טיסות פנים בהודו מחירים

טיסות פנים בהודו – השוואת מחירים וכל מה שחשוב לדעת

הודו היא המדינה השביעית בגודלה בעולם מבחינת שטח, ובמהלך טיול בהודו סביר להניח שתצטרכו לבחור בין נסיעות ארוכות מאוד בתחבורה ציבורית של העולם השלישי לבין הזמנת טיסות פנים בהודו. כיום, מגוון רחב של חברות תעופה מציעות טיסות פנים זולות בהודו, החל מחברות לואו-קוסט ועד לחברות גדולות, והתחרות הגדולה מאפשרת למטיילים להנות ממחירים זולים על טיסות פנימיות בהודו בתאריכים נוחים. בכתבה זו תמצאו את כל המידע – כולל מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים והזמנת כרטיסים לטיסות בתוך הודו

חברות תעופה הודיות כמו אייר אינדיה, ויסטארה איירליינס, ג'ט איירווייז, ספייסג'ט, גו אייר ועוד מציעות טיסות פנים בהודו למגוון יעדים ובמגוון תאריכים. טיסות פנימיות בהודו יהפכו את המעברים בין יעדים תיירותיים בהודו לקלילים יותר, ויאפשרו לכם לחסוך זמן שאחרת היה מתבזבז על נסיעות ארוכות ומתישות ברכבת או באוטובוס. כמו כן, חלק מחברות התעופה, כמו אינדיגו, ספייסג'ט, ואייר ויסטארה למשל, מציעות כרטיסים לטיסות פנים בהודו שכוללים כבודת מטען (בדרך כלל עד 15 ק"ג). עם זאת, תנאי הכבודה עלולים להשתנות, כך שכדאי לזכור לוודא מהם תנאי הכבודה של הכרטיס שלכם במהלך ההזמנה. כדי להשוות מחירים של טיסות בהודו ולהזמין כרטיסי טיסה השתמשן במנוע לחיפוש טיסות שלמטה בדף זה:


בכתבה זו נציג בפניכם מספר נמלי תעופה וקווי תעופה מרכזיים לטיסות פנים בהודו, ונערוך מספר השוואות מחירים. את השוואות המחירים ערכנו בעזרת המנוע לחיפוש טיסות של קיווי (הנמצא כאן למעלה בדף זה), שאפשר לנו למצוא את המחירים הזולים ביותר לטיסות פנימיות בהודו במהירות. שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות. כמו כן, ייתכן שחלק מהכרטיסים לא כוללים כבודת מטען.

טיול בהודו – עוד באותו נושא:

טיסות להודו – כל מה שחשוב לדעת

השכרת רכב בהודו – השוואת מחירים וטיפים חשובים

הזמנת מוניות משדה התעופה בהודו

הדרך הנוחה ביותר להגיע משדה התעופה בהודו, בין אם מדובר בשדה בגואה, בדלהי או במומבאי, לבית המלון או להוסטל, היא במונית בהזמנה מראש. כשאתם מטיילים עם כבודה מסורבלת ומעדיפים לוותר על התמקחות עם נהג מונית מקומי, בין אם מדובר בריקשה, באופנוע או במונית רגילה, תוכלו לחסוך את זה לעצמכם וליהנות מנסיעה רגועה בהזמנת מונית מראש אונליין. ההיצע של חברות ההסעות והאפליקציות יכול להיות מבלבל, אך בעמוד זה תוכלו להשתמש במנוע השוואת מחירים אמין להזמנת מונית בהודו שיזמין עבורכם הסעה פרטית בתוך מספר דקות בלבד.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


השוואת המחירים למוניות בעולם מופעלת על ידי קיווי טקסי, מנוע חיפוש להסעות שעובד עם למעלה מ575 חברות ב98 מדינות, ויפעל במהירות כדי למצוא עבורכם את החברה הזמינה האמינה ביותר במחיר המשתלם ביותר.

להזמנת מונית בהודו בצורה זו יש מספר יתרונות, ובמיוחד לעומת האפליקציות השונות או עצירת מונית בדקה התשעים:

-המחיר שקוף וידוע מראש, כך שתוכלו לתכנן את התקציב בהתאם ולא יהיו לכם הפתעות לא נעימות בשדה התעופה.

-ניתן לבחור סוג רכב מתאים לפי מספר הנוסעים, המזוודות וסוג הנסיעה. בין סוגי הרכבים תוכלו למצוא מיניבוס לקבוצות גדולות, רכב יוקרה, מיניבוס פרימיום ועוד.

-יש עם מי לדבר במקרה של בעיה: קיווי טקסי מפעילה צ'אט שירות לקוחות נוח לשימוש, בו תוכלו לקבל סיוע במידת הצורך.

-השירות של קיווי טקסי מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, בין אם יש לכם צורך ברכב מרווח, בקבוקי מים או מושב לתינוק – תוכלו להזמין זאת מראש (בהתאם לזמינות. יתכן שהשירותים כרוכים בתשלום נוסף).

אז איך מזמינים מונית בהודו עם קיווי טקסי?

פשוט הזינו את המוצא והיעד באנגלית (בחרו את האפשרות המתאימה מתוך ההשלמה האוטומטית), ובחרו בסוג הרכב המתאים (אל תשכחו לבדוק את מספר הנוסעים, מספר המזוודות וכמובן את המחיר ואמצעי התשלום הזמינים). כעת כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים האישיים ופרטי הנסיעה בטופס ההזמנה הקצר, ולהמתין לקבלת אישור ההזמנה (כדאי לעבור על הפרטים באישור ההזמנה). את פרטי יצירת הקשר עם הנהג תקבלו בסמוך למועד הנסיעה.

טיסות פנים בהודו מניו דלהי

נמל התעופה הבינלאומי אינדירה גנדי שמשרת את בירת הודו, ניו דלהי, ממוקם במרחק של כ16 ק"מ ממרכז העיר. טיסות ישירות לניו דלהי מתל אביב מופעלות על ידי אייר אינדיה חמש פעמים בשבוע, וזמן הטיסה מתל אביב לניו דלהי הוא כשבע שעות.

בשדה התעופה של ניו דלהי פועלים שלושה טרמינלים. נכון לכתיבת הכתבה, כל הטרמינלים משרתים טיסות פנים בהודו, והטרמינל אליו תגיעו תלוי בחברת התעופה שלכם. טרמינל 3 משרת את כל הטיסות הבינלאומיות, כך שסביר להניח שתנחתו שם בטיסה ישירה לניו דלהי מהארץ. אם אתם ממשיכים לטיסה פנימית בהודו עם חברת לואו-קוסט, יש סיכוי שתצטרכו לעבור לטרמינל אחר. מדובר בשדה תעופה מרכזי ועמוס שמשרת מגוון טיסות פנים בהודו –

טיסות מניו דלהי למומבאי – לא פחות מ62 טיסות פנימיות בהודו ממריאות מדי יום מניו דלהי למומבאי. זמן הטיסה מניו דלהי למומבאי הוא כשעתיים ורבע. בקו זה תוכלו למצוא טיסות של חברות תעופה כמו גואייר, אינדיגו, אייר אינדיה, ספייסג'ט ועוד. מחירי הטיסות מניו דלהי למומבאי מתחילים מ75$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מניו דלהי לבנגלור, בירת מדינת קארנאטקה, ממריאות מדי יום (לפחות 36 טיסות בהודו בקו זה ביום) ומופעלות על ידי מגוון חברות: אינדיגו, גואייר, אייר אינדיה ועוד. זמן הטיסה מניו דלהי לבנגלור הוא כשעתיים ו45 דקות. מחירי טיסות מדלהי לבנגלור מתחילים מ109$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מניו דלהי לצ'נאי – 20 טיסות ישירות מניו דלהי לצ'נאי ממריאות מדי יום, ומופעלות על ידי חברות כמו אינדיגו, ספייסג'ט, ויסטארה ועוד. זמן הטיסה מדלהי לצ'נאי הוא כשעתיים וחמישים דקות, ומחירי טיסות פנים בהודו בקו זה מתחילים מ121$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מניו דלהי לג'איפור – טיסות ישירות מניו דלהי לג'איפור ממריאות מדי יום (לפחות 5 טיסות ביום). זמן הטיסה מניו דלהי לג'איפור הוא כשעה. את הטיסות מפעילות חברות התעופה אינדיגו ואייר אינדיה. את המחיר הכי זול לטיסה מניו דלהי לג'איפור קיבלנו מחברת אינדיגו, שהציעה לנו כרטיס טיסה בעלות של 70$ בלבד (הלוך-חזור).

טיסות מניו דלהי לרישיקש ממריאות מדי יום (8 טיסות ביום). זמן הטיסה מניו דלהי לרישיקש הוא כשעה, ומחירי כרטיסי טיסה מניו דלהי לרישיקש מתחילים מכ83$ (לכרטיס הלוך-חזור).

טיסות ממומבאי     

נמל התעופה בומביי צ'הטרפטי שיוואג'י הוא נמל התעופה השני העמוס ביותר בהודו. הוא משרת מגוון טיסות פנימיות בהודו כמו גם טיסות בינלאומיות. אל על מציעה טיסות ישירות מתל אביב למומבאי בימי ראשון, שלישי וחמישי.

נמל התעופה של מומבאי משרת מגוון טיסות פנים בהודו –

מדי יום ממריאות 8 טיסות ממומבאי לג'איפור. זמן הטיסה ממומבאי לג'איפור הוא כשעה.  בין חברות התעופה המפעילות טיסות ממומבאי לג'איפור: אינדיגו, ספייסג'ט, גואייר ועוד.  את המחיר הכי זול לקו זה קיבלנו מחברת ספייסג'ט, לכרטיס הלוך-חזור בעלות של 90$.

טיסות ממומבאי לגואה – טיסות ישירות ממומבאי לגואה ממריאות מדי יום (לפחות 19 טיסות ביום). זמן הטיסה ממומבאי לגואה הוא כשעה ועשרים דקות. את הטיסות הפנימיות בהודו בקו זה מפעילות חברות כמו ספייסג'ט, אייר אינדיה, גואייר, ויסטרה ועוד. את המחיר הכי זול לטיסה ממומבאי לגואה קיבלנו עבור כרטיס משולב של חברת אייר אינדיה וגו אייר, בעלות של 61$ בלבד (הלוך-חזור).

טיסות ממומבאי לקוצ'ין – לפחות 10 טיסות ביום ממריאות ממומבאי לקרלה (קוצ'ין).  זמן הטיסה ממומבאי לקוצ'י הוא כשעתיים וחמש דקות. מחירי טיסות פנים בהודו בקו זה מתחילים מ72$ (הלוך-חזור).

טיסות ממומבאי לצ'נאי – טיסות ישירות ממומבאי לצ'נאי ממריאות מדי יום (23 טיסות ביום), עם זמן טיסה של כשעתיים. את המחיר הכי זול לטיסה ממומבאי לצ'נאי, קיבלנו עבור כרטיס משולב של אייר ויסטארה וגו אייר בעלות של 90$ (הלוך-חזור).

טיסות פנים נוספות ממומבאי תוכלו למצוא במנוע החיפוש של קיווי בעמוד זה.

טיסות פנים מג'ייפור

ג'ייפור, בירת רג'סטאן, היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ויעד תיירותי מרכזי בהודו. נמל התעופה של ג'ייפור ממוקם במרחק של כ13 ק"מ מהעיר, ושני הטרמינלים בשדה משרתים טיסות פנים בהודו – בין מגוון קווי הפנים שמשרת נמל התעופה של ג'ייפור, תוכלו למצוא:

טיסות מג'איפור למומבאי – הטיסות הישירות ממריאות מדי יום (8 טיסות ביום). זמן הטיסה מג'איפור למומבאי הוא כשעתיים.

טיסות מג'איפור לניו דלהי – הטיסות הישירות מג'ייפור לניו דלהי ממריאות לפחות חמש פעמים ביום, עם זמן טיסה של כשעה וחמש דקות.

טיסות  מג'איפור לאגרה – הטיסות ממריאות 4 פעמים בשבוע בימי שני, שלישי, חמישי ושבת (אייר אינדיה).  זמן הטיסה מג'ייפור לאגרה הוא כשעה, ומחירי כרטיסי טיסה פנימית בהודו בקו זה מתחילים מ41$ (לכרטיס הלוך-חזור).

טיסות מג'ייפור לצ'נאי – הטיסות ממריאות פעם ביום. זמן הטיסה מג'ייפור לצ'נאי הוא כשעתיים וחצי, ומחירי הכרטיסים בקו זה מתחילים מ145$ (הלוך-חזור).

טיסות פנימיות מקוצ'ין

קוצ'י (או קוצ'ין), עיר נמל מרכזית, היא העיר הגדולה ביותר במדינת קרלה, הנחשבת אחת היפות בהודו. נמל התעופה הבינלאומי של קוצ'ין ממוקם במרחק של כ30 ק"מ מהעיר. ארקיע מפעילה טיסות ישירות לקוצ'ין מתל אביב (החל מספטמבר). הקו כולל שתי טיסות בשבוע.

נמל התעופה של קוצ'ין משרת מגוון טיסות פנים בהודו, כמו למשל:

טיסות לניו דלהי מקוצ'י ממריאות מדי יום (לפחות 9 טיסות ביום). זמן הטיסה מקוצ'י לדלהי הוא כשלוש שעות ועשר דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מ137$ (הלוך-חזור).

טיסות  מקוצ'י לכלכתה ממריאות מדי יום (טיסה ישירה אחת ביום) ומופעלות על ידי חברת אינדיגו. הטיסות ממריאות מקוצ'י בשעות הצהריים בדרך כלל. זמן הטיסה מקוצ'י לכלכותה (קולקטה) הוא כשעתיים, והמחירים בקו זה מתחילים מ192$ (הלוך-חזור).

9 טיסות מקוצ'י לצ'נאי ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מקוצ'י לצ'נאי הוא כשעה ורבע, ומחירי הטיסות מתחילים מ77$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מקוצ'ין לגואה ממריאות מדי יום, ומופעלות על ידי חברת אינדיגו. זמן הטיסה מקוצ'י לגואה הוא כשעה ורבע, ומחירי הכרטיסים בקו זה מתחילים מ93$ (הלוך-חזור).

טיסות מגואה בתוך הודו

נמל התעופה של גואה ממוקם במרחק של כ30 ק"מ מהבירה, פנג'י. ארקיע מפעילה טיסות ישירות לגואה מנתב"ג פעם בשבוע. נמל התעופה של גואה (דבולים) משרת מגוון טיסות בינלאומיות וטיסות פנימיות בהודו.

בין מגוון קווי טיסות הפנים שמשרת נמל התעופה של גואה, תוכלו למצוא מספר קווי טיסה פופולריים במיוחד לתיכנון טיול בהודו –

טיסות מגואה לניו דלהי – טיסות ישירות לניו דלהי מגואה ממריאות לפחות 13 פעמים ביום, עם זמן טיסה של כשעתיים וארבעים דקות. מחירי הכרטיסים לטיסות מגואה לניו דלהי מתחילים מ115$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מגואה למומבאי –  טיסות ישירות למומבאי מגואה ממריאות מדי יום (18 טיסות פנים בהודו ביום בקו זה לפחות). זמן הטיסה מגואה למומבאי הוא כשעה ועשרים דקות.

טיסות מגואה לקוצ'ין – אינדיגו מפעילה טיסות ישירות לקוצ'י מגואה מדי יום. זמן הטיסה מגואה לקוצ'י הוא כשעה וחצי, ומחירי כרטיסים הטיסה מתחילים מכ93$ (לכרטיס הלוך-חזור).

טיסות מגואה לצ'נאי – לפחות 2 טיסות ביום ממריאות מגואה לצ'נאי. זמן הטיסה מגואה לצ'נאי הוא כשעה וארבעים וחמש דקות, ומחירי טיסות פנימיות בהודו בקו זה מתחילים מ80$ (הלוך-חזור).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל