טיסות לאתיופיה השוואת מחירים

טיסות לאתיופיה – מה חשוב לדעת

טיסות לאתיופיה – המדריך המלא למטייל הישראלי – בכתבה זו תמצאו מנוע חיפוש מיוחד שיסייע לכם לבצע השוואת מחירים של טיסות לאתיופיה, למצוא את המחירים הכי זולים ולהזמין כרטיסי טיסה לאתיופיה – לאדיס אבבה וגם ליעדים אחרים בעזרת טיסות קונקשן או טיסות פנים באתיופיה, וגם מידע והמלצות על הזמנת כרטיסי טיסה לאתיופיה

טיסות לאתיופיה מהוות לעיתים קרובות את האפשרות הראשית של טיסות לאפריקה מישראל. ישנן גם טיסות ישירות לאפריקה מישראל ליעדים נוספים באפריקה כמו דרום אפריקה אך בגלל קרבתה של אתיופיה לישראל והיחסים הקרובים מצד אחד, והמרכזיות של חברת התעופה אתיופיאן איירליינס הידועה כחברת התעופה המובילה באפריקה גם מבחינת איכות השירות וגם מבחינת מספר ותדירות הטיסות ליעדים שונים באפריקה, ברוב המיקרים טיסות לאתיופיה הן הדרך הנוחה ביותר להתחיל טיול באפריקה עם טיסות קונקשן נוחות למיגוון מדינות. בעזרת המנוע להשוואת מחירי טיסות שבדף זה תוכלו לבצע השוואת מחירי טיסות לאתיופיה ולהזמין כרטיסי טיסה – גם עבור טיסות המשך מאתיופיה למדינות אפריקה וגם עבור טיסות פנימיות באתיופיה

טיסות לאדיס אבבה

נמל התעופה הבינלאומי אדיס אבבה בולה

טיסות ישירות לאתיופיה נוחתות בנמל התעופה של עיר הבירה, אדיס אבבה, שממוקם במרחק של כ8 ק"מ ממרכז העיר. נמל תעופה זה משמש כבסיס לחברת התעופה אתיופיאן איירליינס וכשער ראשי לטיסות בינלאומיות לאתיופיה.

במתחם של נמל התעופה תוכלו למצוא מוניות רגילות שפועלות על מחיר קבוע בדרך כלל, לצד מוניות ברכבים גדולים, זולות יותר, בצבע כחול לבן שפועלות בקווים קבועים. המחיר הכי זול לטיסה לאדיס אבבה הוא 413$ לטיסה ישירה (הלוך-חזור) של אתיופיאן איירליינס.

קחו בחשבון, שישראלים שנכנסים לאתיופיה בטיסה לנמל התעופה הבינלאומי באדיס אבבה מחויבים להוציא ויזה לאתיופיה. מומלץ לקרוא מבעוד מועד את הכתבה הבאה: ויזה לאתיופיה – מדריך והמלצות למטייל

טיסות ישירות לאתיופיה עם אתיופיאן איירליינס

חברת התעופה הלאומית של אתיופיה, אתיופיאן איירליינס, מציעה טיסות ישירות לאתיופיה (אדיס אבבה) מתל אביב מדי יום. לוח הזמנים כולל שתי טיסות בכל יום למעט ימי שבת, עם טיסה אחת בלבד. כרטיס לטיסת אתיופיאן איירליינס בדרך כלל כולל כבודת מטען, והשירות בטיסה כולל כיבוד ומשקאות.

תנאי ההזמנה בכל הנוגע לשינויים וביטולים, משתנים בהתאם לתעריף של הכרטיס. הכרטיס הכי זול למחלקת תיירים (אקונומי פרומו), למשל, בדרך כלל לא כולל אפשרות לקבלת החזר כספי, וכל שינוי בכרטיס מסוג זה יהיה כרוך בעמלה של 100$ בדרך כלל (חובה לקרוא את התנאים לפני כן, כיוון שהעמלה ותנאי הכבודה עלולים להשתנות). כרטיסים בתעריפים יקרים יותר (סמי-פלקס ואקו פלקס כוללים עמלה נמוכה יותר או מאפשרים שינויים ללא עמלה כלל.

טיסות קונקשן לאדיס אבבה

אפשרות נוספת היא טיסה לאדיס אבבה עם עצירת ביניים באיסטנבול (אטאטורק), עם טורקיש איירלינס.

טורקיש איירליינס מפעילה מספר טיסות לאיסטנבול מתל אביב מדי יום (זמן הטיסה לאיסטנבול מתל אביב הוא כשעתיים ועשרים דקות) וטיסה אחת ביום מאיסטנבול לאדיס אבבה (כחמש שעות ועשרים דקות טיסה). אם אתם מחפשים טיסות זולות יותר, זוהי אפשרות מעולה. השירות כולל ארוחה.

טיסות לדירה דאווה

נמל התעופה של דירה דאווה הוא השני בגודלו באתיופיה, וממוקם במרחק של כ5 ק"מ ממרכז העיר. טיסות לדירה דאווה מהארץ כוללות עצירת ביניים באדיס אבבה (אתיופיאן איירליינס). אתיופיאן איירליינס מפעילה לפחות ארבע טיסות ביום בקו אדיס אבבה – דירה דאווה. זמן הטיסה מאדיס אבבה לדירה דאווה הוא כשעה.

המחיר הכי זול לטיסה לאתיופיה לדירה דאווה (עם עצירת ביניים) הוא 698$ (הלוך-חזור).

טיסות פנים באתיופיה

באמצעות המנוע להשוואת מחירי טיסות שבדף זה ניתן לבצע הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים גם של טיסות פנים באתיופיה.

באתיופיה יש שני נמלי תעופה בינלאומיים (אדיס אבבה ודירה דאווה) ומגוון נמלי תעופה לאומיים. אתיופיאן איירליינס מפעילה מגוון טיסות פנים באתיופיה בכל רחבי המדינה. תנאי כבודת המטען בטיסות פנים של אתיופיאן איירליינס מאפשרים בדרך כלל שליחת מזוודה אחת (20 ק"ג) לתא המטען במחלקת תיירים ומזוודה אחת (30 ק"ג) במחלקת עסקים (Cloud Nine). רוב שדות התעופה באתיופיה (מלבד אדיס אבבה) משרתים מספר קטן של קווי תעופה, שכוללים בדרך כלל טיסות לאדיס אבבה ולפעמים 2-3 קווי טיסות נוספים.

שדה התעופה של לליבלה, שנמצאת במחוז צפון וולו וידועה בעיקר בכנסיות החצובות שלה, ממוקם במרחק של כ23 ק"מ מהעיר. אתיופיאן איירליינס מציעה טיסה מאדיס אבבה לליבלה, עם לוח זמנים שכולל לפחות טיסה אחת ביום. זמן הטיסה מאדיס אבבה לליבלה הוא כשעה. כמו כן, ניתן למצוא טיסות נוספות מלליבלה לאקסום ולגונדר. שדה התעופה של גונדר ממוקם במרחק של כ18 ק"מ מהעיר. הוא משרת טיסות לאדיס אבבה, אקסום ולליבלה.

אתיופיאן איירליינס מפעילה לפחות שלוש טיסות פנים באתיופיה ביום מגונדר לאדיס אבבה,  עם זמן טיסה של כשעה וחמש דקות. כמו כן, אתיופיאן מפעילה גם 6 טיסות בשבוע מגונדר לאקסום וטיסות יומיות מגונדר לליבלה.

הזמנת הסעה משדה התעופה באתיופיה

הזמנת הסעה לשדה התעופה תהפוך את הנחיתה באתיופיה לקלה הרבה יותר. אחד השירותים המומלצים ביותר להזמנת הסעה לשדה התעופה הוא שירות ההסעות הפרטיות של קיוויטקסי. מדובר באתר קל לשימוש שיאפשר לכם לבחון את כל הפרטים החשובים של הנסיעה לפני התשלום, ואפילו להיעזר בצוות תמיכה טכנית בצ'אט  במהלך ההזמנה. האתר של קיוויטקסי יסייע לכם במציאת הסעה פרטית משדה התעופה במחיר משתלם, אך השירות מעולה לא רק לאחר הנחיתה, אלא במהלך כל החופשה: תוכלו להזמין הסעה פרטית מהמלון לאטרקציה, למסעדה או ליעד הבא. כדי למצוא הסעה זולה משדה התעופה (או מכל יעד אחר) השתמשו במנוע החיפוש של קיוויטקסי שמופיע כאן: הזינו את המוצא, היעד ואת מספר הנוסעים. מיד לאחר מכן, יופיעו בפניכם הצעות מחיר למגוון סוגי רכבים, ולצידן פרטים חשובים כמו מספר המזוודות, מספר הנוסעים, פרטי הרכב והמחיר כמובן. כעת כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את סוג הרכב המתאים, להזין את פרטי הטיסה, הפרטים האישיים ופרטי התשלום.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


טיסות לאתיופיה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל