השכרת רכב ביוהנסברג דרום אפריקה

השכרת רכב ביוהנסבורג (דרום אפריקה) – טיפים ועצות

השכרת רכב ביוהנסבורג היא פיתרון פופולרי לתיירים המעוניינים לתכנן טיול בדרום אפריקה, ומחירי השכרת הרכבים ביוהנסבורג אינם יקרים. בכתבה זו תמצאו טיפים חשובים על נהיגה ביוהנסבורג (כולל סרטון וידאו) וגם מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב ביוהנסבורג ויחסוך לכם מאות שקלים

כדי למצוא את המחיר הכי זול בין סוכנויות השכרת רכבים ביוהנסבורג כדאי להשתמש במנוע החיפוש להשכרת רכב בחו"ל אשר נמצא למטה בדף זה. בשדה ארץ, ביחרו את דרום אפריקה, ואז בשדה "עיר" את יוהנסבורג – johannesburg. בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב ביוהנסבורג מתוך רשימת המיקומים, אשר כוללת גם אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה ביוהנסבורג ובעוד מיקומים בעיר.  לסיום, הזינו את התאריכים הספציפיים בהם תירצו להזמין רכב שכור ביוהנסבורג וליחצו "חפש" כדי לצפות באפשרויות שונות של רכבי השכרת והשוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים ביוהנסבורג

עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים ביוהנסבורג דרום אפריקה

השכרת רכב בדרום אפריקה – המדריך המלא

טיסות פנים בדרום אפריקה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

טיסות לדרום אפריקה – מה חשוב לדעת

קניית ראנדים (הכסף של דרום אפריקה) בישראל

נהיגה ביוהנסבורג

ישנם מספר כבישים מהירים המגיעים מכל מקום בדרום אפריקה ליוהנסבורג. ה- N1 היוצא מקייפטאון ובלומפונטיין (Bloemfontein) או ה-N3 מדורבן (Durban), מה שהופך את ההגעה לכל יעד לקלה. כבישים אלה כוללים את:

  • N1 מקייפטאון והררה (Harare) בזימבבווה
  • N3 מדורבן (Durban)
  • N4 מנלספרויט (Nelspruit) והפארק הלאומי קרוגר (Kruger National Park), וכן בוטסואנה
  • N12 מקימברלי (Kimberley) ופוצ׳פסטרום (Potchefstroom)
  • N14 מאפינגטון (Upington) ונמיביה

התנועה באיזור יוהנסבורג עלולה להיות גרועה במיוחד בשעות השיא (שני עד שישי בין 6:30 -9:00 בבוקר ובין 15:30-18:30 אחר הצהריים, כך שכדאי לתכנן את טיולכם בהתאם. בשל מספר הולך וגובר של מכוניות על הכבישים, התנועה נעשית יותר ויותר גרועה. אם אתם מטיילים ביוהנסבורג בימי שני עד שישי, ודאו שאתם לוקחים בחשבון את האפשרות של פקקים שיעכבו את טיולכם.

מאחר שיוהנסברג היא עיר גדולה ומתפרשת, ההגעה ממקום למקום מצריכה נסיעה למרחקים ארוכים, לדוגמא: המרחק בין רובע מידרנד (Midrand) לסוואטו (Soweto) הוא 45 ק״מ.

השכרת רכב ביוהנסבורג היא האופציה הטובה ביותר (אם אתם מרגישים בטוחים בנהיגה בדרום אפריקה) מאחר שהתחבורה הציבורית ביוהנסבורג מאוד מוגבלת. לפני השכרת רכב ביוהנסבורג אולי תעדיפו לצפות בסרון הוידאו המתעד נהיגה ביוהנסבורג –

כדאי לרכוש מפה טובה של יוהנסבורג, להשתמש ב-GPS (הזמינו מכשיר כזה כאשר אתם שוכרים רכב) ותכננו מסלול טיול ביוהנסבורג בקפידה לפני היציאה. השימוש בגוגל מפות באמצעות ספק סלולרי מקומי הוא לא דבר אמין תמיד, מאחר שיש הרבה אזורים בעיר שגם הספקים הסלולריים הגדולים ביותר של דרום אפריקה לא מכסים אותם. יוהנסבורג גדולה ולא תמיד משולטת היטב.

כמו בכל עיר גדולה אחרת, ישנם אזורים בתוך יוהנסבורג שלא תרצו לשוטט בהם אם אתם נראים כמו תייר ואין לכם מספיק דלק כדי לצאת מהם. בקשו עיצות. אם אתם בספק, עצרו בתחנת משטרה כדי לשאול באיזה כיוון לנסוע.

נסיעה משדה התעופה ליוהנסבורג: הישארו על הכביש המהיר בין שדה התעופה וסנדטון (Sandton) ואל תסטו דרך העיירות או אלכסנדרה (Alexandra) בכביש לונדון (London Road). GPS המכוון למסלול המהיר ביותר בד״כ ייקח אתכם אל תוך העיירות (טאונשיפ), אבל כדאי לדעת לאן פניכם מועדות. (אם אתם מגיעים משדה התעופה וחוששים לעלות על הדרך הלא נכונה, המשיכו מעבר למרלבורו דרייב (Marlboro Drive) בכביש N3 (ההופך ל-N1) עד שאתם מגיעים לכביש ריבוניה (Rivonia road). משם פנו שמאלה/לכיוון דרום ודה ייקח אתכם ישירות אל תוך סנדטון, כשאתם עוקפים את העיירות.

טיפ חשוב לגבי השכרת רכב ביוהנסבורג – ודאו שאתם ברורים לגמרי כשאתם סוגרים עם סוכנות ההשכרה את הנושא של ביטוח רכב שכור (למשל, כיסוי צמיגים ושמשות נחשב לתוספת אפילו בכיסויי ביטוח נרחבים ביותר.)

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל