השכרת רכב ברומניה מידע כללי

השכרת רכב בפוזנן – מידע חיוני וטיפים

השכרת רכב בפוזנן בפולין יכולה להיות דרך נפלאה לטייל באזור פוזנן ובעיקר לנוע בחופשיות לערים שונות במרכז אירופה. מחירי השכרת רכב בפוזנן זולים מאוד ביחס למחירים הנהוגים באירופה ואופן השכרת רכבים בפוזנן הוא פשוט מאוד ונוח. בכתבה זו כל המידע החיוני על השכרת רכבים בפוזנן, כולל מנוע חיפוש רכבים והשוואת מחירים

הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

השכרת רכב בפוזנן היא הדרך הנוחה והיעילה ביותר לא רק לבקר בפוזנן שבפולין אלא לראות גם את האזור הסובב של מערב פולין. תוכלו פשוט לקפוץ אל תוך הרכב ולנסוע לאזור אגם מלטה (Lake Malta) או לערים היסטוריות סמוכות כמו Kostrzyn nad Odrą, הידועה בפסטיבל וודסטוק השנתי שלה, במרחק של שעתיים נסיעה בלבד. עם רכב שכור בפוזנן תוכלו לטייל בחופשיות בערי מרכז אירופה סמוכות כמו וינה או פראג

השכרת רכב בפוזנן היא גם פעולה קלה ופשוטה מאוד אם נעזרים לשם כך במנוע החיפוש המתקדם של רנטלקארס, הנמצא ממש כאן בהמשך, ומסייע מאוד בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בפוזנן ובהזמנת רכב שכור בפוזנן. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בקטגוריה "מדינה" בשם פולין ובשם העיר לבחור "Poznan". אח"כ עליכם לבחור את המיקום הספציפי בתוך העיר שממנו תאספו את הרכב השכור בפוזנן מתוך האפשרויות הקיימות בשדה :"תחנה". אחרי שתבחרו בנקודה המתאימה לכם, הכניסו מועדי איסוף והחזרה וכן שעות רצויות והתחילו בחיפוש. בתוך שניות אחדות יופיעו תוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב בפוזנן המתאימות לחיפוש שלכם, כולל סוג הרכב ומחירו, וזהו. רק בחרו וסגרו את ההזמנה ושריינתם לעצמכם רכב שכור בפוזנן לחופשה בפולין.

חופשה בפוזנן, פולין – עוד מידע למטייל

טיסות לפוזנן – איתור טיסות ועצות שימושיות

בתי מלון מומלצים בפוזנן למשפחות עם ילדים

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

eSim וסים לפולין – מידע שימושי למטייל

השכרת רכב בפוזנן – מידע חיוני וטיפים

כל חברות השכרת הרכב הגדולות בחו"ל כמו הרץ, יורופקאר ואייוויס נמצאות בנמל התעופה של פוזנן Poznań–Ławica Henryk Wieniawski Airport (POZ), שנמצא כ-5 ק״מ מערבית למרכז העיר פוזנאן. כל דלפקי ההשכרה נמצאים באולם ההגעה בטרמינל העיקרי של הנמל, ממש ליד היציאה. הכבישים סביב הנמל יכולים להיות די מבלבלים, אז כדאי לבקש מכשיר GPS.

בזמן שהנהיגה בפוזנן די מובנת מאליה, דעו שאם אתם יוצאים ברכב שכור מפוזנן לטיול בערים אחרות, הכבישים בד״כ צרים ולא מאוד מוארים, ופעמים רבות תראו הולכי רגל ורוכבי אופנים. הנהיגה בפולין היא תמיד עם פנסים קדמיים דלוקים וכללי נהיגה בעת שכרות הם נוקשים במיוחד. קחו בחשבון את ההגבלות או התעריפים הנוספים כאשר אתם חוצים את הגבול למדינות אחרות.

מצב התנועה בפוזנן יחסית סביר בהשוואה לערים פולניות גדולות אחרות, אבל התנועה נעשית כבדה יותר בשעות השיא, אז כדאי להימנע מנהיגה בין 7:30-9:30 ובין 17:00-19:30. יעדים עיקריים כמו גדנסק זקופנה (Zakopane) או אזור האגמים מקבלים כמות גדולה של תיירים בקיץ, כך שאם בכוונתכם להגיע ברכב שכור מפוזנן אל האזורים הללו – תכננו את הטיול מראש וצפו לעיכובים מסויימים.

לפי נתוני חברות השכרת רכב בפוזנן, 25% מהמחפשים מצאו רכב שכור בפוזנן ב-5 אירו או פחות (תלוי בעונה). השתדלו להזמין לפחות יום מראש (ועדיף יותר) השכרת רכב בפוזנן כדי לקבל את המחירים הכי זולים.
– רכבים קומפקטיים הם כ-67% זולים יותר מסוגי רכב אחרים, בממוצע.

לפני שתחליטו לשכור רכב בפוזנן, כדאי להעיף מבט על נהיגה בפוזנן –

השכרת רכב בפוזנן – שאלות נפוצות

כמה עולה רכב שכור בפוזנן? בממוצע, המחיר לרכב שכור בפוזנן הוא 7 אירו ליום.

מהו הרכב הפופולרי ביותר לשכור בפוזנן? קומפקטי (וולקסוואגן גולף או רכב דומה) הוא הרכב השכור בפוזנן המבוקש ביותר.

מהי החברה הזולה ביותר להשכרת רכב בפוזנן? ברוב חודשי השנה, חברות ההשכרה שהציעו את המחירים המשתלמים ביותר להשכרת רכב בפוזנן היו Global Rent A Car (מחיר ממוצא של 5 אירו ליום), Carsrent (מחיר ממוצע של 5 אירו ליום) ו-GREEN MOTION (עם מחיר ממוצע של 7 אירו ליום).

מהי חברת ההשכרה הטובה ביותר בפוזנן? בהתבסס על דירוגים וביקורות של משתמשים באתרי דירוג השכרת רכב, חברות ההשכרה הטובות ביותר בפוזנאן הן הרץ, Dollar ואיוויס.

מהו הרכב הטוב ביותר לשכור בפוזנן?לנוסעים שאינם צריכים הרבה מקום, רכב קומפקטי אידיאלי לנסיעה ברחובות פוזנאן, אבל אם אתם מתכוונים לטייל לערים אחרות בפולין, רכב 4 דלתות הוא פתרון אידיאלי להשכרת רכב בפוזנן כי הוא מציע יותר מקום ונוחות לנסיעות ארוכות. אם אתם נוסעים עם כל המשפחה, מומלץ לשכור מיניוואן.

מהי המהירות המותרת בפוזנן? המהירות המותרת באזור עירוני בפולין היא בד״כ 50 קמ״ש, אבל יכולה לרדת ל-20 קמ״ש באזורי מגורים שונים. המהירות המותרת בכבישים בינעירוניים היא 90 קמ״ש ו-120 קמ״ש בכבישים מהירים עם קו הפרדה. באוטוסטראדות המהירות המותרת היא 140 קמ״ש.

מחירי דלק בפוזנאן

אם אתם שוכרים רכב בפוזנן, כדאי שתדעו כי ממוצע מחיר הדלק בפוזנן הוא 18.87 זלוטי (כ-5 דולר) ל-3.78 ליטר (5 זלוטי לליטר). תמצאו מחירים נמוכים יותר של כ-17.41 זלוטי ל-3.78 ליטר ומחירים גבוהים יותר הם כ-19.68 זלוטי ל-3.78 ליטר. אם אתם עוזבים את נמל התעופה או מגיעים אליו, כדאי לדעת שיש תחנת דלק של BP שפתוחה 24 שעות ממש מחוץ לטרמינל, על Bukowska.

חנייה בפוזנן

חנייה בפוזנן בתשלום ברחוב בתוקף מ-8:00-18:00 ביום שני עד שישי. נהגים יכולים לשלם במדחנים או דרך אפליקציית MoBilet. יש אפשרות לחנות בחינם ב-ul. Panny Marii וב-Parking Poznań Główny שליד תחנת הרכב ופתוחה 24 שעות וגובה רק 1 זלוטי (0.25 דולר) לשעה או 20 זלוטי (5.30 דולר) ל-24 שעות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל