טיסות לדרום אפריקה מחירים

טיסות לדרום אפריקה – מה חשוב לדעת

לפני הזמנת טיסות לדרום אפריקה כדאי מאוד לקרוא את הכתבה הבאה אשר יכולה לחסוך לכם מאות שקלים והרבה מאוד שאלות עם כלים שימושיים כמו מנוע חיפוש להשוואת מחירי טיסות לדרא"פ, אפשרות הזמנה מראש של מוניות לשדה התעופה עם שירות אמין ומומלץ, מידע למטייל על אפשרויות טיסה לדרום אפריקה ועוד טיפים חשובים

דרום אפריקה היא מדינה מפותחת ומלאה ביעדים מדהימים וערים יפהפיות שלא כדאי לפספס. טיסות ישירות לדרום אפריקה מהארץ נוחתות ברוב המיקרים ביוהנסבורג, אך תוכלו לטוס בקלות בטיסות קונקשן לדרום אפריקה ליעדים מרכזיים נוספים, כיוון שבדרום אפריקה יש מספר שדות תעופה פופולריים ומגוון קווי טיסות פנים. במאמר הבא נציג בפניכם מספר שדות תעופה מרכזיים בדרום אפריקה וקווי תעופה נוחים מישראל. את השוואות המחירים ערכנו בעזרת מנוע הטיסות קיווי (מנוע החיפוש שמופיע למטה בעמוד זה), שעזר לנו למצוא את המחירים הכי זולים לטיסות לדרום אפריקה בקלות. שימו לב שהמחירים עלולים להשתנות (כמו גם תנאי הכבודה). המחירים המוצגים לעיתים לא כוללים מזוודות, כך שכדאי לבדוק בעת ההזמנה אם הכרטיס שלכם כולל כבודת מטען. בהזמנה מקיווי, תוכלו לבדוק את תנאי הכבודה לפני שלב התשלום, ואם הכרטיס לא כולל מזוודות, תוכלו להוסיף מזוודה כבר בעת ההזמנה. השתמשו במנוע החיפוש שלמטה כדי לבצע השוואת מחירים והזמנות של כרטיסי טיסה לדרום אפריקה –

טיול בדרום אפריקה – עוד באותו נושא:

טיסות פנים בדרום אפריקה – מידע והזמנת כרטיסים

השכרת רכב בדרום אפריקה – השוואת מחירים וטיפים

רכישת ראנד דרום אפריקה – הזמנה לנתב"ג ואפשרויות נוספות

הזמנת מונית לשדה התעופה מראש

כדי להזמין מונית בדרום אפריקה, בדרך כלל תצטרכו ללכת לתחנת המוניות או להזמין מונית מראש דרך חברה. המחיר יחושב לפי מונה או שיינתן לכם מחיר קבוע מראש. כמו כן, תוכלו להשתמש באחת מתוך מספר אפליקציות שימצאו עבורכם נהג. לכל חברה ודרך יש יתרונות וחסרונות. הדבר החשוב לנו ביותר כמטיילים בעת הזמנת מונית בדרום אפריקה, בין אם מדובר בנסיעה משדה התעופה למלון, בנסיעה קצרה בתוך יוהנסבורג או בקייפטאון או במעבר ליעד הבא בטיול עם נסיעה ארוכה יותר, הוא השקט הנפשי והידיעה שמדובר בחברה אמינה ובטוחה, ושיהיה לנו למי לפנות בכל בעיה.

דרך אחת להזמנת מונית בדרום אפריקה בהחלט נותנת מענה לכל הדרישות האלו, וגם מאפשרת לנו לבצע את ההזמנה אונליין ובקלות, מראש. הזמנת מונית עם שירות קיווי טקסי הופכת את הפעולה לפשוטה, נוחה ובטוחה יותר – מדובר על שירות אמין ומומלץ המאפשר לכם להזמין מראש מונית אונליין ויש לו יתרונות רבים:

-אם יש לכם צורך בסוג רכב מיוחד, כמו מיניבוס לקבוצה גדולה, רכב יוקרתי לנסיעה עסקית, רכב מרווח יותר או רכב קטן וקומפקטי, תוכלו לבחור באפשרות הרצויה ולהבטיח את סוג הרכב מראש.

-לא צריך להסתבך עם התשלום, ותוכלו לבחור בשיטת תשלום נוחה או לשלם את מלוא הסכום מראש באתר (שיטת התשלום משתנה לפי סוג הרכב והיעד).

-חיסכון בזמן שאחרת אולי היה מתבזבז בחיפוש אחר תחנת המוניות, ויכוח על מחיר וכול'.

-נסיעה נוחה יותר עם ילדים: תוכלו לבקש סוג רכב מרווח יותר ולהזמין מושב בטיחות מראש (ייתכן שתחויבו בתוספת תשלום).

-אם נתקלתם בבעיה שקשורה לנסיעה או לנהג או שכחתם משהו במונית, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של קיווי טקסי ולקבל סיוע (בצ'אט נוח באתר או באימייל).

אם כבר הזמנתם טיסה ואתם מוכנים להזמין הסעה משדה התעופה בדרום אפריקה, השתמשו בתיבת החיפוש הצהובה בעמוד זה ובתוך מספר דקות תוכלו לבצע הזמנה ולעבור לתכנון שאר הטיול בנחת. כמובן שתוכלו לבצע הזמנה למוניות גם להמשך הטיול, בין אם מדובר במעבר ליעד הבא, נסיעה מהמלון למסעדה, לאטרקציה או לכל יעד אחר.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


טיסות ליוהנסבורג (JNB)

נמל התעופה הבינלאומי של יוהנסבורג, או. אר. טאמבו, הוא המרכזי ביותר בדרום אפריקה והעמוס ביותר באפריקה כולה. יוהנסבורג נמצאת במרחק נסיעה של כחצי שעה מנמל התעופה. מנמל התעופה של יוהנסבורג לעיר ניתן להגיע במספר דרכים:

רכבת הגאוטריין מקשרת בין נמל התעופה יוהנסבורג לסנדטון. את שדה התעופה משרתים חמישה קווי אוטובוסים שיוצאים פעמיים ביום ומגיעים לעיר, כמון גם מספר קווי אוטובוסים פרטיים. עם זאת, הדרך הפשוטה והמומלצת ביותר להגיע ליוהנסבורג משדה התעופה היא כמובן בהסעה פרטית או במונית, במיוחד אם זהו הביקור הראשון שלכם בעיר.

נמל התעופה יוהנסבורג כולל שישה טרמינלים, עם מגוון של מסעדות, בתי קפה וחנויות. כמו כן, במתחם השדה תוכלו למצוא מגוון שירותים לנוסעים כמו כספומטים, המרת מט"ח, אינטרנט אלחוטי, מרפאה, החזר מע"מ, עמדת תצפית ועוד. במתחם פועלות גם מגוון חברות להשכרת רכב, מקומיות ובינלאומיות כמו הרץ, אוויס, יורופקאר ועוד. את המחיר הכי זול לטיסה ליוהנסבורג קיבלנו מאל על, לטיסה ישירה בסוף אוקטובר (לא כולל מזוודות).

טיסות ישירות ליוהנסבורג באל על

אל על מציעה טיסות ישירות ליוהנסבורג עם לוח זמנים שכולל שלוש טיסות לדרא"פ מנתב"ג בקו זה בכל שבוע, בימי ראשון, רביעי ושישי בהלוך, ובימי שני חמישי ושבת בחזור.

אל על מציעה שלושה סוגי כרטיסי טיסה לדרא"פ, כאשר הזול ביותר מביניהם, כרטיס הלייט, דומה לכרטיס לואו-קוסט וכולל תיק יד בלבד. הכרטיס הסטנדרטי, "Classic", כולל שמירת מושב סטנדרטי מראש, תיק יד וכבודת מטען.

כרטיס הפלקס המשודרג והיקר ביותר מבין כרטיסי טיסה לדרום אפריקה במחלקת תיירים, יאפשר לכם לשלוח 2 מזוודות לתא המטען, לעלות למטוס עם שני תיקי יד, ולשמור מושב גם מבין מושבים מרווחים יותר.

הכרטיסים שונים ביניהם גם בתנאי הכרטיס: כרטיס Lite לא ניתן לבטל כלל, וכל שינוי מראש בכרטיס כרוך בעמלה של 200$. הכרטיס הקלאסי כולל עמלה של 160$ על שינוי מראש ומאפשר ביטול בעד עמלה. כרטיס הFlex מאפשר לבצע שינויים בכרטיס ללא עמלה או לבטל את הכרטיס בחלק מהמחלקות בלבד.  שימו לב שמלבד העמלות, ייתכן שתצטרכו לשלם גם הפרש תעריפים.

השירות על טיסות לדרא"פ באל על כולל הגשת ארוחה ומשקאות, כמו גם מערכות בידור. סוג מערכת הבידור משתנה לפי סוג המטוס. מחלקת העסקים של של אל על כוללת מגוון הטבות, כמו תנאי כבודה משופרים, גישה לטרקלינים העסקיים של נתב"ג (כולל הטרקלין העסקי ביוהנסבורג), דלפקי צ'ק אין ייחודיים, ארוחות משודרגות, מושבים מרווחים ועוד.

אם אתם טסים לדרום אפריקה עם תינוק, תשמחו לשמוע שברוב המטוסים של אלעל יש עריסות לתינוקות עד גיל 9 חודשים. עליכם לשמור מושבים עם עריסה מראש, כיוון שההזמנה היא על בסיס מקום פנוי ומספר המושבים מוגבל (ייתכן שתחויבו בתוספת תשלום). כמו כן, נוסעים עם תינוק יכולים לקחת איתם לטיסה עגלת תינוק מתקפלת, סל קל או כיסא בטיחות עד לעלייה למטוס (תוכלו לאסוף את העגלה שנית לאחר הנחיתה).

טיסות קונקשן ליוהנסבורג

מלבד טיסות ישירות לדרא"פ (יוהנסבורג) של אלעל, תוכלו לטוס ליוהנסבורג גם בטיסות קונקשן –

טיסות לדרא"פ עם KLM (יוהנסבורג דרך אמסטרדם)

חברת התעופה KLM מציעה טיסות ליוהנסבורג מתל אביב עם עצירה בעיר אמסטרדם. החברה מפעילה טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה – טיסה לאמסטרדם מנתב"ג וגם טיסה לדרא"פ מאמסטרדם – כך שמבחינת תדירות זוהי אפשרות מעולה. גם המחירים זולים בקו זה של טיסות לדרום אפריקה – מחירי טיסות ליוהנסבורג (עם עצירת ביניים) שמופעלות על ידי KLM מתחילים מ456$ לכרטיס הלוך-חזור (ללא כבודת מטען), לפי השוואת המחירים של קיווי.

השירות על טיסות לדרום אפריקה ב- KLM הוא שירות מלא, והטיסות כוללות ארוחות.

אם אתם טסים עם תינוק עד גיל שנה, תוכלו לשבת איתו באותו מושב ללא כיסא נפרד. אם אתם טסים עם תינוק נוסף תאלצו לרכוש עבורו מושב נפרד. אם אתם טסים עם ילד (עם מושב נפרד), תנאי הכבודה שלו יהיו דומים לשלכם.

טיסות לקייפטאון (CPT)

נמל התעופה הבינלאומי קייפטאון

נמל התעופה של קייפ טאון, אחת מערי הבירה של דרום אפריקה, ממוקם במרחק של כ20 ק"מ מהעיר. נמל התעופה של קייפטאון משרת מגוון טיסות פנים בדרא"פ ומספר טיסות בינלאומיות. בנמל התעופה יש שני טרמינלים, אחד לטיסות בינלאומיות ואחד לטיסות פנימיות בדרום אפריקה, וביניהם מחבר טרמינל מרכזי. מנמל התעופה לקייפטאון עצמה ניתן להגיע באמצעות אוטובוס הMyCiti שמקשר בין הנמל לתחנת האוטובוס סיוויק סנטר במרכז העיר, ויוצא בכל כחצי שעה בשעות הפעילות. כדאי לבדוק את לוח הזמנים באתר מראש כדי לוודא מתי יוצא האוטובוס האחרון. במתחם תוכלו למצוא מגוון מסעדות, בתי קפה וחנויות לצד שירותים כמו החזר מע"מ, עטיפת מזוודות, כספומטים, המרת מט"ח ועוד.

אמנם בד"כ אין טיסות ישירות לקייפטאון מישראל, אך מדובר בסך הכל בטיסת פנים של כשעתיים מיוהנסבורג לקייפטאון,  וטיסות הקונקשן בתוך דרא"פ זולות יחסית. את המחיר הכי זול לטיסה לקייפטאון קיבלנו ממנוע החיפוש של קיווי עבור כרטיס משולב שכולל טיסה ישירה ליוהנסבורג של אל על, וטיסה מיוהנסבורג לקייפטאון בטיסות פנים של חברות מקומיות (חברת מנגו בהלוך, ופליי סאפאייר בחזור) בעלות של 663$ (הלוך-חזור).

טיסות הקונקשן הנוחות ביותר כוללות בדרך כלל טיסה ישירה ליוהנסבורג מתל אביב של אל על, וטיסת פנים מיוהנסבורג לקייפטאון.

פלי סאפאייר, חברת לואו-קוסט בדרום אפריקה, מפעילה טיסות לקייפטאון מיוהנסבורג מדי יום. זיכרו שהכרטיס בדרך כלל לא כולל כבודת מטען, אותה תוכלו לרכוש בתוספת תשלום.

חברה נוספת שמציעה טיסת פנים מיוהנסבורג לקייפטאון היא מנגו, חברת לואו-קוסט דרום אפריקאית נוספת, שמפעילה גם היא טיסות יומיות לקייפטאון מיוהנסבורג. כרטיסי הטיסה של מנגו כוללים בדרך כלל כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג).

אפשרות נוספת היא טיסה ליעד מחוץ לדרום אפריקה ומשם טיסה ישירה לקייפטאון. סוויס איירליינס, למשל, מפעילה טיסות לשווייץ מדי יום מתל אביב לציריך ושתי טיסות לדרא"פ בכל שבוע מציריך לקייפטאון.

טיסות לדרבן (DUR)

דרבן, העיר השנייה בגודלה בדרא"פ, היא יעד תיירותי פופולרי עם שווקים, חופים, מסעדות טובות ועוד. נמל התעופה של דרבן הוא בין העמוסים ביותר באפריקה, וממוקם במרחק של כ35 ק"מ ממרכז דרבן. הוא משרת בעיקר טיסות פנים בדרא"פ, אך גם מספר טיסות בינלאומיות ליעדים כמו איסטנבול, לונדון ועוד.

בדומה לקייפטאון, גם לדורבן סביר להניח שתגיעו בטיסה ישירה לדרום אפריקה ליוהנסבורג עם אל על, וטיסת פנים נוספת של חברות כמו פליי סאפאייר, בריטיש איירווייז, מנגו ועוד. זמן הטיסה מיוהנסבורג לדורבן הוא כשעה וחמש דקות, ובקו זה ממריאות לפחות 27 טיסות ביום. אפשרות נוספת היא טיסה לטורקיה עם טורקיש איירליינס לאיסטנבול ולאחר מכן מאיסטנבול ישירות לדרבן. זמן הטיסה מתל אביב לאיסטנבול הוא כשעתיים ורבע, וזמן הטיסה לדרום אפריקה מאיסטנבול לדרבן הוא כ12 שעות.

לחלופין, תוכלו לטוס ללונדון (היתרו) מתל אביב (כחמש וחצי שעות) ומלונדון טיסה לדרא"פ ישירות לדרבן (כ12 שעות טיסה). את המחיר הכי זול לטיסה לדרום אפריקה לדרבן קיבלנו עבור כרטיס משולב של אל על ופליי סאפאייר, שכולל טיסה ישירה ליוהנסבורג וטיסת פנים לדורבן, בעלות של 576$ (הלוך-חזור).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל