השכרת רכב בבריטניה

השכרת רכב באנגליה, נהיגה באנגליה – המדריך המלא

השכרת רכב ונהיגה באנגליה יכולות להתבצע בקלות יחסית ובמחירים משתלמים – מנוע השוואת המחירים המתקדם יחסוך לכם מאות שקלים במחירי השכרת רכב באנגליה ויאתר עבורכם את כל ההנחות והמבצעים מכל חברת השכרת רכב באנגליה. בנוסף אספנו עבורכם טיפים, עצות ומידע שימושי על נהיגה באנגליה וגם סרטון שיסייע לכם להתכונן לנהיגה באנגליה

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

השכרת רכב באנגליה יכולה להיות זולה משמעותית ממה שתיארתם לעצמכם – בעזרת מנוע השוואת המחירים המיוחד למחירי השכרת רכב בחו"ל, המתעדכן במחירים בכל חברת השכרת רכב באנגליה,  תוכלו לקבל את הצעות המחיר הזולות ביותר, כולל מחברות בריטיות אשר אינן מיוצגות בארץ ומציעות מחירים זולים יותר מאשר חברות בינלאומיות כמו הרץ או אוויס – מבלי להתפשר על איכות השירות או סוג הרכב.

חשוב: בשדה "ארץ" בטופס חפשו את בריטניה באות ב (אנגליה איננה מופיעה לחוד) – ואחר כך ביחרו את העיר באנגליה (או אירלנד, סקוטלנד או וולש) בה תירצו לאסוף את הרכב השכור

השכרת רכב באנגליה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול באנגליה – כתבות מומלצות נוספות:

טיסות ללונדון – איתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

מלונות מומלצים בלונדון עם שירותי בייביסיטר

תחבורה באנגליה – מידע ורכישת כרטיסים

eSim ו-Sim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

טיפים ומידע כללי – השכרת רכב באנגליה ונהיגה בבריטניה

הכבישים של אנגליה רוויים בהיסטוריה, ומי שעולה עליהם מבין במהרה שאנגליה היא הרבה יותר מאשר לונדון . ייתכן שייקח לכם מעט זמן להתרגל לנהיגה ב"צד הנגדי של הכביש", אך הנופים של אנגליה בהחלט שווים את המאמץ, ורוב הנהגים מתרגלים די מהר.  אם אתם מתכננים טיול משפחות באנגליה אין תחליף להשכרת רכב שיאפשר לכם את מלוא הפרטיות וכל הגמישות בתיכנון הטיול.
כרטיסים לליגה האנגלית בכדורגל

השכרת רכב באנגליה תאפשר לכם להגיע בנוחיות ובזמן המתאים לכם גם באתרים מרוחקים יותר באנגליה כמו סטרטפוד-אפון-אבון Stratford- upon-Avon , מקום לידתו של הסופר המפורסם וויליאם שייקספיר, או אל הצוקים הלבנים הידועים של דובר Dover בדרום אנגליה. אם אתם אוספים את המכונית המושכרת שלכם בלונדון שימו לב שבאיזור לונדון, לפני שתתרחקו אל האיזורים הכפריים של אנגליה או סקוטלנד, אפשר לראות כמה מהטירות ההיסטוריות המעניינות ביותר בעולם – לכולן ניתן להגיע עם רכב שכור בקלות רבה.

שימו לב שרוב המכוניות שמציעות חברות השכרת רכב באנגליה הן עם הילוכים ידניים. האנגלים מטורפים על גיר ידני ובערך 80% מהמכוניות שתיראו באנגליה הן עם הילוכים ידניים. אפשר כמובן לשכור באנגליה רכב עם הילוך אוטומטי בתוספת תשלום, אבל אם אתם רגילים לנהוג על רכב אוטומטי, המחיר שווה את זה – להתרגל גם לנהיגה בצד השני של הכביש וגם לגיר ידני, יכול להיות קצת מכביד ומרגיז בזמן חופשה.

נהיגה באנגליה – חוקי התנועה

כידוע כיוון התנועה באנגליה – ובכל הממלכה הבריטית – הוא בצד שמאל של הכביש, כלומר הפוך מבישראל, ובמכונית שתקבלו בהזמנת השכרת רכב באנגליה ההגה מותקן בצד הימני של האוטו.. בד"כ נהגים מתרגלים לכך די מהר אבל שימו לב שכשאתם מגיעים לכיכר (מעגל תנועה) עליכם לפנות שמאלה !

אגרות ומיסים

יש מספר מוגבל של כבישי אגרה מהירים  בבריטניה, ובלונדון יש "אגרת גודש" מיוחדת – מס מיוחד על כל נוסעי המכוניות הנכנסים למרכז העיר של לונדון בימי חול. כל נוסע ברכב פרטי במרכז העיר לונדון בין השעות 7:00 ו-18:00, נדרש לשלם אגרת גודש של £11.50 ליום.

דלק

בבריטניה דלק נקרא פטרול  Petrol ולא גז כמו בחלק מהמדינות דוברות האנגלית. רוב תחנות הדלק אינן פתוחות בלילה. רק חלק מתחנות הדלק הנמצאות לאורך הכבישים המהירים פתוחות 24 שעות ביממה. בערים קטנות יותר נדיר למצוא תחנת דלק שפתוחה בלילה.

הגבלות מהירות

המהירות המירבית באנגליה ובכלל בבריטניה היא – בכבישים המהירים – 70 מייל לשעה/112 קמ"ש, בכבישים בינעירוניים 60 מייל לשעה/96 קמ"ש, ובתוך יישובים 30 מייל לשעה/48 קמ"ש.

טיפים לנהיגה באנגליה

נהיגה באנגליה יכולה להיות קצת יותר מלחיצה בהתחלה מאשר במדינות אחרות בחו"ל, בגלל הנהיגה בצד השני של הכביש.  בד"כ מתרגלים לכך די מהר אבל לא כדאי להתחיל לנהוג בפעם הראשונה בתוך מרכז של עיר גדולה ובאיזורים צפופים ומלחיצים. נסו להתחיל לנהוג באיזור עם תנועה רגועה יחסית ופשוט לעקוב אחרי הרכב שלפניכם. אין ספק שמשמעות הנהיגה בצד השמאלי של הכביש היא שרבים מההרגלים של נהגים ישראלים, כמו פניות, כניסה למעגל תנועה, מתן זכות קדימה, והכיוון אליו אתם מסתכלים בשביל לראות שאפשר להיכנס לכביש בביטחה, יהיו  למעשה הפוכים. צפו בסרטון שיספק לכם טיפים חשובים לנהיגה באנגליה בפעם הראשונה

הרגלי נהיגה באנגליה

נהיגה בלונדון או בערים גדולות אחרות באנגליה, במיוחד במהלך שעת העומס והפקקים, עלולה להיות די מאתגרת ולחוצה, והנהגים האנגלים לפעמים שוכחים את הנימוס הבריטי שלהם על הכביש וקצת פחות נחמדים לנהגים זרים שמעכבים את התנועה.

ניווט בכיכרות

אם נהגתם בעבר בקפריסין או תאילנד, בטח כבר קלטתם את עניין הכיכרות – צריך לפנות בהן שמאלה, ולא ימינה כמו בישראל, יש גם כיכרות דו נתיביים, וכמובן, לרכבים שכבר נמצאים בכיכר יש זכות קדימה בכל מצב, אלא אם כן מסומן אחרת. קחו את הזמן בכיכרות שיש בהן יותר מנתיב אחד, ואם פספסתם את הפנייה אל תנסו לחתוך נתיב, פשוט תסתובבו סביב הכיכר פעם נוספת עד שאתם בטוחים שאתם מבצעים את הפנייה הנכונה באופן הנכון ולא מסתכנים.

הימנעו ככל יכולתכם מנהיגה במרכזי ערים באנגליה 

רוב תאונות הדרכים באנגליה מתרחשות במרכזי הערים הצפופים, ולכן מומלץ לנהגים להימנע ממרכזי ערים כשאפשר, במיוחד אם הם עדיין מרגישים לא בנוח עם פניות בכיכרות ונהיגה בצד השמאלי של הכביש.

מערכת האוטוסטרדות של אנגליה

הכבישים המהירים של אנגליה הם הדרך המהירה והבטוחה ביותר לנסיעה ברכב בבריטניה. הכבישים המהירים מאורגנים לפי יעדים ראשיים ויעדים אזוריים, ומתחלקים לשני סוגים – ה-Motorways (כבישים מהירים גדולים יותר) מחברים בין ערים גדולות באנגליה, וה-carriageways (כבישים מהירים  קטנים יותר, בדרך כלל עם נתיב או שני נתיבים בכל כיוון) מחברים בין יעדים קטנים יותר, כגון מעיר גדולה לעיירה או בין ערים קטנות יותר.

עקיפה באנגליה

עקיפת רכבים בבריטניה שונה מאשר בישראל כי אסור לעקוף משמאל, אלא אם הרכב שנמצא לפניכם מאותת לפנייה ימינה. חוק זה נאכף בקפדנות.

חגרו את חגורות הבטיחות שלכם

חוקי התנועה בממלכה הבריטית מחייבים שימוש בחגורת בטיחות בכל מצב. אם תימצאו נוהגים ללא חגורת הבטיחות שלכם תקבלו קנס גדול במיוחד, של £500

השכרת רכבים באנגליה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל