בשפה האנגלית, יכול לנהוג בהונג קונג באופן זמני. כל מי שמתכנן לשהות בהונג קונג  יותר מ-12 חודשים (כולל נהיגה בהונג קונג) חייב להשיג רישיון נהיגה של הונג קונג שאותו מנפיקה מחלקת התחבורה המקומית.

חוקי התנועה והשילוט בהונג קונג דומים לאלה של נהיגה באנגליה. התנועה בהונג קונג היא בצד שמאל של הכביש (ההגה הוא בצד ימין של הרכב), כמו באיי בריטניה, יפן, אוסטרליה, תאילנד, סינגפור, אבל בניגוד למה שנהוג בסין היבשתית.

מרבית תושבי הונג קונג נוהגים כ-10 ק״מ מעל המהירות המותרת, שזה דבר מקובל ולא מהווה בעיה מבחינת משטרת התנועה בהונג קונג. תמצאו בהונג קונג מצלמות מהירות על רוב הכבישים המהירים המרכזיים. יש תמיד פיקוח על רמזורים בהונג קונג. הפנייה שמאלה אינה מותרת אלא ברמזור ירוק. שימו לב שנהגים רבים לא יאותתו לפני שהם משנים נתיב. מעבר לכך יש אכיפה רצינית של חוקי התנועה והקנסות על הפרת החוק יכולים להיות חמורים. לפני השכרת רכב בהונג קונג אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בהונג קונג ויכול לסייע לכם להתכונן:

כל מי שנמצא ברכב חייב להיות חגור בחגורת בטיחות (במידה שהיא קיימת ברכב). עומסי התנועה יכולים להיות כבדים בשעות השיא באזור מנהרת Cross Harbour Tunnel, שלרוב פקוקה בין 8:00-22:00 ואפילו לפעמים עד חצות.  השילוט הוא הן בסינית והן באנגלית.

חנייה בהונג קונג

אסור בהונג קונג לחנות ברחוב, רק בחניוני רחוב המסומנים בשלט P, ואלה קשים למציאה באזורים העירוניים ורבים מצויידים במדחנים. באופן כללי, אין חנייה חינם באזורים העירוניים.

מקומות חנייה ציבורית קיימים בקניונים רבים, אבל נוטים להיות יקרים (30-40 דולר לשעה באזורים התיירותיים) והמקומות מוגבלים. יכול להיות שתצטרכו לעמוד בתור יותר מחצי שעה בשעות השיא כדי להיכנס למקומות האלה.

בעיקרון בלתי אפשרי לתייר לנהוג ישירות לסין היבשתית מהונג קונג בגלל הסיבות הבאות:

יש להצטייד בסט שני של לוחית זיהוי, שאותן מנפיקות הרשויות של Guangdong. אלה מונפקות למספר מוגבל של אנשים שמשקיעים בכלכלית בסין היבשתית בחלק היבשתי, והמחיר עבור לוחית שנייה יכול להגיע עד HK$1,000,000. יש צורך ביומן רישום מיוחד בסין היבשתית עבור רכבים בעלי שתי לוחיות זיהוי, והנהג חייב להיות רשום בממשלת סין, והשם והתצלום שלהם מודפסים ביומן הרישום הזה. כך שאין אפשרות כזו כשמשכירים רכב בהונג קונג.

השכרת רכב בסין היבשתית גם מחייבת את הנהג להשיג רישיון נהיגה סיני. רשיונות נהיגה מהונג קונג, מקאו או מדינות זרות או רישיונות נהיגה בינלאומיים לא יתקבלו בסין היבשתית.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל