השכרת רכבים בדרום אמריקה

השכרת רכב בדרום אפריקה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בדרום אפריקה יכולה להיות משתלמת הרבה יותר ממה שתראו במודעות של חברות השכרת הרכב. מנוע השוואת המחירים המתקדם מתעדכן אוטומטית באופן שוטף בכל המחירים – כולל הנחות, מבצעים או הסדרים מיוחדים למחזיקי כרטיסי אשראי מסויימים – מכל חברת השכרת רכב בדרום אפריקה – השימוש בו פשוט והוא יחסוך לכם מאות שקלים (אם לא אלפים) ע"י איתור המחירים המשתלמים ביותר לצרכיכם מבין כל חברות וסוכנויות השכרת הרכב המוכרות והאמינות בדרום אפריקה. בנוסף אספנו עבורכם 10 טיפים חשובים שכדאי לקרוא לפני השכרת רכב בדרום אפריקה

פשוט מלאו את הטופס הפשוט למטה – בשדה "ארץ" ביחרו דרום אפריקה, ביחרו את היעד בדרום אפריקה בו תרצו לאסוף את הרכב השכור – מבין עשרות ערים ויעדים בדרום אפריקה, החל מהערים הגדולות כמו יוהנסבורג, קייפטאון או דרבן ועד ליעדים כמו סוואטו או פרטוריה. הכניסו את תאריכי הגעתם לדרום אפריקה, ליחצו "חפש" – וקבלו את הצעות המחיר הטובות עבור השכרת רכב בדרום אפריקה

השכרת רכב מנוע בדרום אפריקה חיפוש והשוואת מחירים

טיול בדרום אפריקה – עוד מידע למטייל

טיסות לדרום אפריקה – המלצות למטייל והשוואת מחירים

טיסות פנימיות בדרום אפריקה  – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב בדרום אפריקה – 10 טיפים חשובים

לפני השכרת רכב בדרום אפריקה (עוד בישראל) עשו רישיון נהיגה בינלאומי באחד מהגופים המורשים בישראל (טלדור, מ.מ.ס.י, או זכיין מקומי מורשה בעירכם). התהליך פשוט מאוד, לוקח פחות מעשר דקות ועולה פחות משלושים שקלים. עליכם להביא אתכם את רישיון הנהיגה שלכם ודרכון. בסוף מילוי הטופס הקצרצר תקבלו מעין חוברת קטנה שעליכם לשאת יחד עם רישיון הנהיגה הישראלי שלכם בזמן נהיגה בדרום אפריקה – זהו למעשה רישיון הנהיגה הבינלאומי.

בזמן השכרת רכב בדרום אפריקה אל תוותרו על רכב אוטומטי. אין ספק שבד"כ בזמן השכרת רכב בחו"ל השכרת רכב עם גיר ידני חוסכת הרבה מאוד כסף. אבל כאשר מדובר על השכרת רכב בדרום אפריקה אפילו אם אתם לא נרתעים מנהיגה על גיר ידני בישראל או מדינות אירופה, מומלץ לשכור רכב אוטומטי. איזורים רבים בדרום אפריקה, ובמיוחד בעיר קייפ טאון ונתיב הגנים הסמוך, המהווים את האיזורים האטרקטיביים והבטוחים ביותר לטיול בדרום אפריקה עם ילדים (או בכלל), הם הרריים במיוחד, עם שיפועים תלולים שאין בישראל, ולכן רכב עם גיר ידני ממש לא מומלץ.

השכירו את הרכב שלכם מסוכנות השכרת רכב דרום אפריקאית אמינה ומכובדת. כעיקרון, כל חברת השכרת רכב המופיעה במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל המופיע בדף זה נחשבת לאמינה, וגם כל חברה שיש לה סניף בשדה תעופה בדרום אפריקה. חברות השכרת הרכב הגדולות  והאמינות שפועלות בדרום אפריקה הן באדג'ט, אביס, הרץ, נשיונל, וחברת אלאמו.

לא חייבים לשכור רכב מהיום הראשון של הנחיתה בדרום אפריקה – אם למשל אתם נוחתים בקייפ טאון ומתכוונים להישאר בה כמה ימים ואז לצאת ממנה למסע ברכב אל ה garden route, נתיב הגנים המפורסם של איזור היין של דרום אפריקה, אפשר להזמין את הרכב השכור ליום בו תצאו מקייפטאון, לוותר על הנהיגה בעיר הגדולה והלא מוכרת שממילא קשה יותר אחרי טיסה ארוכה, להתנייד בקייפטאון במוניות או תחבורה ציבורית וגם להכיר קצת את האווירה בכבישים ואת תרבות הנהיגה בדרום אפריקה, ואז לשכור את הרכב במועד בו אתם באמת זקוקים לו כדי לצאת מהעיר – כך תחסכו לא מעט כסף. מומלץ גם לצפות בסרטון הכולל טיפים חשובים לנהיגה בדרום אפריקה שיעזור לכם להתרגל לרעיון

שמרו על חוקי התנועה ומגבלות המהירות. לא תרצו להיעצר ע"י שוטרים בזמן טיול בחו"ל – זה מבאס ומבזבז זמן יקר ולא מעט כסף. בארץ כמו דרום אפריקה זה גם עלול להיות מעט מפחיד ועדיף להימנע מלבחון את משטרת דרום אפריקה.

שימו לב לתמרורים ולסימנים השונים על מדרכות בזמן חנייה – הם עלולים להיות שונים מעיר לעיר ורצוי לבדוק מה משמעות צבעי מדרכות שונים בעיר שאתם שוהים בה עם רכב שכור בדרום אפריקה כדי להימנע מקנסות חנייה.

שמרו על החלונות סגורים ועל דלתות הרכב נעולות – כמובן יש להניח שלפני טיול במדינה אפריקאית כמו דרום אפריקה הקדשתם תשומת לב רבה לתיכנון המסלול עוד בטרם השכרת רכב בדרום אפריקה ווידאתם שהאזורים בהם תנהגו יהיו בטוחים, ואיזור הכרמים והיקבים סביב קייפטאון שהוא היעד המועדף לטיול ברכב בדרום אפריקה אכן נחשב בד"כ ככזה. אבל מדובר על חלק של העולם שניסיון לשדוד רכב הוא לא תופעה נדירה ומפתיעה בו, ורק ליתר ביטחון מומלץ לסגור את החלונות ולנעול את הדלתות ברכב.

שימו לב במיוחד לתופעה די נפוצה בדרום אפריקה, בעיקר בצמתים של ערים גדולות כמו יוהנסבורג, של אנשים שמוכרים כל מיני מוצרים בכביש או מקבצים נדבות ברמזורים ויקישו לכם על החלון כדי להשיג את תשומת ליבכם. עדיף להתעלם מהם ולשמור על המכונית – ועליכם – סגורה ומאובטחת. בנוסף, לעולם אל תשאירו חפצי ערך משום סוג גלויים ברכב שלכם כשאתם חונים, אפילו לא משקפי שמש.

אם אתם נוהגים בדרום אפריקה ונהג שלפניכם זז לשוליים אבל ממשיך לנהוג בלי האטה, הוא נותן לכם לעקוף. תוכלו לעקוף אם הדבר בטוח (רק אם יש קו מקווקו ולא רציף ואין רכבים שמגיעים מהכיוון הנגדי). אחרי שעקפתם אותו, הדליקו את פנסי המצוקה (אורות משולש) כאות תודה – זה מה שכולם עושים בדרום אפריקה. באותה מידה, אם אוטו נוהג בצמוד אליכם או רוצה לעקוף אתכם ואין לו מקום, הדבר המנומס לעשות יהיה לזוז בזהירות לשולי הכביש ולהאט מעט על מנת לתת לנהג לעקוף (עשו זאת רק אם יש לכם טווח ראייה ברור קדימה, לא במקום בו יש עיקול בכביש)

תנו טיפ לדיילי החנייה ה"לא רשמיים" שישמרו על הרכב שלכם. כאשר אתם חונים בחניון ציבורי באחת הערים הגדולות בדרום אפריקה או במוקדי התיירות, בד"כ תיתקלו באנשים שלובשים אפודים מחזירי אור שיכווינו אתכם היכן לחנות ויאמרו לכם את שמם, ויודיעו לכם שהם שומרים על הרכב שלכם. אלו אינם עובדי החניון (אין עובדים בחניון ציבורי עירוני בדרום אפריקה), אלא סדרנים פרי לאנסרים מטעם עצמם השומרים על מגרש החנייה בתמורה לטיפים, ולמרבה הפליאה בד"כ הסידור הזה עובד מצויין ומדובר באנשים אמינים ומוכרים בקהילה באיזור. אימרו להם במפורש תודה רבה וחייכו עליהם, כמובן – תנעלו את הרכב וקחו את המפתחות איתכם, וכאשר תחזרו לרכב, שלמו לסדרן המתנדב טיפ של 5 ראנד בערך 2 ש"ח כאות תודה על כך שהוא שמר שלא יפרצו לכם לרכב, כך מקובל לעשות בדרום אפריקה.

אל תוותרו על שכירת מערכת GPS – בהזמנת השכרת רכב בדרום אפריקה בקשו מחברת השכרת הרכב להוסיף להזמנה גם מערכת ניווט לוויני GPS עם האוטו. זה חיוני בדרום אפריקה בה מרחקי הנהיגה גדולים וטעות בניווט עלולה להוביל אתכם למקומות בלתי צפויים לחלוטין, ותוספת המחיר איננה גדולה.

השכרת רכב בדרום אפריקה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל